Şimdi Ara

Problem Çözüldü: NetSpeed 8 Gündür İnternet Veremiyor.!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
682
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sorun çözüme kavuşmuştur arkadaşlar.

    Firmanın probleme dikkatli ve ilgili yaklaşımı ile santral kutusundaki portum değiştirilmiştir. Kendilerine buradan da teşekkürlerimi iletiyorum.

    Bu arada bir hız testi koymamak ayıp olurdu.

    Problem Çözüldü: NetSpeed 8 Gündür İnternet Veremiyor.!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jack Martin -- 3 Kasım 2017; 22:52:32 >







  • Adsl den vdsl ye geçince türk Telekom yeni kablo etiketliyordu galiba. Ankastre kutusunda adına etiketli ya da daire numaran yazan yeni kablo var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcrew

    Adsl den vdsl ye geçince türk Telekom yeni kablo etiketliyordu galiba. Ankastre kutusunda adına etiketli ya da daire numaran yazan yeni kablo var mı

    Bina altına kimse gelip gitmemiş hocam. Ben Türknet kullanırken ADSL hattımı VDSL taşıdığımda da kimse gelmemişti sadece Mahalledeki Kutudaki portumu değiştirmişlerdi diye hatırlıyorum.

    Kimsenin gelip gitmediğini nerden biliyorsanız diye sorucak olursanız bizim Telefon odası her zaman kilitli, kapıcıdan izinsiz kimse açıp giremez.

    Şu an demin gene arandım VDSL Geçiş işlemini telekom onaylamış ama maalesef hattımda VDSL Sinyali yok. 3 gün önce ne yaptılarsa hattıma bu sefer sinyal tümden gitti.
  • Askıda kalan bağlantı diyorsa sebebi, telefonlu internet kullanırken telefon aboneliğinin iptal edilmesi (köprü statüsü olarak geçiyor). TT müşterinin yalın dsl'e geçmesi veya bir firmadan telefon aboneliği alması için 2 ay süre tanıyor, işlem yapılmazsa portu kapatıyor. Anlaşılan sizi yalın dsl'e geçirmeyi becerememişler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 27 Ekim 2017; 16:29:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Askıda kalan bağlantı diyorsa sebebi, telefonlu internet kullanırken telefon aboneliğinin iptal edilmesi (köprü statüsü olarak geçiyor). TT müşterinin yalın dsl'e geçmesi veya bir firmadan telefon aboneliği alması için 2 ay süre tanıyor, işlem yapılmazsa portu kapatıyor. Anlaşılan sizi yalın dsl'e geçirmeyi becerememişler.

    Eskiden Türknet kullanıyordum telefonluydu o sonra onu iptal ettirip yalın internete geçmiştim. Hadi problem vardı neden 2 ay içinde birşey olmadı onuda anlıyamıyorum.

    Şu an VDSL Geçiş işlemim uygulandığı halde sinyalim maalesef gelmedi.

    NetSpeed firması en üst yetkili kişi tarafından arandım 1 saat önce ve ücretsiz 24 saat içerisinde elit hizmet yönlendirdiklerini belirttiler problemi çözüceklermiş.

    Telekom kendi arızası olsa 1 günde çözeceği işi maalesef başka İSS oldumu günlerce bekletiyor.

    Tabi bu arada olan biz müşterilere oluyor.




  • Hocam noldu sorunu çözdünüz mü?
  • Dostum olay TÜRK TELEKOM'Da biter bende turk net'e başvurdum gelip bir kablo bile cekmediler zar zor vodafone cektirdim türk telekomda port cıkışı bırakan adamla az muhattap olmustum enson geldiginde numarasını aldım falan derken böle sıcak bir samimiyet herşeyi cözdü :) gelen türk telekom ekiplerinden sen numara al bence :D türk telekomdan kaynaklı herşey
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: technique24

    Hocam noldu sorunu çözdünüz mü?

    Sorun çözüldü hocam.

    Firma sağolsun çok yardımcı ve problem çözüme kavuştu.

    Sorun portumdan kaynaklıymış. Şu an aldığım internet hızı rahatlıkla 30 megabit civarı ayrıca pingimde 5-6 ms.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supervisorberk

    Dostum olay TÜRK TELEKOM'Da biter bende turk net'e başvurdum gelip bir kablo bile cekmediler zar zor vodafone cektirdim türk telekomda port cıkışı bırakan adamla az muhattap olmustum enson geldiginde numarasını aldım falan derken böle sıcak bir samimiyet herşeyi cözdü :) gelen türk telekom ekiplerinden sen numara al bence :D türk telekomdan kaynaklı herşey

    Aynen hocam Türk Telekom bilerek işi geciktiriyor. NetSpeed firmasının ilgisi sayesinde problem çözüme kavuştu.

    Telekom ile ortaklaşa bir çalışma yaptılar ve saha elemanlarını görevlendirdiler. Portum değişti ve şu an sorunsuz hizmet almaktayım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jack Martin


    quote:

    Orijinalden alıntı: technique24

    Hocam noldu sorunu çözdünüz mü?

    Sorun çözüldü hocam.

    Firma sağolsun çok yardımcı ve problem çözüme kavuştu.

    Sorun portumdan kaynaklıymış. Şu an aldığım internet hızı rahatlıkla 30 megabit civarı ayrıca pingimde 5-6 ms.

    Vallahi şu hızları gördükçe canım çekiyor.Ayın 17'sini iple çekiyorum netspeed'e geçmek için.



    Tekrar hayırlı olsun o zaman internetiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: technique24


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jack Martin


    quote:

    Orijinalden alıntı: technique24

    Hocam noldu sorunu çözdünüz mü?

    Sorun çözüldü hocam.

    Firma sağolsun çok yardımcı ve problem çözüme kavuştu.

    Sorun portumdan kaynaklıymış. Şu an aldığım internet hızı rahatlıkla 30 megabit civarı ayrıca pingimde 5-6 ms.

    Vallahi şu hızları gördükçe canım çekiyor.Ayın 17'sini iple çekiyorum netspeed'e geçmek için.



    Tekrar hayırlı olsun o zaman internetiniz

    Teşekkür ederim hocam sağolun, darısı sizin başınıza inşAllah.

    Firmayı kesinlikle tavsiye ederim. Bu yüksek hız aldığım içinde değil, forumda konusu var 8 megabit internetlerini kullanırkende ana konu açıp tavsiye vermiştim.

    Bu firmanın en iyi özelliği her zaman müşterisinin yanında olmaları. Bir problemde kesinlikle yüz üstü bırakmıyorlar, sizi hep arıyorlar ve ilgileniyorlar.

    Beni 11 günlük süreçte Genel Yetkilileri dahil belki defalarca aramışlardır ve süreç konusunda sürekli bilgi sundular.

    Emin olun bu yüzden sabrettim ve sonuçta kazandık.

    Eskiden 3 Yıl boyunca ben Türknet firmasında kaldım ve sürekli kopmalar yaşadım. 3 Yıl da belki 40 dan fazla arıza kaydım mevcuttur ve maalesef bir kez dahi portumu değiştirmek o süper zekaların aklına gelmedi.

    İyiki 3 ay önce Türknet`ten ayrılıp bu firmaya geçmişim. Allah geride kalanlara sabır versin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jack Martin -- 3 Kasım 2017; 23:3:6 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jack Martin


    quote:

    Orijinalden alıntı: technique24


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jack Martin


    quote:

    Orijinalden alıntı: technique24

    Hocam noldu sorunu çözdünüz mü?

    Sorun çözüldü hocam.

    Firma sağolsun çok yardımcı ve problem çözüme kavuştu.

    Sorun portumdan kaynaklıymış. Şu an aldığım internet hızı rahatlıkla 30 megabit civarı ayrıca pingimde 5-6 ms.

    Vallahi şu hızları gördükçe canım çekiyor.Ayın 17'sini iple çekiyorum netspeed'e geçmek için.



    Tekrar hayırlı olsun o zaman internetiniz

    Teşekkür ederim hocam sağolun, darısı sizin başınıza inşAllah.

    Firmayı kesinlikle tavsiye ederim. Bu yüksek hız aldığım içinde değil, forumda konusu var 8 megabit internetlerini kullanırkende ana konu açıp tavsiye vermiştim.

    Bu firmanın en iyi özelliği her zaman müşterisinin yanında olmaları. Bir problemde kesinlikle yüz üstü bırakmıyorlar, sizi hep arıyorlar ve ilgileniyorlar.

    Beni 11 günlük süreçte Genel Yetkilileri dahil belki defalarca aramışlardır ve süreç konusunda sürekli bilgi sundular.

    Emin olun bu yüzden sabrettim ve sonuçta kazandık.

    Eskiden 3 Yıl boyunca ben Türknet firmasında kaldım ve sürekli kopmalar yaşadım. 3 Yıl da belki 40 dan fazla arıza kaydım mevcuttur ve maalesef bir kez dahi portumu değiştirmek o süper zekaların aklına gelmedi.

    İyiki 3 ay önce Türknet`ten ayrılıp bu firmaya geçmişim. Allah geride kalanlara sabır versin.

    Bende Türknet'e başvurdum eğer memnun olmassam Netspeed geçecem ama daha buralara uğramadı.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.