1 Haziran itibariyle Poyrazwifi kullanmaya başladım. 25.07.2024 tarihinde internet kesildi kayıt açtım. Gelen msj Degerli abonemiz, ariza kaydiniza istinaden yapilan incelemede 2024072500155026560 numarali genel kesinti calismasi nedeniyle tahmini 2024-07-25-09:37 - 2024-07-27-01:41 tarihleri arasinda hizmet verilemeyecegi tespit edilmistir. Bilginize sunar, iyi gunler dileriz. B021 Kesinti tarihi bittikten sonrada internet gelmedi tekrar kayıt açtım firma kablo hattımı ve modemi kontrol etmemi söyledi tesisatçı geldi baktı hatta bir sorun olmadığını söyledi bende müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım Telekom’a arıza kaydı açtılar Telekom’da kendi kutularında herhangi sorun olmadığını söyledi bir türlü sorunu çözemiyorlar suçu benim üstüme atıp duruyorlar sizin sorumluluk alanınızda sorun var diyorlar. Dün sabah 9 civarı müşteri hizmetleri ile baya tartıştık kapattım 10 gibi tekrar aradım IP yenilemesi yaptık şuan internetiniz var dedi bende online işlemlerden kontrol ettim çevrimiçi olmuş evde olmadığım için kontrol edemedim kaç gündür bahane uydurarak vermedikleri interneti verdiler şaşırdım 2 saat sonra tekrar girip baktım gene çevrimdışı tekrar müşteri hizmetlerini aradım kayıt açtılar dönüş yapan yok günde 5 6 defa arıyorum ama sonuç sıfır bugün tekrar aradım aynı şeyleri söyleyip duruyorlar çözüm yok müşteri sorumluk alanınızı kontrol edin sonra onay verin Telekom kendi alanını kontrol etsin bende dedim her gün aynı işlemi yapıp elektrikçiye para ver Telekom para ver ama ortada çözüm yok ben bu işlemi zaten yaptım aynı şeyleri istiyorsunuz diyorum laf anlayan yok benim yapabileceğim bu kadar diyip kestirip atıyorlar. Böyle durumla karşılaşan oldumu nasıl bir yol izlemem gerekiyor 3 ayıda doldurmadım |
Bildirim