Şimdi Ara

Qashqai vs Kadjar vs Sportage

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
3.161
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 80 bin tl veya ona yakin olarak bu araclari kiyaslarsak hangi model ve motor tercih etmeliyim?
    Benim kisasim uzun yolda zorlanma,Benzin tuketimi,Yokuslarda Cekis gucu ve Amortisörlerin yeterli olmasi.
    Benzin ve dizel farketmez onemli olan bu kisaslarda diger araclara fark atan bir arac baska model de onerebilirsiniz sadece araclarin kasa tipleri bu modelde olsun.
    Simdiden tesekkurler.



  • Comfort Plus sportage alınır güzel LPG takılır mis gibi dolu arabaya binilir. Yeni kasa geldiği için eski kasa daha uygun ve bence eski kasa daha alınası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Comfort Plus sportage alınır güzel LPG takılır mis gibi dolu arabaya binilir. Yeni kasa geldiği için eski kasa daha uygun ve bence eski kasa daha alınası
    Ben 2015 Sportage Premium donanım öneririm. Diğerlerinden baya bir dolu araç olur.

    Uzun yolda rahat ettirir süspansiyonları konfora dönüktür. Aslında sıkıntı değil kullanıma 1 olayı var yokuşlarda çekiş gücü. Bunun için yokuşa gelmeden vitesi 2 vites düşürüp +4000 devirde tutarsanız aracı yokuşlarda hiç zorlanmadan çıkar.

    Birde çok çok çok fazla yakar. Tork komvektörlü şanzımanı olduğu için ş.içi 12.5 lt den aşağı düşeceğini sanmıyorum. Bunun için LPG lazım haberiniz olsun...

    Soracağınız soru varsa yardımcı olurum




  • YozgatLee0666 kullanıcısına yanıt
    Sizin lpg ozel bi sistem mi siradan sistemlerden mi?

    Bunun yaninda spo ile ilgili sunlari soyleyebilirim:

    Manueliyle karma 8-8.2 lt tuketim yakaliyoruz. %90 vites uyarilarina uyarak.

    Suspansiyonu yumusak, uzun yol konforu bu sayede muazzam iken sehir icinde, engebeli yollarda tam bir felaket. Hele tumseklere capraz girmeye gor!

    Direksiyonu hafif.

    Atak bir atmosferik olmasa da az yakmayi becerebilen, yuklenince de devir ceviren bir motor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uykr

    Sizin lpg ozel bi sistem mi siradan sistemlerden mi?

    Bunun yaninda spo ile ilgili sunlari soyleyebilirim:

    Manueliyle karma 8-8.2 lt tuketim yakaliyoruz. %90 vites uyarilarina uyarak.

    Suspansiyonu yumusak, uzun yol konforu bu sayede muazzam iken sehir icinde, engebeli yollarda tam bir felaket. Hele tumseklere capraz girmeye gor!

    Direksiyonu hafif.

    Atak bir atmosferik olmasa da az yakmayi becerebilen, yuklenince de devir ceviren bir motor.



    GDİ yani direkt enjeksiyonlu motora özel bir sistem.

    Ş.içi 8.2. 8.5 yakalamak için arabayı sizin kullanmanız yerine arabanın haraket etmesi için sizi kullanması lazım. Bu durumda sürüş zevki 0 olur. Arabayı ben süreyim zevk alayım dediğin zaman minimum 11 Lt yakıyor. Işıklarda kalkıştı kapışma 4-6 bin devir çevirip zevk alayım dersen 12-13 lt. Bu normal tabi ama araba 3000 devirden sonra gaz tepkisi iyi oluyor 3000 devir altında gaz pedalı sanki yok ayağının altında... Sportage alan az yakmasını beklemesin. 11 ayı geçti kullanalı en sakin kendimi kastım sinir krizi geçirdim Mersin trafiğinde 10 Lt altında tüketim değeri göremedim... Sportage alıyorsan Lpg parasını kenara ayıracaksın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YozgatLee0666 -- 21 Nisan 2016; 15:16:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YozgatLee0666

    quote:

    Orijinalden alıntı: uykr

    Sizin lpg ozel bi sistem mi siradan sistemlerden mi?

    Bunun yaninda spo ile ilgili sunlari soyleyebilirim:

    Manueliyle karma 8-8.2 lt tuketim yakaliyoruz. %90 vites uyarilarina uyarak.

    Suspansiyonu yumusak, uzun yol konforu bu sayede muazzam iken sehir icinde, engebeli yollarda tam bir felaket. Hele tumseklere capraz girmeye gor!

    Direksiyonu hafif.

    Atak bir atmosferik olmasa da az yakmayi becerebilen, yuklenince de devir ceviren bir motor.



    GDİ yani direkt enjeksiyonlu motora özel bir sistem.

    Ş.içi 8.2. 8.5 yakalamak için arabayı sizin kullanmanız yerine arabanın haraket etmesi için sizi kullanması lazım. Bu durumda sürüş zevki 0 olur. Arabayı ben süreyim zevk alayım dediğin zaman minimum 11 Lt yakıyor. Işıklarda kalkıştı kapışma 4-6 bin devir çevirip zevk alayım dersen 12-13 lt. Bu normal tabi ama araba 3000 devirden sonra gaz tepkisi iyi oluyor 3000 devir altında gaz pedalı sanki yok ayağının altında... Sportage alan az yakmasını beklemesin. 11 ayı geçti kullanalı en sakin kendimi kastım sinir krizi geçirdim Mersin trafiğinde 10 Lt altında tüketim değeri göremedim... Sportage alıyorsan Lpg parasını kenara ayıracaksın

    Alıntıları Göster
    Araca LPG takmam ona gore en iyisi kia sportage mi Digerlerine gore? Bu arada araci genel olarak sehir ici kullanacagim tabikide disarida cikaricam ama genel olarak sehir ici o yuzden yokusta cekis gucu onemli benim icin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atalaypro -- 21 Nisan 2016; 16:04:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atalaypro

    Araca LPG takmam ona gore en iyisi kia sportage mi Digerlerine gore? Bu arada araci genel olarak sehir ici kullanacagim tabikide disarida cikaricam ama genel olarak sehir ici o yuzden yokusta cekis gucu onemli benim icin.

    Alıntıları Göster
    Sportage
    Subaru düşünürseniz Xv tercih edilebilir.
  • Dun inceledim kadjari guzel araba dizelu alinir.Ama sportage daha kaliteli
  • Niye LPG takmıyorsunuz. çoğunlukla ş.içi kullanacaksanız çekiş gücü neden bu kadar önemli. Sportage bastım mı giden araç haberiniz olsun. Gaz pedalını taban ile buluşturacaksın...
  • YozgatLee0666 kullanıcısına yanıt
    LPG uzun omurlu araclar icin zararli.Genellikle yokusvari yerlere gidiyoruz bu yuzden cekis gucu onemli onun disinda 2015 comfort plus mi alayim yoksa 2016 mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atalaykro

    LPG uzun omurlu araclar icin zararli.Genellikle yokusvari yerlere gidiyoruz bu yuzden cekis gucu onemli onun disinda 2015 comfort plus mi alayim yoksa 2016 mi?

    Lpg hakkında yanlış düşünüyorsunuz. Uzun dönemde sadece aracın belki subaplarına zarar oda aracına göre 1000-2000 lira arasına mâl olur ki bu sorunda +100 bin km Lpgli kullandıktan sonra olabilir.

    Benim tavsiyem 2015 Sportage Premium donanım alın
  • YozgatLee0666 kullanıcısına yanıt
    Dizel 1.5 dci kadjar için ne düşünüyorsunuz fiyat olarak premiumdan iyi gibi ve genel olarak şehir içi kullanım için?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YozgatLee0666

    quote:

    Orijinalden alıntı: atalaykro

    LPG uzun omurlu araclar icin zararli.Genellikle yokusvari yerlere gidiyoruz bu yuzden cekis gucu onemli onun disinda 2015 comfort plus mi alayim yoksa 2016 mi?

    Lpg hakkında yanlış düşünüyorsunuz. Uzun dönemde sadece aracın belki subaplarına zarar oda aracına göre 1000-2000 lira arasına mâl olur ki bu sorunda +100 bin km Lpgli kullandıktan sonra olabilir.

    Benim tavsiyem 2015 Sportage Premium donanım alın

    Alıntıları Göster
    1.5 dci Qasqhai alın,yakıt ve performansı düşünmeyin.




  • Turbo motorlu bir araç alın. Atmosferik araçlar Crossoverlarda fazla yakıyor.
  • Sportage Premium alınacaksa 2. el alın daha doğru alacağınız hangi araç olursa olsun 2. el düşük kmli alın. 3-5 bin ucuz oluyor ve sıfırdan gram farkı olmuyor ucuz farkta yakıt parasına dönüşüyor...

    1.5 DCİ Kadjar ile Spo Premium arasında ciddi donanım farkı var haberiniz olsun. Benim araba görüşüm elde ki paraya ne kadar çok donanım sahibi olurum görüşü olduğun Spo+LPG öneririm. Birde Spo premium Otomatik olucak bu otomatik şanzıman Crossover/SUV'da büyük rahatlık
  • Kadjar kesinlikle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmg02

    Kadjar kesinlikle
    bence o bütçeye qashqai daha iyi olur
  • Kuzenim de bu 3une bakiyordu. Yeni kasa 2016 sportage aldi 77 bin tlye. Ha neden onu secti derseniz bilmiyorum ama bayagi arastirmisti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    bence o bütçeye qashqai daha iyi olur

    Alıntıları Göster
    Yeni bir Sportage kullanıcısı olarak neden Sportage aldığımı açıklarsam belki yardımcı olurum size.
    Aldığım araç 2015 model sıfır km Comfort (yani baz model) manuel. Liste fiyatı 66.900 tl

    Qashqai 1,2 benzinli Visia Manuel 75.500 tl ve oldukça boş bir araç. Sportage Comfort'a denk geleni Tekna versiyonu. Onun fiyatı da 83.200 lira. Yani arada neredeyse 20.000 lira oynuyor ve iki araç da benzinli.
    Performansları aşağı yukarı aynı. Tüketimleri de yaklaşık olarak aynı olacaktır.

    Qashqai zaten kağıt üzerinde bile benim için elenmiş olduğundan gidip incelemedim.

    Kadjar'a gelirsek, ilk piyasaya çıktığında gidip incelemiştim. Bazı işçilik kusurlarını bir kaç yerde görünce bana uygun olmadığını anladım.
    Onun da bir kaç donanım eksiğini ilave etmeye kalktığınızda 10 bin lirayı geçen fiyat farkı ortaya çıkıyor.

    Görünüm olarak eski kasa bile olsa Sportage bana bu iki araçtan daha güzel görünüyor.

    Yakıt konusu manuel için 8,5 ortalamalarda olacak görünüyor. Ama bu benim yaşadığım şehir ve kullanım şartlarına göredir.

    Sportage'da dizel 1,6 araç yok. Qashqai 1,5 dizel visia 94.200 tl. 1,6 dizel tekna 99.500 tl.
    Yani donanım, işlev olarak aynı olan ama motoru dizel olan bir araca 30 bin lira fark vermek bana mantıklı gelmediği için tercihim Sportage oldu.

    Yeni kasasının baz versiyonu 80.000 lira oldu. Ama donanım ve motor olarak aynı kaldı. Bu nedenle de yeni kasayı tercih etmedim.
    Tabi yeni kasada Turbo GDİ + DCT şanzıman versiyonu da bulunuyor ama fiyat benim aracımın iki katı rakamlara geliyor.

    Hala 2015 sportage'lar mevcut. Alınırsa uygun fiyatı sebebiyle doğru tercihlerden biri olur.

    Yakıt çok gelir ise sıvı sistem denilen ve aracın kendi enjektörlerinin kullanıldığı, tamamen lpg ile çalışan, benzin kullanılmayan sistemler var GDİ motorlar için. Ancak fiyatı 7.000 lira civarında.
    Ben düşünmüyorum açıkçası ama çok yol yapanlar için en ideal çözüm bu bence. %45 - %50 tasarruflardan bahsediliyor.
    Ancak uzun dönemde motora etkisi nedir bilmiyorum.
    Bunun haricinde bu motorlar için karma sistem denilen ve belli bir miktar benzin kullanılan sistemler de mevcut. Onun tasarruf oranı için de %30 deniyor.
    Ancak karma sistemin sorun çıkarma olasılığı daha yüksek deniyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C4_1400 -- 21 Nisan 2016; 17:47:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    Yeni bir Sportage kullanıcısı olarak neden Sportage aldığımı açıklarsam belki yardımcı olurum size.
    Aldığım araç 2015 model sıfır km Comfort (yani baz model) manuel. Liste fiyatı 66.900 tl

    Qashqai 1,2 benzinli Visia Manuel 75.500 tl ve oldukça boş bir araç. Sportage Comfort'a denk geleni Tekna versiyonu. Onun fiyatı da 83.200 lira. Yani arada neredeyse 20.000 lira oynuyor ve iki araç da benzinli.
    Performansları aşağı yukarı aynı. Tüketimleri de yaklaşık olarak aynı olacaktır.

    Qashqai zaten kağıt üzerinde bile benim için elenmiş olduğundan gidip incelemedim.

    Kadjar'a gelirsek, ilk piyasaya çıktığında gidip incelemiştim. Bazı işçilik kusurlarını bir kaç yerde görünce bana uygun olmadığını anladım.
    Onun da bir kaç donanım eksiğini ilave etmeye kalktığınızda 10 bin lirayı geçen fiyat farkı ortaya çıkıyor.

    Görünüm olarak eski kasa bile olsa Sportage bana bu iki araçtan daha güzel görünüyor.

    Yakıt konusu manuel için 8,5 ortalamalarda olacak görünüyor. Ama bu benim yaşadığım şehir ve kullanım şartlarına göredir.

    Sportage'da dizel 1,6 araç yok. Qashqai 1,5 dizel visia 94.200 tl. 1,6 dizel tekna 99.500 tl.
    Yani donanım, işlev olarak aynı olan ama motoru dizel olan bir araca 30 bin lira fark vermek bana mantıklı gelmediği için tercihim Sportage oldu.

    Yeni kasasının baz versiyonu 80.000 lira oldu. Ama donanım ve motor olarak aynı kaldı. Bu nedenle de yeni kasayı tercih etmedim.
    Tabi yeni kasada Turbo GDİ + DCT şanzıman versiyonu da bulunuyor ama fiyat benim aracımın iki katı rakamlara geliyor.

    Hala 2015 sportage'lar mevcut. Alınırsa uygun fiyatı sebebiyle doğru tercihlerden biri olur.

    Yakıt çok gelir ise sıvı sistem denilen ve aracın kendi enjektörlerinin kullanıldığı, tamamen lpg ile çalışan, benzin kullanılmayan sistemler var GDİ motorlar için. Ancak fiyatı 7.000 lira civarında.
    Ben düşünmüyorum açıkçası ama çok yol yapanlar için en ideal çözüm bu bence. %45 - %50 tasarruflardan bahsediliyor.
    Ancak uzun dönemde motora etkisi nedir bilmiyorum.
    Bunun haricinde bu motorlar için karma sistem denilen ve belli bir miktar benzin kullanılan sistemler de mevcut. Onun tasarruf oranı için de %30 deniyor.
    Ancak karma sistemin sorun çıkarma olasılığı daha yüksek deniyor.

    Alıntıları Göster
    Eski bir sportage sahibi olarak kesinlikle sportage.Kadjar ve qq test ettiğinde anlarsınız zaten.Spo bu iki araca göre bence çok daha yakışıklı,konforu ve sessizliği çok daha iyi,yol tutuşu zaten süper,donanım/fiyat oranı iyi.Sorunsuzluk olarak kesinlikle bu iki araçtanda çok daha iyidir her yönde.
    Sadece yakıtta dizel araca göre tabikide biraz daha fazla yakacaktır ama diğer her yönden spo bin basar bu iki araca özellikle qq berbat bir araç kadjar yine daha iyi qq denen araçtan.Qq ve kadjar arasında kaldıysanız kesinlikle kadjar alın.Ama yeni tiguanı beklemenizi öneririm.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.