Şimdi Ara

PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş (37. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.411
Cevap
86
Favori
384.748
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • djtato kullanıcısına yanıt

    Merhaba.

    Özel mesaj olarak kullanıcı bilginizi iletin kontrol edelim.

  • oursoft O kullanıcısına yanıt

    Aydın yaşıyorum beni hangi pop noktasından çıkarıyorsunuz ?

  • ayhanjan kullanıcısına yanıt

    Merhaba.


    Yaşadığınız sorunlar modem yada dairenize gelen kablo kaynaklıda olabilir. Açıkcası aktif abonemiz olmadan bu tarz sorunların devam edip edemeyeceğini net olarak iletemiyoruz. Eğer modeminizde hat değerlerini paylaşabilirseniz Superonline tarafında yaşadığınız sorunun tekrar edip etmeyeceği konusunda bir bilgi verebiliriz.

    Eğer sorun belirttiğimiz şekildeyse Superonline tarafındaki sorunuda bu sayede çözüp Superonline tarafında kalmanızada ön ayak olabiliriz .PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş 


    Tüm bunların dışında firmamıza abone olmayı düşünüyorsanız aşağıdaki bağlantıdan başvurunuzu başlatabilirsiniz.



    PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçişpoyraz net | evde internet, işte internet | hızlı, özgür, uygun
    Poyraz Net | Evde İnternet, İşte İnternet | Hızlı, Özgür, Uygun
    https://poyraznet.com/basvuru-yap




  • metehan760 M kullanıcısına yanıt

    Ust perde mi. 😆 Abi su tirt neoliberal hassasiyetleri birakin da sorun bakayim o hanimefendi istedigi isi yapiyor mu, hak ettigi maasi aliyor mu, gratisten istedigi urunu fiyatini olcup bicmeden aliyormu :D


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba geçiş için geçen hafta kağıtları yolladım. oim giriş sms i geldi. Ancak hala geçiş olmadı. Bu geçiş ne zaman olacak ? Oim de 33 tl ücret çıkmış bu ne ücreti ? Neden geçişte ücret ödüyorum ki ?

  • intel7mix kullanıcısına yanıt

    Aydın ilinde Cihaz tanımlarımız bulunmaktadır.

  • hiddenside H kullanıcısına yanıt

    Merhaba.

    Kullanıcı bilginizi özel mesaj olarak iletin kontrol edelim. Geçiş için bir ücret ödemezsiniz yansıtılan fatura otomatik olarak çıkan kullanım faturası önümüzdeki ay için ödeniyor. Şuan dikkate almanıza gerek yoktur.

  • batur17 kullanıcısına yanıt

    Bizi tercih ettiğiniz için biz teşekkür ederiz. PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş 

  • oursoft O kullanıcısına yanıt

    Hangi şehirdeki pop noktasından çıkıyorsunuz ?

  • intel7mix kullanıcısına yanıt

    Merkez cihazımız İstanbul'da bulunuyor.

  • oursoft O kullanıcısına yanıt

    Yine arıza kaydı oluşturdum. dsl ışığı yandığı halde sabahtan beri internet yok. 1 gün kullanıyorum 2 nci gün gidiyor. santrale 22 mt mesafede olduğum halde hızımı da düşürdüm. ama yine de kopuyor. hizmet veremeyecekseniz boşuna paramızla rezil olmayalım.

  • erayee E kullanıcısına yanıt

    Merhaba.


    Biz hizmet vermeye çalışıyoruz fakat altyıdan gelen değerler ve talep etmiş olduğunuz hız buna maalesef izin vermiyor gibi duruyor. PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş 

    Aşağıda Türk Telekom paneli üzerinden alınan hat değerlerinizin ekran görüntüsünü iletiyoruz. Hattınız şuan maksimum 46Mbps destekliyor fakat siz 75Mbps tarifesinde olduğunuz için hat kesintileri yaşıyorsunuz. Burada iki seçenek bulunuyor ya tarifenizin 35Mbps'e düşürülmesi gerekiyor yada binanızda bulunan telekom kutusundan dairenize gelen kablonun kontrol edilmesi gerekiyor.

    Kararınızı iletebilirseniz yardımcı olabiliriz.


    PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş




  • oursoft O kullanıcısına yanıt
    3 hafta geçti kesintiler aynen devam ediyor, hızım düşürürmüş biraz ama fayda etmiyor, arıza kaydı, port değişimi vb. yapılabilecek aksiyonlar alınabilir mi PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • legen wait for it dary kullanıcısına yanıt

    Sırf mavra olsun diye bu mesajı mı yazdın? Ne alakasız ne gereksiz bir yazı. Muhtemelen bu yazıyı yazdığına göre sende öylesin.

  • oursoft O kullanıcısına yanıt

    çok ilginç netspeed de kaç aydır 75 mbit kullandım. hiç sıkıntı yaşamamıştım. dediğiniz gibi 35 mbit çevirdim bakalım ne olacak.

  • burak_yksl kullanıcısına yanıt

    Firmamızdan hizmet almadığınız için size bu konuda net bir tavsiyede bulunamam maalesef ama hat tarife kilidi ne kadar düşük hızda olursa o orantıda hat kalitesi yükselebiliyor. Servis sağlayıcınızdan bu konuda destek talep edebilirsiniz.

  • oursoft O kullanıcısına yanıt
    sizden hizmet alıyorum, 3 hafta önce burdan yazmıştım ,incelenecek vakit alır demiştiniz
    Abone No : 6376018807

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Özür dileriz sizi farklı firmadan hizmet alıyor sandık.


    Aşağıda Türk Telekom panelinden alınan hat değerlerinizi birebir olarak ileriyoruz. Tarife hızınız 24Mbps olarak işaretlendiği halde hat kaliteniz düşük olduğu için ve kayıtlar yaşadığı için kesintiler ve hız düşümü yaşıyorsunuz. Binanızda bulunan telekom kutusundan direnize giden kabloyu incelemenizi ve ek olmadan kullanmaya çalışmanızı tavsiye ederiz. Kabloda bir sorun olmadığını düşünüyorsanız ya altyapı kaynaklı bir sorun bulunuyor yada farklı bir arıza olabilir. Bunun için onayınız halinde yerinde teknik inceleme kaydı oluşturabiliriz.


    PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş




  • oursoft O kullanıcısına yanıt
    normalde 100 mbps stabildi hattım, geçen yaz Telekom bölgesel arıza çözüldü diye sms geldikten sonra değerlerim oynak oldu, hızımı 8 mbps çeksenizde kopma yaşanacak gibi duruyor ,onay verirsem ekstra ucreti var mi , 2 ay onceki degerlerimi ekledim, kablo tek parça geliyor eve, bağlantıları elektrikçiler yapmıştı kablo yönünden arıza olduğunu sanmıyorum PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burak_yksl -- 17 Haziran 2022; 18:57:55 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • burak_yksl kullanıcısına yanıt

    Arıza kaydı açılıp Telekom ekipleri kontrole geldiklerinde bazen müşteri kaynaklı diyerek servis ücreti işleyebiliyorlar. Bu konuda bizim bir tasarruf uygulama şansımız olmuyor maalesef. Çoğu zaman müşteriye bir ücret yansımıyor ama.

  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.