Arkadaşlar merhaba. Twitter sohbet odası özelliğini kullandığım için Türk Telekom dan bu pakete geçiş yaktım. Müşteri temsilcisidir dahil olmak üzere gittiğim Vodafone şubeleri Twitter uygulamasında ne varsa ücretsiz olduğunu söylediler ama yaklaşık 1 saatlik kullanmamda 250mb düştü. Yani ücretsiz değil. Aranizda kullanan arkadaşlar var mı? Ne yapmak lazım acaba? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Red 25gb paketi Twitter sorunu
-
-
Yeni bir özellik olduğu için o IP'leri eklememişlerdir sisteme. güncellenmesini bekleyeceksin, hiç güncellemeyebilirler bile. ya da bu özellik dahil değil der sıyrılırlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: __kadıköyRAP__
Yeni bir özellik olduğu için o IP'leri eklememişlerdir sisteme. güncellenmesini bekleyeceksin, hiç güncellemeyebilirler bile. ya da bu özellik dahil değil der sıyrılırlar.Hocam müşteri hizmetleri de dahil olmak üzere 3 şubede onayladı ücretsiz sohbet özelliği diye.. Buna rağmen düşüyor internetten ki biliyordum böyle olacağını.. Şimdi ses kayıtlarına bakılsın falan desem şikayette bulunsam dikkate alırlar mı acaba
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
başka çare yok. şikayet edip sonuç bekleyeceksin. şikayetvar'dan bir yazın genel merkezden dönerler o zaman.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Twitterdaki videolar görüntüler vs için düşüyor mu peki ?
-
ben de red 25 ile vodafone a geçiş yaptım ancak sosyal medya uygulamalarından yaptığım kullanımlar 25 gb paketten düşüyor 1 2 defa müşteri hizmetleri ile görüşme sağladım bi sorun olmadığını söylediler ama ben kullanımlara hem telefondan hem de yanımda uygulamasından baktığımda bir tezatlık görüyorum çözemedim olayı tam olarak. daha geçeli 1 2 güm olduğu için vodafone u da çözemedim. zaten inanılmaz bir hizmet sorunu yaşıyorum. şehrin göbeğinde evin içinde sürekli şebeke gidiyor. 4g çekerken elime alınca 3g ye düşüyor. dk başı 3g 4g arası dönüp duruyor. pişman oldum geçtiğime
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: hkaplan55
ben de red 25 ile vodafone a geçiş yaptım ancak sosyal medya uygulamalarından yaptığım kullanımlar 25 gb paketten düşüyor 1 2 defa müşteri hizmetleri ile görüşme sağladım bi sorun olmadığını söylediler ama ben kullanımlara hem telefondan hem de yanımda uygulamasından baktığımda bir tezatlık görüyorum çözemedim olayı tam olarak. daha geçeli 1 2 güm olduğu için vodafone u da çözemedim. zaten inanılmaz bir hizmet sorunu yaşıyorum. şehrin göbeğinde evin içinde sürekli şebeke gidiyor. 4g çekerken elime alınca 3g ye düşüyor. dk başı 3g 4g arası dönüp duruyor. pişman oldum geçtiğime@maaart Hocam ne diyorduk bu durumdaki arkadaşlara? Senin meşhur bir sözün vardı tüm forumun ezberlediği:
Siz forumu hiç takip etmiyor musunuz,okumuyor musunuz? Bile bile,göre göre neden lades oluyorsunuz.
Vodafone = çile
(Tam olarak böylemiydi,eksik varsa tamamlarsanız arkadaş bilgilenir, aynı hatayı bir daha yapmaz belki)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OkumadanAlma -- 9 Eylül 2021; 3:59:11 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Firma ümitsiz bir vaka, altyapısı eh işte, müşteri hizmetleri dandik, paket tanımlaması, otomatik faturalıya geçirmesi vs vs. ama telekom mu, vodafone mu deseler bariz mecburiyet vodafone seçerim, 4g kapsaması sağlam onun dışında hiçbiri için tercih edilmez, 3 ay zor dayandım, 0.03 görmüşlüğümde var maalesef. En iyisi Turkcell alıp keyfine bakmak. Ya da Turkcell telekom ikilisi yapmak.
Telekom'unda kapsaması kötü ama hızı şahane, keşke dev 80'e geçseydim Turkcell'de..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9A0BECBC3 -- 9 Eylül 2021; 2:20:31 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
😃
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
bundan 5 yıl önce falan kullanmıştım en son vodafone u. 4g nin yeni geldiği dönemlerde. o zamanlarda da çekim sorunlarından telekoma geçtim. telekom her yıl çekim olsun internet hızları olsun kendini hızla geliştirirken vodafone yerinde saymış sanırım. telekoma ilk geçtiğimde aynı bokun laciverti galiba demiştim ama çekmeyen bir yer oldu mu iletiyordum 1 hafta içinde çözüm üretiyorlardı. başlarda köylerde hiç hizmet alamadığım veya 2g anca alabildiğim turk telekom son yıllarda her gittiğim köyde sorunsuz internet hizmeti dahi verebiliyordu. vodafone da geliştirmiştir kendini dedim ama daha da geriye gitmiş gibi. bulunduğum bölgede referans alabileceğim bir vodafonlu olsaydı iyiydi ama bulamayınca mecbur geçtim. okula gideceğim için bol interneti özellikle sosyal medyası falan sınırsız bir paket cazip geldi geçeyim dedim ama sorun üstüne sorun. her gün arayıp görüşüyorum. müşteri hizmetleri cacık. hiç bir gelişme olmuyor. ev içinde şebeke sorununu bile kendim zor bela çözdüm. telefonun bi kaç ayarını karıştırdım. band ayarlarıyla falan oynaştım. sadece 4g ye aldım şu anda zırt pırt 3g ye düşüp sinirimi bozmuyor hiç olmazsa ama ben her sorunu kendim çözeceksem işim çook zor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
2006 yılında fazla (vurgun) faturadan dolayı trcell ile mahkemelik olduğum için tepki olarak 2017 yılına kadar trcell kullanmadım. Bu süre içerisinde en çok Telsim (Vodafone) kullandım. 2010 yılından beri işk ve aşk sebebiyle çift hat kullandığım için aynı anda Turk Telekom (AveA) da kullanıyordum. Aynen dediginiz gibi benim için sorunlu kartal araba gibi olan AveA her geçen gün gelişirken Vodafone TR halkını sitlemeyip her geçen gün kötüye gitti. Bizzat bunu adım adım en iyi yaşayanlardanım. Sınırsız sosyal medya paketleri olmasa şu forumda kullananların çoğu kullanmazdı.
Vodafonenin çektiği Turk Telekomun çekmedigi yerler de var tabi ki. Bu durumu şöyle açıklamak lazım: Turkcell'in çekmediği 2 yer varsa,Turk Telekomun çekmediği 4 yer var,Vodafonenin çekmediği 6 yer var. Bunu sadece 4G/4.5G internet açısından söylüyorum,ses görüşmesi için değil. Ses için bir analiz yapabilmem için sürekli her konumda arayıp görüşme yapıp test etmem lazım ki bu dakika olarak ayda 3000 dakikadan fazla olur buna zaman da karşı tarafta arayacak deney kişisi de yok. Yalnız 4G/4.5G interneti her konumumda görme test etme imkanım var.
Benim 4G konusunda Turk Telekom Vodafoneden açık ara iyi düşüncesini savunmakla bir kazancım yok,aksine Turk Telekom kullanıcısı arttıkça hem internet hızı konusunda hem tarife/paket ücrerleri konusunda zararım olur. İsterim ki Turkcell ve Turk Telekom kullananların çoğu Vodafoneye geçsin Vfone kullansın. Bu isteğim için Vodafoneyi öğer reklamını tanıtımını yapmam iyi olurdu ama kendi menfeatim için insanları yanıltarak bunu yapmak bu dürüstçe olmaz. Kendim için istemediğimi başkası için de istemiyoruz,kendimiz için istedigimizi başkası için de istiyoruz. Bunun için Vodafone Turk Telekomdan şuan 4G/4.5G konusunda çok geride diyoruz. Bunu demek anlatmak zararıma olsa bile.
Şuan durum böyle ama önümüzdeki yıllar durum değişebilir,belki TT kötüye gider,VFone iyiye gider. Bu zaten foruma da yansır,forum bu konuda yıllardır bize iyi bir ayna. Konuşmalarımızın düşüncelerimizin kaynağı da kendi tecrübelerimiz ve forumdaki paylaşımlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OkumadanAlma -- 10 Eylül 2021; 9:39:0 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- red"li fırsat 25 gb ultra paketi içeriği
- aradığınız kişi şu anda görüşme kabul etmiyor nasıl iptal edilir
- ölen kişinin telefon hattı kapanır mı
- youtube kısıtlı mod kapanmıyor
- 0850 549 4000
- turkcell abone sayısı
- vodafone superbox fiyat
- wifi araması nedir
- yeni tesis özel iletişim vergisi nedir
- ağda kayıtlı değil ne demek
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X