Şimdi Ara

QASHQAİ TEKNA MI BLACK EDİTİON MU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
31
Cevap
0
Favori
14.012
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yarına kadar karar vermem lazım.
    1. TEKNA SKYPACK İNTELLİGENT KEY
    2.BLACK EDİTİON

    Black editionun teknadan fazla olarak 7'' ekran geri görüş kamerası navigasyon bide 17'' jant yerine 19''
    aradaki fiyat farkı 3.500 tl servis tekna alırsam yan sanayi dokunmatik ekranı 1800 e takıo servis sizce 3500 verip üst paketi alımmı büyük jantın ne gibi avantaj ve dejavantajları olur?

    EDİT: Arkadaşlar bugun tekna skypack intelligent key e anlaştım kaporayı verdim haftaya aracı alıcam. Passat vb hepsini düşündüm qashqai ne olursa olsun tasarımı vs beni cezbetti.arkadaşlar birde bana arabayı korumaya yönelik paket tavsiye ettiler sizce yaptırmalımıyım 1350tl+KDV dediler icindede şunlar var:
    güvenlikli cam filmleri(zaten skypack filmli ama bu pakette ön camlarıda biraz karartıp camları güneş ışıgı zararını kaldırıomuş gibi bişe dediler.)
    Şeffaf motor kaput filmi
    Alt darbe koruyucu
    ses izalasyonu
    Ultra boya koruma
    İc koruma

    Arkadaşlar sizce yaptırımmı bu arada aldıgım aracın rengi siyah bide yan basamak da yaptırmak istiyorum malum bir yere sürtünce bi nebze koruyabilir yan basamaga 700 dediler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi krmdnz -- 19 Aralık 2014; 11:20:43 >







  • Black Edition, tekna'ya göre daha iyi. Bir de hatırladığım kadarıyla daha fazla fark vardı. Bence verilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Black Edition, tekna'ya göre daha iyi. Bir de hatırladığım kadarıyla daha fazla fark vardı. Bence verilir.
    büyük jantın görsellik dışında hiçbir artısı yoktur.

    hem konforu törpüler hem yakıt tüketimini arttırır.

    bu arada qq almayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    büyük jantın görsellik dışında hiçbir artısı yoktur.

    hem konforu törpüler hem yakıt tüketimini arttırır.

    bu arada qq almayın.

    Alıntıları Göster
    19luk janta lastik alırken fazla ödersiniz. konfor 17 ye göre daha az olur. görünüm iyi olur. Bir kısım söyleme" göre yol tutuş iyileşir . fren mesafesi kısalır. "

    geri görüş kameralı ,iş görecek bir multimedia ekranı 1200 civarında taktırabilirsiniz.

    daha sportif bir görünüm istiyorsanız aradaki 3500 makul bir fark. yukarıda yazdıklarıma bakarak kararınızı verin. hayırlı olsun inşallah




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    19luk janta lastik alırken fazla ödersiniz. konfor 17 ye göre daha az olur. görünüm iyi olur. Bir kısım söyleme" göre yol tutuş iyileşir . fren mesafesi kısalır. "

    geri görüş kameralı ,iş görecek bir multimedia ekranı 1200 civarında taktırabilirsiniz.

    daha sportif bir görünüm istiyorsanız aradaki 3500 makul bir fark. yukarıda yazdıklarıma bakarak kararınızı verin. hayırlı olsun inşallah

    Alıntıları Göster
    Ben olsam farkı verip Black Edition alırdım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: krmdnz

    Arkadaşlar yarına kadar karar vermem lazım.
    1. TEKNA SKYPACK İNTELLİGENT KEY
    2.BLACK EDİTİON

    Black editionun teknadan fazla olarak 7'' ekran geri görüş kamerası navigasyon bide 17'' jant yerine 19''
    aradaki fiyat farkı 3.500 tl servis tekna alırsam yan sanayi dokunmatik ekranı 1800 e takıo servis sizce 3500 verip üst paketi alımmı büyük jantın ne gibi avantaj ve dejavantajları olur?

    Altı yüksek diye c-suv bir araca o para.

    1.5 dizel black edition 92 bin
    1.6 dizel " " 97 bin
    1.6 dizel otomatik 105 bin.

    Hocam yapmayın etmeyin. 107 bine dizel otomatik passat var. Yok otomatik olmasın dersen 94 bine dizel comfortline manuel passat var.

    Ya passat veya vw almam dersen 102 bine dizel otomatik s60 var.

    Ne bileyim fransız ben almam ama 100 bine bırakıyor lar dizel otomatik Allure 508 var en dolusu.

    Passat ve 508 in hem bagaji hemde diz mesafesi qasqhai den çok çok fazla.

    Yani 4x4 değil büyük ihtimalle ne için altı yüksek araç alınır?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    quote:

    Orijinalden alıntı: krmdnz

    Arkadaşlar yarına kadar karar vermem lazım.
    1. TEKNA SKYPACK İNTELLİGENT KEY
    2.BLACK EDİTİON

    Black editionun teknadan fazla olarak 7'' ekran geri görüş kamerası navigasyon bide 17'' jant yerine 19''
    aradaki fiyat farkı 3.500 tl servis tekna alırsam yan sanayi dokunmatik ekranı 1800 e takıo servis sizce 3500 verip üst paketi alımmı büyük jantın ne gibi avantaj ve dejavantajları olur?

    Altı yüksek diye c-suv bir araca o para.

    1.5 dizel black edition 92 bin
    1.6 dizel " " 97 bin
    1.6 dizel otomatik 105 bin.

    Hocam yapmayın etmeyin. 107 bine dizel otomatik passat var. Yok otomatik olmasın dersen 94 bine dizel comfortline manuel passat var.

    Ya passat veya vw almam dersen 102 bine dizel otomatik s60 var.

    Ne bileyim fransız ben almam ama 100 bine bırakıyor lar dizel otomatik Allure 508 var en dolusu.

    Passat ve 508 in hem bagaji hemde diz mesafesi qasqhai den çok çok fazla.

    Yani 4x4 değil büyük ihtimalle ne için altı yüksek araç alınır?
    19 jant istanbul yollarında qashqaide b sınıfı araç konforu yaşatır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    büyük jantın görsellik dışında hiçbir artısı yoktur.

    hem konforu törpüler hem yakıt tüketimini arttırır.

    bu arada qq almayın.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: krmdnz

    Arkadaşlar yarına kadar karar vermem lazım.
    1. TEKNA SKYPACK İNTELLİGENT KEY
    2.BLACK EDİTİON

    Black editionun teknadan fazla olarak 7'' ekran geri görüş kamerası navigasyon bide 17'' jant yerine 19''
    aradaki fiyat farkı 3.500 tl servis tekna alırsam yan sanayi dokunmatik ekranı 1800 e takıo servis sizce 3500 verip üst paketi alımmı büyük jantın ne gibi avantaj ve dejavantajları olur?

    Altı yüksek diye c-suv bir araca o para.

    1.5 dizel black edition 92 bin
    1.6 dizel " " 97 bin
    1.6 dizel otomatik 105 bin.

    Hocam yapmayın etmeyin. 107 bine dizel otomatik passat var. Yok otomatik olmasın dersen 94 bine dizel comfortline manuel passat var.

    Ya passat veya vw almam dersen 102 bine dizel otomatik s60 var.

    Ne bileyim fransız ben almam ama 100 bine bırakıyor lar dizel otomatik Allure 508 var en dolusu.

    Passat ve 508 in hem bagaji hemde diz mesafesi qasqhai den çok çok fazla.

    Yani 4x4 değil büyük ihtimalle ne için altı yüksek araç alınır?

    Iste su qq alanlara tam olarak anlatmak istedigim bu. Fikirlerime tercüman oldunuz.
    Benim icin suv olayi bellidir vardır elinde minimum 180-200k gider jeep cherooke tarzi alirsin bi sey ve harbi 4x4'e biniyom dersin. Ama qq, x1,q3'e bu paralar neden verilir anlamış degilim. Hrm konfor hem performans hem de kalite anlaminda cok daha iyileri var. Ayrica hepsinin genisligi,bagaj hacmi qq dan daha iyi. Hicbir neden yokken bayiler tarafindan öpülcekler..




  • obmann O kullanıcısına yanıt
    Babam vaktinde sağlam sardı qasqhai ye. Ya şimdiki aldigimiz passatın altı neredeyse qq kadar yüksek ama olsun o Jip.

    Neyse babamdır kırmayayım dedim ve fiyat aldım 106 bin liste fiyatından 1 lira inmediler.

    Şu an vw de bile liste fiyatında 2 bin lira indirim var. Hemde yeni passatta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Babam vaktinde sağlam sardı qasqhai ye. Ya şimdiki aldigimiz passatın altı neredeyse qq kadar yüksek ama olsun o Jip.

    Neyse babamdır kırmayayım dedim ve fiyat aldım 106 bin liste fiyatından 1 lira inmediler.

    Şu an vw de bile liste fiyatında 2 bin lira indirim var. Hemde yeni passatta
    Miletin zevkine neden karışırsınız ki ? Suv araçların mutlaka 4x4 olaması gerekmiyor. Kimse off road için suv almıyor. Adamlar, belki arada sırada balığa gideriz, pikniğe gideriz, köy yollarında kullanırız, vs gibi sebeplerden alıyordur veya sebepsiz alıyordur. Adam sizin gibi düşünmüyor diye yanlış yolda değil. Siz yanlış yolda olmadığınızı kanıtlayabilir misiniz ?
  • Hocam direkt sorunuzun cevabını vereyim, arabayı almak yada almamak size kalmış aradaki farkı verip black edition almaya değer, fazla donanım iyidir satarken çok hızlı elden çıkar o paket bana göre tek eksisi o ebattaki cantın lastik yenileme bedeli çok yüksek olur ASX İMİN 215 65 16 ebattaki kış lastiği 1200 liraya alınırken 215 60 17 Nissan Qq nun kışlık lastiği 1600-1700 lira bandın da daha vüyük ebatta makas git gide açılır.

    ama Qq nun o motor la o sınıfta rakibi yok ikinci elde yükselen değeri hariç, bunu aynı sınıfta Mıtsubıshı ASX sahibi olan biri olarak söylüyorum, Qq nun bi takım eksikleri kimi sıkıntıları olduğu söyleniyor, olabilir zira bana kalırsa bi aracın ilk çıkan model yılı alınmamalı mümkünse makyaj yemesi beklenmeli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pro-black

    Hocam direkt sorunuzun cevabını vereyim, arabayı almak yada almamak size kalmış aradaki farkı verip black edition almaya değer, fazla donanım iyidir satarken çok hızlı elden çıkar o paket bana göre tek eksisi o ebattaki cantın lastik yenileme bedeli çok yüksek olur ASX İMİN 215 65 16 ebattaki kış lastiği 1200 liraya alınırken 215 60 17 Nissan Qq nun kışlık lastiği 1600-1700 lira bandın da daha vüyük ebatta makas git gide açılır.

    ama Qq nun o motor la o sınıfta rakibi yok ikinci elde yükselen değeri hariç, bunu aynı sınıfta Mıtsubıshı ASX sahibi olan biri olarak söylüyorum, Qq nun bi takım eksikleri kimi sıkıntıları olduğu söyleniyor, olabilir zira bana kalırsa bi aracın ilk çıkan model yılı alınmamalı mümkünse makyaj yemesi beklenmeli.
    Black Edition donanımla Skypack donanım aşağıda yazdıklarım haricinde tüm özellikleri aynıdır.

    Akıllı anahtar - Anahtarsız giriş ( skypack de bu donanım opsiyon)
    Start/Stop düğmesi ( skypack de bu donanım opsiyon )
    Nissan connect multimedya sistemi
    Geri görüş kamerası
    7'' dokunmatik ekran
    Navigasyon
    Alümünyum alaşımlı 19'' jantlar
    Karartılmış Arka camlar




  • Yüksek aracın belli avantajları var biz şu an superb kullanıyoruz ama bel sıkıntısı yaşayanlar almak arabaya daha zor biniyor. Yani bazıları sağlık sorunundan tercih edebiliyor veya zevk meselesi olabiliyor yargılamamak lazım. Bizde şu an daha yüksek bi şeye geçmeyi dusunuyoruz sırf inip binmesi kolay olsun diyen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yılın Üyesi

    Miletin zevkine neden karışırsınız ki ? Suv araçların mutlaka 4x4 olaması gerekmiyor. Kimse off road için suv almıyor. Adamlar, belki arada sırada balığa gideriz, pikniğe gideriz, köy yollarında kullanırız, vs gibi sebeplerden alıyordur veya sebepsiz alıyordur. Adam sizin gibi düşünmüyor diye yanlış yolda değil. Siz yanlış yolda olmadığınızı kanıtlayabilir misiniz ?

    Alt tarafi qq koy yolunda ne avantaj saglayabilirki ayni avantaji yüksek bi D sinifinda da saglarsiniz. Sanki bana range rover...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siklopentan

    Yüksek aracın belli avantajları var biz şu an superb kullanıyoruz ama bel sıkıntısı yaşayanlar almak arabaya daha zor biniyor. Yani bazıları sağlık sorunundan tercih edebiliyor veya zevk meselesi olabiliyor yargılamamak lazım. Bizde şu an daha yüksek bi şeye geçmeyi dusunuyoruz sırf inip binmesi kolay olsun diyen

    O durumda tercih edilir tabi. Sağlık sorunları önde gelir.

    Ancak nissan vw den çok daha insafsız. Yüksek araba sevdası olan milletimizi öyle güzel sömürüyor. 110 bin dizel otomatik.

    Yahu bu araba yalıtım konfor sürüş olsak bildiğimiz c sınıfı işte. Qasqhai de 400 litre bagaj var yani c sınıfı hb ile ayni. Ama aile aracı passatta 600 litre. Benim bildiğim bagaji geniş araba aile aracıdır.
  • Dış görünüş güzel bi araç ama içine oturduğunuzda vasat bir kalite sunuyor.Dolu versiyonu eyvallah ama ona da o paralar gereksiz bence de.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    Dış görünüş güzel bi araç ama içine oturduğunuzda vasat bir kalite sunuyor.Dolu versiyonu eyvallah ama ona da o paralar gereksiz bence de.
    Bense tam tersini düşünüyorum.
    90-100 TL Passat, 508,A3... gibi D segment araçlara bu kadar para vermektense,
    Qasqai almak daha mantıklı. Aile kullanımına daha uygun, yol şartlarımıza uygun,daha konforlu, ve sağlam.
    Zaten QQ satışlarıda ülkemizde kimin daha akıllı olduğunun göstergesi.
    Ha bizim milletimiz sedan araç hastası. Herkes genel müdür, CEO.
    Bu araçlar aileyle birliktede kullanılacak. Bu nedenle sedanların kullanışsızlığı aileye uygun değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ukubat

    Bense tam tersini düşünüyorum.
    90-100 TL Passat, 508,A3... gibi D segment araçlara bu kadar para vermektense,
    Qasqai almak daha mantıklı. Aile kullanımına daha uygun, yol şartlarımıza uygun,daha konforlu, ve sağlam.
    Zaten QQ satışlarıda ülkemizde kimin daha akıllı olduğunun göstergesi.
    Ha bizim milletimiz sedan araç hastası. Herkes genel müdür, CEO.
    Bu araçlar aileyle birliktede kullanılacak. Bu nedenle sedanların kullanışsızlığı aileye uygun değil.

    Öncelikle A3 d segmenti değil.

    Ayrıca qasqhai yüksek yapısından dolayı yol tutuş için sert süspansiyona ihtiyacı vardır. Ancak d sınıfının üretilme amacı konfordur. Binin kendiniz görün.

    Ayrıca passatta 600 litre bagaj varken qasqhai de 400 litre aradaki 200 litre b sınıfı bir aracın bagaji kadar. Benim bildiğim aileye bagaj lazım. Daha doğrusu bizim ailede öyle.

    Bu kadar satmasınin sebebi ise millet jipe biniyor desin. Qasqhai sahibi onlarca tanıdığım var ki daha tekeri toprağa değmemiş, kendileri söylüyor bunu. Babam da bu fikirdeydi az kalsın manuel crv ye 110 bin verecekti. Passat aldık şimdi dediği şu arada ciddi konfor ve genişlik farkı var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: obmann


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yılın Üyesi

    Miletin zevkine neden karışırsınız ki ? Suv araçların mutlaka 4x4 olaması gerekmiyor. Kimse off road için suv almıyor. Adamlar, belki arada sırada balığa gideriz, pikniğe gideriz, köy yollarında kullanırız, vs gibi sebeplerden alıyordur veya sebepsiz alıyordur. Adam sizin gibi düşünmüyor diye yanlış yolda değil. Siz yanlış yolda olmadığınızı kanıtlayabilir misiniz ?

    Alt tarafi qq koy yolunda ne avantaj saglayabilirki ayni avantaji yüksek bi D sinifinda da saglarsiniz. Sanki bana range rover...

    öyle değil işte hocam, ben suv da kullandım, d sınıfı da kullandım. D sınıfı aracımın altını yere sürtmemek için baya uğraşıyordum. Ama suv olan aracımı gerekirse kaldırıma çıkarıyordum. Pikniğe giderken tam oturacağımız yere kadar suv aracımı sürerdim araziye ama d sınıfında öyle mi, yol bitiminden itibaren yürümeye başlıyorduk o kadar eşya ile. Kesinlikle çok fark var.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.