Şimdi Ara

Polo 1.2 TSI BMT 90 PS alınır mı? (22. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
829
Cevap
21
Favori
209.521
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dediğiniz gbi tamamen satış stratejisine dönüşür. Bence yeterince comfortline sattılar, en azından 5-6 bin oynuyor lounge modelle.
  • Comfortline satışta olacağı kesin belki lounge paket 1.0tsi dsg olarak satışta kalabilir belki vw 2016 yılında 1.0tsi motorlarıda Polo ekleyeceğini düşünüyorum şu anda İbiza da var
  • Hocam ,
    tsı motorlar canlı ve seri, motorlardır,
    lakin turbo ihtiva eder ,
    atmosferik motorlara göre ,
    yakıt seçer ve nazlıdır.
    uzun süre kullanacaksanız,
    garantiyi 4 yıla çıkartıp. 5. yılda satmalısınız...!!!!!
    5. yıldan sonra da aynı aracı kullanacağım diyorsanız.
    atmosferik motorlu araçları tercih etmeniz gerekli...
    toyota gibi , yaris mesela,
    nissan gibi, micra mesela ...
    bu motorlar arıza yapmaz .
  • Büyük sıkıntı çıkartacağını sanmıyorum turbo arıza yapabilir onun haricinde periyodik bakımlarla uzun süre kullanılabilir ama birçok kullanıcı turbolu araçlarları yanlış kullandığı için genelde turbo arızası verir benim bu 4. turbolu aracım hiç birinde sorun yaşamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Hocam ,
    tsı motorlar canlı ve seri, motorlardır,
    lakin turbo ihtiva eder ,
    atmosferik motorlara göre ,
    yakıt seçer ve nazlıdır.
    uzun süre kullanacaksanız,
    garantiyi 4 yıla çıkartıp. 5. yılda satmalısınız...!!!!!
    5. yıldan sonra da aynı aracı kullanacağım diyorsanız.
    atmosferik motorlu araçları tercih etmeniz gerekli...
    toyota gibi , yaris mesela,
    nissan gibi, micra mesela ...
    bu motorlar arıza yapmaz .

    Hocam Polodan önceki aracım Cruze, Opel'in yıllarca araçlarında kullandığı atmosferik 1.6 (A16XER kodlu) motor olmasına rağmen 44.700km civarında motor yatak sardı ve alt motor krank miline kadar garantiden değişim ücreti gördü.

    Bakımları aksatılmamış, serviste yaptırılmıştı.

    Sorun yaşanacaksa her motorda yaşanabilir bu olay bunun en güzel örneği. Her ne kadar turbo motorlar atmosferik motorlara göre daha kırılgan olsada normal şartlarda düzgün kullanılan, bakımlı turbo motorunda 100-200binde ele geleceğini sanmıyorum. (şans faktörü tabiki de önemli.)


    Bu konu haricinde de fikrinizi almak istediğim başka bir konu var, Polo 6C1 hakkında genel başlık var mı göremedim. Bu başlığı değiştirerek ana konu mu yapsak? Yada yeni bir başlık mı açsak?

    Hatta yakıt tüketimleri ile ilgili farklı bir sayfada açmak doğru olabilir, yıllar içinde bilgileri bulmak, okumak zor olacak.

    edit: yatak sarması hakkında açtığım konu.http://forum.donanimhaber.com/m_108769917/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi supremum01 -- 29 Aralık 2015; 17:33:56 >




  • supremum01 kullanıcısına yanıt
    hocam, aracınızın yatak sarmasına üzüldüm,
    lakin atmosferik mt. lar, tsı lara göre sorun çıkarma yüzdesi hakkında bilgi vermek
    istemiştim,
    sonuçta hepsi birer makina ve arızaya meyilli aletler,
    konu böyle akıcılığını daha iyi korur diye düşünüyorum ,
    lakin sadece yakıt la ilgili bir konu olsa uzun soluklu olacağını pek düşünmüyorum,
    genel bilgiler arasında sörf yaparmış casına ilerlemek bana daha çok keyif veriyor,
    tabiki de karar sizindir hocam., saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    hocam, aracınızın yatak sarmasına üzüldüm,
    lakin atmosferik mt. lar, tsı lara göre sorun çıkarma yüzdesi hakkında bilgi vermek
    istemiştim,
    sonuçta hepsi birer makina ve arızaya meyilli aletler,
    konu böyle akıcılığını daha iyi korur diye düşünüyorum ,
    lakin sadece yakıt la ilgili bir konu olsa uzun soluklu olacağını pek düşünmüyorum,
    genel bilgiler arasında sörf yaparmış casına ilerlemek bana daha çok keyif veriyor,
    tabiki de karar sizindir hocam., saygılar.

    Turbo beslemeden oyle korkardim ki sanki hemen bozulacakmis hissine kapilirdim. Lakin atmosferik motorda yasadigim sorundan sonra turbo beslemeden kacmamin anlamsiz oldugunu farkettim.

    Dediginiz gibi sonucta hepsi mekanik aletler, sorun yasamak varsa kaderde motor ne olursa olsun cokta onemi yok.

    Bu kadar zamandir burada emeginiz var, size sormayi ve gerekirsede sizin acmanizi isterdim, sizi gecip ben acmazdim/acmam.

    Internet ortaminin en sevdigim yanida sizin gibi yeni arkadaslar kazandiriyor olmasi. Insallah burasida her zaman aktif, guzel paylasimlarin yapildigi bir yer olarak daha aktif bir sekilde devam eder.

    Selamlar. :)




  • Rabbimden, hepinize hayırlı bir gelecek diliyorum...
    İsa Peygamber'in doğum günü olan 1 ocakın
    Güzelliklere vesile olmasını diler, Mekke'nin fetih Zafer'ini kutlarım...
  • Araç almadım ancak burda ne zaman yazı yazsam, işi olduğu halde üşenmeden yazan bi arkadas topluluğu var, herkese mutlu yıllar dilerim. Aracı olanlar için ise kazasız belasız sürüşler dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: navigator_

    Araç almadım ancak burda ne zaman yazı yazsam, işi olduğu halde üşenmeden yazan bi arkadas topluluğu var, herkese mutlu yıllar dilerim. Aracı olanlar için ise kazasız belasız sürüşler dilerim.
    Mutlulukla ve sağlıkla sevdiklerinizle birlikte nice güzel yıllar geçirmenizi dilerim. :)
  • Kış lastiksiz lütfen yola çıkmayalım,
    Bu gün trafiği tıkayan ne kadar araç varsa , hepsi de yaz lastiğine sahipti:((
    Kış lastiklerim in yardımı ile santim santim ilerleyen trafikten zar zor ilerleyebildim...
    Yaz lastiği ile yola çıkıp, ne kadar kulaklarınızın çınlatıldığını bilseydiniz bir kez daha düşünürdünüz ,
    Hem ilerleyemiyırsun hemde akan trafiği tıkıyorsun,
    Kış lastiği olmayan karda çıkmasın lütfen ,
    Maalesef bu olgunluğa erişen çok fazla insanımız yok,
    50 bin liranın üzerinde araca para veriyorsun, 150 tl ye bir lastik almıyorsun...!!!??? Bu be perhiz , derler Adama...😤
  • Kış lastiksiz lütfen yola çıkmayalım,
    Bu gün trafiği tıkayan ne kadar araç varsa , hepsi de yaz lastiğine sahipti:((
    Kış lastiklerim in yardımı ile santim santim ilerleyen trafikten zar zor ilerleyebildim...
    Yaz lastiği ile yola çıkıp, ne kadar kulaklarınızın çınlatıldığını bilseydiniz bir kez daha düşünürdünüz ,
    Hem ilerleyemiyırsun hemde akan trafiği tıkıyorsun,
    Kış lastiği olmayan karda çıkmasın lütfen ,
    Maalesef bu olgunluğa erişen çok fazla insanımız yok,
    50 bin liranın üzerinde araca para veriyorsun, 150 tl ye bir lastik almıyorsun...!!!??? Bu be perhiz , derler Adama...
  • Mevsime göre lastik kullanmak can güvenliği için çok önemli özellikle karlı ve buzlu havalarda kış lastikleri bile yetersiz geliyorken lütfen uygun lastik ve ekipmanla yola çıkalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koruma37

    Mevsime göre lastik kullanmak can güvenliği için çok önemli özellikle karlı ve buzlu havalarda kış lastikleri bile yetersiz geliyorken lütfen uygun lastik ve ekipmanla yola çıkalım
    Sizin gibi duyarlı vatandaşlar , maalesef az hocam:((
    Trafik te bilinçsiz ve saygısız , insan çok...
    Kışın Nasıl ayaklarımıza terlik giyip çıkmıyorsak,
    Yaz lastikleri ile de yola çıkmamak gerekir...!!!
  • malzemec kullanıcısına yanıt
    iyi niyetle bir öneride bulunmuşsunuz ancak malesef size hiç mi hiç katılmıyorum.
    piyasada turbolu olan tek motor tsi değil. bildiğiniz ne kadar dizel araç varsa ticari/husisi hepsi turboludur.
    400-500bin km yapıyor bu araçlar. ticarileri(tır,otobüs vs ) hiç söylemiyorum bile.
    ben 2008 model 1.6turbo dizel 133.000km'de bir volvo satın aldım 175.000km'ye kadar kullandım ve arkadaşıma sattıma. hala sorunsuz çalışıyor.

    sizi haklı olabileceğiniz tek bir taraf var o da turbo arızalanırsa ekstra masraf çıkacağıdır. atmosferiklerde turbo olmadığı için bu masraf söz konusu bile değil. aynı risk esp'li araç aldığınızda da var. aynı risk ekstra donanım aldığınız tüm araçlarda var, bozulursa masraf çıkarır.
  • Hocam merhaba,

    Bizim araclarda bluetooth uzerinden, telefon yardimiyla nasil muzik dinleyebiliyoruz? Bluetooth eslestirmesini yaptim telefon gorusmesi vs yapabiliyorum fakat youtube'dan muzik acip araba hoparloru uzerinden dinleyemiyorum.
  • elliyedi E kullanıcısına yanıt
    Hocam , sene 2000 ler 16 yıl önce,
    Fiat krizin eşiğinde,
    Mültijet motor icat ediyorlar,
    Küçük hacimden yüksek tork ve beygir gücü ele eden , motor sayesinde iflasın eşliğinden dönüyorlar,
    Şu an piyasalarda kullanılan son teknoloji dizel motorların hepsinin ATA sı multijet motor teknolojisi...
    Dizel motorlarda okadar başarı sağladı ki tüm markalar, fiat'tanbu teknolojiyi satın alarak, kendilerine uyarladılar, kimisi dci dedi kimisi tdı dedi ... Hepsi aynı teknoloji yani hepsi multijet...
    Bu motorlar, Zaman'ında bakıma girerse , uygun yağ kullanılırsa, minimum 500 bin km ye kadar sorunsuzca ilerliyorlar...
    Lakin bu sorumsuzluk dizel motorlar için geçerli,
    Benzinlinturbo motorlar ise bu kadar başarılı değil, narinler,
    Arızaya meyilli bir yapıları var,
    Ben size katılıyorum, dizel turbo araçlar gayet başarılı, ve uzun yıllar sorunsuzca kullanılabiliyor,
  • supremum01 kullanıcısına yanıt
    İ video , çep telefonunuza bu programı indirin ,
    Programı açıp müzik dinlemeye başlayın,
    Yada aux girişine aux kablosu( çift tarafıda soketli / telefon aksesuarcısı yada binbir çeşitçilerde var ) takın, çep telefonunuzda çalan müzik aynen hoparlörden dinleyebilirsiniz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi malzemec -- 4 Ocak 2016; 19:18:42 >
  • arabadakimvar A kullanıcısına yanıt
    İlk 1.2 tsı kullandım ( golf dsg)
    Sırası ile Tiguan 1.4 tsı dsg
    Polo 1.2 tsı dsg (halen kullanıyorum)

    Her halde ,yeteri kadar tecrübem var hocam ..!
    Boş konuşan birisi zannettin herhalde..?
    Her neyse...
    Kötü kalite benzin koy bakalım neler oluyor...
    Irak tarzı ülkelerde neden toyota tercih nedeni ?
    Bir araştır bakalım neler çıkacak,
    Bu narin tsı motorlar neden çöl şartlarında başarısız, yada Irak tarzı yakıtı kalitesiz olan ülkelerde neden satamıyor.?
    Bu araç yakıt ve ortam seçer,
    Uyduruk benzin istasyonlarından benzin alırsanız , yandınız.
    Ben Polo 1.2 tsı dsg aracıma , yakıtı sadece bp den alıyorum ,
    Tozlu ortamlarda kullanmamakta yım,
    Titiz kullanırsanız araç sizi üzmez,
    Lakin bir multijet performansı da beklememek lazım, 500 bin km sorunsuzca Türkiye'de tsı kullanmak zor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arabadakimvar

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    @malzemec @arabadakimvar

    Bilgi için teşekkür ederim, sabah deneyecektim işe geç kalınca oyalanamadım. Kurcalayınca sonucu yazacağım.
  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.