Şimdi Ara

PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş (35. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.411
Cevap
86
Favori
384.748
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben hala bekliyorum...@oursoft



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xxyzff09 -- 13 Haziran 2022; 18:44:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xxyzff09 X kullanıcısına yanıt

    Merhaba.

    Abonelik bilginizi özel mesaj olarak iletin kontrol edelim.

  • Web sayfanizdan basvuru yaptiktan sonra bize geri dönme süreniz nedir? Bugün sabah basvuru yaptim ne bir msj ne email ,ne tlf açan yok. Cok yogunsunuz sanirim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • batur17 kullanıcısına yanıt

    Merhaba.


    Başvurulara 24 saat içerisinde geri dönüş yapılmaktadır.

    Belirttiğiniz gibi yoğunluğumuz bulunuyor ama yaşattığımız bu gecikmeden dolayı üzgün olduğumuzu bilmenizi isteriz. Elimizden geldiğince hızlı dönüş yapmaya gayret edeceğiz.

  • batur17 kullanıcısına yanıt

    Aynen ben de 2. bir (fiber) abonelik başvurusu yaptım bekliyorum.

  • Yaklaşık 2,5 aydır kullanıyorum. Şimdiye kadar Telekom kaynaklı genel arızalar haricinde (sokakta fiber dönüşümü oluyor) kesinti yaşamadım. Aradığınızda ulaşabilirsiniz, ben genelde forum üzerinden PM yoluyla iletişim kuruyorum.

    Fiyat olarak en düşük iss bildiğim kadarıyla.

    Engelli bireylere indirim yapması ayrı bir güzellik.

    Adsl hatlara hizmet vermeme gibi bir politikaları var. Haklı oldukları konular var. Zamanında adsl hatta çok sıkıntı çektim farklı isslerde. Üstelik kimse, kimseyi zorla abone etmiyor. Veya kimse kimsenin kaşına gözüne bakıp bu işe girmiyor. Karşılıklı çıkar meselesi kısaca. Diğer firmalardan uygun olduğu için burdayım. Herkesin görüşü farklı olabilir. Bana göre piyasadaki FP iss.


    PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • şimdi bazı aboneler kızabilirler kıssadan hisse bir yorumum olacak; türk telekom her bölgede hızlı çalışmıyor hoş çalışsa bile 2 iş günü vakit veriyorlar bu da demek oluyor ki iki iş gününün birisi cuma gününe denk gelse ikincisi pazartesiye kalıyor; yani şu demek oluyor telekom ekipleri köyler ilçeler şehirler gibi yerlerde arıza durumuna göre ekip bulundurmaya çalışıyorlar sizin arızanız veya kurulum başvurunuz duruma göre yoğunluk gösteriyorsa pek tabi zaman belirtilen arıza giderme süresi sarkabiliyor: kendimden örnek vermek gerekirse balıkesirin bir köyünde ikamet ediyorum ve köyümüzden çanakkaleye fiber anakablosu geçiyor yani biz fiber abonelik alamasak da vdsl den yararlanabiliyoruz bir arıza kaydı oluştursam bize arıza için gelmeleri haftanın sadece bir gününe sıkıştırıyorlar... şu günlerde benim gibi aboneliğini bu firmaya geçirmek isteyen insanlar dolu olduğu için zannedersem firmanın personel sayısından mütevellit buna yetişemiyor... yarın bende başvuru için çıktı almaya ilçeye gideceğim, yeni olduğu için firmaya millet akın ediyor... benim bu ayki faturam 124 tl gelince açıkçası 55 liralık internet aboneliği bana uygun geldi... daha ne söyleyeyim memnun kalmazsam en fazla 3 ay sonra aboneliğimi başka firmaya geçiririm... diğer firmalar kurumsal olsalar bile daha iyi bir hizmet verebileceklerini zannetmiyorum.





  • Ben de Poyraznet'e geçmek için dün başvurdum. Netspeedte kullanıyorum.(eski tip kutudan telefon kablosu ile) ancak binamda Türk Telekom fiber altyapı var ve kutudan evime ayrı cat kablo geliyor.

    Çağrı merkezindeki arkadaşa fiber altyapıyı kullanabilir miyim dediğim de "evinize cam kablo çekilmeli. Sizin dediğiniz VDSL oluyor" dedi. Bu konuda bilgi verirseniz sevinirim. Hatalı olduğunu ve fiber kutudan gelen hattı kullanabilme imkanım olmalı diye düşünüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canbey100 -- 14 Haziran 2022; 12:36:44 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Fiber internet türleri arasında fark vardır. FTTH denen tipte, eve kadar fiber kablo ile gelir, GPON cihazından CAT6 kablosu ile Modeme (Router) bağlantı yapılır.

    Sizin binadaki FTTB diye tabir edilen model olabilir. Binanın içine kadar fiber kablo ile gelir. Orada dağıtıcı kutusundan dairelere CAT6 kablo ile dağıtım yapılır.



    Gelecek ay başında İSS değiştireceğim, PoyrazNet'e sıcak bakmaya başladım. O zamanki fiyat durumuna göre Poyraz Net veya İnternet Kutusu, ikisinden birini seçeceğim.


    Poyraz Net'te ev telefonu hizmeti de var mı ? Birkaç İSS'de var ev telefonu ama onların da fiyatları yüksek. Bana sabit telefon + internet lazım. @oursoft




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi buracom -- 14 Haziran 2022; 12:57:48 >
  • Şuan VDSL üzerinden geçişiniz yapılır aktif edildikten sonra Fiber altyapı varsa dönüşümünüz gerçekleştirilir.

    Binanızdaki altyapıyı netleştirmek için özel mesaj olarak açık adresinizi iletin kontrol edelim uygun görürseniz.

    Eğer Fiber altyapı belirttiğiniz şekilde varsa dönüşüm aşamasıda kurulum ekipleri gelip size gerekli bilgilendirmeyi yapacaktır.

  • buracom B kullanıcısına yanıt

    Merhaba.


    Firmamızda sabit telefon hattı hizmeti yoktur fakat IP telefon hizmeti kullanabilirsiniz. Kullanmakta olduğunuz sabit hattınızı IP telefon hizmeti veren bir firmaya aktarabilir ve buradan ev telefonuzu ister ip telefon satın alarak istersenizde cep telefonunuza uygulama yükleyerek internetin olduğu her yerden kontrol edebilirsiniz.

    Örnek olarak bu hizmeti veren bir firmayı aşağıda iletiyorum.



  • Hocam faturayı hsngi banka alıyor. Talimat verebiliyor muyuz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aşağıdaki banka hesap numaraları üzerinden havale ve EFT yaparak ödeme yapabilirsiniz. Online işlemler üzerinden kredi kartı ile ödeme yapabilirsiniz ve otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.

    https://poyraznet.com/sayfa/banka-hesap-no


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iki gün kopmalar yaşadağın internet bugün tamamen gitti.

    sabahtan beri yok.

  • erayee E kullanıcısına yanıt

    Konu hakkında çağrı merkezimiz size ulaşmaya çalışmış fakat ulaşamamış. Hat kaliteniz iyi durumda gözükmemektedir. Dairenize gelen kabloyu kontrol ettirmenizi tavsiye ederiz. VDSL altyapı üzerinden 100Mbps hizmet alıyorsunuz ve bu kalitede kopma ve kesilmeler yaşayabilirsiniz.

  • Merhaba arkadaşlar bugun netspeeden poyraz.nete geçmiş bulunmaktayım. 100 mbpslik paketi seçtim.
    Netspeed ve bunun test sonuçlarını paylaşayım bilgi olsun

    Netspeed PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş


    Bu da poyraz net
    PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muxo -- 15 Haziran 2022; 0:36:12 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Öncelikle firmamızı tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

    İletmiş olduğunuz abone numarası üzerinden internet hizmetinin aktif olarak kullanıldığı görülmektedir.

    Ek olarak online işlemler giriş bilgileri sisteme kayıtlı telefon numarasına gönderilmiştir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oursoft O kullanıcısına yanıt

    kabloları kontrol ettim herhangi bir sorun yok. sinyal gelmiyor. online işlemlerden tarifeyi değiştiremiyorum. böyle bir hata veriyor (Hata: Hat değerlerinize ulaşılamadığı için tarife geçiş talebiniz alınamamıştır. İnternetiniz aktif olduğunda lütfen tekrar deneyin.)

  • 
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.