Zorlandığımda Baş Dönmesi Mide Bulantısı.
Arkadaşlar merhaba. Tabii ki bir doktorun gözetimi gereklidir fakat benim gibi bu durumları yaşayan varsa onlardan tavsiye almak için yazıyorum. Uzun süredir (3-4 yıldır) bir sağlık problemim var. Sağlık problemim şöyle; kendimi fazla zorladığım zaman baş dönmesi ile beraber mide bulantısı etkisi altına giriyorum, başım dönmeye başladığı zaman yere çömelip gözümü kapatmam gerekiyor. Fakat bunlarda yetmiyor. Bulduğum çözüm başımdan aşağı su dökmek çünkü anca böyle beni kendime getiriyor( herhalde şok etkisinden) bu böyle 3-4 dakika sürüyor 3-4 dakikadan sonra normal halime dönüp ayağa kalkıp devam edebiliyorum( tabii o zorlandığım işi bırakıyorum) Ve bu problemde aç tok farketmiyor iki türlü de zorluk yaşıyorum. Bu problemi en çok arıza yapan arabamı iterken ve halı sahada maç yaparken hissettim. Arabayı ittikten sonra gelen baş dönmesi,halsizlik ve mide bulantısı yüzünden kusmak zorunda kaldım. Yine başka bir zamanda halı sahada maça girdikten 5 dakika sonra yine baş dönmesi ve mide bulantısından dolayı maçtan çıkmak zorunda kaldım fakat bu sefer kusmadım çünkü kusacağımı anlayıp maçı yarıda bıraktım. ( Bir erkek için maçı yarıda bırakmak üzücü tabii... Beni ne kadar zorladığını anlayın..) Kan, idrar , kardiyoloji ve kardiyagrafi tahlillerimden bir şey çıkmadı.( B12 eksikliğim dışında) ( Sağlık ocağında yaptırdım idrar ve kan tahlilini) Şuanda üzerimde tansiyon holterle yazıyorum bir de buna bakalım dedi doktor.
Böyle problemler yaşayanınız olduysa tavsiyelerde bulunursa çok sevinirim. Eskiden deli gibi saatlerce top oynardım...
Şimdiden teşekkürler...
Yaş: 23 Boy:177 Kilo:75
Devir Düşük Ama Arabam Bağırıyor
Arkadaşlar merhaba. 1989 Model 2.0 8walf 210 bin km'de bir Opel Omega'ya sahibim. Aracım Benzin-LPG'li. Biliyorum arabanın eski olduğunu düşünüp çok normal diyecekseniz ama aynı modele sahip Omega'nın 220 km hızda bile içeri sadece rüzgar sesi verdiğini gördüğümden beri bu şikayetim daha da arttı. Aracım 3 bin devirdeyken sanki 6-7 bin devirdeymiş gibi bağırıyor ( 7 bin devir son) ve bunu her viteste yapıyor diyebilirim. Hangi viteste olursa olsun 3 bin devirde vites attırmak zorunda bırakıyor beni. Benzinde de aynı.
Yalnız gidişinde bir problem yok. ( bazı arabalar hem bağırıyor hem gitmiyormuş çünkü) Gidiyor ama insanda kafa bırakmıyor. 100'den sonra arabada birbirimizi duyamıyoruz. En son 190 gördüm bu arada, 190 yaptığımda sanki biri frene basıyormuş gibi oluyor konuyla alakası var mıdır bilemedim. Biraz araştırdığımda bu şikayeti -buji kablosu, hava filtresi, yağ filtresi, triger kayışı, katolizer yapar gibi söylemler duydum.
Bugün Egzoz ucunu değiştirdim. Arabada katolizer yoktu, ustanın tavsiyesi üzerine onu da taktırdım. Fakat geliş yolunda kayda değer bir değişim göremedim. Egzoz'a ve katolizer'e toplam 7 bin lira verdim ve çözüme ulaşamayınca haliyle bu beni üzdü.
Sizin bu konuda bana yapmamı tavsiye ettiğiniz cebimi yormayacak önerileriniz var mı ? ( hava filtresi ve buji kabloları uygun fiyatlı işlemlerden mesela...
İzlemek isteyen olursa 220'de bile motoru bağırmayan 1990 model bir Omega'nın videosu;
https://www.youtube.com/watch?v=Z5waftVkeWE&list=LL&index=18
Şimdiden her birinize teşekkür ederim.
ARACIM BALATA SPREYİ İLE ÇALIŞIYOR.
Merhaba arkadaşlar.
Aracım Opel Omega 2.0 1989 model. TÜPSÜZ.
Aracım ilk marşta çok zor alıyor. 6-7 defa belki daha üstü, bazen istediğim kadar marş vereyim çalışmıyor. O zamanda arabayı vurduruyorum çalışıyor.
Ama hava filtresini söküp balata spreyi sıktığımda hemen marş alıyor. marş aldıktan sonra gün içerisinde istediğim kadar istop ettireyim, arabayı durdurayım tekrar çalıştırdığımda zorlanmadan tekrar çalışıyor. Fakat 5 -6 saat gibi aradan sonra yani uyuduğumuz zaman tekrardan ya balata spreyi sıkmamı istiyor ya da vurdurmamı.
Yaptığım müdahaleler.
Bujiler değişti.
Krank devir sensörü değişti.
Bir arkadaşım krank devir sensörününden şüphelendiğini söyledi. Ben de yan sanayisi ile değiştirdiğimi söyledim. Ama o orjinali ile değiştirmemi yan sanayi ürünün işe yaramayacağını söyledi. Sizde böyle düşünüyor musunuz ?
Biraz uzun oldu ama kafanizda soru işareti kalmasın istedim.
Şimdiden teşekkürler...
ARACIM BİR GÜN ÇALIŞIYOR ERTESİ GÜN ÇALIŞMIYOR
Arkadaşlar 1989 model Opel Omega 2.0 SAF BENZİN ARACIM VAR. LPG YOK.
Aracım bir gün çalışıyor ertesi gün çalışmıyor.
Hır hır hır yapıyor ama motor ateşlemiyor.
Usta bujileri değiştirmişti düzeldi sandık yine arada çalışmamaya başladı.
En önemli nokta araba sabah çalıştı diyelim o gün gün içerisinde tek marşta alıyor hiç zorlanmadan. Ama uzun bir saat geçtikten sonra tekrar çalışmıyor.
Az bir su eksilmesi var.
Neyden kaynaklanıyor olabilir.
Şimdiden teşekkürler ...
2023 YILINDA SES SİSTEMİ MONTAJ FİYATI ( SADECE MONTAJ)
Evet arkadaşlar başlıkta belirttiğim gibi
Elimde sadece
4 adet midrange
1 kutu bass ile montajcıya gitsem ortalama ne kadar fiyat tutar ?
75 AMPER AKÜ 5 KANAL AMFİYİ KALDIRIR MI ?
Arkadaşlar dediğim gibi aracıma
4 adet midrange
1 kutu bass bağlayacağım.
Aküm kaldırır mı 2. bir akü gerekli mi ?
Şimdiden teşekkürler...
TEYP AÇILIŞ EKRANINDA KALIYOR
Merhaba arkadaşlar. Almış olduğumuz Navigold marka ekranlı teyp bir türlü işimize yaramadı. Aldıktan bir iki hafta sonra açılış ekranında kalıyordu. ( markanın yazdığı) teknik servise yolladık haftalarca bekledik. Geri geldi bir hafta sıkıntı yok şimdi tekrar başladı açılış ekranı hatası. Yolda yarım saat geçtikten sonra geliyor kendine teyp. O zamanda bizim işimize yaramıyor tabii. Yol kaç dakika sürüyor ki...
Sizce sorun neyden kaynaklanıyor? Araç 1990 model Opel Omega. Araç eski olduğundan ekranlı teybi kaldırmıyor olabilir mi..
Şimdiden teşekkürler...
Herkese merhaba arkadaşlar.
1990 model Opel Omega'ya sahibim. Ama maalesef aracımda macun çatlakları ve bazı hatalar bulunmakta. Benim için en dikkat çeken yerler kaput ve sol arka kapı. Diğer yerler yine iade eder ama buralar çok göze batıyor.Bunun dışında arka cama çekilmiş silikon. ne zaman baksam moralimi bozuyor nasıl bir ustalık bu diye. Bu bölgeye bir çözüm öneriniz var mı...) Daha açık olması için fotoğrafları ekledim.
Full boya için 9500 TL fiyat aldım ve bu fiyat beni haliyle zorlamakta.
Benim bilmediğim sizin bildiğiniz başka çözüm önerileri var mı.. her türlü öneriye açığım.
Şimdiden teşekkür ederim...
100RMS MİDRANGE VS 75 RMS
Merhaba arkadaşlar. Bugün gezerken iki farklı midrange gördüm ama kafam karıştı.
1. Midrange soundmax 300W 100RMS 92DB 100HZ-15KHZ 4OHm
2.Midrange Eurotech 350W 75 RMS 92DB 150Hz-13Khz 4ohm
Şimdi benim kafamın karıştığı kısım Soundmax 100Rms olmasına rağmen Eurotech ile aynı desibel gücü sağlıyor ve Eurotech'in Hz aralığı daha geniş.
Bu nasıl oluyor?
1 amfi çıkışlı teyp vs 2 amfi çıkışlı teyp
5 kanal anfiye bağlamak için 1 RCA çıkışlı anfi yeter mi ? Yoksa 2 RCA çıkışlı amfi gözle görülür şekilde farklılık gösterir mi?
Son Giriş: 3 hafta önce
Son Mesaj Zamanı: 3 ay
Mesaj Sayısı: 55
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 57
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 27.564 (Bu ay: 1.105)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası