Şimdi Ara

@@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB 1.5dci EDC @@ (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.266
Cevap
35
Favori
130.113
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
74 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Sizi 6-7 sene önce pentax forumundan tanıyorum. Sanırım o zamanlar K7 vardı.

    Talisman için iç mekanda trim sesleri ve tıkırtılar var deniyordu megane için de bu geçerli mi ?

    Hayırlı olsun , güle güle kullanın.

    Edit: @royal_flush_ da tanımış :)


    Pentax K10D - K20D - K7 sonrasında K5 - K3 kullandım ancak iş gereği Full Frame konusunda Canon'da karar kıldım. Pentax'ın Limited serisi lensleri bambaşka dünyalar olsada Canon L serisi lenslerde çok iyi performansa sahipler. Şimdilerde ikinci gövde olarak 5D MK4 alabilirim iş durumuna göre bakacağım. Uzun zaman oldu fotoğraf bölümünde artık yazmıyorum.

    Talismanı aracımızı aldığımız gün test ettik ancak rahatsız edici bir trim sesi duymadım. Kaldıki bu konuda bende takıntılıyımdır trim sesi gelen yeri anında tespit ederim ve çaresine bakarım. Megane 4 şuan 2300km de (az önce baktım :) henüz hiçbir ses yok Allaha şükür, Ankara'da bu kış sert geçerse yazında sıcak olursa genleşmeden sonra durumu daha net görmeye başlayacağız. Şuan için bişey söylemek erken olur ancak kullandığımız 2300km boyunca neredeyse yarısını Ankara'nın berbat şehir içi yollarında arazide gider gibi bozuk yollarda gidip geldik hatta bu sabah nöbetten gelirken öyle yollara girdik ki yurt dışında aylarca kaldım 5 metrede bir rögar kapağı olan başka bir ülke görmedim diyebilirim



    quote:

    Orijinalden alıntı: royal_flush_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Hayırlı olsun, Renault şu arabanın dış tasarımına verdiği önemi biraz da içine verseymiş keşke.

    Fotoğraf makinesinin modelini de merak etmediğim değil.

    5-6 yıl önce forumun fotoğraf bölümüne takıldığım günlerden bilirim, kendisi pentax cıdır


    Bende sizleri hatırladım arkadaşlar uzun zaman oldu, fotoğraf bölümünde verdiğim emeklere hem üzüldüm kızdım bir dahada uğramadım.




  • Arabayi guzel anlatmissiniz , belki bu arac hakkinda okudugum en kapsamli yazi ,reno reklam ucreti odese yeridir ..gule gule kullanin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güle güle, kazasız belasız, ailenizle beraber mutlu mesut ve keyifle kullanın inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracınız hayırlı olsun. Bendede kendimi bildim bileli hyundai kötüdür algısı yerleşmiş sanki banada ilerki zamanlarda hyundai sahibi olacakmışım gibi gelir hep.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RuthlessRiu

    Bir Giulietta değil.
    Ama Allah yukarıda, adamlar güzel araba yapmışlar.
    Neden bilmiyorum ama bana yan profilden pek bi A 180'i anımsattı.

    Tebrik etmek lazım.

    Birkaç yıl önce Toyota da çalışan bir otomotiv mühendisi arkadaşım Megane 4 ün tasarım, yalıtım ve motor geliştirme çalışmalarında Mercedes-Benz mühendisleri ve Nissan mühendisleri ile ortak çalışma yaptıklarından bahsetti, Toyota nın dizel motor ile ilgili araştırma geliştirme departmanında çalışırken bu konuyu öğrendiğini söylemişti. Bende özellikle Yan profil ile Ön kaput ve ön spoyleri çok benzettim sanırım rastlantı değil..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakankaran

    Arabayi guzel anlatmissiniz , belki bu arac hakkinda okudugum en kapsamli yazi ,reno reklam ucreti odese yeridir ..gule gule kullanin


    Çok teşekkür ederim, otomobil konusunda farklı deneyimleri iyisiyle kötüsüyle elimden geldiğince objektif olmaya çalışarak paylaşıyorum.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarı arıza lambası

    Güle güle, kazasız belasız, ailenizle beraber mutlu mesut ve keyifle kullanın inşallah.


    Amin, sağolun, iyi dilekleriniz için.. Selamlar..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Spunch1212

    Aracınız hayırlı olsun. Bendede kendimi bildim bileli hyundai kötüdür algısı yerleşmiş sanki banada ilerki zamanlarda hyundai sahibi olacakmışım gibi gelir hep.


    Hyundai kendini çok fazla geliştiren bir marka, böyle giderse şaunki söz sahibi Japon markaların önüne bile geçebilirler.
    Özellikle güvenlik anlamında çok iyi işler çıkarıyor Hyundai. Gelişmeleri takip edin, eğer ülkemizdeki büyük çoğunluk gibi öncelikle ''piyasa'' kaygınız yoksa alın, içiniz rahat binersiniz.




  • Hayırlı olsun hocam Ankara'nın yokuşlarını sıkıntısız geçmeniz dileği ile resimler ve araç çok güzel
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    +1
    Kesinlikle katılıyorum.
  • Hocam konuyu silme AKK kalkınca fotolara bakarız



    Şaka bir yana ekran hariç güzel arabaymıs benim favorim herzaman V40 olsada

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun. Guzel bir yazi olmus elinize sağlık. Fotograflar efsane olmus sanki profesyonel çekilmiş. Renk harika...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sonunda okumaya değer bir konu ve muhteşem fotoğraflar. Kazasız belasız sürüşler.
  • Hayirli olsun Ahmet bey. Masallah diyelim nazar degmesin :) ates kirmizisi renk cok yakismis. Aracin hatlari kirmizi renkte kendini cok guzel gosteriyor. Kazasiz belasiz uzun yillar binersiniz insallah :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seven_7343


    quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Hayirli olsun,sunroof ve bose ses sistemi opsiyon olarak ekletmeyi dusunmediniz mi ? Bu arac avrupada Fransada uretiliyor haliyle kalitesine toz kondurmaz.

    Fiyat ne kadara alindi ?

    Elektronikte renault asla bas agritmaz.Fransizlarda genelde elektronik konusunda peugeot ve citroen mimli markalardir.

    Hayır Bursa'da üretilse(sedanı biz üretiyoruz) ne olacak.
    Yani bizim milletimiz kalitesizmi çalışıyor?
    aklıma başka birşey gelmiyor, fabrika üretim robatları gelen parçalar aynı.
    Neden bu ülkedeki insanlar kendi insanını küçük görür anlamadım gitti.

    Gidip PKK dostu almanları yere göğe sığdıramazssınız

    Kalitesiz çalışıyor,boşuna beyin göçü olmuyor.İşini hakkıyla,laik ve severek yapan adam bir elin parmaklarını geçmez.İsim vermeyeyim bir şirkette geçen sene çalışırken Almanya'dan kurulum ekibi geldi.Yapacakları iş mobilya montajı,özel üretim asansörlü açılıp kapanan üstü camlı sergi masası.Toplam 4 kişilik bir ekip,usta dışında 20-25 yaşında gençler vardı.Adamlar şarkı söyleyerek,sohbet ederek gecenin 2-3 üne kadar canla başla montajı yaptılar.Bizim koskoca mobilya sanayi o masayı yapamıyor,elin gavuru yapıyor.

    İşlem bitti,sonra ustabaşı elindeki kağıda bakarak yarım yamalak ingilizceyle yanlış renkte elektrik tesisatı gönderilmiş.Bunu takamam,tekrar sipariş geçeceğim.Bizim müdürde içeri depodan hemen elinde siyah spreyle koşarak çıktı siyaha boyayalım...ustabaşı gülmeye başladı.Adam imalı imalı nine! prosedür neyse onu yapacağım.Bu basit bir örnek,günü kurtarma hesabı bir yere kadar.Sonradan denetlemeye geliyorlar,o parçanın saçma sapan boyandığı anlaşılsa ağır yaptırımla karşı karşıya kalınır.

    Yerli üretim 2000 model clio rt ile fransız üretimi clio rxt kullanırsan işçilik farkını çok rahat görürsün.




  • Hocam hayırlı olsun. Allah kazadan esirgesin. Çok hoş olmuş yeni megane. renk seçiminiz çok radikal ancak muazzam duruyor. Megane 4'ün sedanı ile ilgili herhangi bir bilginiz var mıdır? aynı motor seçenekleriyle mi gelecekmiş?
  • Hayırli olsun ahmet abi :) incek'e kar yağdığı gün subaruyu arayacaksin. Onun dışında pisman etmeyecek bir karar. Keşke xv de turbo motor olsa da onu alsaydin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın. 8.7'' ekranda klima ayarlarının ekran üzerinden yapılması sıkıntı oluşturuyor mu? Ben araç kullanırken ekran üzerinden klima ayarlamanın dikkat dağıtacağını düşündüğümden ekranı 7'' olarak almıştım. Kırmızı rengi gerçekten çok hoş, GT-Line versiyonuna özel mavi renk de aynı şekilde hoş görünüyor. Tüketim değerleriniz çok iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adurgun -- 28 Eylül 2016; 17:54:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    quote:

    Orijinalden alıntı: seven_7343


    quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Hayirli olsun,sunroof ve bose ses sistemi opsiyon olarak ekletmeyi dusunmediniz mi ? Bu arac avrupada Fransada uretiliyor haliyle kalitesine toz kondurmaz.

    Fiyat ne kadara alindi ?

    Elektronikte renault asla bas agritmaz.Fransizlarda genelde elektronik konusunda peugeot ve citroen mimli markalardir.

    Hayır Bursa'da üretilse(sedanı biz üretiyoruz) ne olacak.
    Yani bizim milletimiz kalitesizmi çalışıyor?
    aklıma başka birşey gelmiyor, fabrika üretim robatları gelen parçalar aynı.
    Neden bu ülkedeki insanlar kendi insanını küçük görür anlamadım gitti.

    Gidip PKK dostu almanları yere göğe sığdıramazssınız

    Kalitesiz çalışıyor,boşuna beyin göçü olmuyor.İşini hakkıyla,laik ve severek yapan adam bir elin parmaklarını geçmez.İsim vermeyeyim bir şirkette geçen sene çalışırken Almanya'dan kurulum ekibi geldi.Yapacakları iş mobilya montajı,özel üretim asansörlü açılıp kapanan üstü camlı sergi masası.Toplam 4 kişilik bir ekip,usta dışında 20-25 yaşında gençler vardı.Adamlar şarkı söyleyerek,sohbet ederek gecenin 2-3 üne kadar canla başla montajı yaptılar.Bizim koskoca mobilya sanayi o masayı yapamıyor,elin gavuru yapıyor.

    İşlem bitti,sonra ustabaşı elindeki kağıda bakarak yarım yamalak ingilizceyle yanlış renkte elektrik tesisatı gönderilmiş.Bunu takamam,tekrar sipariş geçeceğim.Bizim müdürde içeri depodan hemen elinde siyah spreyle koşarak çıktı siyaha boyayalım...ustabaşı gülmeye başladı.Adam imalı imalı nine! prosedür neyse onu yapacağım.Bu basit bir örnek,günü kurtarma hesabı bir yere kadar.Sonradan denetlemeye geliyorlar,o parçanın saçma sapan boyandığı anlaşılsa ağır yaptırımla karşı karşıya kalınır.

    Yerli üretim 2000 model clio rt ile fransız üretimi clio rxt kullanırsan işçilik farkını çok rahat görürsün.

    Boş konuşuyorsun ben bizzat kendim üretimde çalışıyorum yazdıklarına sadece gülüyoruz hatta kaporta ekibi olarak çay molasında gülüyoruz.

    Bursa fabrikası geçen sene tüm renanault fabrikaları içinde final aves te en az hatayla ödül aldı.

    Fabrikada işler farklı yürüyor dostum mobilyacı değil bursası ayrıca tüm ekib arkadaşlarım işlerini en iyi şekilde yapıyorlar.

    Daha geçen hafta uet şefimiz teşekkür etti. son ay sıfır hatayla üretim tapıtımız için.
    Ayrıca çok sayıda kontrol birimi okduğunuda hatırlatayım.

    Örneğin final saves. (Çıkan araçlara müşteri gözüyle baklıp denetleniyor).

    Sizce dediğiniz kadar kötü montajlanmış araç olsa o ödü alırmıyız? Clio nun ana üretim fabrikası oöurmuyuz? C segmenti megane sedanı verilermi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hayırlı olsun kazasız belasız inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Tasarımı gerçekten guzel ve led farlarıyla da dikkat cekıyor ama arka tekerleri donen bir araç yapmakla bakım masraflarından geçirmeyi planlamışlar mlsf. Nissanın amerikadaki modelleri biraz gosterişli ve tasarımda da nissanla bir ortaklık içine girmişler kanaatimce

    4 control sistemini youtube da iyi inceleyin. Göründüğü gibi basit bir sistem değil önden çekerli araçlar konusunda devrim niteliğinde bir sistem. Düşük süratlerde ve 60km/h dan yüksek süratlerde farkli açılarda dönerek rayların üzerindeymiş gibi normal bir önden çekerliye göre hızlı ve güvenli viraj alabilmesi ciddi bir gelişim. Olaylara bukadar yüzeysel bakmayın.

    Size günaydınlar olsun arkadaşım.

    Four Wheel Steering (4WS): Four Wheel Steering yani dört tekerden yönlendirme sistemi olarak adlandırılan bu uygulama ise ilk olarak Mazda, Honda, Mitsubishi gibi japon otomobil üreticileri tarafından seri üretimde kullanılmıştır. Bu sistemin motor gücüyle ya da aktarma ile alakası yoktur. Sadece güvenli sürüş ve kolaylık sağlamak amacıyla geliştirilmiştir fakat günümüzde otomobil güvenlik teknolojilerinin gelişmesiyle arka planda kalmıştır ve neredeyse hiçbir binek araca uygulanmamaktadır. Yalnızca inşaat sektöründe kolaylık sağlamak amacıyla bazı kepçe ve graderlere uygulanan bir sistemdir.

    Çalışma prensibi oldukça basittir. Direksiyonu sağ veya sol yöne doğru çevirdiğinizde ön tekerleklerin yaklaşık 5’te 1’i kadar, arka tekerleklerde hızınıza bağlı olarak sağ veya sola doğru dönmektedir. Böylece aracınızı park ederken kolaylık sağladığı gibi yüksek hızdayken ve sollama yaparken güvenli sürüş sağlamaktadır.

    Kaynak:http://www.bilgiustam.com/4wd-awd-ve-4ws-sistemleri-nedir-nasil-calisir/

    Kısaca bu sistemler 80 li yıllarda zaten mazda, honda, mitsubishi kullandı ve cok fazla getirisi olmadı ve sonucta vazgecildi. Tekrar tekrar bunu yenı bişeymiş gibi yada diğer araçlardan farklı bir araç gibi gösteriş amaçlı konulan bişey olarak düşünüyorum. ayrıca ön takım masrafı gibi arka takımda masralar cıkacak maliyetler coka rtacak bakımlarda

    Öncelikle farklı yorumlarınızla renk kattığınız için teşekkür ederim..

    Bu sistemin eskiden Honda Prelude gibi araçlarda kullanıldığını zaten otomotiv sektörünü takip eden eski arkadaşlarımız mutlaka bilirler.
    Bahsettiğimiz eski sistemler sadece ön tekerin aksi yönüne hareket eden arka tekerlek sisteminden ibaret.

    Renault Sport un geliştirdiği sistem 60km/h a kadar aksi yöne 60km/h üzerinde aynı yöne dereceli olarak dönerek viraj performansını önden çekerli araçlarda kolaylaştırıyor.
    Yani sizce Formula 1 de yıllardır üst sıralara yarışan bir geliştirici bizim kadar basit düşünüyor olabilir mi ? Mutlaka güvenliğe katkısı vardır.

    Subaru'da dünyanın en iyi sürekli 4 çeker birkaç üreticisinden biri ve bu konuda uzman. Neden diğer firmalar gibi sıralı değilde boxer motor ve sürekli simetrik
    dört çeker sistemde ısrar ediyor olabilir bunu iyice araştırdım. Alçak ağırlık merkezi buna bağlı çok iyi denge ve yol tutuş ve bu nedenle çok sert olması gerekmeyen süspansiyon sistemi ile hem konforlu hem dengeli bir sürüş sağlıyor. Subaru, boxer motor ve 4 çeker sistemi pahalı olmasına rağmen sürekli dört çekerin avantajları ve güvenliği sebebiyle vazgeçmek istemiyor. Olay bunun gibi..

    Aslında bu ön tekerlekler ile birlikte senkronize çalışan arka aksın yönetim sistemi yol tutuş konusunda mutlaka katkı sağlar ancak üreticilere yük ve ek maliyet getirdiği için vazgeçilmiştir büyük ihtimalle. Ayrıca ESP vb. gibi günümüzde kullanılan elektronik sistemler virajda araçların fren sistemini kontrol ettikleri için böyle bir sisteme ihtiyaç azalmıştır.

    Ancak Renault Sport un ESP gibi sistemleri devre dışı bırakarak sportif sürüşler için geliştirdiği bu sistemde arka tekerleklerin belirli bir hız üzerinde aynı yöne dönmesi rayların üzerinde gidiyor etkisi yapacaktır ki önden çekerli araçlar içinde çok ciddi bir yol tutuş savaşının olduğu bu dönemde faydasını görmedikleri sistemi boş yere entegre edip maliyeti yükseltmezler..











    katkısı vardır o konuda hemfikiriz ama nedense hep testler pistte yapılıyor. Siz şöyle bir dışarı çıkıp 100m araba surun bakalım yollar ne alemde? bu gibi teknlojiler bizim yollarda dezavantaj bile getirebilir. Ben yine de 200 ile viraj donmedigim için benım ıcı hiçbir albenısı yok. Ha birileri de bu arabayı alıp bu 4ws sistemne guvenıp heleki bahsettiğiniz gibi espyi de kapatıp viraja arabayı zorlarlarsa şimdiden Allah Rahmet Eylesin diyor ve konuyu kapatıyorum.




  • RuthlessRiu kullanıcısına yanıt
    giuliettanın ön farı çok kötü onun haricinde en güzel c sınıfı aracı.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.