Şimdi Ara

Polo 1.2 TSI BMT 90 PS alınır mı? (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
829
Cevap
21
Favori
209.821
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben 2.000 km yaptım henüz. Manuel 5. Viteste 2000 devir 90 km/h'yi görüyor. Performans olarak sıkıntısını görmedim otoyolda çok kolay 180leri görüyor. Eğimli bir yol bulursanız 200ü geçmeniz mümkün :) zaten fabrika verisi son hız 184 km belirtilmiş. yakıt tüketimi gayet yeterli geldi bana 2000 km karışık kullanımda 6.2 lt gösteriyor. Uzun yolda 90 sabit hızla giderseniz 4.5 rahat yakarsınız. Şehiriçi yoğun trafikte 3-4 kmlik kısa mesafelerde(klima açık ve performanslı kullanım söz konusu) 8-9 litre yakıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar insanlar poloyu hep diger b segmenti modellerle kiyaslayip bu arabaya o para verilmez diyorlar.az once actim baktim fiesta yaris opel clio..hepsi 55.000-60000 tl. arasinda fiyatlari var.hatta fiesta 1.0 ipowershift 62000 tl. idi. polo lounge 1.2 tsi dsg (en donanimli modeli ) 60300 tl. daha 3 yil once golf 1.4 tsi dsg highline araca 63000 tl. vermis biri olarak ozaman bile bu paranin o araca cok oldugunu soyleyen biri olarak bencede b segmenti bir arac icin bu fiyatlar cok yuksek.ama diger modellerinde fiyatta polodan geri kalmadigini. sanziman kalite ve 2.eli goz onune alinca gordugum bu fiyatlar beni sasirtti. paylasmak istedim. ne yazikki fiyatlar artik bu bantta ilerlior ve dahada artacaga benziyor. herkes artisini eksisini dusunup ona gore tercih yapior elbet ama bu fiyatlari gorunce poloya okadar yuklenilmesi bence anlamsiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam arkadaşlar,
    Satın alırken hakkında yeterli yorum bulamadığım Polo 1.2 TSI BMT 90PS Düz vites benzinli aracımla ilgili olarak detaylı bir bilgi vereyim dedim, almayı düşünenlere...
    4 aylık kullanım süresi sonucunda;

    1) Doğuş Oto'dan aldım. Belirttikleri sürede (2 ay) sorunsuz teslim ettiler, yetkililer oldukça ilgili idi.
    2) 1.2 motora rağmen iyi bir torka sahip... Virajlı rampalarda, 4. ve 5. viteste araç bayılmadan çıkabiliyor. Oldukça atak bir araç ( Corolla 1,6 ile rampalarda nal topluyordum)
    (3 kişi ve full yükle, uzun yolda rampalarda verim kaybı var ancak sıkıntı yaratmıyor.)
    3) Ortalama yakıt tüketimi 5,5lt civarında (İstanbul kullanımı ve yılda bir tatil için şehir dışı çıkışı)... İstanbul trafiğinde 6,4 lt'yi görüyorum. Şehir dışında ise 90-100km hızla gidersem 1 depo ile 900km yol yapabiliyorum. Ancak araç oldukça atak ve hız yapmaya meyilli... Bu sebeple de hiç yapmadığım hızlara çıktım (140-150km/h gibi) ve araç içerisinde ses yok...
    Yine şehir dışında, bana göre yüksek hızla ortalama 110- 120km/h civarı, 1 depo ile 700km gibi bir yol yaptım. Kısacası bastıkça yakıyor:)
    4) Motor çok sessiz çalışıyor. Hatta ilk aldığımda (start-stop aktif değilken), rölanti esnası diyelim, araç stop etti sanıp tekrar çalıştırıyordum:)
    5)Direksiyondaki kumanda tuşları ergonomik, ön konsol ve aracın genel görüntüsü bana göre çok şık...
    6) 2 kişilik aileyiz, iç hacim yeterli... Bagaj hacmi ise duruma göre değişken... Valizlerinizi alır ancak şekilce problemli nesneleri taşımanız sıkıntı yaratabilir.
    7) Vites geçişlerinde hız kaybı olmuyor, bu yüzden de rampalarda verim kaybı da yaşanmıyor.
    8) Cruise control var bende... Manuel vites kullananlar için uzun yolda avantaj sağlıyor, dinlendiriyor. Verimli de çalışıyor.
    9) Start-Stop verimli çalışıyor ancak İstanbul trafiğinde o bile sıkıcı ve verimsiz hale geliyor. Anadolu yakası-sahil yolu trafik ışıklarına daha çok hitap ediyor bence...
    10)Park sensörleri verimli ve faydalı... Arkadan yaya geçişi sırasında bile her türlü zinde tutuyor:)
    11) BMT teknolojisi için bazı ayarlar var ancak henüz detaylı inceleyemedim. Sürüş kaliteni dahi ölçüyor. Gösterge panelinde vites geçişleri uyarısı yapıyor.
    12) Yol tutuşu iyi, virajlarda ise çok güvenmemek lazım...
    Dezavantajlar ise;
    13) Süspansiyon sert, bozuk yollarda darbeyi çok hissediyorum.
    14) Sis farlı olarak aldım aracı ve iyi ki öyle almışım! GECELERİ geri vites lambası çok zayıf, arka tarafı görmüyorum. Arka sis lambalarını da beraberinde yakıp park etmeye çalışıyorum. Üstelik geri vites lambası tekmiş... Bence aracın en büyük dezavantajı da bu!
    15) Diğer önemli bir dezavantajı da yan dikiz aynalarının küçük olması... Bazen ölü noktadan araç çıkıyor ve sürekli temkinli olmak zorunda kalıyorsun. Bu da sürüş performansını düşürüyor. Tehlikesi de cabası!
    16) Torpido da ışık yok!
    17) Araca binenler biliyordur, yan dikiz ayna ayar düğmesinin yönleri bir tuhaf!
    Atlamayayım; Buğu çözücü, tüm araç genelinde iyi çalışıyor yalnız....
    18) Depo küçük olduğu için daha sık benzin almak durumunda kalıyorum ancak bu, fazla yakıt tüketiyorum anlamına gelmesin... Genel olarak baktığımda, 1,6 Corolla benzinliye göre %30 yakıt tasarrufu sağlıyorum.

    Unutmadan, fiyatta pazarlık yapın:)
    Bol şanslar, güvenli sürüşler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cyalcin -- 19 Ekim 2015; 22:33:29 >




  • Arkadaşlar bir kaç hafta önce eşime otomatik polo lounge almıştık..bende de 2013 model golf 1.4 tsi dsg var..golfte motorun dizel motor gibi gürültülü ve ilk çalıştırmada sarsıntılı bir şekilde çalışma sorunu vardı..servise göre bu normal belki bir çoğunuza görede normal olabilir ama benim canımı sıkıyor bu durum..sıfır polo ama çalıştırıyorum tır tır tır dizel motor gibi rölantiye düştükçe ses azalıyor ama yinede yüksek bence ve ön göğüs her stop edip çalıştığında sarsılıyor..golfte öyle..ama servis hep normal diyor..bu motorların özelliğiymiş..sizce de öyle mi?teşekkürler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • namredips N kullanıcısına yanıt
    Jetta 1.2 ve Polo 1.2 kullanıyorum,
    Motor sarsıntısı ve Sesi bir miktar var.
    Tsı larda bu normal demekki,
    Alıştık ailecek, ses bizi rahatsız etmiyor artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: namredips


    Arkadaşlar bir kaç hafta önce eşime otomatik polo lounge almıştık..bende de 2013 model golf 1.4 tsi dsg var..golfte motorun dizel motor gibi gürültülü ve ilk çalıştırmada sarsıntılı bir şekilde çalışma sorunu vardı..servise göre bu normal belki bir çoğunuza görede normal olabilir ama benim canımı sıkıyor bu durum..sıfır polo ama çalıştırıyorum tır tır tır dizel motor gibi rölantiye düştükçe ses azalıyor ama yinede yüksek bence ve ön göğüs her stop edip çalıştığında sarsılıyor..golfte öyle..ama servis hep normal diyor..bu motorların özelliğiymiş..sizce de öyle mi?teşekkürler

    ön göğüs her stop edip çalıştığında sarsılıyor.

    Aynı o şekilde tsı motorda start stoplarda çalışma esnasında ufak bir sarsıntı oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PALADİUS_ARAGONES -- 30 Ekim 2015; 0:02:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: namredips


    Arkadaşlar bir kaç hafta önce eşime otomatik polo lounge almıştık..bende de 2013 model golf 1.4 tsi dsg var..golfte motorun dizel motor gibi gürültülü ve ilk çalıştırmada sarsıntılı bir şekilde çalışma sorunu vardı..servise göre bu normal belki bir çoğunuza görede normal olabilir ama benim canımı sıkıyor bu durum..sıfır polo ama çalıştırıyorum tır tır tır dizel motor gibi rölantiye düştükçe ses azalıyor ama yinede yüksek bence ve ön göğüs her stop edip çalıştığında sarsılıyor..golfte öyle..ama servis hep normal diyor..bu motorların özelliğiymiş..sizce de öyle mi?teşekkürler

    5.5yil tsi surdum 90.000km den fazla kullandim memnun bir şekilde sattim. İlk calistirmalarda anormal sesli çalışır 20sn sonra normale döner geneli böyle. İticiler yağlanıyir yağı süzülen zincir sakirdiyor turbo dolup boşalıyor sonra ses kesiliyor.

    Stop edince de yarım saniye geç stop ediyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Beyaz 1.2 tsi dsg servis müdürü vasıtası ile 53.500 e fiyat aldım. Aralık sonu teslim nasıl fıyat arkadaslar normal mı uygun mu ? Fiyat alan varmı ?
  • oopppss kullanıcısına yanıt
    İyi fiyat

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oopppss kullanıcısına yanıt
    1.2 tsi dsg eşimde var ,
    Ben Yaris hybrit kullanıyorum,
    Öncelik yakıt tasarrufu ve manevra kabiliyeti ise Yaris derim,
    Performans ise Polo tercih edin derim.
    Ama dsg hep kafamda soru işareti..!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni modellerin manuel vites kutusu ile izlenimleri olanlar paylaşımlarını aktarabilir mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1,2 tsi dsg BMT 53.500 mü? Hocam 1,2 tsi manuel i 50.600 liste fiyat ; 53.500 iyi fiyat bnce.
  • Şu anda manuel olanlar bile 48.200 e geliyor dost drive kampanyası ile ama güncel fiyat öyle ise iyi fiyat tabi ki,gerçi 5.ayda manuel olanların 44.500tl liste fiyatı vardı aynı araç şu anda 50.600tl ciddi bir artış oldu 1 yıl sonra da kasanın yenileneceğini varsayarsak şu anda ki fiyatların ciddi alıcılar için yüksek olduğu kanaatindeyim.6.600tl artışa anlam vermek çok zor böyle bir artışın ikinci eli yükseltmesi sadece VW grubu ile sınırlı kalmıyor bütün markalar içinde aynı şey geçerli.Yeni yıl ile yeni vergilerlerde gelecek alıp almamak konusunda karar vermekte rasyonel anlamda oldukça güç.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • arabadakimvar A kullanıcısına yanıt
    Benzin depoda durduğu yerde buharlaşır, bu yaz aylarında daha fazla olur,
    Aradaki tüketim farkı tahminim bundan kaynaklı ,
    Bende 1.2 tsı dsg Polo ve Yaris hybrit var,
    Yaris de yedek depo yok, Polo nun deposunu da doldurmak tam bi işkence, pompa sürekli atıyor ( yedek depo dolumunda)
    Yani yedek depoyu tam dolduramadım ...
    Uzun yolda Polo ile kasarsam 4 lt de Seyehat edebiliyordum, normal kullanımda şehirler arası 5 lt yaktım , basarsan yakıtın sonu yok,
    Yaris hybrit şehirler arasında 5 lt civarında yakıyor,
    Şehir içindede 4-5 lt arası ,
    Aynı yol Polo ile şehir içinde gidersem trafik durumuna göre 16 lt /109 km yi de gördüm,
    Polo çok güzel bir araç ama yakıt kafamda soru işareti ...???!!!
    Kısa mesafe ve şehir içi seyehatimi çok fazla olduğu için Polo acayip tüketim ler sergiledi,
    Hybrit Yaris ise tam bir yoğun trafik aracı, kıyamet kopsa, 5,2 lt geçmez,
    Polo ile de sabit 70 80 km hızlarda ilerlerseniz 3,6 / 3.8 lt arası Seyehat edebilirsiniz, trafik olmamak kaydı ile...!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kısa mesafeli sürüşlerde 5km lik bir yol güzergahında kesinlikle her araç fazla yakıyor çünkü motor ısınmıyor ısınana kadar da zaten varacağınız yere varmış oluyorsunuz bu yüzden yakıt değerleri normalde 8 ise 12 hatta 14lt ye bile çıkabiliyor kış aylarında normal tüketime 1lt daha fazla yakıyor.Ama yakıt konusunda en ekonomik olan araç 5 yakan yolda en fazla yakan araba da 6.5-7lt yakıyor.Yakıt konusunda aynı araçlar bile birbirinin aynı tüketim değerlerini vermiyor.
    Benim için araçta ilk kriter fiyatı alabileceğim fiyat aralığında olması ondan sonra da güvenlik gelir.Daha sonra sırası ile yalıtım sessizliği (trim seslere takıntım var,sırf bu yüzden sattığım araçlarım var) ve konfor.Sorunsuzluk konusu tartışılır tabiki ama artık kronikleşen her marka model araçlarda sorunlar var en basiti Polo nun aydınlatması gece yolculuklarında çok kötüdür 2010 yılından bu zamana kadar üretilen ve dünya genelinde satışı yüksek ve premiuma yakın bir markanın bu far tasarımını iyileştirmeye gitmemesini anlamış değilim.
    Çok fazla yazdım belki de ama yakıt konusundan daha öncelikli kriterler benim için daha öncelikli araçların yakıt tüketimleri her marka ve model için kesinlikle kabul edilir seviyelerde,600cc bir motosikletin yakıt sarfiyatları bile bu değerlerde ama akaryakıt fiyatları kesinlikle kabul fiyatlarda değil!

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • arabadakimvar A kullanıcısına yanıt
    Hiç bir araç yaktığı yakıtı tam mililitresi ile tamı tamına yazamaz bunlar ortalama değerlerdir. Aracın 45lt lik deposu aslında 50 litre çok rahat alabilir tabi depo kapağının azında benzini görürsünüz. Diyelim ki tamı tamına yaktığı litreyi hesaplasın depodan motora giderken hiç hortum yada aktarma yokmu sizin yarım litre hortumdadır belki :). B sınıfı araçlar arasında neredeyse en iyi konfor ve sürüş dinamikleri bu araçta iç malzeme kaliteside öyle çok iyi araç almışsınız keyfini çıkarın.
  • koruma37 K kullanıcısına yanıt
    Aracımı 12 mayısta 0 aldım ve aldığım günden bu güne belki bazı pazarlar çalıştırmadım onun haricinde hergün işe gidiyorum ve 4 kez Bursa Ankara yaptım, aynı yolları 2011 C3 , 2015 Fiesta ve 2012 Linea ile yapmış biri olarak sürüş dinamikleri ve kalitesi beni bir üst sınıfa geçirdi diyebilirim. Yakıt için ise seri kullanırsanız yakıyor 7- 8 hatta havalar soğuduğundan beri şehir içi dur kalk 9 u görmek mümkün. Fakat ağır kalkışlar erken vites değiştirme ve 70 km 5. vites bu sürüş şekli ile şehir içi 5.5 i hiç geçmedim. Atmosferik motorlu araçlarda böyle bir alternatifiniz yok bu sürüş şekli belki 2 kat tüketime sebep olur.
  • Kesinlikle doğru söylüyorsunuz dediğiniz gibi Polo kendi sınıfındaki en iyi araç yanlız 1.0 olanlar tsi motorlara göre çok daha ekonomik.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • sistemanalisti kullanıcısına yanıt
    Hocam atmosferik yarisim var araç hybrit,
    En düşük 2,7 lt yakıtım, normalim 4-5 lt lerde;

    Kardeşimde 2013 model Yaris var normal hybrit değil onunda genel ortalaması, 6 lt ...

    Eşimde 1.2 tsı dsg var , kısa mesafe kullanıyor,
    Ortalaması 11 lt

    Şunu söylemek isterim: hem turbo hemde atmosferik motora sahip birer aracım var,
    Tsı kısa mesafelerde atmosferikten daha Fazla tüketiyor ,
    Uzun yolda sakin kullanımda tsı çok başarılı, az tüketim değerlerine sahip,
    Atmosferik ise uzun yolda tsı kadar başarılı değil,
    Yakıtı ,sakin sürüşlerde tsı kadar düşmüyor,
    Şehir içinde atmosferik daha başarılı, ve bakım maliyetleri daha düşük

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar polo 1.2 tsi 90hp manuel almayı dusunuyoruz, yılda max 10.000km yapıyoruz ve Ankara da kullanacağız,
    Yakıt ile alakalı şehir içi kimisi 9lt demiş kimi 6,5 lt kimisi 6lt, bu nasıl değişken anlamadım, acaba bundan vazgecip juke 1.2 benzınlı modele mi baksak dıyorum ancak cogu kısı yakıt tuketımının polo ıcın ekonomık oldugunu soylerken kımısı de aracda teknık sorunlar oldugunu yazıyor, bir arabanın modelı bu kadar mı degısken olur?? sız ne dersınız 1.2 90hp manuel polo cok sorun cıkarır mı? fiyat olarak 48.000 civarı sıfırı.
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.