Şimdi Ara

RENAULT 12 Ve TOROS KULÜBÜ (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
620
Cevap
31
Favori
475.952
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: pcdata76

    Sizinki TL modeli SW oldugu icin devir saati yok. Delikli de olduguna gore orijinal gogus sizinkisi. TS modeli SW olsaydi devir saati olurdu.



    saolun peki devir saati olan bi gögüs taktırsam ne gerekir olurmu acaba.
  • Gogus degilde sadece gosterge panelini degistirmeniz gerekiyor. Gereken seyler de atesleme bobinine devir saati sinyali icin bir kablo cekilecek, hararet gostergesi icin hararet musiri degisecek, birde baglantilar degisik oldugu icin gosterge panelinin baglantilari devir saatli olana gore ayarlanacak. Aslinda zor isler degil birkac saatte yapilir.
  • Ahanda buda benim ilk arabam olan yaratık
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kesbi

    Ahanda buda benim ilk arabam olan yaratık





    yaratık derken




  • Hemen kısma yaw. Daha 1 ay olmadı alalı. O benim ilk göz ağrım. Benim Herbie'm o Sevimli bir yaratık. Canlı gibi benim için. Kanım aksa Renault Rh+ akar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kesbi

    Hemen kısma yaw. Daha 1 ay olmadı alalı. O benim ilk göz ağrım. Benim Herbie'm o Sevimli bir yaratık. Canlı gibi benim için. Kanım aksa Renault Rh+ akar

    Herbie dediniz madem aracın üstünü Herbie gibi açtırmayı düşünüyor musunuz?




  • Aman ben kışın biyerim donmasın, yağmurda biyerime su kaçmasın diye motor değil araba aldım
    Üstünü açtıtırsam olmaz. Zaten kışın iyi ısıtmıyormuş. İyice ayaz aldırırız sonra
  • dayanamadım.. bu kadar r12 sever görünce bende geçen sene maddi sıkıntı sebebiyle satmak zorunda kaldığımız kansız kankimi de sizlere sunmak istedim.... geçen sene 7. aylarda satıldı... ama on numara arabaydı.... beş senede 160.000 km yaptığımız halde bir sefer yolda kalmadık.... 98 model 2004 senesine kadar 40.000 km yamış idi aldığımız da satarken 2008 temmuz da 205.000 idi :D ve hala motor istemiyordu...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fotoibrahim -- 3 Mayıs 2008; 15:03:28 >
  • Herkese merhaba. Bugğn marşta yaşadığım problemden dolayı sanayiye gittim. Gitmişkende şu km sayacı ve ibreleri yaptırayım dedim ama sıfırınıda çıkmasınıda bulamadım. Km sayacı lazım. jeagler fransız nadirmiş galiba. Nerden buluruz. Komple göstergelerede 350 istediler. Bana bir çare. İbreler artık hiç çalışmaz oldu. Söktük daha kötü ettik.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kesbi

    Herkese merhaba. Bugğn marşta yaşadığım problemden dolayı sanayiye gittim. Gitmişkende şu km sayacı ve ibreleri yaptırayım dedim ama sıfırınıda çıkmasınıda bulamadım. Km sayacı lazım. jeagler fransız nadirmiş galiba. Nerden buluruz. Komple göstergelerede 350 istediler. Bana bir çare. İbreler artık hiç çalışmaz oldu. Söktük daha kötü ettik.

    Acaba dürbün göğüs mü var sizin araçta? Yeni tip göğüs varsa TS tipi bulunabilir ama Takosan marka. Toros' ta kullanılan marka.
  • Hangi göğüs pek anlamam açıkçası. Solda devir saati var. Ortada hız. Sağdada yağ akü vs. Jeagler marka orjinal fransız. Takosan baktık 65 lira ama çok çok farklı. Hiç alakası yok bununla. Onda altta 2 lamba var. Bunda 3 tane. Şeklide çok değişik. Buna ellerindekinin uymayacağını, bunlarında üretilmediğini söylediler. Ne yapacam bilmem.
  • Dürbün göğüs ilk üretilen modellerdeki göğüstür. Göstergelerin etrafındaki çerçeveler dürbüne benzer. Dediğiniz gibi Jaeger markadır. Eğer sizin araçtaki gösterge de böyleyse bulmak çok zor ama Toros gibi yeni tip göğüs ise bulmak fazla sorun olmaz. Sadece devir saatlisi bulunmayabilir.
  • Yok bundan değil. 3ü bi arada. Ama parçacının bana gösterdiğinden farklı. Zamanım olursa resmini çekeceğim.
  • arkadaslar arabam cok yakıyor malumunuz denemediğim yol kalmadı.ustalar silindir kapağını yaptır diyorlar.taşlanacakmış dseneyimi olan varmı.araba kapak taşlanınca 10 beygir güc kazanırmış arabaya ben bu şekilde biniyorum bi sakatlık çıkmasın allah muhafaza usta yokmu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yavuz24

    arkadaslar arabam cok yakıyor malumunuz denemediğim yol kalmadı.ustalar silindir kapağını yaptır diyorlar.taşlanacakmış dseneyimi olan varmı.araba kapak taşlanınca 10 beygir güc kazanırmış arabaya ben bu şekilde biniyorum bi sakatlık çıkmasın allah muhafaza usta yokmu

    Sorununuz gözden kaçan bir yerden olabilir. Silindir kapağı deforme olmuşsa taşlama sorunu çözebilir ama masraflıdır. Bu işe girişilmeden önce kompresyonun ölçtürülmesi gerekir. Kompresyon normalse girmeye pek gerek yok. Kapağı taşlatırsanız size söylendiği gibi çekişte farkı görebilirsiniz. Sorun başka yerdeyse yakıt tüketimi biraz düşer.
  • [
    arkadaslar arabam cok yakıyor malumunuz denemediğim yol kalmadı.ustalar silindir kapağını yaptır diyorlar.taşlanacakmış dseneyimi olan varmı.araba kapak taşlanınca 10 beygir güc kazanırmış arabaya ben bu şekilde biniyorum bi sakatlık çıkmasın allah muhafaza usta yokmu

    Sorununuz gözden kaçan bir yerden olabilir. Silindir kapağı deforme olmuşsa taşlama sorunu çözebilir ama masraflıdır. Bu işe girişilmeden önce kompresyonun ölçtürülmesi gerekir. Kompresyon normalse girmeye pek gerek yok. Kapağı taşlatırsanız size söylendiği gibi çekişte farkı görebilirsiniz. Sorun başka yerdeyse yakıt tüketimi biraz düşer.



    BX4TC ARKADASIM SANA COK TESEKKÜR EDİYORUM.SORUNUM OLDUĞUNDA MUHAKKAK Bİ SEYLER YAZIP FİKİR VERİYORSUN.SAMİMİYETİN İÇİN GERCEKTEN MİNNETTARIM.BİDE ŞUNU DÜŞÜNDÜM ACABA BEN ALMADAN ARABAYI YIĞDIRDILARMI YANİ 4 LE GİDERKEN BİRDEN 2 YE ATMIŞ OLABİLİRLER VEYA BAŞKA BİŞEY BİRDE HARARET YAPTIRMIŞ OLABİLİRLER.İNŞALLAH SİBOP FALAN KESMEMİŞTİR.MOTOR KAPAGINI TAŞLATMAK MASRAFLIMI NE KADAR TAHMİNİ ACABA.GEÇEN SEHİR İÇİ YOL YAPTIM HAVA SICAKTI.BAKTIM HAHARET 100 Ü GEÇİYOR KAPAKLA ALAKASI OLABİLİR.NE DİYORSUNUZ.




  • Kapak taşlma masrafını bilemiyorum. Hararet konusunda soğutma suyu seviyesine bir bakın. Normalse sistemin hava yapıp yapmadığından emin olun. İlgisi var mıdır bilemiyorum ama silindir kapak contasının yanması da etkileyebilir. Suyun içine yağ karışığ karışmadığını da kontrol edebilirsiniz.

    Motor açıldığında sorun daha net görülebilir. Bizim peder de ara sıra vitesi ikiye attığı oluyor ama hemen vitesi düzelttiği için bizde sorun yok.
  • Arkadasin gostereleri TS tipi,aslinda 1.4 motorlu TX-GTS gostergelerine benzer,ama biraz farklidir.

    Mesela hararet gostergesi devir saatinin altinda bizim yag lambasi olan yerdedir. Yag lambasi ise en sagdaki gostergededir. Uzun far lambasi kilometrede, arka cam isitma lambasi ise yine en sagdadir.

    Bu araca dedigim TX-GTS(devir saatli toroslarda da bu gosterge tipi var) gostergesi TAKILABILIR, ancak soketlerde gerekli kablo degisikliklerini yapmak gerekir, yani onu cikar bunu tak yapamazsiniz. Her kabloyu takip edip dogru yerine baglamak gerekir. Iiyi bir oto elektrikci bir iki saatte yapar, basittir.
  • benim arabanın gösterge markası vegila.ama sağ tarafta yolcu kısmının önünde tsw 1400 yazıyor haa.bu şu soruyu akla getiriyor.adam ya o yazıyı göğse yapıştırdı yada 83 veya daha yüksek modelli bi arabanın göğsünü taktı.çorum kaloriferinin radyotoru var ama pervanesi yok heralde onu sıfırmı alsam
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.