< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
işte böyle 1 mesajlı adamı görünce daha çok kıllanıyor insan. dükkanın hayırlı olsun kardeş demek geliyor içinde
|
Bütün gün bilgisayar başından kalkmayan yağ tulumları konudaki olaydan çok bisikletle 40 km gidilebildiğine yeni keşfedercesine dikkat etmişler.
|
3 yıl önce mesaj atmış en son gelmiş bu konuya yazıyor kimin adamı belli QP bilişim 1 tl kazandırmam konu doğru gibi takipteyim.
|
Faturaları mi göndereyim bilgisayarın resmini mi telefon kayıtlarını mi hangisini istersin. Yalan konuşulacak Bi konu değil adamlar 30fakika fiyat söylemeyip İnternete baktılar ve sonrasında piyasada kalmamış diye kaziklamaya çalıştılar. Daha üst modeli daha ucuz faiş fiyat koydular sırf onlara kaldım diye
|
40km'lik yolu bisikletle mi gittin? 🙄
|
İki ürün geliyor elinize 10kusura satıyorsunuz, biri bitiyor diğeri elinizde daha kalıyor sizde biten ürünü faiş fiyatla satıyorsunuz. İşte bu fırsatçılık.
|
Dip not olarak şunu söyleyeyim bu açtığım konuyu qp bilişime mail attım size böyle bir konu açtığıma dair zaten o tartışma sırasında da söyledim kendilerine. 3 yıllık hesabın 1 mesajı bile bulunmayan kişinin yorum yapması mağazanın kendinin yorum yapması anlamına geliyor. Ben burda konu ne olursa olsun müşteriye bağıran sesini yükselten özür dilemektense kovar gibi hakaret eden işletmeci zihniyetine karşı tepkimi gösteriyorum. cumartesi ve pazartesi arayarak kendilerini teyit aldım ve avcılardan tutup Beşiktaşa bisikletle gelmiş biri var bu soğukta hava 1 ile 10 derece arası ve sizden 5 6 bin tl lik alışveris yapmış bi hafta önce. Siz esnaf olsanız böyle bir insana nasıl davranırsınız. Bu işletme müşteri ile daha nasıl ilgileneceğini bilmez iken burda sahte hesaplarla kendilerini savunmaya çalışan insanlar. İsterler ise bana dava açabilirler isimim ve ev adresim kendilerinde var. Ancak şöyle bir durum var ben bana yapılanı unutmam unutturmam belki bana değil benden sonraki müşteriye bu konu yüzünden daha dikkatli davranıp sokak ağızı ile değil insanca muamele yapmayı ÖĞRENECEKTİR bunun için hakkımı savunur insanlara sesimi duyururum.
|
ama dediğiniz gibi kanıtlanabilir bir şey mi tam olarak değil aslında go pro takarım bisiklette hatta öyle olaylarda çekerim video ama o gün denk gelmedi işte ama yapılan bir ayıp varki ortada biri bu kadar uğraşıyor işini gücünü bırakmış yapılan terbiyesizlikten müşteriye davranıştan rahatsız olunan bir konu var. Biz türkler olarak kullandığımız her şeyi sahiplenmeyi toz kondurmamayı çok severiz bazılarımız alışveriş yapıp memnun kalmış olabilir bunun içinde bana karşı çıkabilirler ancak sorunlar karşısında inanmakta istemeyebiliriz. Ama maalesef bu olay oldu kendileri de konuyu yakından takip ediyor ve olayı yalanlayıcı mesajlar atıyorlar.
|
Hocam hiç kimseye bu şekilde davranmaya hakları yok. Müşteri velinimettir ve asla küstürülmez. Bunun bilincinde değillerse madem iade edebileceğiniz her şeyi iade edin. Bu en ayar oldukları şey. Uğraşırım diyorsanız thh çoğunlukla müşteri lehine kararlar veriyor..
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|