Şimdi Ara

RENAULT GRAND SCENIC 3 & SCENIC 3 (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.314
Cevap
42
Favori
164.546
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kartı yuvaya tak-çıkar eller serbest sisteminin anlamı kalıyor mü?
    Ben hep cebimde geziyorum .

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • GS III'un adam gibi yurtdışı forumları var mı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Temmuz 2012 de edc şanzımanlı 5 kişilik Scenic aldım. Bu gün 1700 km oldu. Yakıt şehir içi 9 lt/100 km. (Yokuşu bol, trafiği arapsaçına dönmüş bir şehirde, Ankara'da yaşıyorum). Ne dersiniz, normal mi? Sarfiyatı nasıl düşürebilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hbedel

    İlk forum niye sessizleşti diyordum, meğer herkez buraya transfer olmuş....

    benim 2010GS de de aynısını yapmıştı. Arka koltukların altında bulunan soketlerin temassızlığından olduğunu tespit etmiştim. Kontak gresi işi çözerdi ancak ben her iki arka emniyet kemeri soketini devre dışı bıraktım(eşim zaten arkada emniyet kemeri kullanmıyor, keza çocuklar da arkada futbol oynamayı tecih ediyorlar).Soketleri çıkarınca artık hep takılı görünüyor arka emniyet kemerleri.


    hocam malum olaylardan dolayı oranın tadı tuzu kalmadı. Paylaşımlarımıza hakaret eldi, bize de... biz de karşılık verdikya neyse... cezalar alındı falan filan baktık ki iş anlamsız hale geliyor, en önemlisi birkaç arkadaşımızla birlikte verdiğimiz emek hiçe sayılıyor. ayrılıp başka bir başlık açtık. Ben size de özelden mesaj atmıştım ama görmediniz heralde. Yönetim de talebimizi uygun gördüğü için bundan sonra burdayız.

    soketleri bi çıkarıp taktım falan, %90 azaldı. bi daha bakarım. Benim koltuklar hergün 2 kere inip kalkıyor :)) heralde soketler ancak 45.000km dayanabildi. dediğin şekilde bakarım bi daha...


    bu arada sevgili medonk, biz yetemedik mi sana. Nedir bu avrupa sevdası :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrullah bozlak

    Temmuz 2012 de edc şanzımanlı 5 kişilik Scenic aldım. Bu gün 1700 km oldu. Yakıt şehir içi 9 lt/100 km. (Yokuşu bol, trafiği arapsaçına dönmüş bir şehirde, Ankara'da yaşıyorum). Ne dersiniz, normal mi? Sarfiyatı nasıl düşürebilirim?

    konu yakıt olunca hemen ben giriyorum devreye doğal olarak :))

    ilk sayfamızda 9-10 madde yazmıştım bu konu ile ilgili olarak. ancak şehiriçi kullanımda ne kadar uygulanabilir bakmak lazım...

    bi okuyun bakalım, işinize yarar bişeyler çıkar mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrullah bozlak

    Temmuz 2012 de edc şanzımanlı 5 kişilik Scenic aldım. Bu gün 1700 km oldu. Yakıt şehir içi 9 lt/100 km. (Yokuşu bol, trafiği arapsaçına dönmüş bir şehirde, Ankara'da yaşıyorum). Ne dersiniz, normal mi? Sarfiyatı nasıl düşürebilirim?

    konu yakıt olunca hemen ben giriyorum devreye doğal olarak :))

    ilk sayfamızda 9-10 madde yazmıştım bu konu ile ilgili olarak. ancak şehiriçi kullanımda ne kadar uygulanabilir bakmak lazım...

    bi okuyun bakalım, işinize yarar bişeyler çıkar mı

    İlginize teşekkür ederim fakat yazdiklariniz şehir içi sıkışık trafikte pek uygulama şansı olmayan vaziyetler gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: medonk

    Kartı yuvaya tak-çıkar eller serbest sisteminin anlamı kalıyor mü?
    Ben hep cebimde geziyorum .

    lütfen 1:03:33 saatli mesajımı iyi okuyunuz.
  • Bir de bu platformda video yüklemeyi deneyim
  • Burda da olmuyor video yükleme
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hbedel

    quote:

    Orijinalden alıntı: SİBBAT

    Bugun arabanin bir ozelligini daha yeni ogrendim, bilmeyen arkadaslar olabilir buraya yazmakta yarar var bence.

    Sunroof ' acik olara arabadan inip kapilari anahtar ile yada kapi uzerindenlki dugme ile ( bunuda yeni ogrendim bu dugmeye 2 kere basinca cam ve tavani kptiyor ve anhtarsiz calistirma ozelligini devreden cikarmiyor) 2 kere basip kapattiginizda , daha sonra tekrar arabaya gelip sunroofu tekrar acmak istediginiz zaman yuvarlk sunroof dugmesinin ortasina bir kere basmaniz yeterli.

    Forumunuz hayırlı olsun,
    Camı açık kalmış aracın cam kaldırma sistemi şu şekilde işlemektedir:
    1) Kartın kapı kilitleme tuşuna 2 kez ardarda basılması halinde kapıları kilitler, camları kaldırır, ancak eller serbest sistemi deaktive olur.
    2) Kapı kolundaki tuşa 2 kez ardarda basılması halinde kapıları kilitler, camları kaldırır, eller serbest sistemi devam eder
    3) Eller serbest sisteminde iken araçtan uzaklaştığınızda kapıları kilitler, eller serbest sistemi devam eder,
    a) V2 yazılımlı araçlarda camları kaldırtma veya kaldırtmama opsiyonu vardır( default= kaldırtmama)
    b) V1 yazılımlı araçlarda camları kaldırtma için ilave işlem gerekir


    Araçtan inince, eller serbestte kapıların otomatik kitlenmesini takiben açık olan camları otomatik olarak kapatmak isteyen arkadaşlar öncelikle aracınızın cam kaldırma yazılımını öğrenmemiz gerekiyor.Anahtarsız giriş kartını yuvasına takın ve aracı çalıştırın .Kart hala yuvasında iken sol ön camın yukarı kaldırma tuşunu 3 saniye boyunca yukarı kaldırın( cam kapalı olsa da bunu yapın). sol ön camı bir miktar açın. Aracı stop edin ve kartı çıkarıp cebinize koyun. Araçtan inip kapıyı kapatın ve araçtan 2-3 metre uzaklaşın ( kart hala cebinizde olsun ve kartın tuşlarına basmayın). açmış olduğunuz cam otomatik olarak kapandıysa V2 yazılım var , şanslısınız.. Eskisi gibi kapatmasın istiyorsanız 3 saniye boyunca yukarı tuşuna basılı tutmak yerine 3 saniye boyunca aşağı tuşuna basılı tutun, camı tam kapatıp aracı stop edin ve kartı çıkarıp uzaklaşın.

    Benim tahminim makyajdan önceki 2010 ve 2011 GSlerde v1 yazılım var, diğerlerinde V2

    Çok güzel bir paylaşım olmus. Benim araç temmuz 2011 model. Çok az makyajli olanlardan ancak denedim olmadi bende. Yinede çok faydalı bir paylaşım tebrik ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrullah bozlak


    quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrullah bozlak

    Temmuz 2012 de edc şanzımanlı 5 kişilik Scenic aldım. Bu gün 1700 km oldu. Yakıt şehir içi 9 lt/100 km. (Yokuşu bol, trafiği arapsaçına dönmüş bir şehirde, Ankara'da yaşıyorum). Ne dersiniz, normal mi? Sarfiyatı nasıl düşürebilirim?

    konu yakıt olunca hemen ben giriyorum devreye doğal olarak :))

    ilk sayfamızda 9-10 madde yazmıştım bu konu ile ilgili olarak. ancak şehiriçi kullanımda ne kadar uygulanabilir bakmak lazım...

    bi okuyun bakalım, işinize yarar bişeyler çıkar mı

    İlginize teşekkür ederim fakat yazdiklariniz şehir içi sıkışık trafikte pek uygulama şansı olmayan vaziyetler gibi.

    Maalesef şehir tüketimi bu araçlarda biraz fazla malum 1.5 motor ve 1500 kg yakın ağırlık var.bende 7 kişilik model var sehir ici 8-9 larda .Ancak şehirler arası yollarda stabil kullanımlarda 4.5 gibi rakamlar rahatlıkla görülebiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • msaltik, estagfurullah kardesim. forumla alakası yok.yurtdisinda durum nedir? Edc için yorumlar nedir,navigasyon, geri kamera vs. ne yapıyorlar merak ettim. Yoksa biliyorsun, hep buradayım.

    emrullah bey, bosuna uğraşmayın bu araç s.icinde yakıyor. 10.000 den sonra 1 litre düşer, en iyisi bu olur.

    hbedel, benimki de V1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011 MODEL EDC Lİ FLUENCE ARAÇ KULLANIYORUM. BABAMA BİR ARAÇ ALMAYI DÜŞÜNÜYORUZ SEÇENEKLER İÇERİSİNDE EDC Lİ TOURER VE EDC Lİ GRAND SCENİC DE VAR. EDC Lİ G.S. KULLANAN ARKADAŞLAR ARAÇLARININ SEVMEDİĞİ ÖZELLİKLERİNİ BELİRTEBİLİRSE SEVİNİRİM. SAYGILARIMLA.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brky06

    2011 MODEL EDC Lİ FLUENCE ARAÇ KULLANIYORUM. BABAMA BİR ARAÇ ALMAYI DÜŞÜNÜYORUZ SEÇENEKLER İÇERİSİNDE EDC Lİ TOURER VE EDC Lİ GRAND SCENİC DE VAR. EDC Lİ G.S. KULLANAN ARKADAŞLAR ARAÇLARININ SEVMEDİĞİ ÖZELLİKLERİNİ BELİRTEBİLİRSE SEVİNİRİM. SAYGILARIMLA.

    Aracimda memnun olmadigim noktalar 1. Ve 2. Viteslerdeki hantalligi ve sehir icinde bu hantalliktan kaynaklandigini dusundugum 7,5-8 lt ortalamasindaki yakit degeri.(tabi bu hantalliki diger mpv 1,6 lt yi gecmeyen araclarlada karsilastirmak lazim)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brky06

    2011 MODEL EDC Lİ FLUENCE ARAÇ KULLANIYORUM. BABAMA BİR ARAÇ ALMAYI DÜŞÜNÜYORUZ SEÇENEKLER İÇERİSİNDE EDC Lİ TOURER VE EDC Lİ GRAND SCENİC DE VAR. EDC Lİ G.S. KULLANAN ARKADAŞLAR ARAÇLARININ SEVMEDİĞİ ÖZELLİKLERİNİ BELİRTEBİLİRSE SEVİNİRİM. SAYGILARIMLA.

    Bu arada simdi gordum edc li demissin, benimki manual:)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Babanızın gerçekten MPV türü bir araca ihtiyacı var mı?
  • otomatik sevmiyorum, yazarım bu şekilde ara ara... o yüzden konu hakkında çok bilgim de yok. yüzeysel...

    geçen makine mühendisi arkadaşıma sıkışık trafik esnasında şunu sordum. Şimdi EDC olsaydı bunda durma anında araç kavramada mı kalıyor? yoksa boşa mı alıyor?

    o da kavramada tutuyor dedi, o yüzden durma anında boşa alın derler, diye ekledi.

    bende dedimki, o zaman otomatiğin ne anlamı kaldı, otomatik değilde "debriyajsız" desek daha doğru :))))


    konuyu doğru mu aktardı bana? onda 2000 model otomatik astra var, hani teknoloji değişmiştir mutlaka...

    eğer bana anlattığı şekilde doğruysa çok kısa sürelerde baskı balata değişimi mi olur?

    yada başka bir deyişle otomatik vites olmasından kaynaklanacak bakımlara kaç km seviyelerine düşüyor? EDC ile ilgili bu tarz bilgilere pek rastlamadım. Hatta Fluence başlığında mıydı, burda mı yazılmıştı... ısınma mısınma diye uyarılar çıkıyomuş ekranda şanzuman ile ilgili..




  • Isınma olayı DSG'de var..EDC'de duymadım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben de duymamıştım, dayım da öyle bişeyden bahsetmemişti. Fluence başlığında geçen yazıldı, hatta epey bi şikayetçi olan varmış. bi ben duymadım diyodum, demek yalnız değilmişim.

    bu arada dün Renault'un satış danışmanlarına eğitim verirken kullandığı eğitim notlarından birini gördüm. Clio4 için hazırlanmıştı.

    müthiş bi kaynak... rakiplerle kıyaslamalar şunlar bunlar, uuuuu neler neler... Mükemmel çalışmışlar. Orda Polo ile Clio4 kıyaslaması da vardı. VW'nin genel üstünlüğü olarak DSG gösterilmişti. Karşısında da Clio4'ün buna cevabı vardı.

    o kitapçık mı diyelim, eğitim notları mı diyelim, adı herneyse, ele geçirmek lazım tüm modeller için...

    dediğim gibi müthiş bi kaynak.
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.