Şimdi Ara

RENAULT 21 MANAGER-CONCORDE-OPTİMA TEKNİK PAYLAŞIM BÖLÜMÜ

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
40
Cevap
2
Favori
19.053
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracımı alalı tam 1 ay oldu ve inanılmaz bi araba 1700 motor 105 bg lpg ve 286000 km olmasına ragmen beni tatmin etti.Ben aracımdan memnunum.
    Herşeyden öte orjinal sadece bi kapısında boya var ve istanbul arabası değil deri döşemesi de cabası.Tabiki eksikleri de var.
    Araç bu arkadaşlar motor kaporta olarak sıkıntısı yok sorunlu yerleri;
    Arkası düşük tosiyon dişleri erimiş pratik bi çözüm lazım. Amortisörler de patlak onları yaptırsam yükselir mi mesela ? Alttaki çürüklerden dolayı düşükmüş komple alt çürükleri yapıldı.
    Direksiyonda ufak bi boşluk var.(Hidrolik direksiyon) boşluk alındı şuan sorunsuz.
    Klima çalışmıyor. (küçük bi masraf dediler ama herkese de elletmek istemiyorum onun için bu arabalarda tecrübeli usta arıyorum)
    Arka sağ cam çalışmıyor.(Sıkıntısı düğmesi olabilir bulabileceğim bi yer var mıdır ?Diğerleri sağlam.) Motorunun yağlanması gerekli.
    Araç hakkında yorumlarınızı da bekliyorum
     RENAULT 21 MANAGER-CONCORDE-OPTİMA TEKNİK PAYLAŞIM BÖLÜMÜ
     RENAULT 21 MANAGER-CONCORDE-OPTİMA TEKNİK PAYLAŞIM BÖLÜMÜ
     RENAULT 21 MANAGER-CONCORDE-OPTİMA TEKNİK PAYLAŞIM BÖLÜMÜ
     RENAULT 21 MANAGER-CONCORDE-OPTİMA TEKNİK PAYLAŞIM BÖLÜMÜ
     RENAULT 21 MANAGER-CONCORDE-OPTİMA TEKNİK PAYLAŞIM BÖLÜMÜ
     RENAULT 21 MANAGER-CONCORDE-OPTİMA TEKNİK PAYLAŞIM BÖLÜMÜ

    Aracımı satıp Kangoo yada Doblo alıcam. Düşünen arkadşlar için ilan :
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-temiz-21-klimali-bu-fiyata-en-guzeli-121309573/detay/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cileli_sofor -- 17 Ağustos 2013; 15:03:39 >







  • Koskoca dh de 21 kullanan yada ilgilenen az çok bilgisi olan kimse yok mu ? Yoksa ben mi çok cins bi araba aldım da kimse bulaşmak istemiyor.
  • http://forum.donanimhaber.com/m_9751784/tm.htm

    http://forum.donanimhaber.com/m_9751784/mpage_161/key_/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toyota SUPRA -- 28 Mart 2013; 19:51:00 >
  • O formları biliyorum ve gördüğün gibi teknik pek bişey de yok gelen giden de yok. Ben daha farklı bişey istiyorum.
    Yapılan iş usta maliyet ve yer hepsini bir araya toplamak amacım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cileli_sofor

    O formları biliyorum ve gördüğün gibi teknik pek bişey de yok gelen giden de yok. Ben daha farklı bişey istiyorum.
    Yapılan iş usta maliyet ve yer hepsini bir araya toplamak amacım.
    Komple eksoz taktırdım araca 250 TL. Yanımda tofaş vardı o da aynı şekilde motordan çıkışa kadar taktırdı 230 TL. Bence fiyat normal ve çok rahat buldum hiç bi sorun yaşamadan
  • Yarın gidip torsiyonları yükselticem bakalım nasıl olacak. 50 TL istedi usta ama torsiyon dişleri eridi paslı bi de tornaya gider mi giderse ne kadar çıkar bilmiyorum. Daha Önce bu işlemi yaptıran var mı ?
  • www.renault21club.forumotion.com da toplandık. Aracın ile ilgili her türlü bilgiyi orada bulabilirsin.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Aracım hakkında gerekli ve yeterli bilgiye sahibim çok şükür. Bilmediklerimi de kurcalar öğrenirim nasıl olsa mal elimde onda da bi sıkıntı yok. Reklam için yanlış yer bence. Zaten sitede de bişey yok girdim baktım
  • Ustaya da gittim torsiyon paslanmış diş açtık 3 kişi asıldık çıkmadı yerinden meret. Arabanın arkası aşağıda burnu yukarıda geziyoruz şimdilik bakalım. Yok mu bu aracın ustası bileni edeni ??
  • Varsa var sormuşsun biz de yardımcı olmak adına bilgi verdik. Neyin reklamını yapacağım? Sonuçta üretimi 19 sene önce bitmiş bir makineden söz ediyoruz. Her tarafa reklam koysam ne yazar ki? Yani demek istediğim 21 kullanan kaç kişi kaldı ki?
  • Haklısın göründüğü gibi 21 kullanan yok varsa da yaşlı amcalarda onların da internetle alakası yok. Bitirdiler güzelim arabayı yazık oldu valla.
  • Sorunların öyle çok büyük değil.İyi ustaların elinde halledilir.

    Direksiyon pompası ve zerzavatı sökülüp tamir olur.Sırf bunun için hidrolik direksiyoncular var.

    Klima çalışmıyorsa, Kayışı mı yok? Kompresör mü bozuk? Radyatör mü delik? Petek mi tıkalı? Düğmesi mi çalışmıyor? Elektrikçi-Klimacı tek tek kontrol edip halleder parçaların sıfırları pahalı ama tamir olabiliyorlar.Çıkma da bulabilirsin, yeni arabaların parçalarını da uydurabilirsin.

    Arka sağ cam çalışmıyorsa kilitçiler tamir eder.Kapı sökülüp düğme ve halatlar kontrol edilecek.Hangisi bozuksa tamir olacak.Bu da çok bir şey tutmaz.

    İstanbul'da olmadığımdan adres veremeyeceğim malesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yns 

    Sorunların öyle çok büyük değil.İyi ustaların elinde halledilir.

    Direksiyon pompası ve zerzavatı sökülüp tamir olur.Sırf bunun için hidrolik direksiyoncular var.

    Klima çalışmıyorsa, Kayışı mı yok? Kompresör mü bozuk? Radyatör mü delik? Petek mi tıkalı? Düğmesi mi çalışmıyor? Elektrikçi-Klimacı tek tek kontrol edip halleder parçaların sıfırları pahalı ama tamir olabiliyorlar.Çıkma da bulabilirsin, yeni arabaların parçalarını da uydurabilirsin.

    Arka sağ cam çalışmıyorsa kilitçiler tamir eder.Kapı sökülüp düğme ve halatlar kontrol edilecek.Hangisi bozuksa tamir olacak.Bu da çok bir şey tutmaz.

    İstanbul'da olmadığımdan adres veremeyeceğim malesef.

    Kardeş cevapların için sağol ama sorunları büyük çoğunlukla hallediyorum. Arabanın çökük oluşunun sebebi torsiyon bağlantı yerlerindeki çürüklermiş.
    2 gündr kaportacı da alt taban komple 0 dan yapılıyor o sorunu hallettim şükür.
    Arka camın düğmesi bozukmuş denedim cam çalıştı düğme orjinali olmadığı için ellemiyorum.
    Direksiyonda da öyle ciddi bişey yok artarsa yapılır yoksa şart değil yani ufak bişey anlayacağın.
    Bi klimaya çözüm bulamadım aldığım adam musluk gibi bişeyden bahsetti bende hiç baktırmadım nedir ne değildir diye havalar ısınınca bakıcam inş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cileli_sofor

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yns 

    Sorunların öyle çok büyük değil.İyi ustaların elinde halledilir.

    Direksiyon pompası ve zerzavatı sökülüp tamir olur.Sırf bunun için hidrolik direksiyoncular var.

    Klima çalışmıyorsa, Kayışı mı yok? Kompresör mü bozuk? Radyatör mü delik? Petek mi tıkalı? Düğmesi mi çalışmıyor? Elektrikçi-Klimacı tek tek kontrol edip halleder parçaların sıfırları pahalı ama tamir olabiliyorlar.Çıkma da bulabilirsin, yeni arabaların parçalarını da uydurabilirsin.

    Arka sağ cam çalışmıyorsa kilitçiler tamir eder.Kapı sökülüp düğme ve halatlar kontrol edilecek.Hangisi bozuksa tamir olacak.Bu da çok bir şey tutmaz.

    İstanbul'da olmadığımdan adres veremeyeceğim malesef.

    Kardeş cevapların için sağol ama sorunları büyük çoğunlukla hallediyorum. Arabanın çökük oluşunun sebebi torsiyon bağlantı yerlerindeki çürüklermiş.
    2 gündr kaportacı da alt taban komple 0 dan yapılıyor o sorunu hallettim şükür.
    Arka camın düğmesi bozukmuş denedim cam çalıştı düğme orjinali olmadığı için ellemiyorum.
    Direksiyonda da öyle ciddi bişey yok artarsa yapılır yoksa şart değil yani ufak bişey anlayacağın.
    Bi klimaya çözüm bulamadım aldığım adam musluk gibi bişeyden bahsetti bende hiç baktırmadım nedir ne değildir diye havalar ısınınca bakıcam inş.

    Sonuç ne oldu ? Havalar ısınmıştı,gerçi bu aralar gene soğudu




  • s.a arkadaşlar merhaba.Bende 95 Model concorde var hareret sorunu yaşıyorum.fan açmıyor aracı bi arkadaşdan aldım fanı açmak için sigorta panelinin altına bi tane anahtar koymuşlar anahtarla fanı açıp kapatıyorum.bundan sıkıldım artık ve tehlikeli olduğunun farkındayım.aracı daha önce bi kez hareret yaptırdım ama çok sıkıntılı bi durum olmadı.dün aracı elektrikçiye götürdüm fan için,bana yeni fan müşürü aldırdı orjinal müşürü aldım 33 tlye müşürü değişti yine açmadı.test sırasında su genleşme kapağının boğazından kırılma oldu su fışkırtmaya başladı.suyun rengi kahverengimsi fakat köpük ve suda yağlanma yok.araçta termostad yok motor ve radyötör arasındaki iki hortumda şişiyor. hava alma civatasını açııyorum hava çıkıyo bidondaki suyu emiyo suyu tamamlıyorum hareret ortadayken ilk çizgi civarlarında yine bidondakı kırıkdan su fışkırtıyo hortumlar şişiyo naapacğımı şaşırdım.
    acaba contayımı yaktık yoksa bidondakı delikten çıkan su hava yapmasınamı neden oluyo
    anlayamadım bana yardımcı oalbilirmisiniz sizce sorun nedir ne yapmalıyım?izmirdeyim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    quote:

    Orijinalden alıntı: cileli_sofor

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yns 

    Sorunların öyle çok büyük değil.İyi ustaların elinde halledilir.

    Direksiyon pompası ve zerzavatı sökülüp tamir olur.Sırf bunun için hidrolik direksiyoncular var.

    Klima çalışmıyorsa, Kayışı mı yok? Kompresör mü bozuk? Radyatör mü delik? Petek mi tıkalı? Düğmesi mi çalışmıyor? Elektrikçi-Klimacı tek tek kontrol edip halleder parçaların sıfırları pahalı ama tamir olabiliyorlar.Çıkma da bulabilirsin, yeni arabaların parçalarını da uydurabilirsin.

    Arka sağ cam çalışmıyorsa kilitçiler tamir eder.Kapı sökülüp düğme ve halatlar kontrol edilecek.Hangisi bozuksa tamir olacak.Bu da çok bir şey tutmaz.

    İstanbul'da olmadığımdan adres veremeyeceğim malesef.

    Kardeş cevapların için sağol ama sorunları büyük çoğunlukla hallediyorum. Arabanın çökük oluşunun sebebi torsiyon bağlantı yerlerindeki çürüklermiş.
    2 gündr kaportacı da alt taban komple 0 dan yapılıyor o sorunu hallettim şükür.
    Arka camın düğmesi bozukmuş denedim cam çalıştı düğme orjinali olmadığı için ellemiyorum.
    Direksiyonda da öyle ciddi bişey yok artarsa yapılır yoksa şart değil yani ufak bişey anlayacağın.
    Bi klimaya çözüm bulamadım aldığım adam musluk gibi bişeyden bahsetti bende hiç baktırmadım nedir ne değildir diye havalar ısınınca bakıcam inş.

    Sonuç ne oldu ? Havalar ısınmıştı,gerçi bu aralar gene soğudu

    Alıntıları Göster

    Sonuç ne oldu ? Havalar ısınmıştı,gerçi bu aralar gene soğudu

    Valla kardeş camları açınca baktım klimadan daha iyi ve sağlıklı hiç girmedim klima işine. İşin aslı korkuyorum 91 model arabada klima ne derece verimli olur verdiğim paraya değer mi onun için hiç üstüne düşmedim. Şuan için yürüyen aksam daha önemli benım için bayramda 3000 km yolum var inş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaguclu

    s.a arkadaşlar merhaba.Bende 95 Model concorde var hareret sorunu yaşıyorum.fan açmıyor aracı bi arkadaşdan aldım fanı açmak için sigorta panelinin altına bi tane anahtar koymuşlar anahtarla fanı açıp kapatıyorum.bundan sıkıldım artık ve tehlikeli olduğunun farkındayım.aracı daha önce bi kez hareret yaptırdım ama çok sıkıntılı bi durum olmadı.dün aracı elektrikçiye götürdüm fan için,bana yeni fan müşürü aldırdı orjinal müşürü aldım 33 tlye müşürü değişti yine açmadı.test sırasında su genleşme kapağının boğazından kırılma oldu su fışkırtmaya başladı.suyun rengi kahverengimsi fakat köpük ve suda yağlanma yok.araçta termostad yok motor ve radyötör arasındaki iki hortumda şişiyor. hava alma civatasını açııyorum hava çıkıyo bidondaki suyu emiyo suyu tamamlıyorum hareret ortadayken ilk çizgi civarlarında yine bidondakı kırıkdan su fışkırtıyo hortumlar şişiyo naapacğımı şaşırdım.
    acaba contayımı yaktık yoksa bidondakı delikten çıkan su hava yapmasınamı neden oluyo
    anlayamadım bana yardımcı oalbilirmisiniz sizce sorun nedir ne yapmalıyım?izmirdeyim

    O ayrı fan emin ol çok yararlı alışacak elin gözün zamanla hiç merak etme. Normal fan zaten yetmiyor ayırsan bile mecbur kullanacaksın manuel olanı. Ortanın ustundekı cizgi normal dediler bana ama oraya kadar hiç çıkarmadım iki çizgi ortasında açıyorum fanı. Direk fandan ayırt o zaman açar kendisi. Baktınsa ön tarafta iki fan var biri otomatik biri manuel onları önceden birbirine bağlamışlar demek ki. ayırt düzelir. Suyunda yağ yok gibi ama bi de yağa bak bakalım su karışmış mı ? Petek tıkalı da olabilir devirdaime baktır su içerde dönmediği için o genleşmeyi yapma ihtimali var. Sonucu da bizlere söylersen seviriz. Bir de sorması ayıp kaça aldınız resimde yüklerseniz iyi olur.




  • mustafaguclu M kullanıcısına yanıt
    dstm. usta değilim ama r21 hastasıyım. herkusurunu kendim yaparım buna motorda dahil. yardımcı olabilirsem ne güzel. öncelikle genleşme kabının yenisini al veya çıkmasını bul oradan hava almaması gerekiyor. büyük olan iki hortumuda değiştir. aracın suyunu doldur ve genleşme tankına max. çizgisine kadar su doldur. yağ bidonlarının kapağı varya ona bir hortum tak ( fotoğraftaki gibi ) ve genleşme kabına o kapağı sık. ve o hortumdan üfleyeceksin ki hava alma tapalarından direk su gelinceye kadar ve iyice sık hava vidalarını sorunun çözülecektir.

    fanın açmama sebebi de elektrikçiden kaynaklanıyor gibi :D dediğimi yaptıktan sonra eğer fan orta çizgide açmazsa düzgün bir elektrikçiye git ve fan tesisatını kontrol ettir.

    yardımcı olabilceğim başka husus varsa hallederiz
     RENAULT 21 MANAGER-CONCORDE-OPTİMA TEKNİK PAYLAŞIM BÖLÜMÜ




  • arkadaşlar sorunları tamamen çözdüm.su genleşme bidonunu ve kapağını değiştirdim20 tl bidon 10 tl kapak.ayrıca radyatörü söktüm sanayiye götürüp şişlettim baya bi pislik çıktı 50 tl ödedim.aracın harareti yükselmez oldu fan konusundada bi elektrikçiye gittim.oda çözemedi.kendim elektronikçiyim bilgisayar donanımcısıyım.sinir oldum radyatörü tekrar söktüm fanı söktüm radyatörden ve çalışma atölyeme götürdüm.bilmediğim bi sistem olduğu için önce inceledim.rolelerin anahtarlama uçlarına 12v enerji beslemesi var fanın önünden baktığınız zaman sağ kısmında.fanlar açıldığı zaman enerjiyi ordan alıyor.geriye kalan role müşür sistemi sadece anahtarlama için olduğunu gözlemledim.roleleri söküp enerji vererek denedim rolaler sağlam.radyatöre bağlı olan fan müşürünü çakmakla ısıtıp diyot kontrol kademesinde avametre ile test edip çalıştığı kanısına vardım.herşey normal ama fan çalışmıyor yaklaşık 1 saat uraştıktan sonra rolelere anahtarlama yapması için zayıp akımın gelmediğini keşfettim. evet işte sorun buydu müşür açıyor roleye sinyal gönderiyor ama roleler anahtarlama yapmıyor.en kestirme yol olarak deneme yanılma yoluyla müşürün bi bacağına enerji verdim.sistmi masa üserinde enerjili olarak kurdum çakmağımı çakıp müşürü ısıtmaya başladım kısa bi zaman sonra önce müşür anahtarlama yaptı müşürün gönderdiği sinyal ve enerji roleyi çalıştırdı ve neticesinde fan çalıştı.müşürden çakmakla verdiğim ısıyı kestim müşür soğuduğunda fan durdu.iş bu zafer ne kadar mutlu oldum bilemezsiniz. :) fan tesisatını radyatöre bağladıktan sonra araca monta ettim.roleleri beslemek için çıkardığım kabloyu akünün artı ucuna bağladım aracı çalıştırdım ve ısınmasını bekledim fan k otomatik olarak açtı. ve kapadı.uzun uzun yazdım çünkü bu tür sorun yaşayabilecek arkadaş olursa bilgisi olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaguclu

    arkadaşlar sorunları tamamen çözdüm.su genleşme bidonunu ve kapağını değiştirdim20 tl bidon 10 tl kapak.ayrıca radyatörü söktüm sanayiye götürüp şişlettim baya bi pislik çıktı 50 tl ödedim.aracın harareti yükselmez oldu fan konusundada bi elektrikçiye gittim.oda çözemedi.kendim elektronikçiyim bilgisayar donanımcısıyım.sinir oldum radyatörü tekrar söktüm fanı söktüm radyatörden ve çalışma atölyeme götürdüm.bilmediğim bi sistem olduğu için önce inceledim.rolelerin anahtarlama uçlarına 12v enerji beslemesi var fanın önünden baktığınız zaman sağ kısmında.fanlar açıldığı zaman enerjiyi ordan alıyor.geriye kalan role müşür sistemi sadece anahtarlama için olduğunu gözlemledim.roleleri söküp enerji vererek denedim rolaler sağlam.radyatöre bağlı olan fan müşürünü çakmakla ısıtıp diyot kontrol kademesinde avametre ile test edip çalıştığı kanısına vardım.herşey normal ama fan çalışmıyor yaklaşık 1 saat uraştıktan sonra rolelere anahtarlama yapması için zayıp akımın gelmediğini keşfettim. evet işte sorun buydu müşür açıyor roleye sinyal gönderiyor ama roleler anahtarlama yapmıyor.en kestirme yol olarak deneme yanılma yoluyla müşürün bi bacağına enerji verdim.sistmi masa üserinde enerjili olarak kurdum çakmağımı çakıp müşürü ısıtmaya başladım kısa bi zaman sonra önce müşür anahtarlama yaptı müşürün gönderdiği sinyal ve enerji roleyi çalıştırdı ve neticesinde fan çalıştı.müşürden çakmakla verdiğim ısıyı kestim müşür soğuduğunda fan durdu.iş bu zafer ne kadar mutlu oldum bilemezsiniz. :) fan tesisatını radyatöre bağladıktan sonra araca monta ettim.roleleri beslemek için çıkardığım kabloyu akünün artı ucuna bağladım aracı çalıştırdım ve ısınmasını bekledim fan k otomatik olarak açtı. ve kapadı.uzun uzun yazdım çünkü bu tür sorun yaşayabilecek arkadaş olursa bilgisi olsun.

    Hocam sen nerdendin ya :) Aynı sorun bende de var ama ne yapcam bılmıyorum. Bazen emanet vermem gerekıo arabayı mıllet yakacak contayı diye yerımde duramıyorum.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.