Merhabalar, Picodi'ye üye olup referans linkleri üzerinden N11'e geçerek 12.584 TL tutarında bir klima satın aldım Haziran ayında. Ürünü teslim aldıktan sonra da Picodi hesabımda takip eden 48 saat içerisinde siparişim gözükmediği için iletişime geçtim. İlk sıkıntılar burada başladı. Derdimi anlatana dek onlarca email göndermek zorunda kaldım çünkü Türkçe anadili olan bir müşteri hizmetleri yok, translate Türkçelerine sorunu anlatıp istedikleri kanıtları **defalarca** atmaktan iflahım kesildi. En sonunda cashback'i kabul ettiler ve N11'in onayına kaldı. Cashback'in onayı için beklenmesi gereken 1-2 aylık süre de bitince Eylül gibi bir talep daha açarak durumu ilettim ve N11'den onay beklendiğini söylediler. Bugün öylesine bir girip bakayım dedim ki bekleyen cashback de uçmuş. Ayrıntılara bakınca reddedildiğini öğrendim. N11'den satın aldığıma dair e-posta, N11'in arayüzünden ekran görüntüsü, fatura örneği vesair her şey taraflarında bulunmasına rağmen hepi topu 300 TL'lik bir cashback'i aylarca süründürdükten sonra reddettiler anlayacağınız. Lafa gelince şöyle kampanya böyle cashback ama hayatımda daha kötü bir müşteri deneyimine çok az rastladım. Sıkıntı N11'den kaynaklanıyorsa BİLE onca teferruat ve kanıta rağmen bu prosedürün sonuca ulaşmamasında Picodi'yi sorumlu bularak aklınız varsa herhangi bir beklentiye girmeksizin Picodi'nin programlarından uzak durmanızı tavsiye ediyorum. |
Bildirim