Şimdi Ara

Philips televizyon alıp benim gibi rezil olmayın !...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.101
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Değerli forum.donanımhaber üyeleri...

    Çözümsüz kalan bir mağduriyetmizi tüm ilgili yerlere resmi başvurularımı yaptıktan sonra burdada paylaşıp kullanıcıları bilgilendirmek istiyorum....(Konu yanlış yerde açıldıysa doğru yer için bilgilendirilmeyi rica ederim...)

    Biz yandık siz yanmayın..Firma ile şikayet sitelerine iletilmiş şikayetimiz ektedir...
    Malum şikayet sitesinde "Philips TV" ibaresi arandığında benzer kronik 1400 civarı sorun göreceksiniz
    Ayrıca ekteki forum.donanımhaber linkinde de benzer sorunların iletildiğini göreceksiniz...
    Ve ayrıca da Türk philips mağdurları adlı sosyal paylaşım sitesinde gruplar kurulmuş..Takip edebilirsiniz

    http://forum.donanimhaber.com/m_72794228/mpage_84/f_//tm.htm#112989703

    Şikayetim;

    Philips marka 3,5 yıl önce alındığında zamanın en full,teknolojik ve pahalı modeli olan 42PFL6678K/12 kodlu, ******** seri nolu 42” LED TV maalesef babam ve annemi hayata küstürdü.Onlar yaşlı insanlar oldukları için oğulları olarak şikayeti ben dile getiriyorum ve bu süre zarfında genelde ben uğraştım ürün ile...Sorunu ekranın kararrması bazen sadece ses olması bazen ise arka duvar ışıklarının çalışmasına rağmen ne ses ne de görüntünün olmaması.Bu 3,5 sene içerisinde birkaç kez Genel merkez ile görüşüldü.Bir kez servis geldi ve en az 30-40 kez de bahsedilen sorun oluşup bazen bir saat bazen 3 gün sonra kendi kendine düzeldi.Bir ara bize güncelleme dosyası gönderdiler ve USB üzerinden yükleme yaptık...Ben sürekli annemlerin yanında olamadığım ve onlarında yaşlı insanlar olması nedeni ile müdahele edemedik ve kendi kendine düzelmesini beklemek zorunda kaldılar.Servis geldiğinde alıp götürdü 3-5 gün sonra geri getirdi ve tam teknisyenler kapıdan çıkarken tekrar aynı sorunu yarattı ve alıp tekrar götürdüer.Standby entegresi değiştiğini söyleyip geri getirdiler.Bu şekilde bir sene daha idare ettik ve garantisi bu süreçte bitti.En son 10 gün önce tekrar sorun oluştuğunda ben babamlardaydım ve Philips merkez ile görüşüp şikayetimi ielttim.Bana telefonda çeiştili müdaheleler yaptırdırlar arkadan tuş basmalar,kumandadan çeşitili şifre girdirmeler filan ancak hareket olmadı.Servis gerektiğini ilettiler.Tün burada bahsetmiş olduğum şikayetlerimizi ilettim ancak servis gelmeden birşey yapamayacaklarını ilettiler.Servis gelip tespit yaptıktan sonra ücrette yardımcı olabileceklerini ve tüketici hakem heyetine gidebileceğimizi ilettiler.Servisi aradım ancak garantisinin bitmesi nedeni ile ücret alacaklarını ilettiler ve fabrikasyon hata için birşey yapamayacaklarını ilettiler.Babam sinirlendi ve kırarım yine de artık servise götürmem diyerek uğraşmayı bıraktı.Dün akşam itibari ile annem aradı ve televizyonun tekrar çalışmaya başladığını bu sabah görüntünün gidip sesin olduğunu sonrasında tekrar görüntünün geldiğini iletti.Şikayetimi yazmış olduğum şu dakikalarda televizyon çalışmakta ancak 5 dakika sonra ne olur bilinmez !...Ben 38 yaşındayım neyazık ki elektronik teknisyeniyim ve neyazk ki babama bu markayı ben tavsiye ettim,neden biliyormusunuz;Ben çalışma hayatıma 1993-1994 yılında ozaman Gültepe’de bulunan PHILIPS genel müdürlük binası merkez teknik servisinde başladım.Bununla senelerce gurur duydum ama şuan babama bu mağduriyetin yaşatılmasına sebep oldum.Kendi teknik bilgimle de beyaan ediyorum Bir televizyon alındığı günden buyana birebir aynı arızayı sürekli veriyorsa bunda %100 fabrikasyon bir üretim hatası,elektronik devrelerde çatlak benzeri sorun vb bir olay olmalı...Bizim şuçlarımız neler peki? 1- markaya güvenmek,2-Yaşlılarımızın genel zihniyeti “en üst model alalım,senelerce kullanırız” mantığı, 3- Alındığından buyana abartısız 40-50 kez belirtilen sorunu yaşamamıza rağmen benim uzakta olmam,annemin babamında yaşlı olması nedeni ile çağrı merkezini arayamamaları dertlerini anlatamamaları nasıl olsa birkaç saat sonra kendi kendine düzeliyor diye düşünmeleri ki büyük çoğunlukta bu şekilde olmakta...Bu sebeple merkezdeki çağrı sayısın garanti süresince az olması nedeni ile kaale alınmamamız !....Şikayetlerim neticesinde bir çözüm sağlayamazsam resmi makamlarda şikayetlerime devam edeceğimi bildiririm !...

    Ürünün sahibi ****
    Ürünün alındığı mağaza ***
    Servisi veren firma ÜSküdar bölgesi yetkili servisi
    Saygılarımla,
    ****



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi skayacik -- 10 Haziran 2016; 10:49:04 >







  • @skayacik

    Dehşetle okudum yazınızı. Bu dakika itibariyle philips benim için bitmiştir. Bu kadar lakayıt ve ilgisiz hareket edilmez. Bu durum hepimizin başına gelebilecek bir durumdur. Böyle bir firmadan alışveriş yapmamak tüketicinin verebileceği en iyi cevap olacaktır. Geçmiş olsun arkadaşım...
  • Valla ben de 5 sene önce 42pfl8404 model bir tv almıştım ve sorunsuz kullanıyordum. Geçenlerde 7100 ya da 6510 serisi bir tv daha almaya niyetlendim ama android işletim sisteminden kaynaklı çok sorun olduğunu öğrenince tırstım ve hatta teknoloji marketten almadan çıktım. Şu an araştırmalarım hala devam ediyor ama sorunsuz tv malesef piyasada yok. O nedenle en az sorunlusunu bulmak için uğraşıyorum..ama sizin sorununuz pes dedirtecek cinsten özellikle firmanın bu davranışı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bendede 8109 serisi android var.isletim sistemi stabil degil bazen goruntu yok ses var.fisten cek tak duzelir.tv bazen kafasina gore takiliyor gec algilama vb.vb.ama goruntu kalitesi iyi gercekten

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeş sen hata yapmışsın bu gibi sorunlarda tüketici hakem heyeti diye bir kurum var gideceksin 3 defa aynı arıza 5 defa farklı arızalar durumunda ürünün servise gittiğine dair faturalarıyla beraber mahkemeye vereceksin paran 2 ay ıcınde hesabına yatacak
  • theniksiz T kullanıcısına yanıt
    Evet yaptığımız hatalar diye açıkladığımız içerisnde yazıyor.Garanti süresi içerisinde 3 kez servise göndermediğimiz için kabul olmaz diyorlar..Sorun bundan kaynaklı zaten
  • 2012 yılında aldığım philips televizyonum sürekli arıza yapıyordu. smart özelliği tam bir fiyaskoydu zaten ve çalışmıyordu. garanti süresi içinde 4-5 defa servise gönderdim. bir seferinde genel merkezlerine gitti televizyon incelenmek için. Fakat hiç bir şekilde ürünlerinde problem olduğunu kabullenmediler. Onlara televizyonun servisinize 5 defa gittiğini söyleyelek tüketici haklarım gereği televizyonun değiştirilmesini talep ettim. kabul etmediler. para iadesi istedim kabul etmediler. bende sizi mahkemeye vereceğim o zaman diyerek telefonu kapattım. ertesi gün ben evde yokken eve yeni bir televizyon getirmişler kurmuşlar. eşimde bilmediği için eve almış kurdurmuş televizyonu. eve gittim baktım yeni bir televizyon. hemen aradım ve getirdiğiniz gibi televizyonu geri götürün dedim. Artık philips marka ürünleri evime sokmayacağıma yemin etmiştim. gittim tüketici mahkemesine verdim bunları. bu arada servisle ve müşteri hizmetleriyle telefon ve email görüşmelerinide kayıt altına aldım. bu görüşmelerin hepsini cd ye aktararak mahkeme dosyasına koydum. Mahkemem 2 sene sürdü yeni sonuçlandı ve kazandım çok şükür paramı faiziyle geri aldım üstüne de avukat tuttum onun parasınıda ödettim :)
    . şimdi yeni bir televizyon arıyorum. İnce eleyip sık dokuyorum. Tavsiyeniz olursa sevinirim 55" tv düşünüyorum 3000 lira civarında.
    Bunların dışında tv alacak arkadaşlara tavsiyem garanti süresi içinde televizyonu çok kurcalayın problem çıkarsa ozaman çıksın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dashuras

    2012 yılında aldığım philips televizyonum sürekli arıza yapıyordu. smart özelliği tam bir fiyaskoydu zaten ve çalışmıyordu. garanti süresi içinde 4-5 defa servise gönderdim. bir seferinde genel merkezlerine gitti televizyon incelenmek için. Fakat hiç bir şekilde ürünlerinde problem olduğunu kabullenmediler. Onlara televizyonun servisinize 5 defa gittiğini söyleyelek tüketici haklarım gereği televizyonun değiştirilmesini talep ettim. kabul etmediler. para iadesi istedim kabul etmediler. bende sizi mahkemeye vereceğim o zaman diyerek telefonu kapattım. ertesi gün ben evde yokken eve yeni bir televizyon getirmişler kurmuşlar. eşimde bilmediği için eve almış kurdurmuş televizyonu. eve gittim baktım yeni bir televizyon. hemen aradım ve getirdiğiniz gibi televizyonu geri götürün dedim. Artık philips marka ürünleri evime sokmayacağıma yemin etmiştim. gittim tüketici mahkemesine verdim bunları. bu arada servisle ve müşteri hizmetleriyle telefon ve email görüşmelerinide kayıt altına aldım. bu görüşmelerin hepsini cd ye aktararak mahkeme dosyasına koydum. Mahkemem 2 sene sürdü yeni sonuçlandı ve kazandım çok şükür paramı faiziyle geri aldım üstüne de avukat tuttum onun parasınıda ödettim :)
    . şimdi yeni bir televizyon arıyorum. İnce eleyip sık dokuyorum. Tavsiyeniz olursa sevinirim 55" tv düşünüyorum 3000 lira civarında.
    Bunların dışında tv alacak arkadaşlara tavsiyem garanti süresi içinde televizyonu çok kurcalayın problem çıkarsa ozaman çıksın.


    vay be helal olsun ama çok uğraşmışsınız.. Yukarıda bir arkadaş da söylemiş sorunsuz tv malesef piyasada yok. 48- 50 inc tv alıcam 4k ama alamıyorum 1 aydır.




  • Ara ara çalışıyor malum.Son sürümü yükledim 2016 tarihli olan ama birkaç gün sonra tekrar gitti adi televizyon.
  • El Gato Negro kullanıcısına yanıt
    Hocam yaklaşık olarak 3 aydır philips pfk6510 kullanıyorum. Şuana kadar tvden menunum. Android işletim sistemi hakkında şöyle bir bilgilendirmede bulunayım. Bir çok kullanıcı aldrığı philips tvden şikayetci olabiliyor.Tabi bunlar biraz kullanıcı ile de ilgili. Mesela android olduğu için açtığınız uygulamayı kapatmadan başka bir uygulama açınca diğer uygulamayı tv arkaplanda çalıştırıyor kapatmadığınız için. Böyle 1-2 uygulama olunca arkaplanda, kasma yapabilir. Kasmaması için yapılcak şey herhangibi uygulamadan çıkarken kapatmaktır.
    Tvyi aldıktan sonra biraz kurcalayıp inceleme yapmıştım. İsterseniz burdan bakabilirsiniz.
    http://forum.donanimhaber.com/m_114162192/f_//tm.htm#115266518




  • AsSakallıDede kullanıcısına yanıt
    Tşkrlr bilgilendirme için hocam ancak benim seride ana kart/yazılım sorunları genel durumda.Kendim teknisyenim bu aralar birkaç servis dışı servisler ile görüştüm.Kanı aynı.Şikayetvar,daki şikayetlerde olduğu üzere Mainboard değişecek.Garantisi resmi olarak 6 ay ancak birçok şikayette 2-3 kez değiştiren var.Servislerde bunu söylüyor.Belki sadece bu seri ana karta özel bir durum bilemiyorum.Servis dışı yerler 6 ay garantili 450 tl istiyor.Tekrar yapmayacağını bilsem lanet olsun diyerek takıcam ama maalesef kesin bilgi yok.Ben kartı 300 tl ye alabiliyorum parçacılardan ancak şimdilik dokunmuyoruz.Başka bir TV alıcam 1000 tl civarı yerli üretim onu kullansınlar bir süre sonra kesin bir çözüm gelişirse uygulayacağım.Yoksa elimi sürmem artık.
    Ayrıca senin android vb hatalı kullanım tespiti mümkün değil.Zira babamlar kullanmakta yaşlı insanlar.TV kendi kumandasını kaldırdım.Hiçbir fonksiyonu kullanılmamakta.Hatta alındığı günden buyana hiç kullanılmadı.Sadece HD teledünya HDMI ile bağlı.TV de tek kullanılan şey arkasındaki on/off butonu.Onun dışında Teledünya üzerinden yayın alınmakta.Ona da servis geldi kutuda sorun olmadığını söylediler..Ben de çare tükendi :(( elimizde patlamış oldu..Başka serilerde sorun yoktur belki bilemiyorum kısmet işi birazda sanırım.




  • skayacik S kullanıcısına yanıt
    Hocam aslında aynen dediğiniz gibi bu teknoloji şans işi biraz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dashuras

    2012 yılında aldığım philips televizyonum sürekli arıza yapıyordu. smart özelliği tam bir fiyaskoydu zaten ve çalışmıyordu. garanti süresi içinde 4-5 defa servise gönderdim. bir seferinde genel merkezlerine gitti televizyon incelenmek için. Fakat hiç bir şekilde ürünlerinde problem olduğunu kabullenmediler. Onlara televizyonun servisinize 5 defa gittiğini söyleyelek tüketici haklarım gereği televizyonun değiştirilmesini talep ettim. kabul etmediler. para iadesi istedim kabul etmediler. bende sizi mahkemeye vereceğim o zaman diyerek telefonu kapattım. ertesi gün ben evde yokken eve yeni bir televizyon getirmişler kurmuşlar. eşimde bilmediği için eve almış kurdurmuş televizyonu. eve gittim baktım yeni bir televizyon. hemen aradım ve getirdiğiniz gibi televizyonu geri götürün dedim. Artık philips marka ürünleri evime sokmayacağıma yemin etmiştim. gittim tüketici mahkemesine verdim bunları. bu arada servisle ve müşteri hizmetleriyle telefon ve email görüşmelerinide kayıt altına aldım. bu görüşmelerin hepsini cd ye aktararak mahkeme dosyasına koydum. Mahkemem 2 sene sürdü yeni sonuçlandı ve kazandım çok şükür paramı faiziyle geri aldım üstüne de avukat tuttum onun parasınıda ödettim :)
    . şimdi yeni bir televizyon arıyorum. İnce eleyip sık dokuyorum. Tavsiyeniz olursa sevinirim 55" tv düşünüyorum 3000 lira civarında.
    Bunların dışında tv alacak arkadaşlara tavsiyem garanti süresi içinde televizyonu çok kurcalayın problem çıkarsa ozaman çıksın.


    Tebrikler.. çok iyi bir ders vermişsiniz phlipse keşke tüm tüketiciler sizin gibi kararlı olsa..

    arkadaşlar gördüğünüz gibi servisler bizim cehaletimizden çok faydalanıyorlar. önce adamın yüzüne tv yi değiştiremeyiz, para iadesi yapamayız diyorlar, ardından mahkemeyi duyunca koşa koşa yeni televizyon getiriyorlar. valla iyi olmuş 2 sene sürmüş ama çabanızın karşılığını almışsınız. ödediği para belki phlips için önemli bir meblağ değil ama tüketicilere de mal muamelesi yapmamayı bir şekilde öğrenmesi gerek artık bunların..




  • 3 tane Philips led var, hepsinin görüntüsü çok güzel, sadece eski olan uydulu philipste favori kanal listesi oluşturulamıyor onun dışında gayet iyi. Son aldığımız pfk65510 gayet iyi. Şans işi bu işler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son durum 345 tl bedelle ana kart yine değişti.6 ay garantisi var.Benim tespit ve fikrim olan fabrikasyon hatalı üretim olması nedeni ile 3. kez tekrarlayacağını bekliyorum.Sizlere tavsiyem şu bizim düştüğümüz hataya düşmeyin.En ufak sorununda mutlaka çağrı kaydı yaratın servise gönderin ve mutlaka arkadaşların yaptığı gibi garanti süresi içersinde iseniz mutlaka değişim yoluna yönelin.Aksi halde koskoca(!) philips Çin firmaları kadar bile ürününe sahip çıkmama terbiyesizliğini bizlere yaşatmakta maalesef.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.