Şimdi Ara

Poyraz Net Mağduriyeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
403
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Firmanın lisansını mı ne iptal etmişler. Ana konuda ki haber kilitli, forum başlığı kilitli. Yani hangi mantıkla ve gerekçeyle adminler iki konuyu da kilitlemiş.Haberim olmadı içerde kaldım. Poyraznet sitesine bile girilmiyor.Başka bir firmaya nasıl taşıyabilirim bu durumda?


    edit:MH ile görüştüm lisans iptali gibi bir durum söz konusu değil dedi ve yine abone no vermedi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Richard Parker -- 2 Eylül 2024; 11:13:38 >



  • Merhaba.


    Lisans iptali ile ilgili bir durum söz konusu değildir. İnternet hizmeti sunumu ile ilgili bir sorun olmadığı gibi herhangi bir mağduriyet yaşanmamakta ve yaşanmayacaktır. İnternet sitemiz ve çağrı merkezimiz aktiftir. Abone numaranızı online işlem merkezi ve çağrı merkezi interaktif sistemleri üzerinden temin edebilirsiniz. Ek olarak abone no bilginiz sms olarak her ay fatura bilgilendirmesi içerisinde zaten iletilmektedir.

  • PoyrazNET kullanıcısına yanıt

    Hizmet numarasını versene, madem bir sorun yok diyorsun.Neden hizmet numarasını iletmiyorsun sen?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • curky C kullanıcısına yanıt

    Hizmet numarası verilmeme gibi bir durum söz konusu değildir. Online işlemler uygulaması üzerinden, Whatsapp destek hattından yada çağrı merkezinden diledikleri zaman abonelerimiz bu bilgiye ulaşabilirler.

  • Faturada yazması lazım.



    Poyraz Net Mağduriyeti
  • PoyrazNET kullanıcısına yanıt

    Sitenize erişim sağlanamamıştı , ve sabah yaklaşık 1 saat internetimiz kesildi ayrıca her nasılsa sitenize de ulaşamadım.Şuan için bağlantı tekrar geldi ve siteniz çalışıyor lakin artık güven vermiyorsunuz. Peki konu başlığı neden kitlendi ve bu iletişimsizlik ve kargaşa neyin nesidir?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Richard Parker -- 2 Eylül 2024; 12:36:36 >
  • Richard Parker kullanıcısına yanıt

    Forum yönetiminin verdiği kararlara biz maalesef karışamayız kendilerinden cevap alabilirsiniz.

    Ek olarak firmamıza çağrı merkezi ve whatsapp destek hattı üzerinden ulaşabilirsiniz. Herhangi bir iletişimsizlik gibi bir durum söz konusu değildir. Anlık bir kesinti yaşamış olabilirsiniz. Genel bir sorun bulunmamaktadır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PoyrazNET -- 2 Eylül 2024; 13:4:59 >
  • Uygulamadaki kayıtlı kart numarasini silemiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PoyrazNET kullanıcısına yanıt

    Merhabalar,


    DH üzerinden attığım özel mesajları görmediğiniz için, ve sisteminizden açtığım destek taleplerini de arıza gitmeden çözüldü olarak işaretlediğiniz için görürsünüz umuduyla buradan yazıyorum.


    Aşağıda açtığım konuyla alakalı yardımınızı rica ederim.


    Teşekkürler


    https://forum.donanimhaber.com/poyraznet-ping-atamama-problemi--159518200

  • https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/159475484


    Merhaba hocam. Yanıt hakkı doğduğu için cevap vereyim.


    https://forum.donanimhaber.com/poyraznet-ile-24mbps-55tl-ucretsiz-fiber-kurulum-ucretsiz-gecis--152099904-3


    Bu konunuzun yeniden açılmasına yönelik bir talebiniz var ise @PoyrazNET lütfen @slat21 ile irtibata geçiniz. Kendisi gerekli işlemleri tesis edecektir.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.