Şimdi Ara

Porsche Cayenne Turbo kazasi...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
3.162
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Almanyada olan bu kazada 3 kisi hayatini kaybetti.. arabayi süren 23 yasinda birisiydi,yaninda olan 40 yasindaki sahisde bu arabayi kiralik olan veren sirkette calisiyordu.

    Görüyorsunuzki asiri hiza karsi Porsche Cayenne gibi bir arabada bile güvenli olmaya billirsiniz !

    http://www.merkur-online.de/lokales/nachrichten/23-jaehriger-rast-porsche-gegen-baum-mm-543643.html

     Porsche Cayenne Turbo kazasi...







  • 90+ Kmh hızlarda herzaman risktesinizdir hangi otomobil olursa olsun.
  • bir cisime çarptıktan sonra zaten bunun çarpma şiddetti önemli bu tank ya da başka birşey olabilir...

    cayanne 300km ile ağaca girme garantisi vermiyor hiçbiri vermiyor...aşırı sürat yaptığınız anda hata yaparsanız ne olursa olsun hatanızın sonucunda ölürsünüz...
  • hız yapmasını bilmeyen hız yapmasın diyecektir şimdi birileri.
    hız yapılacak yer- yapılmayacak yer vardır diyecek bir başka birisi.
    ben ve benim gibi bazıları da hız felakettir! hiç bi koşulda hız yapma diyecektir.
    bu böyle sürüp gider.
    bu arada bazıları da ölür gider.
    ne polemik biter, nede ölümler.
    :)
  • Allah kader etmesin, çok fena bir durum gerçekten. Vefat edenlerin aileleri şu fotoğrafı gördüğünde neler hissetmiştir aceba?

    Çok üzücü bir durum, altımızdaki otomobilin marka ve modeli ne olursa olsun en nihayetinde kul yapısı... kullanırken bunun bilincinde olmalıyız. böyle kazaları görünce otomobil kullanmaktan soğuyorum. Ülkemizde de trafik kazaları maalesef ki çok can alıyor. Bundan buradaki herkes bir şekilde muzdarip kalmıştır. Maalesef ki çevremizde ve ailemizde bu şekilde kazalardan dolayı sevdiklerimizi kaybediyoruz.

    Hepimiz daha dikkatli, daha sakin ve otomobilimize değil, öncelikle canımıza özen göstermeliyiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derememo

    hız yapmasını bilmeyen hız yapmasın diyecektir şimdi birileri.
    hız yapılacak yer- yapılmayacak yer vardır diyecek bir başka birisi.
    ben ve benim gibi bazıları da hız felakettir! hiç bi koşulda hız yapma diyecektir.
    bu böyle sürüp gider.
    bu arada bazıları da ölür gider.
    ne polemik biter, nede ölümler.
    :)


    Bazıları da "bu lüks hayatı kıskanmayın, çalışın, sizin de olsun" diyecektir Gülüyorum ağlanacak halimize...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified


    quote:

    Orijinalden alıntı: derememo

    hız yapmasını bilmeyen hız yapmasın diyecektir şimdi birileri.
    hız yapılacak yer- yapılmayacak yer vardır diyecek bir başka birisi.
    ben ve benim gibi bazıları da hız felakettir! hiç bi koşulda hız yapma diyecektir.
    bu böyle sürüp gider.
    bu arada bazıları da ölür gider.
    ne polemik biter, nede ölümler.
    :)


    Bazıları da "bu lüks hayatı kıskanmayın, çalışın, sizin de olsun" diyecektir Gülüyorum ağlanacak halimize...


    ikinize de gönülden katılırken kalınlaştırdığım yere atfen şunu eklemek istiyorum, hız yapılacak yer vardır (pistler) ve hız yapılmayacak yerler vardır(trafiğe açık alanlar).




  • Her şeyde olduğu gibi güvenliktede bir limit vardır
  • Otomobillerde belli bir süratten sonra kurtulmanın imkanı yok...

    İşte bu yüzden firmalar uzun yıllardır, kazayı önceden farketme ve buna göre önlem almaya yarayan sistemler geliştirmeye çalışıyorlar.

    Fren mesafeleri düşürülüyor, fren destek sistemleri kuruluyor ( BAS ) , adaptif cruise kontrol sistemleriyle kaza önlenmeye çalışılıyor vs. vs.

    Bildiğim kadarıyla Mb, ileride 100-0 km/s fren mesafesini 20 metreye kadar çekebilen bir sistem olabileceğini söylemişti. Aslında hali hazırda varmış bu sistem ama diğer otomobillerin çarpma riski yüksek olduğu için piyasaya sürülmüyormuş.

    Ne olursa olsun, 10-20 yıl sonra ÇOK daha güvenli otomobillere bineceğiz.

    Belki otomobiller hala 100 km/s hızda dağılacak, ama önemli olan kaza öncesi hızın 60-70 km/s'ye çekilebilmesi. O zaman hiç bir şey olmaz.

    Tabi, en iyisi hiç hız yapmamak ama oda mümkün olmuyor.




  • şaka gibi resmen pestil olmuş
  • hız felakettir boşuna devir kesici koymuyorlar çoğu arabay
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    Otomobillerde belli bir süratten sonra kurtulmanın imkanı yok...

    İşte bu yüzden firmalar uzun yıllardır, kazayı önceden farketme ve buna göre önlem almaya yarayan sistemler geliştirmeye çalışıyorlar.

    Fren mesafeleri düşürülüyor, fren destek sistemleri kuruluyor ( BAS ) , adaptif cruise kontrol sistemleriyle kaza önlenmeye çalışılıyor vs. vs.

    Bildiğim kadarıyla Mb, ileride 100-0 km/s fren mesafesini 20 metreye kadar çekebilen bir sistem olabileceğini söylemişti. Aslında hali hazırda varmış bu sistem ama diğer otomobillerin çarpma riski yüksek olduğu için piyasaya sürülmüyormuş.

    Ne olursa olsun, 10-20 yıl sonra ÇOK daha güvenli otomobillere bineceğiz.

    Belki otomobiller hala 100 km/s hızda dağılacak, ama önemli olan kaza öncesi hızın 60-70 km/s'ye çekilebilmesi. O zaman hiç bir şey olmaz.

    Tabi, en iyisi hiç hız yapmamak ama oda mümkün olmuyor.





  • oha
  • NCAP da carpısmalar 65-70 km/h hızlarla yapıldıgını dusunursek.gayet dogal sonuc.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vvassabi

    NCAP da carpısmalar 65-70 km/h hızlarla yapıldıgını dusunursek.gayet dogal sonuc.

    Belki de 30 40 la yapıyorlardır. Geçen çinlilerin testini izlemiştim 5 10 kmh ile yapıyorlardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araba dağılmış ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.