Merhaba arkadaşlar İstanbul Güngörende oturuyorum 2 ay önce alt yapısı çalışması yapıldı ve ping değerlerim tavan yaptı. Bunun için Müşteri hizmetleri ile görüşüyorum, Şikayetvar a yazdım ama her hangi bir çözüm alamadım acaba modem'den kaynaklı bir sorun olabilir mi ? Bina alt yapısında her hangi bir sorun yok Sabah 6 ve akşam üzeri 6 arasında ping değerim 9-11 arası ama akşam 7'den sonra 50-80 arasında geziyor. Bu sorun için ne yapmam gerekiyor bilgisi olan varsa lütfen paylaşabilir mi.
İyi günler.
+++
Darboğaz sorunu basitçe. Çözemezlerse ücretsiz iptal talep edin. Hat değerleriniz oldukça iyi VDSL abonelik alırsınız başka bir firmadan.
Darboğaz sorunu basitçe. Çözemezlerse ücretsiz iptal talep edin. Hat değerleriniz oldukça iyi VDSL abonelik alırsınız başka bir firmadan.
Darboğaz sorunu basitçe. Çözemezlerse ücretsiz iptal talep edin. Hat değerleriniz oldukça iyi VDSL abonelik alırsınız başka bir firmadan.
NT2LN
kullanıcısına yanıt
Hocam her akşam zaten bu konuyu konuşuyoruz ama ücretsiz iptal etmiyorlar ceza yansıtacaklarını iletiyorlar, tüketici mahkemesine başvura bilir miyim acaba ?
emc-2
kullanıcısına yanıt
Ben benzer sebepten 2 yıl önce ücretsiz iptal etmiştim, 21 ay vardı taahhüt bitmesine. Yenileyeli bir kaç ay olmuştu yani. e-devlet kapısı üzerinden tüketici hakem heyetine başvurun.
Konu güncel hala sorunum çözülmedi mahkeme için yardımcı olabilecek bir arkadaş var mı acaba ? Lütfen öne çıkartır mısınız.
Konu güncel lütfen yardım eder misiniz.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme