Şimdi Ara

Polo 1.2 TSI BMT 90 PS alınır mı? (25. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
829
Cevap
21
Favori
209.915
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • koruma37 K kullanıcısına yanıt
    Hocam , pololar, normalde 110 hp olması gerekli ,
    Çünki Euro 6 -1.2 motorlar 110 hp olarak araçlara takılıyor,
    Bizimkilere 90 hp koymuşlar,
    Tamamen yazılım farkı...
    Aracın kasa ağırlığı , şanzıman dutumu, hacmi taşıma kapasitesi v.b. Etkenler , motorun gücünü belirlemeye yarıyor. 90 hp bu araca yetiyor,
    110 hp yaparlarsa , tork yükselicek, aşırı çekme kuvvetinden , araç hep patenaja düşecek,
    Şehir içi sürüşler için dizayn edildiğinden, 90 hp yeterli gelir diye düşünmüşler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Hocam , pololar, normalde 110 hp olması gerekli ,
    Çünki Euro 6 -1.2 motorlar 110 hp olarak araçlara takılıyor,
    Bizimkilere 90 hp koymuşlar,
    Tamamen yazılım farkı...
    Aracın kasa ağırlığı , şanzıman dutumu, hacmi taşıma kapasitesi v.b. Etkenler , motorun gücünü belirlemeye yarıyor. 90 hp bu araca yetiyor,
    110 hp yaparlarsa , tork yükselicek, aşırı çekme kuvvetinden , araç hep patenaja düşecek,
    Şehir içi sürüşler için dizayn edildiğinden, 90 hp yeterli gelir diye düşünmüşler.

    Rodaj her ne kadar bitti deselerde ben ilk 1000km hiçbir aracımı sıkıştırmadım/sıkıştırmayacağımda. Bu süreçte ben araca, araç bana alışıyor.

    Şuan aracım 800 km civarında o yüzden performansı hakkında daha tam bilgim yok. İnternette epey araştırdım 130hp yazılımlı Jetta, 130hp lik yazılımlı 1.2tsi 90hp'lik Pololar mevcut. Zaten olması gerekene göre yazılımla kısılmış güç olduğuna göre, ileride böylesi bir yazılım attırsak motora veya turboya ekstradan zarar vermiş olur muyuz? kestiremiyorum..




  • Limitleri yükseltmiş olacaksınız ben şahsen yazılım cip konusuna karşıyım.Performans ne atar bilmiyorum ama yakıtın artacağı kesin.Orjinal değerleri ile aracın performansına bakmak lazım ben hiç kimsenin yazılım yükletirim diye araç aldığına tanık olmadım.Yazılım sonrası mekanik olarak bir arıza oluşabileceğim olasılığı her zaman olacak.Ne kadar sorun olur ne zaman yada nasıl olur bu konu hakkında bir bilgiye sahip değilim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koruma37 -- 18 Ocak 2016; 14:49:55 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • koruma37 K kullanıcısına yanıt
    Yazılım yüklenirse, garanti dışı kalıyor araç,
    90 hp yetiyor zaten bu araca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şöyle bir durum var evet gaz pedalına biraz yüklenmek gerekiyor öyle 5.viteste normal hızda seyir ederken gaza yüklenince hızlanmasını beklememek gerekiyor hemen bir vites düşürmeniz gerekiyor 2080km oldu bugün benim araçta artık biraz daha fazla yüklenebiliyor arabaya alışmaya başlıyorum bu arada güvenilir bir istasyondan yakıt almanızı kesinlikle öneriyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • koruma37 K kullanıcısına yanıt
    Dostlar, araç bana her hali ile yeterli geliyor,
    İlk hızlanması çok iyi,
    Güç fazla geliyor, patenaja düşüyor araç,
    90 hp yeriyorda artıyor bile,
    Şeklen de ideal bir araç, yalın hatlara sahip,
    Bende Polo ve Yaris var ikiside farklı özellikleri ile birbirinden üstün,
    Ben çok km yaptığım için, Yaris kullanmayı tercih ettim, eşimde Polo kullanıyor . Ailecek bir yere gidersek Polo kullanmak nasip oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizinde söylediğiniz gibi ilk hızlanması manuel vitesler için 3. Vitese kadar tatmin ediyor otomatiklerde de öyle olduğu görüşündeyim.Yanlız daha yüksek viteslerde az daha hızlanayım diye gaza bastığınız zaman pedal paspasa yapışsa bile araçta tepki yok direk vites küçültmek zorunda kalıyorsunuz.Dün hastane dönüşü araba soğuk hava soğuk anlık yakıt değerini 4lt görünce şok oldum bir süre 3-4lt arası gezindi bu değer biraz absürt geldi bana sizde böyle bir durumla karşılaştınız mı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • koruma37 K kullanıcısına yanıt
    boş yolda komik rakamlar çıkıyor ,
    ne kadar az frene basarsınız,
    o kadar az yakıt tüketimi çıkıyor,
    ben 3,3lt lere akadar gördüm.
  • koruma37 K kullanıcısına yanıt
    boş yolda komik rakamlar çıkıyor ,
    ne kadar az frene basarsınız,
    o kadar az yakıt tüketimi çıkıyor,
    ben 3,3lt lere akadar gördüm.
  • 4.6lt karma da yakıt tüketimini gördüm sadece şehir içi kısa mesela 2 km çocukları okula bırakıp alırken ki değerler de 12lt çok dikkat edersem 8.6lt daha aşağısı yok

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • koruma37 K kullanıcısına yanıt
    15/LT BİLE OLUYOR,
    TAMAMEN YOLUN UZUNLUĞU VE TRAFİK DURUMU İLE ALAKALI,
    OKUL BİZE 1 KM MESAFEDE...13-14 LT...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koruma37

    Sizinde söylediğiniz gibi ilk hızlanması manuel vitesler için 3. Vitese kadar tatmin ediyor otomatiklerde de öyle olduğu görüşündeyim.Yanlız daha yüksek viteslerde az daha hızlanayım diye gaza bastığınız zaman pedal paspasa yapışsa bile araçta tepki yok direk vites küçültmek zorunda kalıyorsunuz.Dün hastane dönüşü araba soğuk hava soğuk anlık yakıt değerini 4lt görünce şok oldum bir süre 3-4lt arası gezindi bu değer biraz absürt geldi bana sizde böyle bir durumla karşılaştınız mı.

    Üst hızlara çıktıkça yada vites büyüttükçe araçta dip gaz yapsanız bile " gitmiyormuş " hissini yaşamanız normal. Nihayetinde 1.2 90hp lik araba fazlasını beklememek lazım. Bizim araçlar yine iyi 1.2 atmosferik veya 1.4 atmosferikler ne yapsın?.. Gitme hissini vites düşürmeden yaşamak için nerden baksanız 2.0 üstü atmosferik veya 1.6 ve üstü turbo besleme bir arabaya geçmek lazım.

    Bu aracın bu haliyle 1.6 atmosferik C segmenti arabalara bile 0-100 arasında kafa tutacağına eminim, sonrasında da hem segment hem motor ne olduğunu belli ediyor.




  • Aracın performansı ile ilgili , şikayet edenlere,
    Atmosferik, 1,6 araç kullanmalarını tavsiye ederim,
    Ancak böyle ikna olurlar, diye düşünüyorum,
    Ki ben hem atmosferik hemde turbo araç kullanıyorum,
    1.2 turbo Polo , 1,8 atmosferik tadında bir sürüş hissi veriyor,
    Vw. Gerçekten bu işi güzel yapmış,
    Kriteriniz küçük haçimli ve ani tepki veren motorsa ben 1,2 tsı derim,
    Benim kriterlerimi atmosferik motorlu araçlar karşılıyor,
    Lakin eşimde 1.2 Polo tsı kullanıyor,
    Tamamen kullanım şartları ve beklentinize göre
    Araç seçmeliyiz .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bulunan 1.4 poloyu satıp 1.2 tsı lounge paket polo mu alsam diye düşünüyorum. Aracım comfortline modeline göre çok dolu bir araç. 1.4 olmasına rağmen benzin yakışıda oldukça fazladır. 2013 model aracım şuan da 17.000 kmde. Araştırmalarıma devam ediyorum kendimi ikna etmeye çalışıyorum 😄

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nusabem N kullanıcısına yanıt
    1.2 tsı 1.4 atmosferikten daha verimli ve atiktir,
    Lakin uzun vadede turbofan dolayı farklı bir masraf çıkarabilir,
    Yakıt sizin için sorunsa , dizel yada hybrit araç alın,
    Hybrit araçlar şu an en az maliyeti olan araçlar,
    Bakım ve yakıt giderleri yarı yarıya az neredeyse...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2 atmosferik de kullandım daha önce de 2012 de sıfır Polo aldım diğer markaların atmosferik motorlarını da kullandım,kesinlikle 1.6 atmosferik gibi değil 5.vites de gaza yüklendiğiniz zaman 1.6 atmosferik uzar gider ama 1.2tsi kesinlikle öyle değil en azından benim araba öyle değil 2800 devirde 120 yapmasıda bunu gösteriyor 1.8 atmosferik motor asla olamaz mesleğim gereği bir çok araç kullandım.6 yılda bu 7. aracım dediğim gibi performans olarak beklentileri yüksek olan insanların beklentilerini vermeyecektir.

    Konfor yalıtım ve kullanım rahatlığı üst seviyede buna kesinlikle kimse birşey diyemez.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2 atmosferik de kullandım daha önce de 2012 de sıfır Polo aldım diğer markaların atmosferik motorlarını da kullandım,kesinlikle 1.6 atmosferik gibi değil 5.vites de gaza yüklendiğiniz zaman 1.6 atmosferik uzar gider ama 1.2tsi kesinlikle öyle değil en azından benim araba öyle değil 2800 devirde 120 yapmasıda bunu gösteriyor 1.8 atmosferik motor asla olamaz mesleğim gereği bir çok araç kullandım.6 yılda bu 7. aracım dediğim gibi performans olarak beklentileri yüksek olan insanların beklentilerini vermeyecektir.

    Konfor yalıtım ve kullanım rahatlığı üst seviyede buna kesinlikle kimse birşey diyemez.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koruma37

    1.2 atmosferik de kullandım daha önce de 2012 de sıfır Polo aldım diğer markaların atmosferik motorlarını da kullandım,kesinlikle 1.6 atmosferik gibi değil 5.vites de gaza yüklendiğiniz zaman 1.6 atmosferik uzar gider ama 1.2tsi kesinlikle öyle değil en azından benim araba öyle değil 2800 devirde 120 yapmasıda bunu gösteriyor 1.8 atmosferik motor asla olamaz mesleğim gereği bir çok araç kullandım.6 yılda bu 7. aracım dediğim gibi performans olarak beklentileri yüksek olan insanların beklentilerini vermeyecektir.

    Konfor yalıtım ve kullanım rahatlığı üst seviyede buna kesinlikle kimse birşey diyemez.

    3000 devirde 130km/h hiz yapan bes ileri duz vites hangi atmosferik arac kullandiniz?

    Hicbir 1.6 C segmenti atmosferik araba 2500devir civarindayken dipgaz yapinca " off araba amma gidiyor ha! " hissiyatini size yasatmaz.

    1.8 atmosferik araba dediginizde ortalama 130-150beygir arasi gucunde olur, kalkipta 1.2 arabayla bunu kiyaslarsaniz gitmemesi normal. Ama siradan C segmenti 1.6 atmosferik arabalarin alt devirlerdeki cekisi, kafa kaldirma istegi Polo'dan daha hevesli degil. Cunku tork cok alt devirlerden itibaren verilmeye basliyor.

    Atmosferikte o arkaya yaslama hissini almak icin 4000civarlarina en az cikmaniz lazim, kaldi ki sizin kasettiginiz bunun tam tersi.

    Performans arayani tabiki tatmin etmez ama bunu alan adamda arabanin kendisine ne kadar ne sunacagini ongorerek aliyordur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Polo 1.2 tsı da ,tork devir bantı aralığı geniş,
    Doğal olarak her viteste çekiş keyfi verir ,
    Armosferikller ise üst devirlerde Torku yakalar, asla turbo motor performansı vermez, veremez,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi malzemec -- 23 Ocak 2016; 8:54:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 Opel astra deneyin yada lancer de olabilir bunlar atmosferik motorlar daha eski derseniz 1.6 Ford escort kullanın.

    Anlaşamadığımız bir konu var bir ara Ecoboost motorlu Fiesta kıllanırsanız ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.2015 model hangi marka model olursa olsun 120km hızla rahat rahat gitmemesinin bir açıklaması olamaz.

    Unutmadan 2012 model 1.2 atmosferik trendline polom bile 2400 devirde 120km ile çok rahat gidiyordu.150 km den sonra takılır 160 km yi zor görürdü.Rampalarda bayılır vites düşürmek zorunda kalırdım.Ama düşük devirlerde stabil bir hızlanması vardı.

    Kısacası bu ne ilk aracım nede ben yeni bir şöförüm.70hp den 225hp ye kadar bir çok araç kullandım bunlar otomobil sınıfındakiler kamyon ve diğerlerini saymıyorum.Bazı arkadaşlar araç kullanımdan şüphe duymuşlar sanırım.Ben hiç bir araç ve eşya için objektif yorum dışında değerlendirme yapmam.Diğer araçlarımda nasıl gerçek izlenimlerimi paylaştıysam bu ve bundan sonraki araçlarımda da aynı şekilde izlenimlerimi paylaşacağım.İyi yanlarını da kötü yanlarını da belirtmek gerekiyorki alıcılardan önce firmalar markalar eksiklerini görüp düzeltsinler.Bugün en ünlü markalarım araçlarında bile hatalar görülüyor.

    B sınıfındaki tartışmasız en iyi araç şu an için wv polo yakıt ekonomisi,konfor,yalıtım,malzeme kalitesi ve donanım olarak tamamını ele aldığınızda rakiplerinin önünde bir araç.Performans hariç!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koruma37 -- 23 Ocak 2016; 18:19:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.