Şimdi Ara

RANGE ROVER EVOQUE COUPE 2.0SI4 UZUN DÖNEM KULLANICI DEĞERLENDİRMESİ (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
5
Favori
21.520
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
36 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracımı satacağım.

    Range Rover Evoque, 2012, 70.000 km.

    Tramer, hasar, boya, değişen vs yok.

    Kaça satmalıyım?

    Acelem yok.

  • Merhabalar @cismail @Podgoritsa , evoque 2012-2014 kasa ile ilgili yazılarınızı keyifle okudum. Değerli paylaşımlarınız için minnettarım. Ben de 2012 model evoque düşünüyorum. Yazılarınızı paylaşmanız üzerinden epey bir zaman geçmiş. Fikirleriniz olumlu veya olumsuz yönde değişti mi? Bu aracı halen önerir misiniz? Kronik veya problemli sorunları mevcut mu ekstradan? Saygılarımla..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ketti444

    Merhabalar @cismail @Podgoritsa , evoque 2012-2014 kasa ile ilgili yazılarınızı keyifle okudum. Değerli paylaşımlarınız için minnettarım. Ben de 2012 model evoque düşünüyorum. Yazılarınızı paylaşmanız üzerinden epey bir zaman geçmiş. Fikirleriniz olumlu veya olumsuz yönde değişti mi? Bu aracı halen önerir misiniz? Kronik veya problemli sorunları mevcut mu ekstradan? Saygılarımla..

    Merhaba, yorumunuz için teşekkür ederim.

    Aracı eşim halen kullanıyor, ben hala sevmiyorum sebebi ise aracın haddinden fazla sert olması.

    Yakıt tüketimini takan biri değilseniz ve aracı yetkili servis dışına çıkartmayacaksanız alınabilir bir araç.

    Yetkili servis konusunda özellikle ısrarcıyım çünkü aynı araca sahip başka bir arkadaşım şanzımana ait bir batarya yüzünden neredeyse komple revizyona gidecekti, yetkili servis bataryayı değişince sorun çözüldü, bunun gibi bir sürü ayrıntısı olan bir araç olduğu için haliyle aracı bilen birilerinin bakması gerekiyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Podgoritsa kullanıcısına yanıt

    range roveri sanayiye götürmek de ne bilim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Podgoritsa kullanıcısına yanıt

    Değerli hocam, hızlı cevabınız için teşekkür ederim. Gerçekten tarz ve kasa olarak çok beğendiğim bir araç, umarım en yakın zamanda nasip olur. Yakıt tüketimini hiç takan biri değilim. Konfordan ziyade, donanım fazlalığı ve yüksek oluşu benim için daha önem arz ediyor. Acaba servis görme sıklığınız nedir? Bakım ücretleri yetkili servislerde ortalama ne kadar? Servise bakım haricinde girince ortalama ne kadar tutar cebinizden çıkıyor? Kaç km de araç bakmamı tavsiye edersiniz sizin tecrübenize göre?

  • ketti444 K kullanıcısına yanıt

    Estağfirullah rica ederim.


    Servise normalde 15.000 kilometrede bir giriyor lakin ben tüm araçlarıma 7.500-10.000 km arasında tüm filtreleri ve yağ değiştirerek bakım yaptırıyorum. En son Haziran ayında servise girdiğinde 4.500 TL gibi bir fatura çıkardılar iskontosuz olarak, eğer daimi müşteriyseniz %20-40 arası iskonto yapılabiliyor bu rakamdan. Güncel fiyatı nedir bilmiyorum ama tahminen yine benzer seviyelerde kalmıştır.


    Bu araçlar genelde 120-140.000 km arasında motoru bitiriyor gibi bir söylemler dolaşıyor etrafta lakin benim ve kullanan arkadaşlarımın başına böyle bir durum gelmedi aracım henüz o kilometrelere gelmediği için olabilir. Aracı satın alırken ben bunu göze aldım, sandık motor 14.500$+kdv seviyesinde satılıyordu 3-4 yıl önce.


    Bir de trim sesleri var, arka taraftan geliyor defalarca servise girmesine rağmen hala gelmeye devam ediyor. Ele alıp benim yapmam gerekli sanırım.

  • Podgoritsa kullanıcısına yanıt

    120-140 bin km mi? Benzinli bir motor için çok çok az değil mi ya? Ford motoru (ecoboost) diye diğer RR modellerine göre daha uzun ömürlü diye okumuştum sanırım bir yerde. Yazık valla o km'lerde bitiyorsa.

  • TahaKaradeniz kullanıcısına yanıt

    Valla bu Range Rover markası arabadan falan para kazanmıyor diye düşünüyorum, bu araçlar sıfırken aynı fiyata F10 520'ler veriliyordu. Hem malzeme kalitesi, hem de üzerindeki motor-opsiyon donanımları olarak bu araç F10'dan çok daha üstün buna rağmen aynı fiyata satılmasının altında yatan sebep Range Rover firmasının yedek parçadan para kazanmaya çalışıyor olması olabilir gibi geliyor bana.


    Ford ile aynı motor olmasına rağmen ana yatak gibi parçaları kendine özel planlı eskitme mantığında ürettirip piyasaya sunmuş olabilir. Tam da Range Rover'a yakışan bir hareket.


    Edit: Bu motor için şahit olduğum bir olay yok hakeza araçta en ufak yağ yakma bile yok şimdilik ama yurtdışındaki arkadaşlarımdan duyduğuma göre motor yukarıda belirttiğim süre zarfında bitiyor.


    Deneyimlemediğim bir olayda kimseyi yanıltmak istemem belki de yüzbinlerce kilometre gidebilir lakin Range Rover sıfır kilometre dâhi olsa her zaman hasta bir araçtır benim gözümde ki, 2014 model Sport 3.0 SDV6 aracım mazottan gelen pislik nedeniyle (Shell V-Power'dan başka kullanmam) motoru yemiş bir araç. Sebebi ise mazot filtresinin tasarım hatasından kaynaklanıyormuş. Planlı olarak yapılmış bir iş gibi geliyor bana.


    Daha önce de dizel Range Rover'ların hepsinde farklı farklı problemler yaşadık dolayısıyla markaya karşı ön yargım var.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Podgoritsa -- 22 Aralık 2022; 12:27:16 >




  • Podgoritsa kullanıcısına yanıt

    Yusuf Acun'un İngilizler dünyayı sömürmek için araba yapıyor teorisini destekler yorum olmuş. İlk mesajınızda da demişsiniz zaten RR'dan memnun olan yok gibi.


    Prestijin gücü.

  • İşin açığı benim için prestijin gücü değil, hanımın gücü :)


    Ben günlük hayatımda eski model araçlarımdan birini kullanıyorum ve gayet memnunum. Prestij gibi safsatalara ihtiyacım yok tek ihtiyacım olan şey birazcık V motor sesi ve keyfi :)


    Hatta şimdilerde yeni taşındığım ev dolayısıyla ev-iş arası sürekli trafikte geçiyor, önceki evimde otoyol kullandığım için büyük hacimli araçlarımdan daha çok keyif alıyordum, şimdi ise şehir içinde aracı yıpratıyormuşum hatta kurum birikimine sebep oluyormuşum gibi geliyor, günlük git-gel için her an Symbol, Linea tarzı bir araç alıp onu kullanmaya başlayabilirim.

  • Podgoritsa kullanıcısına yanıt

    Hocam daha önceki A6 konusundaki araçla -sıfırını alabilecekken- uğraşınızdan ''prestijcilerden'' olmadığınız belli zaten. RR'ı tasarımından etkilenen veya pretijini kullananlar alıyor genelde diye düşünüyorum. Maddi durumum elverse dahi Yusuf Acun'un dediği gibi İngiliz arabalarına mesafeli olurdum.

  • TahaKaradeniz kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim. Tam da doğru düşünüyorsunuz, bu aracı alanlar sadece prestij ve görünüş için alıyorlar başka açıklaması olamaz.


    Dün çocuk koltuğu eşimin aracında olduğu için ailecek biraz gezmeye çıktık eve dönerken radyatör hortumu patladı, eve yakın yerdeydik Allah'tan. Çekici ile servise gönderdim. Basit bir radyatör hortumu ama sökmek için neredeyse motorun yarısını boşaltmak gerekti. Servisten biraz önce arayıp bilgi verdiler, sorun kronikmiş, hortumun fiyatı 1350+kdv iskonto düşüldükten sonra 945+kdv gibi bir rakama geliyor işçilik hariç, işçilik için henüz fiyat konuşmadık ama sanırım 1.500 tl civarında sadece işçilik için ödeme yapacağım gibi duruyor.



    RANGE ROVER EVOQUE COUPE 2.0SI4 UZUN DÖNEM KULLANICI DEĞERLENDİRMESİ



    A6'nın gözünü seveyim, gerekirse 50 defa sandık motor takar 100 defa şanzımanı yeniletirim, hiç değilse böyle saçma sapan 80 küsür bin kilometrede hortum patlatma, yağ damlatma, su kaçırma veya yolda bırakma problemleri olmadı. 255.000 km oldu hala taş gibi, her hafta 240-270 km/h arası hiç esnetmeden Ankara'ya gidip geliyorum; hem viraj kabiliyeti hem konforu hem de direksiyon tepkileri bakımından güncel otomobillerin çok çok ötesinde bir araç. Sırf bu özellikleri yüzünden A6 benim için paha biçilemez bir otomobil.



    Edit: Söylenilene göre çoğu Range Rover kullanıcısı bu hortumun patladığının farkına varmadığı için sürüşe devam ediyor ve araca hararet yaptırıyormuş, neyse ki ben şanslıydım erken farkında vardım sadece yarım litre antifriz eksilmiş.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Podgoritsa -- 26 Aralık 2022; 16:22:25 >




  • hocam range ve jaguarda kullanılmış olan 2.7 d motor için çok kötü şeyler söyleniyor, yorumunuz nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: en1gma

    hocam range ve jaguarda kullanılmış olan 2.7 d motor için çok kötü şeyler söyleniyor, yorumunuz nedir
    Sorunlu, deli dehşet sorunlu bu 2.7 tdv6 motordan daha sorunlu bir araba görmedim.

    Range Rover’ın kökü sorunlu. Bu gün kronik hortum patlatması olayını duyduktan sonra sorunsuz tek bir araçları bile olduğunu sanmıyorum artık

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Geçmiş olsun, ucuz kurtulmuşsunuz diyeceğim de sizin de dediğiniz o kmlerde bir araç için ve sadece basit bir hortum için pek de ucuz değil.

  • Podgoritsa kullanıcısına yanıt

    Değerli hocam, yaşadığınız olumsuz tecrübeniz için çok geçmiş olsun. Benim de sarı siteden araç arama serüvenim her gün devam etmekte. Her ne kadar land rover ile ilgili olumsuz geri dönüşlere rastlasam da yinede gülün dikeni misali pek de soğumuyorum araçtan. Bir de sizin dediğiniz gibi özellikle bayanlar aracın dış güzelliğiyle daha çok ilgilendiğinden eşim sürekli bu aracı istediğini söylüyor. Bu radyatör hortumu meselesi daha sonra yine başınıza geldi mi, böyle sorun yaşama sıklığınız nedir. Bir de yeni bir duyumuma göre bu evoque üzerindeki motorlar 150 binden sonra motor yemeye başlıyormuş. Zira yine sarı sitelerde yüksek km lerdeki araçlara göz gezdirdiğimde 'sandık motor takılmıştır' ibaresi eklenmiş oluyor açıklamaya. Bu durum da beni çekindiriyor. Sanırsam sizinki 80 bin dolaylarında. Yakıtı ve bazı kronik sorunlar için servise gitmeyi (çok büyük tutarlardakiler hariç) göze almış biri olarak güncel olarak ne söylemek istersiniz bu konuda. Teşekkürler, saygılar.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: ketti444

    Değerli hocam, yaşadığınız olumsuz tecrübeniz için çok geçmiş olsun. Benim de sarı siteden araç arama serüvenim her gün devam etmekte. Her ne kadar land rover ile ilgili olumsuz geri dönüşlere rastlasam da yinede gülün dikeni misali pek de soğumuyorum araçtan. Bir de sizin dediğiniz gibi özellikle bayanlar aracın dış güzelliğiyle daha çok ilgilendiğinden eşim sürekli bu aracı istediğini söylüyor. Bu radyatör hortumu meselesi daha sonra yine başınıza geldi mi, böyle sorun yaşama sıklığınız nedir. Bir de yeni bir duyumuma göre bu evoque üzerindeki motorlar 150 binden sonra motor yemeye başlıyormuş. Zira yine sarı sitelerde yüksek km lerdeki araçlara göz gezdirdiğimde 'sandık motor takılmıştır' ibaresi eklenmiş oluyor açıklamaya. Bu durum da beni çekindiriyor. Sanırsam sizinki 80 bin dolaylarında. Yakıtı ve bazı kronik sorunlar için servise gitmeyi (çok büyük tutarlardakiler hariç) göze almış biri olarak güncel olarak ne söylemek istersiniz bu konuda. Teşekkürler, saygılar.

    Kusura bakmayın geç cevap yazdığım için, hortum dışında herhangi bir sorun yaşamadık. Sadece rutin bakım ile kullanmaya devam ediyoruz aracı.

    Motor bitirme konusuna gelince, yukarıda yorum yazdıktan sonra neden bu araçların bu kadar erken motor bitirdiği hakkında araştırma yaptım, yurtdışındaki arkadaşlarımın söylediğine göre bu aracın 120.000 kilometre’de yağ soğutucusunun değişmesi gerekiyor, maalesef bu aracı kullananlar sanayide aracı tanımayan ustalara bakım yaptırdıkları için yağ soğutucu değişiminden bihaberler.

    Zamanında değişmeyen yağ soğutucusu, yağa su karıştırmaya başlıyor ve sonuç olarak sandık motor takılıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Podgoritsa -- 16 Şubat 2023; 23:52:21 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Podgoritsa kullanıcısına yanıt

    Estagfurullah olur mu öyle şey. Değerli bilgi aktarımınız ve araçla ilgili ipuçlarınız için teşekkür eder, saygı ve selamlarımı sunarım. Kazasız belasız güvenli sürüşler dilerim.

  • ketti444 K kullanıcısına yanıt

    Siz aldınız mı Evoque, hocam?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba 2.0 benzınlı evoque 2014 kullanıcısıyım kronık egzos sorununu duyan var mı

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.