Şimdi Ara

''' RENAULT 9 KULÜBÜ ''' (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.047
Cevap
21
Favori
733.701
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BySerkan

    DELİK OLMASI FARKEDİLMEYECEK KADAR ÇOK AZ BİR MİKTAR ARTIRIR EĞER SUSTURUCUNUZ DOLU (TIKALI) İSE BİR DEPODA 5 LT KADAR FARKETTİRİR.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: LONELY UNDERGRAD

    DELİK OLMASI FARKEDİLMEYECEK KADAR ÇOK AZ BİR MİKTAR ARTIRIR EĞER SUSTURUCUNUZ DOLU (TIKALI) İSE BİR DEPODA 5 LT KADAR FARKETTİRİR.




    güzel tespit tebrikler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jordan83

    quote:

    Orjinalden alıntı: LONELY UNDERGRAD

    DELİK OLMASI FARKEDİLMEYECEK KADAR ÇOK AZ BİR MİKTAR ARTIRIR EĞER SUSTURUCUNUZ DOLU (TIKALI) İSE BİR DEPODA 5 LT KADAR FARKETTİRİR.




    güzel tespit tebrikler

    Alıntıları Göster
    TEŞEKKÜRLER




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evay_1990

    EDİRNE'YE GİDERKEN 92 BROADWAY GTE İLE OTOBANDA KALDIM ARABA 180 YAPTIKTAN SONRA DUMAN ATTI
    quote:

    Orjinalden alıntı: evay_1990

    EDİRNE'YE GİDERKEN 92 BROADWAY GTE İLE OTOBANDA KALDIM ARABA 180 YAPTIKTAN SONRA DUMAN ATTI


    arkadaşlar bizim arabalarımızın seri ve süratlı olmasını koz olarak kullanalım tamam ama 180 falan bunlar çok aşırı hızlar sonuçta arabamız 900 kg ve keskin bir virajda 180 km hızla takla atma ihtimalimiz çok yüksek ayrıca eğer yolu bilmiyorsak ani virajı gördüğümüzde zaten yavaşlamak için 55-60 emtreye ihtiyacımız olur.hadi bu ihtimalerin hepsini geçelim dümdüz yolda bile ön tekerimiz o hızla giderken patlasa yapabileceğimiz hiçbirşey yok. o nedenle ben renault 9 larda 140 ın üzerisini tehlike 150 nin üzerini aşırı tehlike olarak görüyorum 100-110 neyimize yetmez arkadaşlar hız yaparken birz daha dikkatli davranalım.
    saygılarımı sunarım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: adu040

    quote:

    Orjinalden alıntı: evay_1990

    EDİRNE'YE GİDERKEN 92 BROADWAY GTE İLE OTOBANDA KALDIM ARABA 180 YAPTIKTAN SONRA DUMAN ATTI


    arkadaşlar bizim arabalarımızın seri ve süratlı olmasını koz olarak kullanalım tamam ama 180 falan bunlar çok aşırı hızlar sonuçta arabamız 900 kg ve keskin bir virajda 180 km hızla takla atma ihtimalimiz çok yüksek ayrıca eğer yolu bilmiyorsak ani virajı gördüğümüzde zaten yavaşlamak için 55-60 emtreye ihtiyacımız olur.hadi bu ihtimalerin hepsini geçelim dümdüz yolda bile ön tekerimiz o hızla giderken patlasa yapabileceğimiz hiçbirşey yok. o nedenle ben renault 9 larda 140 ın üzerisini tehlike 150 nin üzerini aşırı tehlike olarak görüyorum 100-110 neyimize yetmez arkadaşlar hız yaparken birz daha dikkatli davranalım.
    saygılarımı sunarım

    Alıntıları Göster
    bence fazla bir sürat.süratı çok severim ama canımız sözkonusu olunca iş değişiyo.şehiriçi makas çekmek veya şahin doğanların kafasına vurmak daha zevkli bence.yanılıyormuyum?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jet0n

    arkadaslar 95 model renault 9 war ege mavisi ellerinizden öper :)
    bu arada bu araçlar için far tipi nedir halojen far almayı düşünüyorum da xenon gibi yolu iyi aydınlasın diye ;)

    Alıntıları Göster
    En seksen yedi modelinden süper benzinli reno mu Mayıs ayında sattım.

    Araba kullanmayı, İstanbul yllarında nasıl şerit değiştirmeyi, Işıkta nasıl seri kalkmayı. Ondan öğrendim. Hayatımdaki en güzel kızla anılarıma o şahitlik ve ev sahipliği etti.
    En keyifli günlerim onda geçti.

    Şimdi yeni model, dizel, konforlu ve donanımlı bir arabam var ama o günlerin saadeti yok :)

    Özledim seni be brodi....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kuhwar

    En seksen yedi modelinden süper benzinli reno mu Mayıs ayında sattım.

    Araba kullanmayı, İstanbul yllarında nasıl şerit değiştirmeyi, Işıkta nasıl seri kalkmayı. Ondan öğrendim. Hayatımdaki en güzel kızla anılarıma o şahitlik ve ev sahipliği etti.
    En keyifli günlerim onda geçti.

    Şimdi yeni model, dizel, konforlu ve donanımlı bir arabam var ama o günlerin saadeti yok :)

    Özledim seni be brodi....

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: kuhwar

    En seksen yedi modelinden süper benzinli reno mu Mayıs ayında sattım.

    Araba kullanmayı, İstanbul yllarında nasıl şerit değiştirmeyi, Işıkta nasıl seri kalkmayı. Ondan öğrendim. Hayatımdaki en güzel kızla anılarıma o şahitlik ve ev sahipliği etti.
    En keyifli günlerim onda geçti.

    Şimdi yeni model, dizel, konforlu ve donanımlı bir arabam var ama o günlerin saadeti yok :)

    Özledim seni be brodi....



    Arkadaşım kısaca diyorsunki ZEVK ANLATILMAZ YAŞANIR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jet0n

    arkadaslar 95 model renault 9 war ege mavisi ellerinizden öper :)
    bu arada bu araçlar için far tipi nedir halojen far almayı düşünüyorum da xenon gibi yolu iyi aydınlasın diye ;)

    Alıntıları Göster
    Renault 9 olarak Flash ve Rainbow gibi 1700cc' lik otomobiller favorimdir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1:18modelotomobil

    Renault 9 olarak Flash ve Rainbow gibi 1700cc' lik otomobiller favorimdir.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: 1:18modelotomobil

    Renault 9 olarak Flash ve Rainbow gibi 1700cc' lik otomobiller favorimdir.


    o dediklerin renault 11 diye geçiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jordan83

    quote:

    Orjinalden alıntı: 1:18modelotomobil

    Renault 9 olarak Flash ve Rainbow gibi 1700cc' lik otomobiller favorimdir.


    o dediklerin renault 11 diye geçiyor.

    Alıntıları Göster
    bugün kalorifermotorunu yenilendim.
    uzakdoğu malı:30ytl(kesin çin malıdır)
    faz marka :40YTL
    Valeo: 130 YTL

    faz marka aldım.
    şimdi 1-2-3 lü kademeden 3.sü çalışmıyor.ve kalorifer ılık hava üflüyor.
    sorun belli ayar düğmesi tamir edilcek.
    kalorifer peteği ya değişecek yada temizlenecek....daha önce petekle ilgili tecrübesi olan varmı acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jordan83

    bence fazla bir sürat.süratı çok severim ama canımız sözkonusu olunca iş değişiyo.şehiriçi makas çekmek veya şahin doğanların kafasına vurmak daha zevkli bence.yanılıyormuyum?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: jordan83

    bence fazla bir sürat.süratı çok severim ama canımız sözkonusu olunca iş değişiyo.şehiriçi makas çekmek veya şahin doğanların kafasına vurmak daha zevkli bence.yanılıyormuyum?


    sonuna kadar haklısın ışıklarda kuşları tokatlamak için bile binilir bizim arabalara




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qntrl

    bugün kalorifermotorunu yenilendim.
    uzakdoğu malı:30ytl(kesin çin malıdır)
    faz marka :40YTL
    Valeo: 130 YTL

    faz marka aldım.
    şimdi 1-2-3 lü kademeden 3.sü çalışmıyor.ve kalorifer ılık hava üflüyor.
    sorun belli ayar düğmesi tamir edilcek.
    kalorifer peteği ya değişecek yada temizlenecek....daha önce petekle ilgili tecrübesi olan varmı acaba?

    Alıntıları Göster
    Faz marka almakla iyi yapmissin, yerli kaliteli motorlar ureten bir firma.

    Kalorifer petegiyle ilgili olarak sunlari soyleyebilirim. Degistirmene delik v.s. yoksa gerek yok. Radyatoru cikardiktan sonra ilik su ve deterjan ile iyice yika,tozlari falan gitsin. Hatta bulasik makinesine bile atilabilir :) Yenisi gibi oluyor. Zaten yenisini de taksan bizim araclarda polen filtresi olmadigindan cabuk kirleniyor.
    Radyatoru sokunce antifirizin bir kismi eksilir ve sogutma sistemine hava girer.Sistemdeki antifirizli suyun tamamlanmasi ve havasinin alinmasi gerekir.


    quote:

    Orjinalden alıntı: qntrl

    bugün kalorifermotorunu yenilendim.
    uzakdoğu malı:30ytl(kesin çin malıdır)
    faz marka :40YTL
    Valeo: 130 YTL

    faz marka aldım.
    şimdi 1-2-3 lü kademeden 3.sü çalışmıyor.ve kalorifer ılık hava üflüyor.
    sorun belli ayar düğmesi tamir edilcek.
    kalorifer peteği ya değişecek yada temizlenecek....daha önce petekle ilgili tecrübesi olan varmı acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-25B1CCF06

    Faz marka almakla iyi yapmissin, yerli kaliteli motorlar ureten bir firma.

    Kalorifer petegiyle ilgili olarak sunlari soyleyebilirim. Degistirmene delik v.s. yoksa gerek yok. Radyatoru cikardiktan sonra ilik su ve deterjan ile iyice yika,tozlari falan gitsin. Hatta bulasik makinesine bile atilabilir :) Yenisi gibi oluyor. Zaten yenisini de taksan bizim araclarda polen filtresi olmadigindan cabuk kirleniyor.
    Radyatoru sokunce antifirizin bir kismi eksilir ve sogutma sistemine hava girer.Sistemdeki antifirizli suyun tamamlanmasi ve havasinin alinmasi gerekir.


    quote:

    Orjinalden alıntı: qntrl

    bugün kalorifermotorunu yenilendim.
    uzakdoğu malı:30ytl(kesin çin malıdır)
    faz marka :40YTL
    Valeo: 130 YTL

    faz marka aldım.
    şimdi 1-2-3 lü kademeden 3.sü çalışmıyor.ve kalorifer ılık hava üflüyor.
    sorun belli ayar düğmesi tamir edilcek.
    kalorifer peteği ya değişecek yada temizlenecek....daha önce petekle ilgili tecrübesi olan varmı acaba?


    Alıntıları Göster
    pcdata76;
    işin zor kısmı kalorifer peteğini sökmek.bizim renault9 da çok zor bir yerde ve tüm konsolun sökülmesi gerekiyor.bu sebeple peteği çıkartmadan bir çözüm bulmak istiyorum.
    motordan gelen sıcak su borusunu söküp tazyikli su vermeyi düşünüyorum.belki içinde bulunan kirler ve tıkanıklık yapan maddeler çıkar.yada bu kir sökücü katkılardan alıp aynı işlemi yapabilirim.daha etkin olur tahminimce.kalorifer peteği 6-7 sene önce orjinali olan valeo ile değişmişti zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qntrl

    pcdata76;
    işin zor kısmı kalorifer peteğini sökmek.bizim renault9 da çok zor bir yerde ve tüm konsolun sökülmesi gerekiyor.bu sebeple peteği çıkartmadan bir çözüm bulmak istiyorum.
    motordan gelen sıcak su borusunu söküp tazyikli su vermeyi düşünüyorum.belki içinde bulunan kirler ve tıkanıklık yapan maddeler çıkar.yada bu kir sökücü katkılardan alıp aynı işlemi yapabilirim.daha etkin olur tahminimce.kalorifer peteği 6-7 sene önce orjinali olan valeo ile değişmişti zaten.

    Alıntıları Göster
    Oncelikle suyun dolastigi yerden ziyade havanin gectigi petekleri ve aralarini temizlemeni oneririm. Eger sogutma suyun antifirizli ve de eksiltme yapmiyorsa zaten icten kireclenme v.s. olmamistir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BySerkan

    DELİK OLMASI FARKEDİLMEYECEK KADAR ÇOK AZ BİR MİKTAR ARTIRIR EĞER SUSTURUCUNUZ DOLU (TIKALI) İSE BİR DEPODA 5 LT KADAR FARKETTİRİR.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: LONELY UNDERGRAD

    DELİK OLMASI FARKEDİLMEYECEK KADAR ÇOK AZ BİR MİKTAR ARTIRIR EĞER SUSTURUCUNUZ DOLU (TIKALI) İSE BİR DEPODA 5 LT KADAR FARKETTİRİR.

    Egzost sistemindeki tıkanmalar elbette aracın yakıt tüketimini artırır ancak delik tam tersi motorda yaratacağı rahatlama nedeniyle güç artışına ve buna paralel yakıt tüketiminde düşüşe neden olur. Egzost sistemindeki her 1 kg/f'lik ters basınç motorda 8 beygir güç kaybına neden olur. Benzer bir sebepten dolayı hava filtremizi sık sık temizletiriz...

    Bu arada henüz bir R9 sahibi değilim ama 94 Beyaz Broadway kullanıcısıyım :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: superterlik

    quote:

    Orjinalden alıntı: LONELY UNDERGRAD

    DELİK OLMASI FARKEDİLMEYECEK KADAR ÇOK AZ BİR MİKTAR ARTIRIR EĞER SUSTURUCUNUZ DOLU (TIKALI) İSE BİR DEPODA 5 LT KADAR FARKETTİRİR.

    Egzost sistemindeki tıkanmalar elbette aracın yakıt tüketimini artırır ancak delik tam tersi motorda yaratacağı rahatlama nedeniyle güç artışına ve buna paralel yakıt tüketiminde düşüşe neden olur. Egzost sistemindeki her 1 kg/f'lik ters basınç motorda 8 beygir güç kaybına neden olur. Benzer bir sebepten dolayı hava filtremizi sık sık temizletiriz...

    Bu arada henüz bir R9 sahibi değilim ama 94 Beyaz Broadway kullanıcısıyım :)

    Alıntıları Göster
    Bu arada özellikle otomatik r9 ile ilgileniyorum. Araca sahip olup özellikle otomatik şanzımanı konusunda beni bilgilendirebilecek arkadaşlardan yardım istiyorum. Aracın diğer kısımları düz vitesliyle çok benzer olduğu için bilgi sorunum yok ancak otomatik viteslisi çok az olduğu için tam bir muamma. Kullanışı, sorunları, artıları, performans ve yakıtı konusunda bilgi verebilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: superterlik

    Bu arada özellikle otomatik r9 ile ilgileniyorum. Araca sahip olup özellikle otomatik şanzımanı konusunda beni bilgilendirebilecek arkadaşlardan yardım istiyorum. Aracın diğer kısımları düz vitesliyle çok benzer olduğu için bilgi sorunum yok ancak otomatik viteslisi çok az olduğu için tam bir muamma. Kullanışı, sorunları, artıları, performans ve yakıtı konusunda bilgi verebilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: superterlik

    Bu arada özellikle otomatik r9 ile ilgileniyorum. Araca sahip olup özellikle otomatik şanzımanı konusunda beni bilgilendirebilecek arkadaşlardan yardım istiyorum. Aracın diğer kısımları düz vitesliyle çok benzer olduğu için bilgi sorunum yok ancak otomatik viteslisi çok az olduğu için tam bir muamma. Kullanışı, sorunları, artıları, performans ve yakıtı konusunda bilgi verebilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.



    kardeş otomatik alacaksan tavsiye etmem.abimde ilk elden aldığı 87 otomatik klimalı r9 vardı.araç çok temizdi.yakıt pek fark etmiyo (lpg)de.yanlız bizim bu arabalara otomatik olmamış be.inan vites değişirken araba çok sarsıyo ve resmen bivurma sesi geliyo küt diye.vede 8 ay kadar sonra şanzuman karıştı.yeniden yaptırıp sattı.birsürüde para harcadı.sattığı adamda 1 sene sonra ondada cortu çekti.
    benden sana tavsiye almaman.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: superterlik

    Bu arada özellikle otomatik r9 ile ilgileniyorum. Araca sahip olup özellikle otomatik şanzımanı konusunda beni bilgilendirebilecek arkadaşlardan yardım istiyorum. Aracın diğer kısımları düz vitesliyle çok benzer olduğu için bilgi sorunum yok ancak otomatik viteslisi çok az olduğu için tam bir muamma. Kullanışı, sorunları, artıları, performans ve yakıtı konusunda bilgi verebilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: superterlik

    Bu arada özellikle otomatik r9 ile ilgileniyorum. Araca sahip olup özellikle otomatik şanzımanı konusunda beni bilgilendirebilecek arkadaşlardan yardım istiyorum. Aracın diğer kısımları düz vitesliyle çok benzer olduğu için bilgi sorunum yok ancak otomatik viteslisi çok az olduğu için tam bir muamma. Kullanışı, sorunları, artıları, performans ve yakıtı konusunda bilgi verebilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.


    Açıkçası otomatik vitesin rahatlığını hiç bir araç vermez.Özellikle sıkışık trafikte çok rahat olur.Ancak bizim renault9ların otomatik versiyonlu modellerindekiotomatik şanzuman eski teknoloji olduğundan sizi pek tatmin etmeyebilir.Bende vites geçişlerinin problemli olduğunu duymuştum.V arıza durumunda size bir araba parası kadar masraf açabilir.Düz vites daha akılcı gibi gözüküyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SISU

    aslında ben olabildiğince arabamın orijinal kalmasından yanayım. bence böylesi daha iyi. ama tek istediğim bu araba da otomatik cam ve merkezi kilit. bana kaça mal olur bilmiyorum.

    http://www.hepsiburada.com/department.aspx?Categoryid=251083

    buradaki malzemelerin fiyatlarından haberim var ama ben orjinal renault parçası olsun istiyorum. bir de elektronik ateşlemeye döndürmek kaça mal olur?

    çok soru soruyorum biliyorum ama istanbulda tanıdık tamirci veya parçacı yok. herhangi bir yere gidip kazık yemekten korkuyorum.

    çok acil yardımınıza ihtiyacım var.

    saygılar..

    Alıntıları Göster
    Herkes Merhabalar,
    Kendime ikinci bir araba düşünüyorum. Şu anda gelen bir 1991 R9 var. Ruhsata işli LPG li göründüğü kadar hatasız muayyer bir araç. Tek kusuru araç 199.000 de. BAna acil yardım edebilecek önerisi olan varsa heman cevap almak dileği ile bekliyorum.
    teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: klinisyen

    Herkes Merhabalar,
    Kendime ikinci bir araba düşünüyorum. Şu anda gelen bir 1991 R9 var. Ruhsata işli LPG li göründüğü kadar hatasız muayyer bir araç. Tek kusuru araç 199.000 de. BAna acil yardım edebilecek önerisi olan varsa heman cevap almak dileği ile bekliyorum.
    teşekkürler

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: klinisyen

    Herkes Merhabalar,
    Kendime ikinci bir araba düşünüyorum. Şu anda gelen bir 1991 R9 var. Ruhsata işli LPG li göründüğü kadar hatasız muayyer bir araç. Tek kusuru araç 199.000 de. BAna acil yardım edebilecek önerisi olan varsa heman cevap almak dileği ile bekliyorum.
    teşekkürler


    91 araç için 199000 çokda fazla değil.r9 motorları 600000 e kadar gider.arabanı seviyorsan dert etme.değiştimek istiyorsanda broadway al




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jordan83

    quote:

    Orjinalden alıntı: klinisyen

    Herkes Merhabalar,
    Kendime ikinci bir araba düşünüyorum. Şu anda gelen bir 1991 R9 var. Ruhsata işli LPG li göründüğü kadar hatasız muayyer bir araç. Tek kusuru araç 199.000 de. BAna acil yardım edebilecek önerisi olan varsa heman cevap almak dileği ile bekliyorum.
    teşekkürler


    91 araç için 199000 çokda fazla değil.r9 motorları 600000 e kadar gider.arabanı seviyorsan dert etme.değiştimek istiyorsanda broadway al

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: jordan83


    quote:

    Orjinalden alıntı: klinisyen

    Herkes Merhabalar,
    Kendime ikinci bir araba düşünüyorum. Şu anda gelen bir 1991 R9 var. Ruhsata işli LPG li göründüğü kadar hatasız muayyer bir araç. Tek kusuru araç 199.000 de. BAna acil yardım edebilecek önerisi olan varsa heman cevap almak dileği ile bekliyorum.
    teşekkürler


    91 araç için 199000 çokda fazla değil.r9 motorları 600000 e kadar gider.arabanı seviyorsan dert etme.değiştimek istiyorsanda broadway al

    5.750 fiyat nasıl?




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.