Şimdi Ara

Philips TV Teknik Servis Sorunları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
3.292
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, ben bu kadar rezil bir satış sonrası hizmet görmedim.

    Öncelikle sorunum yaklaşık 1 senelik philips tv'min panelinde yaklaşık 5-8 civarı pixelin sorunlu (ölü değil ben anlayamadım bir siyahlık var ancak ölü değil) olduğunu fark ettim.

    Bunun üzerine 21.08.2014 tarihinde Philips yetkili servislerinden bana yakın olan Tezel Elektroniği arayıp arıza kaydı açtırdım.
    Ardından 23.08.2014 tarihinde evime gelip kontrol ettikten sonra tv'yi alıp götürdüler.
    Buraya kadar olan herşey olağan.

    Sonrasında tamir fişi takip sitesinden gelişmeleri takip ediyordum. Kendi bünyelerinde kısa bir süre geçirdikten sonra Dudullu'da yer alan başka bir servise gidiyor ürün.
    Ve bu servisten 09.09.2014 tarihinde çıkıyor. Takip sitesinde sadece "Teslim Edildi" yazıyordu ben de bunun üzerine ilk aradığım servisi tekrar arayarak bana teslim edilen bir şey olmadığını belirttim.
    Onlar da ürünün kendilerine geri döndüğünü şu anda testlerinin yapıldığı ve bittiği zaman bana teslim edileceğini söylediler. Tamam dedim devam ettim beklemeye.

    17.09.2014 tarihinde ise bir gün öncesinde ürünün serviste 20 iş gününü doldurduğunu fark ederek sabah saatlerinde aradım durumunu sordum. Gün içerisinde bana bilgi verileceğini söylediler.
    Öğlen tekrar aradım aynı cevap, en son 16:30'da aradım ne olur ne olmaz mesayi bitimi 17:00'da olabilir diye, baktım yine aynı cevap. Ben de ürünün zaten serviste 20 iş gününü doldurduğunu
    ve ürünümün değiştirilmesini talep ettim. Yine cevap aynı size gün içerisinde bilgi vereceğiz.

    18:00 gibi aradılar ürünün merkezde beklediğini bu yüzden geciktiğini söylediler ancak bunun beni ilgilendirmediğini 20 iş gününü doldurduğu için yasal hakkım olan değişim istediğimi tekrar söyledim.
    Ben de bu sırada mevzuatı tekrar inceledim. Tamir süresinin ürünün tesliminden itibaren değil de sizin ürün hakkında arıza bildiriminde bulunduğunuz tarihten itibaren başladığını öğrendim. 20 iş gününü
    sayarken zaten cumartesi günlerinin de sayıldığını biliyordum. Bu iki durumu da 27914 sayılı resmi gazetede bulabilirsiniz.

    Daha sonrasında tekrar arandım ve karşımdaki sanki çocuk "Şununla birlikte saydık cumartesiler sayılmıyormuş yani 18 gün yapıyor" dedi. Cumartesilerin iş günü sayıldığını belirttim yönetmeliği daha iyi
    okumalarını tavsiye ettim. Ancak anlatabildiğimi sanmıyorum. "Tamam, cumartesileri saymayın, tamir süresi arızanın bildirildiği tarihte başlar. Bu da sizin ürünü almanızdan 2 gün önce olduğuna göre 18+2=20"
    dedim. Ve kadın büyük bir hezimete uğrayarak peki dedi kapattı telefonu.

    Ertesi sabah tekrar aradım "doğru düzgün saymayı öğrenebildiniz mi?" diğerek başladım konuşmaya. Baltayı taşa vurduğundan mı yoksa üstleri öyle dediğinden mi bilmiyorum biz ilgilenmiyoruz. Philips müşteri
    hizmetleri ile görüşün dedi. Sanırım uydu değişimi sebebi ile hatları baya yoğundu ancak bugün ulaşabildim onlarada durumu izah ettim. Birileri bunlara dikte ettirmiş sanırım adam da başladı cumartesileri
    sayılmıyor diye. "27914 sayılı resmi gazetenin ilgili bölümlerini okursanız cumartesi günlerinin de iş günü olduğunu görürsünüz" dedim. Ardından biz yurtdışı kurallarına göre çalışırız Türkiye'yi takmayız
    moduna girdi. Dedim "Sen Türkiye'de iş yapıyorsan Türk Kanunlarına uymak zorundasın". Böyle bir zihniyet olur mu? Ben yurtdışı merkezliyim senin kanunu sallamam. İyi lan hırsızlığın suç olmadığı bir
    yerin vatandaşı olayım bende herkesi soyayım ceza almayayım. Fikrine ...tuklarım. Kusura bakmayın. Neyse ben dedim "hakem heyetine gidince bakarız ona.". Benden elimde olan belgeleri istedi mail
    olarak ben de bunları gönderdim. Servis hakkında şikayet açılacakmış falan filan.

    Dün de telgraf yollamışlar "ürününüzü ivedi bir şekilde alın" diye.

    Ancak ben pazartesi günü hakem heyetinin yolunu tutacağım elimdeki belgeler ile. Bakalım oradan ne çıkacak.







  • ürünü alın derken yenisini mi yoksa eski tv yi mi?
  • Eskisi hocam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki sorun giderilmiş mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • xxxxxxxxxx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huhuq -- 20 Mayıs 2020; 16:59:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @krizalit17

    Giderilmiş diyorlar da kendilerini pekte güvenilir bulmuyorum.

    @hams

    Zaten yarın gidiyorum hakem heyetine. Her dafasında söyledim hakem heyetine gideceğimi.
  • Adamlara kaç defa mail attım. Cevap verme zahmetinde bile bulunmadılar. Sitelerinden attığım mesaja mail ile donuş yapmışlar. Mesaj bir şekilde yurtdışına duşmuş onlar bununla ilgilenin diye forward etmişler. Mail daha komik adamlar d...k geçiyorlar resmen.

    Sayın Müşterimiz,
    Tüketici Danisma Merkezimize göndermiş olduğunuz e-mail için teşekkür ederiz.
    Bize iletmiş olduğunuz konu ile ilgili olarak; 0850 222 44 66 Philips Tüketici Destek Merkezini arayarak
    konunuzla ilgili olarak yardım isteyebilirsiniz.


    Her türlü konu ve önerilerinizde size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.


    Saygılarımızla
    Philips TV Tüketici Danışma Merkezi
    0850 222 44 66

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Teknik Servis ve Anakart Sorunu
    8 yıl önce açıldı
    VESTEL TV SES SORUNU
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Arkadaşlar eğer satış sonrası hizmet bekliyorsanız Philips ürünlerinden uzak durun. Şimdi de müşteri hizmetlerine servis bana ihtar göndermeden önce ulaşmadığım için bir şey yapılamayacağını. Televizyonumu almam gerektiğini söylüyorlar. Allah bunları ıslah etsin.
  • Merhaba Arkadaşlar2012 2014 yılında Üretilen Philips tvler için Türksat 4A Hazır yüklenmiş, frekansları girilmiş , sıralı kanal Listesi alta yer videodaki linkte bulabilirsiniz Tek tek frekans girmek yerine usb den kanalları yükleyebilrisiniz. kimse yorulmasın :)
    İlginiz için teşekkürler. . .
    http://www.youtube.com/watch?v=Y0U60oBZdpI
  • Bizde de 4908T/12 modeli var. TV kendi kendine açılıp kapanıyor fişe takar takmaz. Baktım benzer bir sürü şikayet var. Yazılım güncelle demişler ancak usbyi takınca o işi de yapmıyor. Açılıp kapanıyor sürekli. Kaldık bayram önü dımdızlak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StranGe_PassenGer -- 4 Ekim 2014; 0:38:31 >
  • Bizde de 4908T/12 modeli var. TV kendi kendine açılıp kapanıyor fişe takar takmaz. Baktım benzer bir sürü şikayet var. Yazılım güncelle demişler ancak usbyi takınca o işi de yapmıyor. Açılıp kapanıyor sürekli. Kaldık bayram önü dımdızlak.
  • StranGe_PassenGer kullanıcısına yanıt
    Bir daha philips mi bedava verseler bir daha televizyon alacağım zaman almam. 23 ağustosta verdim hala adam akıllı bir cevap yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • maegline M kullanıcısına yanıt
    kardeşim benimde başım philips servisi ile dertte.20 iş günü geçince müşteri hizmetleri ile görüştüm dönüş yapacaklarını söylediler ama hala dönmediler sen sorunu çözdün mü ?
  • Eğer bulunduğun yerdeki hakem heyeti yoğun değilse bunlarla hiç uğraşma oraya git. Yok çok yoğunsa da, görüşmeyi kaydedin en başından operatör çıkınca da belirtin konuşmayı kaydettiğinizi o zaman anlayacaksınız ne mal olduklarını nasıl dansözden daha iyi kıvırdıklarını. Eğer hakem heyeti yoğun değil ise bunu yapıp konuşmayı da verebilirsiniz. Yoğunsa da tv'niz hazır olduktan sonra hiç uğraşmayın alın. Boşuna zaman kaybı şişli hakem heyeti en az 6 ayı bulur dedi örnek olarak.
  • Herkese merhaba arkadaşlar...
    42pfl6907 tv'yi 2013 yılı şubat ayında aldım. Tv'yi aldığımdan beri kilitleniyor. Tv'yi kapatıp yatıyorsunuz. Yani stand-by'da kalıyor. Sabah kalkıyorsunuz, ne kumandadan ne arka düğmelerinden açılıyor. Simsiyah ekran, bu arada amblight ışıkları ve stand-by ışığı yanıyor. Fişi çekip takıyorsunuz, tv çalışmaya başlıyor. 5 kez servise gitti. En sonuncuda içi komple değişti. Hala aynı. Değişim istedim. Anca gidersin tv, sağlam dedi Philips. Meğer fişten çekip takma standart özellikmiş, bizim haberimiz yok. Tv serviste hala. Bir dahada getirmeyin, size hediyem olsun dedim. İzmir İl Hakem Heyetine başvuruyorum. Bir daha Philips bir şeyi evime sokmam.....
  • Bu arada arızanın nedeni hala belli değil. Neymiş, güncelleme yaptıktan sonra tekrar kurmak gerekiyormuş. Tv'yi 50 defa kurduk yine aynı yine aynı. Servis ve İstanbul merkez garanti süresinin bitmesi için oyalama, top çevirme yapıyor. Yemezler.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maegline

    Merhabalar, ben bu kadar rezil bir satış sonrası hizmet görmedim.

    Öncelikle sorunum yaklaşık 1 senelik philips tv'min panelinde yaklaşık 5-8 civarı pixelin sorunlu (ölü değil ben anlayamadım bir siyahlık var ancak ölü değil) olduğunu fark ettim.

    Bunun üzerine 21.08.2014 tarihinde Philips yetkili servislerinden bana yakın olan Tezel Elektroniği arayıp arıza kaydı açtırdım.
    Ardından 23.08.2014 tarihinde evime gelip kontrol ettikten sonra tv'yi alıp götürdüler.
    Buraya kadar olan herşey olağan.

    Sonrasında tamir fişi takip sitesinden gelişmeleri takip ediyordum. Kendi bünyelerinde kısa bir süre geçirdikten sonra Dudullu'da yer alan başka bir servise gidiyor ürün.
    Ve bu servisten 09.09.2014 tarihinde çıkıyor. Takip sitesinde sadece "Teslim Edildi" yazıyordu ben de bunun üzerine ilk aradığım servisi tekrar arayarak bana teslim edilen bir şey olmadığını belirttim.
    Onlar da ürünün kendilerine geri döndüğünü şu anda testlerinin yapıldığı ve bittiği zaman bana teslim edileceğini söylediler. Tamam dedim devam ettim beklemeye.

    17.09.2014 tarihinde ise bir gün öncesinde ürünün serviste 20 iş gününü doldurduğunu fark ederek sabah saatlerinde aradım durumunu sordum. Gün içerisinde bana bilgi verileceğini söylediler.
    Öğlen tekrar aradım aynı cevap, en son 16:30'da aradım ne olur ne olmaz mesayi bitimi 17:00'da olabilir diye, baktım yine aynı cevap. Ben de ürünün zaten serviste 20 iş gününü doldurduğunu
    ve ürünümün değiştirilmesini talep ettim. Yine cevap aynı size gün içerisinde bilgi vereceğiz.

    18:00 gibi aradılar ürünün merkezde beklediğini bu yüzden geciktiğini söylediler ancak bunun beni ilgilendirmediğini 20 iş gününü doldurduğu için yasal hakkım olan değişim istediğimi tekrar söyledim.
    Ben de bu sırada mevzuatı tekrar inceledim. Tamir süresinin ürünün tesliminden itibaren değil de sizin ürün hakkında arıza bildiriminde bulunduğunuz tarihten itibaren başladığını öğrendim. 20 iş gününü
    sayarken zaten cumartesi günlerinin de sayıldığını biliyordum. Bu iki durumu da 27914 sayılı resmi gazetede bulabilirsiniz.

    Daha sonrasında tekrar arandım ve karşımdaki sanki çocuk "Şununla birlikte saydık cumartesiler sayılmıyormuş yani 18 gün yapıyor" dedi. Cumartesilerin iş günü sayıldığını belirttim yönetmeliği daha iyi
    okumalarını tavsiye ettim. Ancak anlatabildiğimi sanmıyorum. "Tamam, cumartesileri saymayın, tamir süresi arızanın bildirildiği tarihte başlar. Bu da sizin ürünü almanızdan 2 gün önce olduğuna göre 18+2=20"
    dedim. Ve kadın büyük bir hezimete uğrayarak peki dedi kapattı telefonu.

    Ertesi sabah tekrar aradım "doğru düzgün saymayı öğrenebildiniz mi?" diğerek başladım konuşmaya. Baltayı taşa vurduğundan mı yoksa üstleri öyle dediğinden mi bilmiyorum biz ilgilenmiyoruz. Philips müşteri
    hizmetleri ile görüşün dedi. Sanırım uydu değişimi sebebi ile hatları baya yoğundu ancak bugün ulaşabildim onlarada durumu izah ettim. Birileri bunlara dikte ettirmiş sanırım adam da başladı cumartesileri
    sayılmıyor diye. "27914 sayılı resmi gazetenin ilgili bölümlerini okursanız cumartesi günlerinin de iş günü olduğunu görürsünüz" dedim. Ardından biz yurtdışı kurallarına göre çalışırız Türkiye'yi takmayız
    moduna girdi. Dedim "Sen Türkiye'de iş yapıyorsan Türk Kanunlarına uymak zorundasın". Böyle bir zihniyet olur mu? Ben yurtdışı merkezliyim senin kanunu sallamam. İyi lan hırsızlığın suç olmadığı bir
    yerin vatandaşı olayım bende herkesi soyayım ceza almayayım. Fikrine ...tuklarım. Kusura bakmayın. Neyse ben dedim "hakem heyetine gidince bakarız ona.". Benden elimde olan belgeleri istedi mail
    olarak ben de bunları gönderdim. Servis hakkında şikayet açılacakmış falan filan.

    Dün de telgraf yollamışlar "ürününüzü ivedi bir şekilde alın" diye.

    Ancak ben pazartesi günü hakem heyetinin yolunu tutacağım elimdeki belgeler ile. Bakalım oradan ne çıkacak.

    yazdıklarının aynısını şu anda yaşamaktayım.para iadesi talebim oldu servis ihtarname çektiği için iade yapmayacaklarını söylediler ama bana ulaşan bir ihtarname felan yok.bende il tüketici hakem heyetine başvuruda bulundum.Sen sorununu hallettin mi ?




  • zobu1907 Z kullanıcısına yanıt
    Hocam hakem heyetine sorun ne kadar surede çıkar karar diye. 5-6 ay derse hiç uğraşma al sinir sahibi olma. Ya da şu şekilde bir şey yap en azından eğlen. Aramadan önce kayda başla operatöre bağlandığında belirt konuşmayı kaydettiğini. Sonra sor servise veriliş tarihini eğer ihtar tarihi 20 iş gununu geçtiyse onunda tarihini sor. Arada kaç iş gunu geçtiğini sor. Sonrasında ee arkadaş neden kanunsuz iş yapıyorsunuz de. Bunları sorarken şu anda yasadışı kayıt yapıyorsunuz diyecekler kişilik haklarına aykırı olarak diyecekler. Sizde ben sana evli misin bekar mısın diye mi soruyorum diye yapıştırın cevabı. Nasıl kıvırdıklarını nasıl çaresizce verecek cevap bulamamalarına şahit olun. Ve en son da bu görüşme kaydını tuketici hakları mahkemesine gotureceğim diye blof atın isterseniz goturedebilirsiniz.

    Benden bu kadar kolay gelsin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • maegline M kullanıcısına yanıt
    philipsin müşteri hizmetlerinde akıl seviyesi düşük insanlar çalışıyor zaten onlarla uğraşmaya değmez ama ben tüketici haklarına verdim onları televizyonu aldım kağıta not düştüm haklarım saklı kalmak şartıyla aldım diye tüketici hakem heyetinden böyle yazın demişlerdi şuan mahkeme sürecinde ne olur bilmiyorum ama bir daha philps marka hiç bir şey almayacağım siz tüketici haklarına başvuruda bulundunuz mu ?
  • zobu1907 Z kullanıcısına yanıt
    Hakem heyetine başvurdum ancak almak zorunda kaldım ama dediğiniz işlemi bana soylemediler benimde aklıma gelmedi. Umarım başarıya ulaşırsınız lütfen bilgilendirin konu boş kalmasın herkes bilinçlensin philipse karşı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.