Şimdi Ara

Prins lpg montajı ve özbek opel prins bayi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.493
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • evet arkadaşlar bir dünya para vererek turbo kitli lpg taktırdığımızı sanmışız bir senedir . evet yanlış duymadınız yaptığımız pazarlıkta turbo kitli lpg takılmasını söylediğimiz aracımıza malesef prins yetkili servisi özbek opel de normal lpg kiti takmış yani kandırıldık.

    olayın seyri şöyle gelişti:
    aracıma lpg sistemini taktırdığım ilk haftadan beri başlayan bir tekleme hatası vardı . ilk hafta bir parçanın fabrikasyon arızalı olduğunu söyleyip değiştirdiler fakat hiç bir değişiklik olmadı defalarca ayar için gittim hiç bir çözüm bulunamadı . yaklaşık bir ay önce tekrar ayar için gittiğimde sorunumuzun lpg beynine aracın devirini okutamadığını söylediler hatta aracı bağladığı bilgisayarda bana gösterdi bunu çözersek senin sorun çözülür dedi ve prins hollandanın sitesine girip bağlantı şeması aradı ama malesef bu sitede o şema çıkmadı.daha sonra bana daha uygun bir gün gel tesisattan motor devrini lpg beynine okutmamız lazım dedi. ben bir kaç gün sonra sabahtan gittim ve araçatan lpg sistemi ile ilgili bir parça iptal edip benim aracın lpg sitemine devir okutmak için bir kablo çektiler. teste çıktı ve araç nispeten daha iyi idi fakat devirlendikçe sıkıntı ufaktan kendini belli ediyordu.bu hali daha iyi dedik ve öylece topladılar arabayı daha iş yerine götüremeden aracım arıza lambası yaktı geri döndüm. aracımı cihaza bağladık çoklu silindir tekleme hatası vermişti usta hemen yapıştırdı buji ve bobin değişecek dedi ama benim araçta böyle bir sıkıntı ilk defa oluyordu ustaya bu hatayı bir silelim dekrarlarsa bir çaresine bakarız dedim ve iş yerine geri döndüm yolda tekrar arıza lambam yandı . ertesi gün tekrar sanayinin yolunu tutum. ustaya arıza lambası yandığını tekrar kontol etmemizi söylediğimde boşa uğraşıyoruz buji ve bobin değişmeden çözülmez dedi. bende bobinlerin tanesi 400 tl 4 tanesi 1600l eder biz bu işe en ucuzundan başlayalım yaptığımız işlemi geri alalım dedim. benim kafama takıldı çünki kablo çektiğimiz yer ateşleme modülü, çıkan arıza ateşleme arızası , kabloyu geri söktürdüm (hatta kalfa arkadaş söylendi boşa söküyoruz bu iş bobin ve buji işi dedi ).kabloyu söküp aracı eski hale getirdik ilk başta lpg sisteminden sökülen parça tekrar takıldı (kibrit kutusu büyüklüğünde üzerinde hiç bir yazı olmayan 3-4 kablo bağlı küçük bir kutu).hata silindi ufak bir ayar yapıldı böyle bir dene denildi düzelmez ise buji ve bobin değişecek denildi. aracı denedim bir iki gün aynı eskisi gibi idi düzelme yoktu tekrar ahmet ustaya gittim.hatanın aynen devam ettiğini başka ne yapabileceğiniz sordum başka yapacak bir şey yok buji ve bobin değisecek sonrasına bakacağız dedi son sözün bu dedim evet dedi peki görüşürüz deyip ayrıldım.

    bu arada başka prins bayi bakıyordum araştırıyordum. garanti belgesini felan inceledim bayi araştırıyordum kitapçıkta gözüme çarptı aracımı düzenli aralıklarla özbek opel görürmeme rağman bakım kitapçığımdaki 1000 km ve 10.000 km sayfaları dolmamıştı.ertesi gün özbek opel servise gittim.ahmet ustaya garanti ile ilgili sorun yaşamamam için bu sayfaların dolması gerektiği yazıyor bu kitapçıkta buları doldurumusunuz dediğimde yür git ya başka işin mi ? yok senin bi sıkıntı olursa ben buradayım deyip imzalamadı kitapçığı. ahmet ustaya güvenim kalmamıştı. araştırmalarım ve arkadaşların tavsiyesi üzerine prins yetkili servisi kayra lpg ye gittim tufan ustaya sorunu anlattım hallederim dedi. (bu arada biz bir gün önce garajda aracıma lpg kiti ile birlikte aynı km de takılan buji leri değiştirdik eski bujileri söktüğümüzde aracımızın fakir karışımda yürüdüğünü söylediler bujiler nar gibi kızarmıştı iyi ki arabayı kırmamışsın dediler) aracı makinaya bağladı dedi aracın lpg de fakire düşmüş sen 20.000 km nasıl kullandı bu şeklide dedi. aracı benzine aldı ve 300 km benzinde kullan öyle gel dedi 2 akşam ankara çevre yolunda 100 tl benzinle 300 km yapıp 2 gün sonra kayraya gittim aracı sabah bıraktım öğleden sonra haber geldi aracınız hazır diye neyi var dedim gel konuşuruz dediler .gittiğimde aracımın arızası tesbit edilmiş işlem yapılmış borç listem çıkmıştı . neyi varmış dediğimde aracınıza turbo kitsiz lpg montaj edilmiş eksikleri giderdik parça maliyeti 200 işçilik 100 tl borcunuz toplam 300 tl deyip önüme koydular tabi sevineyim mi üzeleyim mi anlamadım ben beklerdim ki ; aracınıza lpg kitini takan firma eksik işlem yapmış tespit ettik gidin orada taktırmayı bir deneyin olmaz ise biz sorunu şu rakama çözeriz deselerdi . kayra lpg servisi siz dua edin aracın moturun kırmamışsınız dedi. ama artık sorunum çözülmüştü aracı prins arıza tespit cihazına bağlayıp aracın devrini lpg beynine okuttuğunu bana gösterdi teste çıktım aracım çok iyi olmuştu tekleme yapmıyordu.

    tabi Özbek opel e çok kızmıştım oraya doğru yola çıktım bu arada önce garaja uğrayım oradan geçeyim dedim ve garaja gittim (çok sinirli idim arkadaşlar beni göndermediler kendileri gittiler) Ahmet usta yoktmuş haber bıraktım bakalım dönecek mi dönmez ise prins ana distibütörü ipragaza şikayet edip hakkımı sonu kadar arayacağım.

    lpg taktıracak arkadaşlar özellikle prins taktıracaklar kesinlikle özbek opel servisine gitmeyin.
    hayır 200 tl lik parça yerine bana 1500 tl bobin aldıracaktı.hayır dese ki arkadaşım biz seninle ne konuştuk hatırlamıyorum turbo kitli mi kitsiz mi biz bu araca turbo kiiti takmayı atlamışız maliyeti şu kadar birazını sen karşıla biz biraz katkıda bulunalım hatayı giderelim diyeceğine git bobin al buji al diyor ( bu arada 120 tl verip bujileri değiştirdik). bu yaklaşımda bile bulunamadı malesef özbek opel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vectraGTS -- 10 Mayıs 2012; 21:55:05 >







  • evet 3-4 günlük şikayet macaramız meyvesini verdi sayın ahmet özbek özbek opel servisi sahibi yaptığım masrafı yani 300 tl ödemek zorunda kaldı . tahsilatı bu gün yaptım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vectraGTS -- 10 Mayıs 2012; 21:49:23 >
  • Hatasını kabul edip mağduriyetiniz gidermesi de bir erdemdir,sorununuzun çözülmesi sevindirici.
  • işlemin neticelenmesinde katkısı olan ipragaz müşteri hizmetleri ve ankara bölge bayine teşekkür ederim.sanırım udp mühendislikti ankara bölge bayi ilgilenmeleri ve müşteri memnuniyetine önem vermeleri markanın büyüklüğüne güvenimizin boşa çıkmadığının bir kanıtıdır.
  • özbek otodan bende memnun değilim konuşurken adamın yüzüne bile bakmıyorlar (pris markasına sözüm yok)
  • tam prins bayisi ararken bu konu çok iyi oldu... o zaman özbek opel e gitmiyoruz...
  • öncelikle geçmiş olsun ,yaşadıgınız durum gercekten can sıkıcı bir durum .sonuç olarak problemin çözülmesi ve bayinin hatasını kabul edip yapıcı olması olayın mutlu edici kısmı .olayı prins'e maletmemekte fayda var .

    ipragaz yetkililerine ilgilerinden ve PRİNS ' e yakışır tavırlarından dolayı sizin vesilenizle teşekkür ederim .

    keyifli ve ekonomik sürüşler
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Tartarini LPG hakkında
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sönmez yıldız

    öncelikle geçmiş olsun ,yaşadıgınız durum gercekten can sıkıcı bir durum .sonuç olarak problemin çözülmesi ve bayinin hatasını kabul edip yapıcı olması olayın mutlu edici kısmı .olayı prins'e maletmemekte fayda var .

    ipragaz yetkililerine ilgilerinden ve PRİNS ' e yakışır tavırlarından dolayı sizin vesilenizle teşekkür ederim .

    keyifli ve ekonomik sürüşler

  • merhaba, 2014 yılında e90 bmw me lpg taktırırken keşke şu mesajınızı görebilseydim. 5 yıldır arabamdan bir türlü memnun olamadım. sürekli tekleme ateşleme problemim vardı. ahmet e verdiğim paranın haddi hesabı yoktur. ama yıllardır süregelen arıza giderilmedi. ne tesadüf ki evvelsi gün bende kayra otogaza gittim. bu hafta içi arabamı bırakacam bakalım. hikayemiz benzeşiyor tek farkımız garantim yok. ama hak katında hakkım helal değildir özbek oto servise
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.