Şimdi Ara

Rekindling Soul Patch - 6.82!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
1
Favori
2.286
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • http://www.dota2.com/rekindlingsoul/

    Yeni başlığı hak edecek kadar kapsamlı, radikal ve cesur bir patch. Buyrun tartışalım DH ahalisi.



  • Aslinda tartisilacak cok sey var ama benim ilgimi Axe , Bane , Phoenix , Timbersaw ,Gondar a gelen bufflar.

    Tinkera gelen nerf ilgimi cekti. Tp nin 135>100. Bottle 650>700 Travel Cd 60>50 sn. Olmasi da gozardi edilecek birsey degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oyunu temelden değiştirmiş elemanlar, radiant safe lane epey garip olmuş.
  • Mapte değişen rosh pit resim veya video olarak atabilir misiniz arkadaşlar merak ettim de
  • dark seer'in özelliklerinin yazdığı yerde vacuum etkisi mi oluyor yoksa gece gece kafa mı gitti bende?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackVnM

    dark seer'in özelliklerinin yazdığı yerde vacuum etkisi mi oluyor yoksa gece gece kafa mı gitti bende?

    Cd 28.0 > 28 sec oldu diyor yanlislik var sanirim. En uyuz nerf su galiba

    Flying Courier Speed Burst duration reduced from 20 to 4

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rangle

    Mapte değişen rosh pit resim veya video olarak atabilir misiniz arkadaşlar merak ettim de

     Rekindling Soul Patch - 6.82!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sirkadyen -- 24 Eylül 2014; 1:33:03 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Gözüme çarpan en büyük değişiklikler:

    . Bounty Rune bence oynanışı etkileyecek en büyük değişiklik. Bu yeni rune bize ekstra exp ve gold sağlıyor. Ayrıca artık 2dk'da bir, tek bir noktada değil her iki rune noktasında da birer rune çıkacak ve biri mutlaka bounty rune olacak. Rune alanlarında özellikle early'de büyük tf'ler dönecek. Oyuna daha fazla dinamizm ve aksiyon getirmeyi amaçladıklarını düşünüyorum. Nasıl etki edecek beklemek gerek. Çok büyük ve riskli bir yenilik, umarım olumlu etkiler.

    . Rosh Pit'in yeri değiştirildi. Büyük bir değişiklik değil, sadece Dire avantajını nötrlemek adına yapılmış. Zaten çook eskiden 6.30-6.40 zamanlarında da böyle bir düzenleme yapılmıştı.

    . Fountain'lar artık biraz yukarıda duracak ve range'leri arttılırmış. Fountain başında nöbet tutup biten oyunu işkence gibi 5-10 dakika uzatanlara inat olmuş. Güzel gelişme,

    . Phantom Lancer ve Bloodseeker tekrar yapılmış. PL'nin 3, BS'nin 2 skill'inde değişiklik mevcut.

    . Riki'nin ultisi artık normal büyü, blink'i ulti. Eski ultisi olan invisible skill seviyesine göre 8/6/4/2 sn gecikme ile görünmezlik veriyor. Görünmez iken hp regen sağlıyor. Blink ise şarja sahip bir büyü. Yeni ulti bana sağlam gelmedi, oynanışı görmek lazım ama invis'in ulti olmasını her zaman yadırgadım, o anlamda şahane değişiklik.

    . Deathball Pushing'i engellemek için Tier 2'lerin armor'ları arttırılmış. Ayrıca Tier 1 indiği gibi, kuleyi kaybeden takımın fortification skill'i resetleniyor. Ve yine kule gold'ları çılgın gibi kırpılmış; Tier 1'den 4'e sırasıyla 264/312/358/405 yerine 160/200/240/280. Hayvani push odaklı saçma oyunları umarım tarihe gömer bu değişiklik.

    . Çılgın pusher arkadaşlarımıza ufak nerfler gelmiş. Death Prophet'in ulti cd'si arttırılmış. Nature's Prophet'in ağaçlarının büyü dirençleri %20 yerine artık %0. Shadow Shaman'ın ulti cd'si biraz arttırılmış. Void'in ultisinin alanı çok az düşürülmüş ve artık Chrono içinde pasifler çalışacak. PA 1vs1 iyi bir counter olabilir artık. (Ayrıca Juggernaut Bladefury yaparsa chrono açıldığında fury'si bozulmayacak. Bir 1vs1 counter da o olabilir). Lycan'ın ultisinde hızına buff gelmiş, attack speed bonusu kaldırmışlar.

    . Competetive Arena'nın boynu bükük support'u Warlock'un golemleri çok sağlam bufflanmış.

    . Terrorblade ve Legion Commander artık CM'ye eklendi. Artık pickleyen olursa turnuvalarda görebiliriz. Özellikle pubstar Terrorblade, competetive arenada ne yapacak merak ediyorum.

    . All Pick'te pick safhasına büyük ve bence MUAAZZAM bir değişiklik gelmiş. Artık pickler başlamadan önce size yaklaşık yarım dakika veriliyor. Bu yarım dakikada ister takımınızla strateji belirleyin, ister konuşun, ister küfürleşin. Solo ranked game'lerde belirli bir mmr üstünde büyük nimet. Ardından her takım sırayla pick yapıyor. Raidant'tan herhangi biri pick yaptığında sıra Dire'a geçiyor. Oradan da herhangi biri pick yaptığında karşı tarafa sıra geçiyor. yani artık takımlar sıra ile pick yapacak ama takım içinde kimin picki yaptığı önemli değil. Takımdan biri herhangi bir hero picklemez ise belirli bir süre sonra herkes saniye başına gold kaybediyor.

    . Artık hasar tipleri magical-phyisical-pure diye üçe ayrılmış. Magin immunity oyunda bundan böyle spell immunity olarak adlandırılacak. Hangi büyünün hangi tipte olduğunu anlatmışlar. Tek başına bile metayı derinden değiştirebilecek bounty rune'dan sonra ikinci büyük değişiklik.

    . Yeni item var, Crimson Guard. Vanguard+Buckler+Recipe ile yapılıyor. Pipe benzeri şekilde aktif özelliği kullanıldığında fiziksel hasar blokluyor.

    . Butterfly'ın artık aktif özelliği var. Basıldığında dodge oranından -%20 düşüyor, movement speed +%20 artıyor. Kaçmak veya yakalamk için mükemmel.

    . Dagon artık her seviyede 180 mana istiyor.

    . Oyuna "Fight Recap" eklenmiş.




  • Emberime dokunmayıp, slarkıma void karşısında şanş sağlamışlar Allah razı olsun. diğer yandan timber'a aghanim core item haline gelmiş. barat sanki biraz op olmuş gibi, bs,pl ve riki epey değişmiş.
    garip olan cidden kuvvetli herolara neredeyse hiç nerf getirmeyip, ortalama heroları bufflayarak dengeyi kapatmaya çalışmışlar gibi geldi.
  • http://www.twitch.tv/cankodota canko tanıtıyo bakın isterseniz
  • Bence onun yerine bunu tercih etmelihttp://www.twitch.tv/thegdstudio (Arteezy,singsing,aui 2000 vs. var) Tavsiye ederim.
  • March of the Machines no longer affects Spell Immune units [?]

    Geminate Attack can now proc items wat ??
  • Void ne hale gelmiş yahu.
  • Sonunda push nerflendi umarim su igrenc metadan kurtuluruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sf down sendromlu gibi olmuş, köpek tipi daha iyiydi be. onun dışında her şey şükela.

    edit:oyun içinde güzel gözüküyormuş, beğendim şimdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zanaydi -- 24 Eylül 2014; 6:33:09 >
  • MotM artık Spell Immunity'den geçmiyor. Tinker'a en büyük Nerf bu olmuş.

    İşin yoksa yeni haritaya ve mekaniklere alış şimdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rasyonal Sosyalist -- 24 Eylül 2014; 8:54:54 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Baya degisiklik gelmis ama iyi oluyo oyunun kendini yenilemesi sikilmayi onluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muhteşem dengeliydi oyun lel.Birde loldeki nerf buff sistemine laf atalar oyunu baştan yapmışlar resmen
  • Değişiklikler güzeldir. Her iki taraftada rune çıkması ve yeni rune çok güzel.

    Tinkerin ufaklıkları neylere zarar vermeyecek onu anlamadım ben :D
  • Jatrah J kullanıcısına yanıt
    Çeviri için teşekkürler. Full çeviriyi bulan arkadaşlar paylaşırlarsa güzel olur.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.