Şimdi Ara

RENAULT ALDIĞIMA 1000 KERE PİŞMANIM (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
0
Favori
6.921
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • meganın canlı çarpışma testini izleyebilirsin meganenın yaşam kabini oldukça sağlam kolay kolay deforme olmaz ön taraf ve arka taraf darbeyi emmek için plastik ve yumuşaktır.ama sağlamdır.....
  • valla renault ve de megane
    bu ulkede en populer olan araclardan
    bunun sebebi de kullanicinin ihtiyacina bir cok yonden cevap vermesi
    ama hatasiz olacagina kefil olunamaz
    sadece beklentilerinizi gercekci tutun
    garantiniz varsa, bunu isleterek sorunlariniz cozum bulun
    israrli bir musterinin her turlu isteklerini karsilarlar
    defalarca gorulmus bir seydir
    yine de pisman olabilirsiniz, hakkinizdir
    ama sizin pismanliginiz, Renault'nun durumunu degistirmez..
    selamlar
  • öncelikle geçmiş olsun ses gelir anlarım cd çalar bozulur anlarım ama abs sorunu ciddi bir sorundur tabiki her araç arıza yapar ama böyle hayati arızalar olmamalı 307 için dandik deniliyor megan için c4 için piyasada araba kalmadı lütfen marka fanatikligini bırakalım pug sitesine girin aracımı ne kadar eleştirip ne kadar övmüşüm ama görüyorumki diger forumda her araç bir numara bence ufak tefek arıza ve sorunlar her araçta olur lakin bu sorun büyük. Şahsen benim başıma gelse idi birdaha ailemi bu araca bindirip gezerken hep aklımın bi köşesinde acaba gine olurmu ? işte bu soruda insanı aracından sogutur. Arkadaşım bence sen hakkını hukuksal yönden ara
  • geçmiş olsun. Bende aracımı neziroğlundan aldım.ama söğütözü maise götürüyorum bakımlar için. alalı 8 ay oldu aracı(exp dci) arka amortisör değişti, kapı camı düştü yapıldı birde sol sinyal çalışmadı komple değiştridiler. Hepsini garantiden yaptılar.(Ama malesef kapıdan gelen tıkırtının sebebini bulamadılar) Bence servisini değiştir. Maise bir danış derim. Telefonla ara sor sana fiyat bile söyleyebilirler.

    Bu arada sol sinyal yine bozuldu ara sıra çalışır duruma geliyor. Gerçekten araç çok güzelde bu ufak tefek problemler de olmasa iyi olacaktı.

    Saygılar
  • Arabamdan bende tıkırtı yönünden çok şikayetciyim ama diğer yaşadığın olay cidden üzücü.Dediğin gibi bu olay direksiyonda seyir halindeyken de olabilirdi çok geçmiş olsun...
  • Geçmiş olsun.Bence Renault müşteri hizmetlerini arayıp sorununu bildirmelisin.Sorununun garantiden karşılanmalı.
  • Geçmişte 2001 megane coupemde benimde abs fren kaptörüm ve kablosu arızalanmıştı.O zamanda bu parça türkiyede yoktu fransadan geliyordu.Benim o zamanlar garantim biteli 3-4 ay gibi olmuştu ama parçayı garanti kapsamından değiştiler sen mutlaka müşteri hizmetlerini ara ortalığı ayağa kaldır garantideki bir aracın bu parçası bence garantiden değişmeli.Kullanım hatasıyla alaksı olmayan bir parça bu.. Benim parça 20 günde gelecekken yapılan görüşmeler ve bağırmalar sayesinde 2 gün sonra geldı ve parça servisten içeri girerken müşteri hizmetleri arayıp parçanın servise giriş saatine kadar bilgi verdi :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oguz1

    kardeş geçmiş olsun....bende almadan önce renonun modelleri arasında epey araştırdım ve buradaki megan topiğini sonuna kadar takip ettim ve gidip clio III aldım, neyse aldıktan sonra bilgisayarlı boya kalınlık testine soktum araba pazarının yakınında günde100 araç bakan bir yer 20 saatlik arabaya arka bagaj üzerinde boya kalınlığı var burası boyalı dedi. aldığım yerde 2 el müdürüne götürdüm elimde rapor adam test aracına baktı birde benim araca baktı yok diyemedi dilekçe yazın dedi....tüm araç çevresi 120-130 mikron benim bagaj 190-240 mikron gel sen renodan birdaha araba al...gel sen bunu 8 sene sonra satacağın adama anlat....Arkadaşlar okuyun ..okuyun ..buralarda sadece görünenler var.gidin servislere arabalarda sorunlar bitmiyor...Birde memursun 2 senelik maaşını bağlamışsın...Allah elbette bunları yapanları bir gün iflas ettirir ama o güne kadar allah bu arabalardan alanların yanında olsun.


    Oğuz bey sizede geçmiş olsun bu tür sahtekarlıkları okudukca inanın içim sıkılıyor hem otomobil piyasasında hem iş hayatında sahtekarlık diz boyu..Allah korkusu kalmamış kimsede,sizede yazık memursunuz Clio III ucuz bir araçta değil ki..




  • kardeşler şikayetvar.com a yazı yazdım bişi çıkarmı ordan.email atmışlar bana firma yetkilileriyle irtibata geçicez die
  • arkadaşlar servislerdeki olay: meydana gelen arızanın garanti dışında yapılması durumunda nerdeyse parçanın maliyeti kadar işcilik alınmasından dolayı kaynaklanıyorlar.Arızası olan arkadaş arızalı olan parçası hakkında Renoult şikayet merkezine bilgi vermesi, ve arıza yapan yerin kendisinden kaynaklanmadıgını ispatlama yoluna gidecegini servis hakkında ana merkezine şikayet edecegini ısrarla beyan etseydi ,o servis teki aç gözlü uyanıklar garanti kapsamında yapabilirlerdi belki.sen yaptırmadan önce bunları yapsaydın belki o soyguncular yaparlardı.Ha şunuda unutma o servis teki ustaların parası orda garanti dışında yapılan araçlardan alınan ücretle ödeniyor.Bende reno megan kullanıyorum sorunsuz.bu kul yapısı herşey olur allah cana zeval getirmesin.
  • Kesinlikle hakkını ara garantiye kapsamında yapmaları gerekiyor. Babamda da kangoo var bazen ufak sorunlar yaşıyor servise götürüyor biraz sert çıktımı yapıyorlar. Renault servis konusuna yeterli önemi vermiyor oyuzden hakkını araman gerekiyor.
  • arkadasım gerçekten servisten şikayetçe isenwww.sikayetvar.com a gir ve şikayetini yaz!!!sana geri dönüş yapıyorlar,arıyorlar!!çok ii bi site!!mutlaka çözüm bulacaksın
  • arkadslar butun renault servisleri bu sekılde malesef ben sakaryadan yazıyorum en ufak seyde parca degıstırmeye kalkıolar hele bide olee bi işcilik eklıyolarkıı sankı taş tasıdı iki parca sok tak işcilik 50 ytl en az yeter yaa renault f1 de mercedesi gecti servis fiyatlarında 50 kere gecti cok dertlıyız bu konuda malesef
  • Her zaman derim sıfır araç almak biraz da şans işi.olmadık hatalar olmadık arızlar la karsılasabılıyorsunuz.artık sıfır arac alan insanlar aracı aldıktan sonra eger bir sorun yoksa allaha binlerce sükr eder hale geldi.sırf bu sorunlar yuzunden insan servislerle muhattap olmak zorunda kalıyor. arkadasım gecmiş olsun hakkını sonuna kadar ara garanti kapsamında olan aracını hiç bir ücret ödemeden düzelttirmeye calıs.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leonheart07 -- 21 Şubat 2007; 14:12:34 >
  • önce geçmiş olsun forumu acan arkadaşıma.ben bazı arkadaşların yaptığı yorumlara katılmıyorum ve kişisel görüşüm fransızların üretim aşamasında ve üretim sonrası testlerde dikkatsiz ve disiplinsiz olarak gözlemliyorum.belli kalite standartları vardır.sorunun kücük yada büyük olması diye birşey yoktur.hiç bir üretici yüzde yüz hatasız ürün cıkaramaz ama bazı markaların yüzde doksan dokuz hatası varken.bazı markaların yüzde yetmişbeş hatası var.satış sonrası muşteriye olan yaklaşım ve hizmet anlayışı arasında farklılıklar var ne yazıkki.
  • bakın bu tür arızalar her araçta olabiliyor mercedes de de audi de opel lde de vw mutlaka her araçta olaiblir sıf bu yüzden renaulta yüklenmek haksızlık baz arkadaşlar renaultu disiplinsinsizlikten ve kalite kontrol etmemekten suçluyorlar ve vb şelerden suçlamış ama şikayet var comda adam 0 km mercedes s350 arıza yapıp yolda kalıyor sonrada ön camdan su aliyor bu tür şeler her markada olabilir
  • ilk başta geçmiş olsun arkadaşım.arkadaşlar megane 2 sedan 2005 yılında sıfır aldım bende.meganların kapılarında bilhassa menteşelerde sorun var .değiştiriliyo garantiyle.ben değiştirdim.sunruf lastiklerinde de sorun oluyo belli zaman sonra.ama hakkını arama olayını biliceksin.senin olayında çok rahat srvisten yaptırırsın yapıcağın tek şey servisle değil ana yeri olan maisle görüşmen olmazsa bursaya götürmekle tehdit etmen yada çok rahat mahkemeye vermen.sonuçta cana güvenliğinle ilgili bi şey ya yolda farketseydin di mi.ve inan garanti içinde bu olay.bi arkadaşın boya olayı çıkmış sıfır arabada.aynı olay benim arkadaşıma çıktı yeni model golfte.ve ben görüştüğüm satıcıyla öyle bi görüşme yaptım ki.ana yerine şikayet edicem diye fabrikasıyla almanya bildiricem diye.korktular arkadaşım çünkü satan bayilerin bayiliği tehlikeye giriyo.böyle arabalar yok mu var.ama teşhir ürünü olarak satılıyoçdaha ucuza.arabalar indirilirken çiziliyoçonlarda boyuyolar.ama hebersiz satmaları imkansız.lafın kısası arkadaşım muhattabın aldığın yeri ana bayiye bildirip aracın sorunlu araç olduğunu bildirmen.




  • arkadaşım oncelıkel çok gecmıs olsun ancak sole bısı varkı bu bır otomobıl ınsan yapımı ve bole seler olabılır ancak sole bı nokta varkı arac 3800 km dıosun yanı nerede ıse daha 0 ve bu servıs nasıl bı servıs ıse garantı dısı kaldıgını soluo aracın fren balataları bıle 5000kmden sonra garantı dısı çıkıokı bu kullancıdan kullanıcaya omru degısen bı parca olmasına ragmen 5000 nası olurda fren boşalmasını adam garantı dısı sayar boyle bır sacmalık olabılırmı??o sercvis çok lakayıt bir fırma sanıyorum şikayet et arkadaşım renault musterı hizmetlerını ara bence peşini bırakma insanları ne soyduk kar dıyorlar bole bişi garantı dışı olamaz
  • aracım bugün çıktı servisten 450yi 190 na indirdim.parayı verdim aldım aracı ama öncelikle benim işim renaultla.avukatla da görüştüm.tazminat davası açıcam renaulta.paradan daha önemlisi sağlık diye düşünüyorum.umarım benden başka kimsenin başına gelmez böle bişi.bu akşam inceke gittim.çevreyolunda gittiğim için 130-140 gibi gittim.yoldayken hep bir korku içimde acaba yine olacakmı die
  • ona bakarsanız sikayet var.comda adamın 0 focusunu grantiden çikartmışlar
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.