Telekoma geçip yanlışlıkla hattı iptal ettirmiş oldum
Selamlar.
Konu biraz karışık gibi, fakat kitlenmiş durumdayım. Başına gelenlerden tavsiye veya yol göstermesini istiyorum.
Dört adet hattım Vodafonaydı ve en düşük teklifleri kullandığım tarifeler üstüne % 130 zamlı olduğundan kabul etmeyip, Türk Telekoma geçmeye karar verdim. Telekom bayisine gittim, avantajlı tarifelere geçtim, hattımın faturalı olmasını, otomatik ödeme yapacağımı, faturasızı takip edemeyeceğimi söyledim. 19 Kasım günü sabah 05:30 da geçişler tamamlandı, fakat ne internet ne de arama yapabildim. Twitterdan beni aramalarını söyledim. Aramadılar.
Saat 16:10 gibi bacanağımın telefonundan zorda olsa MH ne ulaşarak sorunu sordum. Bana dört adet hattımında faturasız olduğunu ve para yüklemem gerektiğini söylediler. Bende faturasızla uğraşamam, faturalıya geçirin dediğimde, bir ay beklemem gerektiğini söylediler. Bende o sinir ve düşüncesizlikle o zaman cayma hakkımı kullanarak iptal istiyorum dedim. Beni ilgili birime bağladılar (hat iptal birimi imiş), Türk Telekomdan çıkmak istiyorum dediğimde iptal mi istiyorsunuz dedi, yanlış anladığım için evet dedim. Bana mesaj geleceğini kendisine söylememi istedi. O an iki ader telefon yanımda olduğundan, ikisine gelen mesajdaki kodu söyledim. Hattınız 7 gün içinde iptal edilecek dedi ve kapattı.
Beş on dakika içinde kafamda şimşek çaktı. Hattım mı iptal oluyor diyerek, yaklaşık 10-15 dakika içinde MH ne ulaşıp iptal birimini bağlattım. Yanlış anlaşılma olduğunu, hatlarımı kesinlikle iptal etmek istemediğimi, her yerde telefon numaramın kayıtlı olduğunu, en az 20 senedir nuımaramı kullandığı belirtttim. Telefondaki, bayan iptal görünmüyor dediğinde, emin misiniz, iptal olursa size dava açarım, bakın kayıtlara geçiyor, not falan alın, sakın iptal olmasın dedim. Bayan iptal olmayacağını, yinede emin olmak için yarın aramamı söyledi.
Aradan 10 dakika geçti, bana mesaj gelmediğini fark edip, tekrar zorda olsa MH ni aradım. Bana hatlarımın iptal olduğunu ve hiç bir işlem yapamayacağımı söylediler. Bütün bu süreç yarım saat içinde oldu. Beni yetkili birine bağlamasını zorda olsa başararak, yetkiliye durumu anlattım. Bana konuşmaların dinleneceğini, ikinci görüştüğüm bayanın bana iptal olmayacak dediğini duyarlarsa, bana yardımcı olacakları söyleyip kapattı.
Bugün tekrar MH ni arayıp durumu anlatıp, kendimi zorda olsa yetkili birine bağlattım. Aynı olayları anlattım. Bana niye bu kadar çok MH ni arıyorsunuz deyip azarladı, konuştuğum iptal birimindeki bayanın ismi ne ve takip kodu ne, görüştüğünüz yetkilinin adı ne diye sordu. Bilmediğimi, o sinirle en az 20 kişiyle konuştuğumu ifade ettim. Bana nasihat verip, konuştuğunuz kişini isimini ve kayıt kodunu not edin nashatını verdi. İptal birimindeki konuşmanın kaç gibi olduğu sordu, bende 16:30-16-50 gibi dedim. Of şimdi bütün iptal birimindeki o saatlerdeki bütün konuşmaları dinleyeceğiz dedi. Bende bacanağımın telefonundan aradığımı, aradığım numaranın belli olduğunu ifade ettim. Bunun uzun süren bir süreç olduğunu, genel müdürlüğe gideceğini söyledi.
Bende telefon elim ayağım, bankacılık, hastane randevuları, mailler, kargo, kısaca herşeyim orada ve işlem yapamıyorum. Yarın randevum var onay veremiyorum. Bana size nasıl ulaşacağız dendiğinde, iki hattımıda kapattınız, ne yapacağız deyip bir yakınımın telini verdim.
İki hattımı gerekirse tekrardan parayla satın almak istediğimi söyledim. Şu an mümkün değil dedi.
Çok uzun oldu ama çaresiz durumdayım. Hatları almak için ne yapmam gerekli, sizce dava açmalımıyım.
Aşağıdaki 65 inch tv lerden hangisini almalıyım
Herkese iyi akşamlar. Evimde LG 47LA660S (çok memmunum) televizyonum var ve ekranı büyütmek adına 65 inch tv bakıyorum. Evimde D Smart (full kanallar), Mi Box 4k ve LG Sound Bar da var. Tv izleme mesafem 65 inch için uygun.
Tv yi sadece Netflix, Amazon Prime, bazen internetten film ve normal kanallarda haber ve maç için istiyorum. Bütçem malesef zorlayarak maximum 13500 TL. Bu sebeple aşağıdaki tv lerden birisini almak istiyorum. Gönül ister ki daha iyi Oled gibi, marka olarakda Samsung, LG ya da Sony olsun. Fakat bütçem kısıtlı.
- TCL 65C725 (Özellikler iyi görülüyor, fakat bu tv hakkında çok şikayet okudum, özellikle serviside kötü diyorlar)
- Philips 65PUS7906 (Servisine çok kötü diyorlar, bazıları överken bazıları da dövmüş)
- Vestel 65Q9900 (Qled ve başka özellikleri güzel görülüyor, fakat Vestel güven verir mi)
- Samsung 65AU7200 (Samsungun düşük seviye tvlerinden)
- LG 65UP77006LB (LG nin düşük seviye modelllerinden)
Lütfen bana 2000 daha ver şunu al demeyin, dediğim gibi bütçem kısıtlı. Yukarıdakilerden hangisini neden alırdınız. Teşekkürler.
Acer E1-571G anakart üzerindeki power tetik soket kırıldı
Acer E1-571G laptobum var. (4 gb ram, 256 gb ssd (860 evo), i5 işlemci 3230 vs.) Laptop gayet düzgün çalışıyor, fakat kasası yıpranmış durumdaydı. Çıkma başka bir kasa ile değişim yaparken, power tetik kartının anakart üzerindeki soket girme yeri dokununca kırıldı. Bu sebeple anakarta güç gitmiyor. (arıza yok) Bulunduğum yerde üç bilgisyarcıya sordum, hiç biri yapamadı.
Üzüldüğüm nokta, güzel bir şekilde çalışan laptop küçük bir parça yüzünden kullanılamaz oldu. Ürünü tamir edebilecek, bildiğiniz ve tavsiye edebileceğiniz güvenilir bilgisayarcı var mı?
|
x96 iki ayda durup dururken bozuldu
|
Belediye binası 10 olan köy 20 TL ye satılık
|
ipad3 şarj kablosu sorunu
|
|
3 adet klima alacağım, ustalardan tavsiye bekliyorum
|
Meslek: ATC
Son Giriş: dün
Son Mesaj Zamanı: 6 gün
Mesaj Sayısı: 68
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 148
İkinci El Bölümü Mesajları: 8
Konularının görüntülenme sayısı: 4.766 (Bu ay: 331)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 16 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar