< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
RANGE ROVER EVOQUE COUPE 2.0SI4 UZUN DÖNEM KULLANICI DEĞERLENDİRMESİ (6. sayfa)
-
-
Yeni sipariş geçtim 1.5 benzinli 160 PS için,umarım pişman olmam…
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Selamlar, 2012 model 5 kapı 45 bin km de dynamic model ile aranıza katıldım. Yazılanları baştan sona okudum. Full yetkili servis bakımlı temiz bir araç nasip oldu çok şükür. İlk izlenimlerim yakıt dışında gayet iyi yönde. Kullandıkça daha çok detay paylaşacağım sizlere.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba;
Konuyu açalı 4 yılı geçmiş, yukarıda bahsettiğim hortum haricinde hala bir sıkıntı çıkmadı araçta. Diğer yorumlarımı okursanız; hem konu, hem de araç sahibi olarak bende sizin gibi markaya yardırıyordum ama haksız çıktım.
Aracı alacak veya alan arkadaşlara hayırlı olsun, beni forumdan ve dışardan tanıyanlar garajımdaki araçları bilirler. Sanırım en sorunsuzu bu çıktı, bu araç için yaptığım tüm kötü yorumlarım asılsız çıktı ama markanın diğer araçlarında yaşadığım sorunlardan esinlenerek yeniden aynı şeyleri yaşayacağımı düşünmüştüm.
-
Rahmi Koç’a, dünyanın en prestijli otomobil markalarından biri olan Ford iki araba markasının satışı hakkında bir teklif götürüyor.
Hem de öyle sıradan markalar da değil.Jaguar ve Land Rover’dan bahsediyoruz.
Acak teklif ciddi incelemelerden geçtikten sonra Rahmi Koç Ford’un yetkililerine, Jaguar’ın o yıllarda 3.5 milyar dolar borcu olması sebebiyle yalnızca Land Rover’ı alabileceğini belirtiyor.Land Rover ve Jaguar’ın aynı fabrikada üretilmesi sebebiyle Ford bu teklifi kabul etmiyor.
Koç Holding'in bu teklifi reddetmesinin ardından, Hindistan merkezli Tata Grubu’na ait Tata Motors cesur bir hamle yaparak 2008 yılında Jaguar ve Land Rover'ı satın alıyor.
Rahmi Koç’un, Haber Türk tarafından 2016 yılında yayımlanan haberde yer alan röportajında söyledikleriyse şu şekilde;
“Vaktiyle Ford Land Rover ve Jaguar’ı satılığa çıkardığında ilk bize teklif etti. Biz ‘Sadece Land Rover’ı alırız’ dedik, çünkü Jaguar o zaman çok borçluydu, ama Ford kabul etmedi. ‘İkisi aynı fabrikada üretiliyor, o yüzden ikisini birlikte almalısınız’ dediler. Jaguar’ın o dönem 3.5 milyar dolar borcu vardı, istemedik. Ama Tata Grubu satın aldı. Tata şanslıydı, çünkü alır almaz dünyada lüks araçlara olan ilgi ve talep artmaya başladı. Dolayısıyla bu 3.5 milyar dolarlık borcu ödeyip hemen para kazanmaya başladılar. Çok güzel de modeller yapıyorlar, onları da tebrik ediyorum. Onlar bizden daha cesur çıktı.”
Kısacası almadıkları için pişman olduklarını söylüyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X