Şimdi Ara

Philips Smart Tv Wifi Problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
5.049
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle merhabalar..Philips'in 55pfk6309/12 model smart tv'sini kullanmakatayım.Tv'nin 20 gün önce kadar görüntüsü kesildi,buna bağlı olarak da ledleri değişti.Servisten geldikten sonra stand by ışığının (kırmızı ışık) çalışmadığını farkettim ancak pek de önemsemedim açıkçası.Ancak geçtiğimiz günlerde wifi ağına daha önce bağlayabildiğim tv'yi bağlamak istediğimde hiçbir şekilde kablosuz bağlantıya imkan sunmuyor.Kablolu/kablosuz başlantı seçeneğinde kablosuz bağlantı seçeneğini bir türlü işaretleyemiyır,dolayısıyla ağa bağlanamıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Belirsiz Biri -- 1 Kasım 2017; 0:05:56 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • Serviste wifi chip'ine zarar vermiş olma ihtimali olabilir belki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  Philips Smart Tv Wifi Problemi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Serviste wifi chip'ine zarar vermiş olma ihtimali olabilir belki.

    Yapma yahu,stand by ışığına "olur böyle şeyler" gözüyle bakıyordum fakat bu kadar da dikkatsizler midir ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belirsiz Biri


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Serviste wifi chip'ine zarar vermiş olma ihtimali olabilir belki.

    Yapma yahu,stand by ışığına "olur böyle şeyler" gözüyle bakıyordum fakat bu kadar da dikkatsizler midir ?

    Servislerden herşey beklenir. Bu sorun için servise başvurduğunuzda tabiki hiç çaktırmadan yani kendilerinin soruna neden olduklarını hissettirmeden olaya el atacaklardır. Tabi yine de günahlarını almak istemem ama kuvvetle muhtemel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belirsiz Biri


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Serviste wifi chip'ine zarar vermiş olma ihtimali olabilir belki.

    Yapma yahu,stand by ışığına "olur böyle şeyler" gözüyle bakıyordum fakat bu kadar da dikkatsizler midir ?

    Servislerden herşey beklenir. Bu sorun için servise başvurduğunuzda tabiki hiç çaktırmadan yani kendilerinin soruna neden olduklarını hissettirmeden olaya el atacaklardır. Tabi yine de günahlarını almak istemem ama kuvvetle muhtemel.



    Hocam doğrudur fakat,kablosuz seçeneğinin arızalı olması değil de tv üzerinden kumandayla seçilememesi yazılımsal olabileceği intibası uyandırdı bende.Yani kablosuz seçeneğini seçebilseydim de oradan bağlantı sorunu yaşasaydım donanımsal olarak düşünebilirdim..Yine de bilemiyorum tabi,fikirlerinize açığım..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belirsiz Biri


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belirsiz Biri


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Serviste wifi chip'ine zarar vermiş olma ihtimali olabilir belki.

    Yapma yahu,stand by ışığına "olur böyle şeyler" gözüyle bakıyordum fakat bu kadar da dikkatsizler midir ?

    Servislerden herşey beklenir. Bu sorun için servise başvurduğunuzda tabiki hiç çaktırmadan yani kendilerinin soruna neden olduklarını hissettirmeden olaya el atacaklardır. Tabi yine de günahlarını almak istemem ama kuvvetle muhtemel.



    Hocam doğrudur fakat,kablosuz seçeneğinin arızalı olması değil de tv üzerinden kumandayla seçilememesi yazılımsal olabileceği intibası uyandırdı bende.Yani kablosuz seçeneğini seçebilseydim de oradan bağlantı sorunu yaşasaydım donanımsal olarak düşünebilirdim..Yine de bilemiyorum tabi,fikirlerinize açığım..

    Kumanda haricinde Tv üzerindeki butonlardan seçim yapabiliyor musunuz Wifi'yi peki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belirsiz Biri


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belirsiz Biri


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Serviste wifi chip'ine zarar vermiş olma ihtimali olabilir belki.

    Yapma yahu,stand by ışığına "olur böyle şeyler" gözüyle bakıyordum fakat bu kadar da dikkatsizler midir ?

    Servislerden herşey beklenir. Bu sorun için servise başvurduğunuzda tabiki hiç çaktırmadan yani kendilerinin soruna neden olduklarını hissettirmeden olaya el atacaklardır. Tabi yine de günahlarını almak istemem ama kuvvetle muhtemel.



    Hocam doğrudur fakat,kablosuz seçeneğinin arızalı olması değil de tv üzerinden kumandayla seçilememesi yazılımsal olabileceği intibası uyandırdı bende.Yani kablosuz seçeneğini seçebilseydim de oradan bağlantı sorunu yaşasaydım donanımsal olarak düşünebilirdim..Yine de bilemiyorum tabi,fikirlerinize açığım..

    Kumanda haricinde Tv üzerindeki butonlardan seçim yapabiliyor musunuz Wifi'yi peki?

    Hocam epey baktım ama,inan ki bu kadar zaman sonra ilk kez farkettim tv üzerinde tuş olmadığını ;)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belirsiz Biri


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belirsiz Biri


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belirsiz Biri


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Serviste wifi chip'ine zarar vermiş olma ihtimali olabilir belki.

    Yapma yahu,stand by ışığına "olur böyle şeyler" gözüyle bakıyordum fakat bu kadar da dikkatsizler midir ?

    Servislerden herşey beklenir. Bu sorun için servise başvurduğunuzda tabiki hiç çaktırmadan yani kendilerinin soruna neden olduklarını hissettirmeden olaya el atacaklardır. Tabi yine de günahlarını almak istemem ama kuvvetle muhtemel.



    Hocam doğrudur fakat,kablosuz seçeneğinin arızalı olması değil de tv üzerinden kumandayla seçilememesi yazılımsal olabileceği intibası uyandırdı bende.Yani kablosuz seçeneğini seçebilseydim de oradan bağlantı sorunu yaşasaydım donanımsal olarak düşünebilirdim..Yine de bilemiyorum tabi,fikirlerinize açığım..

    Kumanda haricinde Tv üzerindeki butonlardan seçim yapabiliyor musunuz Wifi'yi peki?

    Hocam epey baktım ama,inan ki bu kadar zaman sonra ilk kez farkettim tv üzerinde tuş olmadığını ;)

    .



    Hocam o zaman TV'yi fabrika ayarlarına döndürüp deneyeceksiniz kendine gelecek mi diye. Başka yolu yok kumanda dışında madem. Öncesinde kapa-aç denemeyi unutmayın. Klasik Türk yöntemi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belirsiz Biri


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belirsiz Biri


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belirsiz Biri


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Serviste wifi chip'ine zarar vermiş olma ihtimali olabilir belki.

    Yapma yahu,stand by ışığına "olur böyle şeyler" gözüyle bakıyordum fakat bu kadar da dikkatsizler midir ?

    Servislerden herşey beklenir. Bu sorun için servise başvurduğunuzda tabiki hiç çaktırmadan yani kendilerinin soruna neden olduklarını hissettirmeden olaya el atacaklardır. Tabi yine de günahlarını almak istemem ama kuvvetle muhtemel.



    Hocam doğrudur fakat,kablosuz seçeneğinin arızalı olması değil de tv üzerinden kumandayla seçilememesi yazılımsal olabileceği intibası uyandırdı bende.Yani kablosuz seçeneğini seçebilseydim de oradan bağlantı sorunu yaşasaydım donanımsal olarak düşünebilirdim..Yine de bilemiyorum tabi,fikirlerinize açığım..

    Kumanda haricinde Tv üzerindeki butonlardan seçim yapabiliyor musunuz Wifi'yi peki?

    Hocam epey baktım ama,inan ki bu kadar zaman sonra ilk kez farkettim tv üzerinde tuş olmadığını ;)

    .



    Hocam o zaman TV'yi fabrika ayarlarına döndürüp deneyeceksiniz kendine gelecek mi diye. Başka yolu yok kumanda dışında madem. Öncesinde kapa-aç denemeyi unutmayın. Klasik Türk yöntemi.

    Hocam teknolojiyle yeterli kadar fazla içli dışlı olmayan biri olarak fabrika ayarları seçeneğinden hep tırsmışımdır...

    Güncelleme yapmamı tavsiye eder misin,bir işe yarar mı acaba ?

    Bu arada bizim Türk yöntemini de defalarca denedim fakat,sanırım ilk kez bende işe yaramadı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belirsiz Biri


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belirsiz Biri


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belirsiz Biri


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belirsiz Biri


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Serviste wifi chip'ine zarar vermiş olma ihtimali olabilir belki.

    Yapma yahu,stand by ışığına "olur böyle şeyler" gözüyle bakıyordum fakat bu kadar da dikkatsizler midir ?

    Servislerden herşey beklenir. Bu sorun için servise başvurduğunuzda tabiki hiç çaktırmadan yani kendilerinin soruna neden olduklarını hissettirmeden olaya el atacaklardır. Tabi yine de günahlarını almak istemem ama kuvvetle muhtemel.



    Hocam doğrudur fakat,kablosuz seçeneğinin arızalı olması değil de tv üzerinden kumandayla seçilememesi yazılımsal olabileceği intibası uyandırdı bende.Yani kablosuz seçeneğini seçebilseydim de oradan bağlantı sorunu yaşasaydım donanımsal olarak düşünebilirdim..Yine de bilemiyorum tabi,fikirlerinize açığım..

    Kumanda haricinde Tv üzerindeki butonlardan seçim yapabiliyor musunuz Wifi'yi peki?

    Hocam epey baktım ama,inan ki bu kadar zaman sonra ilk kez farkettim tv üzerinde tuş olmadığını ;)

    .



    Hocam o zaman TV'yi fabrika ayarlarına döndürüp deneyeceksiniz kendine gelecek mi diye. Başka yolu yok kumanda dışında madem. Öncesinde kapa-aç denemeyi unutmayın. Klasik Türk yöntemi.

    Hocam teknolojiyle yeterli kadar fazla içli dışlı olmayan biri olarak fabrika ayarları seçeneğinden hep tırsmışımdır...

    Güncelleme yapmamı tavsiye eder misin,bir işe yarar mı acaba ?

    Bu arada bizim Türk yöntemini de defalarca denedim fakat,sanırım ilk kez bende işe yaramadı

    Hocam tüm yöntemleri denediyseniz fabrika ayarlarına döndürmek yeni yazılım (firmware) yüklemekten çok daha öncelikli ve masum bir girişim olacaktır. Herşey sonuçsuz çıkarsa yeni yazılım yükleyin veya servis çağırın bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belirsiz Biri


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belirsiz Biri


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belirsiz Biri


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belirsiz Biri


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Serviste wifi chip'ine zarar vermiş olma ihtimali olabilir belki.

    Yapma yahu,stand by ışığına "olur böyle şeyler" gözüyle bakıyordum fakat bu kadar da dikkatsizler midir ?

    Servislerden herşey beklenir. Bu sorun için servise başvurduğunuzda tabiki hiç çaktırmadan yani kendilerinin soruna neden olduklarını hissettirmeden olaya el atacaklardır. Tabi yine de günahlarını almak istemem ama kuvvetle muhtemel.



    Hocam doğrudur fakat,kablosuz seçeneğinin arızalı olması değil de tv üzerinden kumandayla seçilememesi yazılımsal olabileceği intibası uyandırdı bende.Yani kablosuz seçeneğini seçebilseydim de oradan bağlantı sorunu yaşasaydım donanımsal olarak düşünebilirdim..Yine de bilemiyorum tabi,fikirlerinize açığım..

    Kumanda haricinde Tv üzerindeki butonlardan seçim yapabiliyor musunuz Wifi'yi peki?

    Hocam epey baktım ama,inan ki bu kadar zaman sonra ilk kez farkettim tv üzerinde tuş olmadığını ;)

    .



    Hocam o zaman TV'yi fabrika ayarlarına döndürüp deneyeceksiniz kendine gelecek mi diye. Başka yolu yok kumanda dışında madem. Öncesinde kapa-aç denemeyi unutmayın. Klasik Türk yöntemi.

    Hocam teknolojiyle yeterli kadar fazla içli dışlı olmayan biri olarak fabrika ayarları seçeneğinden hep tırsmışımdır...

    Güncelleme yapmamı tavsiye eder misin,bir işe yarar mı acaba ?

    Bu arada bizim Türk yöntemini de defalarca denedim fakat,sanırım ilk kez bende işe yaramadı

    Hocam tüm yöntemleri denediyseniz fabrika ayarlarına döndürmek yeni yazılım (firmware) yüklemekten çok daha öncelikli ve masum bir girişim olacaktır. Herşey sonuçsuz çıkarsa yeni yazılım yükleyin veya servis çağırın bence.

    Hocam fabrika ayarlarını cesaret edip en kısa zamanda deneyeceğimi.Bu tv'nin sağı solu belli değil,mazallah kötü bi durum olur

    Vallahi servise de hiç başvuramayacağım sanırım..Tv'nin 1 haftalık tamir sürecinde evde herkes sıkıntıdan kızgın boğa gibiydi,yedek televizyon da yok.Bir daha servise giderse evde kan çıkar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.