Merhaba. Özel mesaj olarak kullanıcı bilginizi iletin kontrol edelim. |
PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş (37. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/Forum-Mobil.gif)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Aydın yaşıyorum beni hangi pop noktasından çıkarıyorsunuz ?
-
Merhaba.
Yaşadığınız sorunlar modem yada dairenize gelen kablo kaynaklıda olabilir. Açıkcası aktif abonemiz olmadan bu tarz sorunların devam edip edemeyeceğini net olarak iletemiyoruz. Eğer modeminizde hat değerlerini paylaşabilirseniz Superonline tarafında yaşadığınız sorunun tekrar edip etmeyeceği konusunda bir bilgi verebiliriz.
Eğer sorun belirttiğimiz şekildeyse Superonline tarafındaki sorunuda bu sayede çözüp Superonline tarafında kalmanızada ön ayak olabiliriz .
Tüm bunların dışında firmamıza abone olmayı düşünüyorsanız aşağıdaki bağlantıdan başvurunuzu başlatabilirsiniz.
poyraz net | evde internet, işte internet | hızlı, özgür, uygun
Poyraz Net | Evde İnternet, İşte İnternet | Hızlı, Özgür, Uygunhttps://poyraznet.com/basvuru-yap
-
Ust perde mi. 😆 Abi su tirt neoliberal hassasiyetleri birakin da sorun bakayim o hanimefendi istedigi isi yapiyor mu, hak ettigi maasi aliyor mu, gratisten istedigi urunu fiyatini olcup bicmeden aliyormu :D
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba geçiş için geçen hafta kağıtları yolladım. oim giriş sms i geldi. Ancak hala geçiş olmadı. Bu geçiş ne zaman olacak ? Oim de 33 tl ücret çıkmış bu ne ücreti ? Neden geçişte ücret ödüyorum ki ?
-
Aydın ilinde Cihaz tanımlarımız bulunmaktadır.
-
Merhaba.
Kullanıcı bilginizi özel mesaj olarak iletin kontrol edelim. Geçiş için bir ücret ödemezsiniz yansıtılan fatura otomatik olarak çıkan kullanım faturası önümüzdeki ay için ödeniyor. Şuan dikkate almanıza gerek yoktur.
-
Bizi tercih ettiğiniz için biz teşekkür ederiz.
-
Hangi şehirdeki pop noktasından çıkıyorsunuz ?
-
Merkez cihazımız İstanbul'da bulunuyor.
-
Yine arıza kaydı oluşturdum. dsl ışığı yandığı halde sabahtan beri internet yok. 1 gün kullanıyorum 2 nci gün gidiyor. santrale 22 mt mesafede olduğum halde hızımı da düşürdüm. ama yine de kopuyor. hizmet veremeyecekseniz boşuna paramızla rezil olmayalım.
-
Merhaba.
Biz hizmet vermeye çalışıyoruz fakat altyıdan gelen değerler ve talep etmiş olduğunuz hız buna maalesef izin vermiyor gibi duruyor.
Aşağıda Türk Telekom paneli üzerinden alınan hat değerlerinizin ekran görüntüsünü iletiyoruz. Hattınız şuan maksimum 46Mbps destekliyor fakat siz 75Mbps tarifesinde olduğunuz için hat kesintileri yaşıyorsunuz. Burada iki seçenek bulunuyor ya tarifenizin 35Mbps'e düşürülmesi gerekiyor yada binanızda bulunan telekom kutusundan dairenize gelen kablonun kontrol edilmesi gerekiyor.
Kararınızı iletebilirseniz yardımcı olabiliriz.
-
-
Sırf mavra olsun diye bu mesajı mı yazdın? Ne alakasız ne gereksiz bir yazı. Muhtemelen bu yazıyı yazdığına göre sende öylesin.
-
çok ilginç netspeed de kaç aydır 75 mbit kullandım. hiç sıkıntı yaşamamıştım. dediğiniz gibi 35 mbit çevirdim bakalım ne olacak.
-
Firmamızdan hizmet almadığınız için size bu konuda net bir tavsiyede bulunamam maalesef ama hat tarife kilidi ne kadar düşük hızda olursa o orantıda hat kalitesi yükselebiliyor. Servis sağlayıcınızdan bu konuda destek talep edebilirsiniz.
-
sizden hizmet alıyorum, 3 hafta önce burdan yazmıştım ,incelenecek vakit alır demiştiniz
Abone No : 6376018807
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Özür dileriz sizi farklı firmadan hizmet alıyor sandık.
Aşağıda Türk Telekom panelinden alınan hat değerlerinizi birebir olarak ileriyoruz. Tarife hızınız 24Mbps olarak işaretlendiği halde hat kaliteniz düşük olduğu için ve kayıtlar yaşadığı için kesintiler ve hız düşümü yaşıyorsunuz. Binanızda bulunan telekom kutusundan direnize giden kabloyu incelemenizi ve ek olmadan kullanmaya çalışmanızı tavsiye ederiz. Kabloda bir sorun olmadığını düşünüyorsanız ya altyapı kaynaklı bir sorun bulunuyor yada farklı bir arıza olabilir. Bunun için onayınız halinde yerinde teknik inceleme kaydı oluşturabiliriz.
-
-
Arıza kaydı açılıp Telekom ekipleri kontrole geldiklerinde bazen müşteri kaynaklı diyerek servis ücreti işleyebiliyorlar. Bu konuda bizim bir tasarruf uygulama şansımız olmuyor maalesef. Çoğu zaman müşteriye bir ücret yansımıyor ama.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X