Şimdi Ara

Polo 1.2 TSI BMT 90 PS alınır mı? (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
829
Cevap
21
Favori
209.270
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • onur1722 O kullanıcısına yanıt
    Hayırlısı olsun kardeşim kazasız belasız çok iyi bir tercih yapmışssın zamanla çok daha iyi anlayacaksın.
  • kompliman K kullanıcısına yanıt
    Çok az bi fark var,
    Onuda iskonto olarak düşüyorlar,
    Hemen hemen aynı bakım fiyatları,
    Parça fiyatlarında değişiklik var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Çok az bi fark var,
    Onuda iskonto olarak düşüyorlar,
    Hemen hemen aynı bakım fiyatları,
    Parça fiyatlarında değişiklik var.
    Tahmin ediyorum ki dizel versiyonunun bakım ve servis ücretleri benzinliye göre daha fazladır. Bu bahsettiğiniz iskonto dizel olduğu için mi uygulanıyor? Parça fiyatlarında değişiklik var demişsiniz. Bu parçalar kaza zamanında değişecek parçalar mı yoksa belli bakım zamanlarında değişmesi zorunlu olan parçalar mı? Bir de hem benzinli de hem de dizel de değişmesi zorunlu mu bu parçaların?
  • Çok sagol kardeşim sanada hayirli olsun allah hepimize kazasiz belasiz kullanmayi nasip etsin
  • kompliman K kullanıcısına yanıt
    Dizel motorlar yüksek basınç altında çalıştığı için,
    Dönemsel değişen parçalarda, benzinli araçlara nazaran daha pahalı...
    Az km yapan kişiler benzinli araçtan kar ederler,
    Az km yapıp, sık sık araç değiştiriyorsanız, dizel alıp, bakım maliyetlerini , alan kişiye yükleyebilirsiniz,
    Benzinli aracı ucuz alır ucuza satarsınız,
    Dizeli de pahalı alır değerinde satarsınız, tamamen kullanım stratejisine göre benzinli yasa dizel tercihi yapılmalı...
  • Yeni fiyatlardan haberi olan varmı?
  • malzemec kullanıcısına yanıt
    En son bi zam gelmişti fiyatlara onun üzerine tekrar zam geldimi bilmiyorum ama comfortline için çelik jantlar standart olmuş bildiğim kadarıyla
  • ashkia88 A kullanıcısına yanıt
    Çelik jant alımında şimdi fark ödenmiyormu?
    Çok iyi ya...
    Satışları etkiler gibi.
  • malzemec kullanıcısına yanıt
    Benim bildiğim o standart donanıma sitesinde bakarsanız donanımda görebilirsiniz ama verdikleri jantı canlı görmedim nasıldır bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ashkia88

    Benim bildiğim o standart donanıma sitesinde bakarsanız donanımda görebilirsiniz ama verdikleri jantı canlı görmedim nasıldır bilmiyorum.
    arkadaslar cevapları okudum ve yazmadan gecemeyecegım. polo 1.2 tsı bmt dsg 90 hp gercekten segmentıne gore ıstenılenı fazlasıyla karsılayan bır arac hele dsg sanzıman gercekten surus sırasında ınsana cok keyıf verıyor arac motoruna gore gayet serı yol tutusu ıyı malzeme kalıtesi ıyı hele direksiyon gercekten kalıte algısını baya arttırmıs tuketım olarak ıstanbulda sehır ıcınde yormadan kullanılınca 6.2 falan oluyor 1.4 dızelıne gore yaklasık 2 lıtre daha fazla yakıyor ama 1.6 dızel araclarla aynı yakıyor ıstanbulda aracla pendık besıktas arasını 5.1 lıtreyle gıdıp gelebılıyorsunuz cok fazla km yapsanız bıle cokta fazla bır zararınız olmaz bu ufak zararıda tsı motor kullanma keyfıyle tamamlarsınız cok yuksek devırlerde kullansanız bıle 8 lıtre falan yakar kısacası bence fıyatının hakkını veren bır arac tek kusur bır cok ozellıgın opsiyon olması comfortline arabada celık jant sisi farı standart degıl cok sacma.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yzcsnn

    arkadaslar cevapları okudum ve yazmadan gecemeyecegım. polo 1.2 tsı bmt dsg 90 hp gercekten segmentıne gore ıstenılenı fazlasıyla karsılayan bır arac hele dsg sanzıman gercekten surus sırasında ınsana cok keyıf verıyor arac motoruna gore gayet serı yol tutusu ıyı malzeme kalıtesi ıyı hele direksiyon gercekten kalıte algısını baya arttırmıs tuketım olarak ıstanbulda sehır ıcınde yormadan kullanılınca 6.2 falan oluyor 1.4 dızelıne gore yaklasık 2 lıtre daha fazla yakıyor ama 1.6 dızel araclarla aynı yakıyor ıstanbulda aracla pendık besıktas arasını 5.1 lıtreyle gıdıp gelebılıyorsunuz cok fazla km yapsanız bıle cokta fazla bır zararınız olmaz bu ufak zararıda tsı motor kullanma keyfıyle tamamlarsınız cok yuksek devırlerde kullansanız bıle 8 lıtre falan yakar kısacası bence fıyatının hakkını veren bır arac tek kusur bır cok ozellıgın opsiyon olması comfortline arabada celık jant sisi farı standart degıl cok sacma.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar acilen deneyimlerinize yardımlarınıza ihtiyacım var karar aşamasındayım çabuk dönerseniz sevinirim
    şimdi elimde 2 tan alternatfi var ve yılda 15000 km yapmaktayım bunun 10000 km si şehir dışıdır ;
    1,2 tsi 90 ps cam tavan sürüş konfor sis farı 47800 fiyat
    1,4 tdi 90 ps comfort ama boş 51100 fiyat çok aşırı kararsızlık var yakıt konusuna çok takılıyorum dizelin bu kadar ucuz olması benim kafamı karıştıran, teşekkürler iyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acon18 -- 27 Ocak 2015; 1:39:09 >




  • acon18 kullanıcısına yanıt
    Dizel almanı tavsiye ederim. Hem yakıttan tasarrufun olur hem de satarsan aradaki fiyat farkı kadar fazla edere satarsın.
  • nusabem N kullanıcısına yanıt
    yakıt sorunsa alma derim az km yapmak değil mesele en az yakıtla araç kullanmak. lpg uygulaması ucuz olsa neyse al masrafın çıkar bir yılda derdim ama en az 3000 lira istiyorlar. fabrika verilerine iki litre ekle hesapla
    tek sevdiğim olay uzun yolda 3000 devirde 140 km ile gidebilmek 7 ileri marifetiyle
    2014 1.2 tsi bmt dsg kullanıcısı olarak yazıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: askelan

    yakıt sorunsa alma derim az km yapmak değil mesele en az yakıtla araç kullanmak. lpg uygulaması ucuz olsa neyse al masrafın çıkar bir yılda derdim ama en az 3000 lira istiyorlar. fabrika verilerine iki litre ekle hesapla
    tek sevdiğim olay uzun yolda 3000 devirde 140 km ile gidebilmek 7 ileri marifetiyle
    2014 1.2 tsi bmt dsg kullanıcısı olarak yazıyorum.
    Merhabalar,bugün Denizli ''Batı'' Volkswagen yetkili satıcısından 1.2 tsi 90 ps manuel comfortline için tescil,bandrol,trafik sigortası da dahil 44.750 fiyat aldım.

    1)Sizce uygun mudur?
    2)Hediye olarak ne isteyebilirim?
    3)Ayrıca bu ilk arabam olacak manuel mi önerirsiniz dsg mi?

    Araba konusunda hiç bilgim yok desem olur,tavsiyelerinizi bekliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LittleTalk

    Merhabalar,bugün Denizli ''Batı'' Volkswagen yetkili satıcısından 1.2 tsi 90 ps manuel comfortline için tescil,bandrol,trafik sigortası da dahil 44.750 fiyat aldım.

    1)Sizce uygun mudur?
    2)Hediye olarak ne isteyebilirim?
    3)Ayrıca bu ilk arabam olacak manuel mi önerirsiniz dsg mi?

    Araba konusunda hiç bilgim yok desem olur,tavsiyelerinizi bekliyorum

    Öncelikle hayırlısı olsun sorularına cevap vermeye çalışayım aynı araç sahibiyim,

    1-Öncelikle 44.750 metalik renk için iyi fiyat opak renk için biraz daha indirim alabilirsin diye düşünüyorum.
    2-Hediye olarak vw çok cimridir kauçuk paspas,park sensörü,bagaj havuzu,boya koruma bunlardan 2sini koparabilirsen şanslısındır =)
    3-Kullanım konusunda sana manuel sıkıntı çıkarcaksa dsg al çıkarmaz ise manuelin keyfi her zaman ayrıdır bana göre fiyat olarakta nerden baksen 5.000 fark oluşuyor ikisi arasında satarken bu fark tabiki etken o parayı elbet geri alırsın ama bazen öyle anlar oluyor insan o parayı vermeye kıyamıyor kararını sen vereceksin =)




  • umutsever kullanıcısına yanıt
    Cevabınız için teşekkür ederim,önerilerinizi gerçekleştirmeye çalışacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LittleTalk

    Cevabınız için teşekkür ederim,önerilerinizi gerçekleştirmeye çalışacağım.
    Arkadaşlar bütün yorumları okudum 1.2 TSI hakkında sürüş komfor yakıt konusunda az çok kafamda birşeyler oluştu. Size sormak istediğim bir kaç sorum olacak, özellikle 1.2 TSI kullanıcılarına.... normalde düne kadar ikinci el 1.6 TDI POLO bakıyordum fakat 2. elde piyasaların tutarsız oluşu ve baktığım araçların 44.000 TL den aşağı olmaması kafamı karıştırıyor. 1.2 TSI hakkında bilgi toplamaya çalışıyorum 42.000 TL nakitim var 2.el 1.2 TSI buldum sormak istediğim 1.6 TDI mı yoksa 1.2 TSI mı tercih edilmeli manuel olarak bakıyorum. Yılda 15000 km belki 1000 yada 2000 fazlası olur kullanacağım. Ayrıca büyüksün polo sloganı altında 1.2 TSI ın bulunduğu kasa İç hacim olarak 1.6 TDI den biraz daha ferah sanırım. Öneriniz nedir almayı düşündüğüm araçların ikiside 2. el olacak, lakin doluluk anlamında 1.2 TSI beni çok tatmin ediyor çekiş ve torku nasıldır bilmiyorum. 1.6 TDI ise çekiş ve tork olarak beni çok tatmin ediyor. Sizin tercihiniz ne olurdu . belki sormak istediğim şeyleri kafam karışık olduğu için toparlayamamış olabilirim ama kullanıcı bilgilerinize ve deneyimlerine güveniyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi denetlemeci -- 12 Şubat 2015; 10:14:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denetlemeci

    Arkadaşlar bütün yorumları okudum 1.2 TSI hakkında sürüş komfor yakıt konusunda az çok kafamda birşeyler oluştu. Size sormak istediğim bir kaç sorum olacak, özellikle 1.2 TSI kullanıcılarına.... normalde düne kadar ikinci el 1.6 TDI POLO bakıyordum fakat 2. elde piyasaların tutarsız oluşu ve baktığım araçların 44.000 TL den aşağı olmaması kafamı karıştırıyor. 1.2 TSI hakkında bilgi toplamaya çalışıyorum 42.000 TL nakitim var 2.el 1.2 TSI buldum sormak istediğim 1.6 TDI mı yoksa 1.2 TSI mı tercih edilmeli manuel olarak bakıyorum. Yılda 15000 km belki 1000 yada 2000 fazlası olur kullanacağım. Ayrıca büyüksün polo sloganı altında 1.2 TSI ın bulunduğu kasa İç hacim olarak 1.6 TDI den biraz daha ferah sanırım. Öneriniz nedir almayı düşündüğüm araçların ikiside 2. el olacak, lakin doluluk anlamında 1.2 TSI beni çok tatmin ediyor çekiş ve torku nasıldır bilmiyorum. 1.6 TDI ise çekiş ve tork olarak beni çok tatmin ediyor. Sizin tercihiniz ne olurdu . belki sormak istediğim şeyleri kafam karışık olduğu için toparlayamamış olabilirim ama kullanıcı bilgilerinize ve deneyimlerine güveniyorum...

    Alıntıları Göster
    Denetlemeci bulunduğum durumu harfiyen yazmışsın. Bende yazsam cümleler birebir aynı olur. Tamda bu durumdayım bende.Bugün gittim vosmere. Polo 1.2 tsi comf 46100 tl sürüş paketi 1250 tl ilave ettirdim. 47350 tl oldu. %4 indirim yaptılar. 45250tl +trf sig. olarak fiyat verdiler. Araç 2 hafta sonra geliyormuş. Satılan bi araç vardı ve inceledim. Direksiyon çok güzel görünüyo ve fonks. tuşları olması çok ii. Ekran mevcut cc li olacak zaten ve direksiyondan kontrol olacak. bende hergün işe gidip geleceğim. git gel 30km yol. Dizeliyle arasında 9 bin tl fark var. satıcı yılda 15000 kadar yol yapcaksan dizele hiç gerek yok dedi. Bu km ile benzinde dizele göre yıllık 10krş dan 1000tl fark olur dizele verdiğin 9 bin lik farka değmez dedi. Araç gelene kadar 1.6tdi 2012lere bakmaya devam edicem. Ama onda bu kadar opsiyon yok boş hatta . Çok kararsızım fikirlere devam edelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onesk -- 12 Şubat 2015; 22:06:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onesk

    Denetlemeci bulunduğum durumu harfiyen yazmışsın. Bende yazsam cümleler birebir aynı olur. Tamda bu durumdayım bende.Bugün gittim vosmere. Polo 1.2 tsi comf 46100 tl sürüş paketi 1250 tl ilave ettirdim. 47350 tl oldu. %4 indirim yaptılar. 45250tl +trf sig. olarak fiyat verdiler. Araç 2 hafta sonra geliyormuş. Satılan bi araç vardı ve inceledim. Direksiyon çok güzel görünüyo ve fonks. tuşları olması çok ii. Ekran mevcut cc li olacak zaten ve direksiyondan kontrol olacak. bende hergün işe gidip geleceğim. git gel 30km yol. Dizeliyle arasında 9 bin tl fark var. satıcı yılda 15000 kadar yol yapcaksan dizele hiç gerek yok dedi. Bu km ile benzinde dizele göre yıllık 10krş dan 1000tl fark olur dizele verdiğin 9 bin lik farka değmez dedi. Araç gelene kadar 1.6tdi 2012lere bakmaya devam edicem. Ama onda bu kadar opsiyon yok boş hatta . Çok kararsızım fikirlere devam edelim.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar 2014 makyajlı kasa ile öncesi arasında aracın içinde teknolojik çok çok fark var, motora deyinmiyorum bile iyi değerlendirin öyle makyaj öncesi kasa alıcaksanız, zira fiyat farkı 2. el 0km göreye çok fazla değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Love_For_You

    arkadaşlar 2014 makyajlı kasa ile öncesi arasında aracın içinde teknolojik çok çok fark var, motora deyinmiyorum bile iyi değerlendirin öyle makyaj öncesi kasa alıcaksanız, zira fiyat farkı 2. el 0km göreye çok fazla değil.

    Alıntıları Göster
    denetlemeci ve onesk arkadaşların sorularının cevabını bende aramaktayım.

    Aralık ayında indirimli olarak aracı almaya niyetlendim ancak araç bulamadığımdan alamadım. Şimdi yaz indirimi olur diye bekliyorum. Bu sürede bulabilseydim 1.6 TDI'a da yönelecektim. Ancak aklım yine de 1.2 TSI'da kalacaktı.

    Bana göre 1.2 TSI'ın, 1.6 TDI'ya göre artıları, eksileri, bilinmeyenleri;

    - Aracın dışına bakıldığında 1.2 TSI yeni kasa olması sebebiyle artıda. Ancak 1.6 TDI'la kasa anlamında aralarında pek bir fark yok. Bu yüzden benim tahminim 1 yada 2 yıl içinde vw kasa değişimine gidebilir. Yeni kasanın Yeni Golf yada Passat'ın çizgilerine yakın olacağını düşünüyorum. Ayrıca yeni kasada donanım olarak vw politikasına bakıldığında pek bir fark olacağını sanmıyorum.

    - Aracın içine baktığımızda da konsol anlamında pek fark yok iç hacmi bildiğim kadarıyla aynı. Ancak yeni direksiyon oldukça güzel eski boş direksiyon bana biraz fazla yumuşak geliyordu. Yine aynı şekilde dokunmatik ekranlı yol bilgisayarını aktaran ekran kullanışlı duruyor.

    - 2015 yılında ESP'siz araç kullanmak garip gelebileceğinden 1.2 TSI yine bir adım önde.

    - Vergi açısından 1.2 motor daha avantajlı, bir ara 1.5 - 1.6 aralığına yeni bir vergi dilimi geleceği konuşuluyordu.

    - 1.2 TSI benzinli motor olduğu için değer kaybı 2.el de dizele göre daha fazla olacaktır. Ancak vw benzinlilerde de nedense az değer kaybediyor. 1.4 motorlara baktığımızda bunu anlayabiliyoruz.

    - 1.2 TSI yeni motor olduğu için uzun kullanımda nasıl bir hal alacağını kestiremiyorum. Aracı maksimum 5 yıl kullanacağımdan ve 60 bin gibi satacağımdan benim için bu durum çok sorun yaratmıyor.

    - Ben manuel araç kullanmayı sevdiğimden manuel alacağım ancak DSG şanzımanın yeni kasada yenilendiğini duydum. Eskisi kadar sorun yaratmayabilir.

    Özetle;

    - Donanımsal olarak 1.2 TSI beni mutlu edebilecek bir araç, olası kasa değişiminde de fazla eksiklik duyacağımı sanmıyorum. (Örn: 2009 daki kasa değişiminde donanımsal anlamda pek fark olmamıştı.) Yakıt konusunda km de 10 kuruş fazla vermek benim gibi yılda 10k-15k yapan birisi için sorun yaratmaz. 1.6 TDI km si ne kadar az olursa olsun 2.el olduğundan aracın nasıl kullanıldığının bilinememesi ve pislik otomobil piyasasında temiz araç bulma zorluğu beni şüphelendiriyor.
    - Genel olarak soru işaretlerim diğer arkadaşlar gibi sadece motor yönünde 1.2 TSI'ın performans anlamında 1.6 TDI'la arasındaki fark nedir, şehir içi kullanımda söylenildiği kadar yakıt performansı sağlayıp sağlamadığı? Bu konuda kullanan arkadaşlardan yorumlarını rica ediyorum.
    DİPNOT: VW fanı değilim. Objektif olarak düşüncelerimi paylaştım. Punto, Fiesta, Corsa, i20(eski kasa), Ibiza gibi araçlara da baktım ancak Polo nedense biraz daha bana yakın geliyor.

    Farklı araç önerilerine de açığım.




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.