hocam benim araç comf. modeli bende blue.t. yok ben , kablo vasıtası ile işi çözdüm, aynı zamanda kablo ile araçtan telefonla konuşabi,liyorum, ses aracın hoparlöründen geliyor. kablo yu usb yerim olmadığı için aux girişine bağlıyorum, kablonun her iki ucdu da aynı aux girişine giren soket her iki ucunda da var. bazı arkadaşlar hatalı bilgi verdiğimi zannetmişler, düzeltmek istedim, benim çözümüm , blue t. suz araçlar için, lakin her iki aracada olur.
arabadakimvarA
kullanıcısına yanıt
hocam , aracımda blue th. olmadığı için alternatif çözüm önerdim, sonuç dolambaçlı elde ediliyor .
quote:
Orijinalden alıntı: arabadakimvar
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster
Arkadaşlar bugün bluetooth ile araba hoparlöründen müzik dinlemek için bluetooth ayarlarına girdim, ses zaten açıktı. Herhangi bir işlem uygulayamadım.
Söyle bir durum var: Önceki aracımda bluetooth ile müzik dinlemek için, bir tuş vasıtası ile usb, cd, bluetooth, am ve fm geçişleri yapıyorduk. Haliyle amaç bluetooth'tan dinlemek olduğu için bluetooth sekmesini görene kadar bu tuşa basardık ve o sekmeye gelince telefondan gelen sesi arabadan duymaya başlardık.
Acaba Polo'da da bu geçişi yapmam gerekiyorda ben mi bilmiyorum? Araçta radyo çalarken telefondan müzik açıyorum, ne arabadan ne telefondan ses gelmiyor. Radyo değilde başka bir sekmede mi ses alabileceğim acaba?
supremum01
kullanıcısına yanıt
merhaba, media tuşuna basıldıktan sonra kaynak olarak da bt audio seçilmeli.
arabadakimvarA
kullanıcısına yanıt
Hocam, tahminim Kısa mesafe yada trafiği biraz yoğun bir yerde kullanıyorsunuz, Normali 7-8 lt olması gerekli, Lakin ben; 3.5 lt /100 km ve 15 lt/100 km yide Polo 1.2 tsı da gördüm, Tamamen trafik ile alakalı... 3.5 lt: yaklaşık 150 km lik yol ve trafiksiz , şehirler arası hız 80-90-100 km / saat arası ( Kütahya Adapazarı arası) 15 lt/ 100 km: yoğun bağcılar ( İstanbul) trafiği Dur kalk fazla ... Yaklaşık 15 km... Trafik az ise akıcı yolda 5,5-6 lt arası yakıyor, Sadece yoğun trafikte yakıt fazla. Bende böyle oluyor, Şehir içine yakıt olarak çok uygun bir araç değil, Tdı olan modelleri bence daha şehir içi için uygun.
quote:
Orijinalden alıntı: arabadakimvar
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster
Arkadaşlar ilk aracmı alacağım.Bugün 1.2 DSG TSI COMFORTLİNE ,beyaz renk, POLO için 53.500 teklif aldım.Sizce fiyat iyi mi? 2016 üretimlerini beklemek mantıklı mı? POLO ne zaman kasa değisterecek bilgiiz var mı? Yardımcı olursaız memnun olurum. Teşekküler...
cinderC
kullanıcısına yanıt
Hocam, 1-2 yıl içinde, Yeni kasa çıkacak söylentileri var, Lakin şimdiki kasadan 5-8 bin tl daha pahalı olur diye düşünüyorum, Şu anki kasanın da çok müşterisi var , 2. Elde değerini korur , Yeni kasa Nın da şu anki ne benzer çizgiler taşıyacağından emin olun. Çok fark olmaz şeklen, ams fiyat bariz farklı olur...
untroubled
kullanıcısına yanıt
Cok tesekkurler, sonucu paylasirim.
untroubled
kullanıcısına yanıt
Dediginizi yaptim ve islem basariyla sonuclandi. :)
Tesekkur ederim.
arabadakimvarA
kullanıcısına yanıt
Yedek depo diye bir şey yok, Depo da buharlaşma ve genleşme için ayrılan bir bölme var . Son 5-6 lt gibi yakıtı az alıyorsunuz, Genleşme için yer bırakıyorsunuz, Benzin deposunun ağzında pim gibi bir yer var, pimi içeri bastırdığınızda boş kalan yere 5-6 lt gibi yakıt koyabiliyorsuzuz.
arabadakimvarA
kullanıcısına yanıt
Bnde aktıf lounge kullanıcısı olarak sorularına cevp vermek ıstedım
Öncelıkle soy dıyım yedek depo dedıgın gıbı 5 lt cıvarı ve once o bıtıyor sonra ana depoya gecıyor
Yanı ıkaz lambası yanınca normal deponun sonuna gelmısın demek oluyor uzun yolda otobanda yandı bende 30 km gıbı gıttım
Yedek deponun durumunu bılemıyoruz orda bır sıkıntı var
yakıt ıkaz lambası yanarsa uzun yolda 40 km sehır ıcı 20 km cıvarı gıdersınız
Aydınlatabıldıysem ne mutlu bana.....
arabadakimvarA
kullanıcısına yanıt
Pime müdahaleye , gerek yok, Tek depo olduğu için , yakıt önce genleşme bölümü dolu ise önce yedek depo dediğimiz aslında genleşme boşluğu olan , bölümdeki yakıtı kullanıyor, Bu sırada ibre hep full gösteriyor , Genleşme boşluğu boşalınca , depo daki benzin aynen ,araç tarafından motora aktarılıyor.
quote:
Orijinalden alıntı: malzemec
Pime müdahaleye , gerek yok, Tek depo olduğu için , yakıt önce genleşme bölümü dolu ise önce yedek depo dediğimiz aslında genleşme boşluğu olan , bölümdeki yakıtı kullanıyor, Bu sırada ibre hep full gösteriyor , Genleşme boşluğu boşalınca , depo daki benzin aynen ,araç tarafından motora aktarılıyor.
Genelde pompa attıktan sonra üstte genleşme için olan kısmı doldurtmam. Zaten tahminime göre alacağı 3-4 litre civarıdır.
Şehirdışına çıkılacaksa menzil açısından mantıklı olabilir ama diğer seçenek için zorlamayı uygun bulmuyorum. Sonuçta hava sıcaklığına göre genleşme olduğuna göre risk almanın mantığı yok diye düşünüyorum.
Arabanın yakıt tankı keşke 45 litre yerine 50 litre olsaydı. Diğer aracımda 60 litreydi, yaklaşık 54-55 litre benzin alırdım her yanaştığımda. Lakin o arabada ortalama 8,5litre yakıt tükettiği için menzilim 650km'den fazla olmazdı. :)
Şuan Polo ile 630km yaptım 130km'lik menzil var diye gösteriyor. Bu kullanım tarzımla devam etsem ve tahmini 20km menzil gösterdiğinde benzin alsam bir depo ile 740km yapmış olacağım.
supremum01
kullanıcısına yanıt
Araç uzun süre yatarsa , depodaki benzin buharlaşıyor, Belki bu genleşme için ayrılan yerde yoğunlaşıyordur.?
quote:
Orijinalden alıntı: malzemec
Araç uzun süre yatarsa , depodaki benzin buharlaşıyor, Belki bu genleşme için ayrılan yerde yoğunlaşıyordur.?
Evet genleşme tankı/alanı'nın bu durum yüzünden boş olması gerekiyor. Aksi durumda sıkışma olup, daha büyük sorunlara yol açabilir.
Menzil için, uzun yola çıkmadan hemen önce benzin alınıyorsa bu kısım doldurulabilir ama onun dışında ki durumda faydadan çok zarar getirebilir. Gerçi daha böyle bir durumla karşılaşanı görmedim/duymadım ama kendi adıma pompa attığı gibi yakıt alımını keserim. Yakıt alımı için durduğumda belirtmeme rağmen, bazı işgüzar pompacılar yüzündende yakıt dolumu bitene kadar başında beklerim ve tık sesini duyunca, yeterli! diye eklerim.
supremum01
kullanıcısına yanıt
pompanın yanında olmak en güzeli, duyuyor ve izliyoruz, siz pompadan ayrıldığınızda pet şişelere yakıt dolduran , siz gelmeden pompayı tekrar arabaya takan ,sahtekarları.
quote:
Orijinalden alıntı: malzemec
pompanın yanında olmak en güzeli, duyuyor ve izliyoruz, siz pompadan ayrıldığınızda pet şişelere yakıt dolduran , siz gelmeden pompayı tekrar arabaya takan ,sahtekarları.
araç park ettikten sonra motordan çıtırdama sesleri geliyor , sanki alümünyüm parçalar çıt çıt ediyormuş gibi... böyle ses duyan varmı?
malzemec
kullanıcısına yanıt
Genlesme sesi o hocam.
Motor isindigi icin siz motoru stop ettiginizde soguma basliyor bu esnada da " cit cit " ses cikiyor metal parcalardan. Kisa bir sure sonra sesler bitiyor.
(Kastettiginiz buydu sanirim.)
supremum01
kullanıcısına yanıt
evet hocam , çıt çıt sesler .
malzemec
kullanıcısına yanıt
Ozaman kafaniza takmayin sogumaya baslayan metal parcadan gelen sestir o. Her aracta olur.