Şimdi Ara

PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş (34. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.411
Cevap
86
Favori
384.709
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • erayee E kullanıcısına yanıt

    VDSL 100Mbps tarifesi kullanıyorsunuz ve hat kaliteniz bu hız için uygun gözükmemektedir. Binanızda bulunan Telekom kutusundan dairenize gelen kabloyu kontrol etmenizi tavsiye ederiz. Yada altyapı kaynaklı şuan hat değerlerinizi düzeltmek adına alt tariflere geçmeniz gerekiyor.

    Şuan kay kaliteniz 8dB olarak gözüküyor. İdeal bir bağlantı için bu değerin 10dB üzeri olması gerekmektedir. Tarifenizi düşünürsek bu seviyelere gelecektir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oursoft O kullanıcısına yanıt

    P75 Tarifesine geçebilirim. netspeed de onu kullanıyordum.

    internetim şu an yok.

    müşteri hizmetleri pazar günü çalışmıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erayee -- 12 Haziran 2022; 20:51:12 >
  • erayee E kullanıcısına yanıt

    Online işlemler üzerinden Tarife geçişi yapabilirsiniz.

    Ek olarak biz çalışıyoruz. Müşteri hizmeti olarak saymıyor musunuz?  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Netspeedten geciş başvurusu yaptık bakalım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Netspeed üzerinden PoyrazNet geçiş yaptım. suan için sorun yok netspeed üzerinde aldığım değerleri suan sağladılar zaman neyi gösterecek suan için erken.. sadece sorunum Dslam kilidi var sanırım 35 mbit ile başladım sonrası 75mbit cıkardım ama dslam yüzünden 35 gecemedim. umarım kısa sürede çözerler. alt yapım 75mbit musait durumda çünkü.. uygun fiyatla bence güzel hizmet..


    @oursoft

  • djtato kullanıcısına yanıt

    Merhaba.

    Öncelikle olumlu geri dönüşleriniz için teşekkür ederiz.


    Dslam kilidi ile ilgili sorun için özel mesaj olarak kullanıcı bilginizi iletebilirseniz kontrol edelim.

  • Halihazırda 2 ay önce operatör değiştirmiştim. Tekrar değişiklik için 1 ay daha mı beklemem gerekiyor.

  • Merhaba, dairemdeki hatla ilgili bilgi alıp yaptırmam gereken işlemler için bilgi almak istiyorum. Ulaşmanız mümkün mü acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • profesorpc P kullanıcısına yanıt

    Merhaba.


    Farklı firmadan geçişlerde 3 aylık bekleme süreci bulunmaktadır. Bu süreç dolmadan geçiş maalesef onaylanmamaktadır.

  • oursoft O kullanıcısına yanıt

    Hahaha cevaba bak çok tatlı :D kendinize ait olmayan altyapıdan kaynaklı sorunlardan sorumlu tutulmamak için kendinizi garantiye alma çabanızı anlıyorum ama bu çok komik ; 350 metre altında yapının girişinde ki kutu arızalı ise nasıl kaliteli hizmet vereceksiniz ?


    internet kalitesini koruma odaklı değil şirketinizin başı ağrımasın odaklı bir durum sizin salladığınız , yazıktır kimlere iss lisansı veriliyor , şaşurmadım elbette ,


    tabii ki yarın öbürgün sorun yaşatabilirsiniz , yazdığım gibi 50 metre mesafede yapıda kutu bozuksa yada kablo kaynaklı arıza varsa ve telekom tamir yapmıyorsa nasıl iyi hizmet vereceksiniz pardon kaliteli ?


    bende bu arada adsl değil vdsl hizmet alıyorum ve sorunsuz , saaayıınnn çok bilen firma yetkilisi  


    sorun çıksa diyeceğiniz robot menşeili cevaplar ; ankastre içi kablo arızalı, modem arızalı , başka çözüm ? yok , sadece bu ikisi olabilir başkası yok, ancak B sınıfı iss olabilirsiniz.


    ticarette vitrine koyduğun malı satarsın , yok şu şart olursa satarımda öteki türlü satmam yok ticarette , senin vitrinin iss olarak internet siten , şart koşarak mal yada hizmet satamazsın, yasa da böyle der, sitene tarifeleri koydun mu , satacaksın, sorun çıkar müşteri memnun olmaz , ayrılır gider , sonsuza kadar abonen olarak kalacak değil, sonuçta telekom hatta arıza varsa telekom müşterisi de hizmet alamaz , hangi iss olduğu fark eder mi ? hiçbiri hizmet veremez, ben şikayetçi olayım da nasıl kurtaracaksın , görelim bakalım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serenissimo -- 13 Haziran 2022; 13:58:42 >




  • Vdsl hizmeti ethernet kablosundsn mı yoksa telefon kablosundan mı alınır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ugur_Akd kullanıcısına yanıt

    telefon , adsl gibi , fiber se gpon dan gelen ethernet kablosu ile

  • bu arada konuyu baltalamak gibi olacak ama ; poyraznet`in aynı adreste bulunan şirket olan poyrazwifi`den kaliteli hizmet alıp, memnun olan müşterilerin memnuniyetlerini belirttikleri şikayet var linkini de şuraya ekliyeyim, tuhaf; firma hiç memnun müşterilerine teşekkür mesajı yazmamış ?




    www.sikayetvar.com
    Poyrazwifi - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/poyrazwifi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serenissimo -- 13 Haziran 2022; 15:37:47 >
  • Geçiş için başvurdum. Eski aboneliğim kapandı faturam kesildi ama şu an İnternet ışığım yanmıyor. Geçiş işleminde neden kesinti oluyor ? Müşteri hizmetlerini aradım bilgi alıp size döneceğim dedi. 1 saat oldu dönüş yok. Yardımcı olur musunuz sorun ne ogrenemiyorum da.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de yeni geçtim, bu ayın 9 unda geçiş gerçekleşti.

    Önceki ISS iptal ettikten sonra benim talebimle kullanıcı adı ve şifre gönderildi, normalde iptal olmadan önce gelir diye ümit ediyordum, daha önce o şekilde olmuştu.

    Verilen kullanıcı adı ve şifreyi modeme girdim net yok, 1 saat sonunda düzeltildi, bu da bana ilginç bir problemmiş gibi geldi.

    Sonrasında 35 olan hızı 75 yaptırdık, ancak modeme 78 geliyor ve gerçek hız 35i geçmiyordu, onu da belirttik düzeltildi, ancak nasıl yapıyorsanız tebrik ediyorum. :)


    Biraz sancılı oldu ama şuan için sıkıntı yok, umarım böyle devam ederiz, aslında şuan hız 69-70 civarında bi tık daha yüksek olmasını umardım, çünkü önceki ISS da modemde 78 görünürken 76 ları rahat görüyordum, şuan 70 e zor ulaşıyor.

    @xxyzff09

  • 01Mrt kullanıcısına yanıt

    Değişik bir yöntemleri var galiba. Netspeed e geçtiğim zaman hiç kesinti yaşadığımı hatırlamıyorum. Bugün geçerim umarım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ugur_Akd kullanıcısına yanıt

    VDSL hizmetini binanızda bulunan telekom kutusundan dairenize telefon kablosu yada ethernet kablosu ile alabilirsiniz. Tavsiyemiz kaliteli bir ethernet kablosu kullanılması yönündedir.

  • Siz bizi baltalayamazsınız  


    1- Göndermiş olduğunuz sitede firmamıza ait onbinlerce abonemizden sadece 47 tane şikayet olduğunu görebilirsiniz.

    2- Göndermiş olduğunuz site firmamızın yetkili şikayet yeri değildir. Müşterilerimiz bizlere arıza taleplerini online işlemler uygulamasından, Whatsapp destek hattından, sosyal medya hesaplarımızdan iletebilmektedir. Hatta o sitede gördüğünüzden daha fazla arıza ve şikayet bildirimi alıyoruz ve çözümlüyoruz.

    3- Sizin görüşünüze göre göndermiş olduğunuz sitede şikayeti olan her firma sorunludur. Hatta bizden daha fazla sorunludur çünkü bizimle karşılaştırılan diğer firmaların bizden çok daha fazla şikayetleri olduğu günlük hatta saatlik şikayetler girildiği görülebilir.

    4- Keşke %100 müşteri memnuniyeti sağlayan bir firma olabilsek ama bunu ne biz nede diğer firmalar maalesef gerçekleştiremiyor. Bazen müşterilerimiz bazende sizin gibi müşterimiz olamadığı için şikayette bulunanlar çıkabiliyor.





  • 
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.