< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Premiuma geçmek için segment düşürmek (Insignia - A3 Sedan 2022) (2. sayfa)



-
-
ikinci arabaya kasko masko gerek yok,yatacak neticede.koy kapali otoparka bitsin.haftada iki kere otopark içinde tur at gel o kadar. bakımı da sene dolmadan satacağından dert etmene gerek yok.derdin para çevirmek değil mi,çevir işte?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quattro a6 mümkünse, önden çekiş olanı aldık bir ay zor dayandık
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
45 TFSI 👍🏻
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
2.0 tdi quattro çok iyi tfsi ler başa bela oluyor ileriki lm lerde
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ne oneriyosun dostum peki 500.000tl ye? 3-5 yasinda araclarin piyasasi ile 0km aldigin aracin piyasasi asla ayni olmuyor cunku.
Ve marka da onemli tabi. Bu konuda premiumlar bir tik daha ileride malesef.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Algısına kanmamak lazım, A3 öyle uçuk kaçık bir araç değil. Insignia gibi ağır bir D segment araçtan geçtiğinizde hele, o yolu ütüleyerek gitme hissini ve yalıtımı çok ararsınız. İlla araç değiştirecek olsam, o paralara segment düşmeden sıfır Honda Accord veya temiz bir 508 düşünürüm.
-
-
Hocam kapınızdaki insignia bence premium olan araç, yoksa a3 te sadece audi logosu var, a200 de de mercedes logosu, oysa 2 si de amblemini hak etmeyen araçlar.. Gercek mercedes e serisi ile audi ise a4 le başlıyor.
Insigniayi cok begeniyorum gayet yeterli ve guzel bir arac eger suv dusunurseniz yeni grandland x modeli de cok hos duruyor.
Bütçenize uyarsa ve d premium olsun derseniz de tavsiyem volvo s60 , ben boyle manyak bir makine hayatimda gormedim..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam burada sağlıklı karar verme noktasında sizin beklentileriniz ön plana çıkıyor.
Eğer premium araç hissiyatı yaşayayım istiyorsanız insignia’dan vazgeçmeyin. Ama yok insanlar “premium markaya biniyor” desinler diye geçiyorsanız o zaman tabiki de A3’e gönül rahatlığıyla geçin. Zira mutlu olacaksınızdır. Yani beklentiniz önemli.
Hem daha önceki yorumlara bakarak hem de her iki aracı da kısa süre kullanmış biri olarak bu şekilde öneri sunabilirim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
C veya D sedan yerine C suv almak paranın değerini koruma konusunda çok daha iyi olacaktır bence.
Tiguan, Tucson, 3008, C5A gibi araçlar daha fazla değerleniyor gibi geliyor, bence işin bu tarafını bir düşünün.
-
Ne gibi sorunu oluyor 45 tfsi motorun?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
farketmez git corolla al civic al premiumun algısını yemişim sen paranı döndürmeye bak
arkadaşların dediği gibi eğer e serisi a5 quattro falan alamıyorsan premium işini geç abicim
s60 t3 önerebilirim premium olarak o da dar biraz.ama fazlasıyla doyurur yani
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 19 Temmuz 2022; 0:23:54 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
tfsi motorların genelinde yağ yakma piston kırma türü şeyler çıkabiliyor, ikinci elde alırken dikkat etmek lazım. aldığın adam arabaya abanarak bindiyse kucağına alırsın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
marka algısına takılmamak gerekiyor. bu ülkede bmw 1.16'yı talisman'dan daha iyi sanan insanlar çok.
-
Ben de kesinlikle 508 diyorum.
-
a3 sedanı kuzen 2017'de sıfır aldı hala kullanıyor ama satacam diyor.1.0 araba ama Colin McRae gibi sürüyor deli gibi yakıyor.bi premiumluğunu görmedim ben minicik araba.ben de astra j hb 2015 kullanıyorum yani insignia'dan sonra üzer bence ben bile beğenmediysem.şu yeni çıkan mokka tarzı opeller çok mu pahalı baya ciks görünüyor hani premium nedir illa bmw mercedes en üst modelleri midir yoksa pagani alırsın dünyanın parasına ama kimse adam yerine koymaz bu mudur?premium demek prestij demektir yani kaale alınıyorsa araba ooo bu pahalı bir şeye benziyor diye o zaman a3 sedan da premiumdur ama kullanım donanım cruise bile yoktu para verdi taktırdı kuzen vs ciddi ciddi baksak kesinlikle premium değil.508 ben almam meraklısı alır prestiji kötüdür citroen peugeot markalarının.opel bile premium bu markaların yanında ama ne zaman?her zaman tersini anlatmak için uğraşırsın çünkü.
-
tüm yorumlardan çıkan sonuç, en azından şimdilik,
- segment düşürme
- A3 c kompakt araç, premiumlukla alakası yok
- senin şu anki aracın gayet iyi
planım şu arkadaşlar.
508 için tanıdık buldum. alt komşumda 508 var. dün burada konuştuktan sonra dedim bi arayayım da sorayım adama 2 senedir hemen hemen kullanıyor aracı. memnunmuş bir sıkıntısını görmedim dedi. sonra bayi müdürü arkadaşım istersen arayıp konuşalım ayarlarız dedi ben de tamam dedim. aramış, adam ayarlarız araç sorun değil demiş. eve çok yakın pejo bayisi var. oraya gidip eğer varsa 508 1.6 225BG olan modeli test edeceğim bi. izlenimlerimi de burada paylaşırım.
A3 için de 30 temmuza test sürüşü randevusu aldım kartal doğuştan, ona da orada bakacağım.
insignia B için hala 1.5D motora çok ciddi önyargım var, kıramıyorum. 1.5 165 bg benzinli olan da 2017 den sonra ülkeye gelmemiş 2. eli bile yok.
yani 1 milyon verip 1350 kg arabada 122bg 3 silindir motor ile gezmek bir de dizel gürültüsünü çekmek çok mantıklı gelmiyor. şu tsi motor insigniada olsa gözüm kapalı düşünmeden alırdım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falterubbix -- 19 Temmuz 2022; 9:31:22 >
-
S60 hayalimdeki araçlardan hocam ama 2.0 motor olması, 1.5 milyon olması malesef imkansız kılıyor.
-
Ultimate paket 1.5 dizel 1600kg civarı
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X