Şimdi Ara

Renault Symbol'ü tedavülden kaldırıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
2.207
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 20-02-2012
    ‘Symbol’ üretimi 2013’te bitiyor yeni Fluence 2014’te geliyor


    2012’de önce makyajlı Megane HB ardından yeni Clio üretimini devreye sokacak Oyak Renault, 2013 yılından itibaren Bursa’da ürettiği ve Türkiye’nin en çok satan otomobili olan Symbol’ün üretimini bitirecek. Symbol’ün yerine farklı bir isimle Samsung Motors tarafından geliştirilen yeni bir B Sedan model gelecek. Oyak Renault, 2014’te de orta sınıfın başarılı modellerinden Fluence’yi yenileyecek.
    200 milyon Euro yatırımla Sarkozy’e rağmen Bursa’da haziran ayından itibaren Clio4’ü üretmeye hazırlanan Oyak Renault’un önümüzdeki 3 yıllık üretim planları belli oldu. Oyak Renault, 3 yılda Megane’den Clio’ya, Symbol’den Fluence’yi kadar tüm ürün gamını yenileyecek. Oyak Renault’un Clio 4 dahil 400 milyon Euro yatırımı bulması beklenen 2012-2014 dönemindeki planı şöyle gelişecek:
    2012’de Megane ve Clio
    Oyak Renault, 2012 yılında önce Megane HB’i önemli bir makyaj operasyonuyla yenileyerek piyasaya sunacak. Aracın uluslararası test sürüşü mart sonunda İspanya’nın Sevilla şehrinde gerçekleşecek. Oyak Renault ve Renault’un 2012 yılındaki en büyük kozu ise yeni Clio yani ‘Clio4’ olacak. Haziran ayından itibaren Bursa’da seri üretimine başlanacak aracın dünya tanıtımı eylül ayındaki Paris Otomobil Fuarı’nda gerçekleşecek. Araç fuarın ardından Avrupa’da satışa sunulacak. Yılda 160 bin adet üretilecek Clio 4 için Bursa’ya 200 milyon Euro yatırım yapıldı.
    Smybol ismi tarih oluyor
    2012 yılının ardından Oyak Renault için en büyük değişim ise Bursa’da ürettiği B sınıfı sedan modeli Symbol’de yaşanacak. Türkiye’nin en çok satan otomobili ünvanını elinde bulunduran Renault Symbol, 2013’ten itibaren üretimden kalkacak. Oyak Renault, Symbol’ün yerine Samsung Motors tarafından geliştirilen yepyeni bir B sınıfı Sedan modelini Türkiye’de üretecek. Aracın ismi farklı olacak. 2006’ya kadar ismi Clio Symbol olan daha sonra adının önünden Clio’yu atan ve 2008 yılında tamamen yenilenerek bağımsız bir model haline gelen Symbol, sınıfının en başarılı modeli.
    Fluence yenileniyor
    Oyak Renault’un ürettiği modellerinin tümünü yenilemesi 2014 yılında Fluence ile devam edecek. 2014’te Fluence büyük yenilenme operasyonu geçirecek. Aynı zamanda elektrikli versiyonu da üretilen Fluence’nin 2014’te Renault’un Clio 4 ile başlattığı yeni görünümünü devam ettirecek. Türkiye’de Megane Sedan’ın ardından 110 milyon Euro’luk yatırımla ismi ‘Fluence’ olarak değiştirilip 2009’dan itibaren üretilen aracın yenisi CMF1 koduyla geliştiriliyor.







  • Helesukur artık symbol yerine kaliteli bir model gelir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz.

    Helesukur artık symbol yerine kaliteli bir model gelir
    hadi darısı fluencenin başına
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    hadi darısı fluencenin başına

    Alıntıları Göster
    Tasarımı falan geçtim.Zaten bu sınıfta alanların çoğu şirket arabası diğer alanların çoğuda uygun ve az yaktığı için alıyor.Güvenli olsun yeter.5 yıldız alsın,en azından 4 havayastığı,abs,esp gibi özellikler olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atatürk_1881

    Tasarımı falan geçtim.Zaten bu sınıfta alanların çoğu şirket arabası diğer alanların çoğuda uygun ve az yaktığı için alıyor.Güvenli olsun yeter.5 yıldız alsın,en azından 4 havayastığı,abs,esp gibi özellikler olsun.

    Alıntıları Göster
    Bilhassa son kasası bilerek tasarlanmış olamaz Muthtemelen üretimden çıkınca kendileri de şöyle bir sefer birbirlerine bakmıştır. "Doktor bu nee"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi butterfly_effect_53 -- 20 Şubat 2012; 8:33:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: butterfly_effect_53

    Bilhassa son kasası bilerek tasarlanmış olamaz Muthtemelen üretimden çıkınca kendileri de şöyle bir sefer birbirlerine bakmıştır. "Doktor bu nee"

    Alıntıları Göster
    Yamru yumru patatese benzeyen araba istemiyorum be...Avrupalı seviyorsa bana neki ? Ben bagajı büyük ve tipi yakışıklı sedan seviyorum...Ördek ve kaz şeklinde araba sevmiyorum...Zorla bize sevdirmeye çalışıyorlar..Burası Türkiye ve arkadan çarpmalarda her zaman sedan arabanın arka koltuğunda oturanların sağ kalma şansları var...Hatbeckt te öylemi ? Değil.Yolda sessiz sakin aailenle gidiyorsun. ..Arkadan gümmm dedilermi arka koltuktakiler gök yüzüne doğru bulutlara uçuyorlar....Saygılarımla.. CONCORDE ÇOK GÜZEL BİR ARABAYDI. Aynı kasa 16 V motor ve yeni donanım ile satışa çıkarılsa bu yamru yumru arabalara satışta fark atar..Arabaya benzeyen bir arabaydı..O Çelik jantları, yere geniş ve sağlam basışı, geniş ferah ve sağlam taş gibi kaportası, kasası....Hep özenerek bakardık . Biz R 12 torosa binerdik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 20 Şubat 2012; 8:55:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrAssassin

    Helesukur artık symbol yerine kaliteli bir model gelir

    Hayattan beklentileriniz çok yüksek.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S.Yalçın

    quote:

    Orijinalden alıntı: MrAssassin

    Helesukur artık symbol yerine kaliteli bir model gelir

    Hayattan beklentileriniz çok yüksek.

    Alıntıları Göster
    Bir sümbül gider, başka sümbül gelir...

    Bu sümbüle para veren olduğu müddetçe daha kalitelisi gelmez..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sye88

    quote:

    Orijinalden alıntı: MrAssassin

    Helesukur artık symbol yerine kaliteli bir model gelir

    Hayattan beklentileriniz çok yüksek.

    Huyum kurusun
  • ama yeni symboller güzeldi ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dura-Ace

    ama yeni symboller güzeldi ya
    renault bu model isimlerini çok arıyormu??

    sümbül
    fuluens
    latitüt
    kılio
    trafik

    bir tek megane doğrudürüst bir model adı.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Ben forumdakilerin aksine seviyorum bu kasasını. Hele önceki kasası gözüme daha hoş geliyor.

    Kim ne derse desin satış anlamında çok başarılı bir model. Yeni gelecek motor ve kasalarla da satış başarısı yakalyacaktir renault.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozann

    Ben forumdakilerin aksine seviyorum bu kasasını. Hele önceki kasası gözüme daha hoş geliyor.

    Kim ne derse desin satış anlamında çok başarılı bir model. Yeni gelecek motor ve kasalarla da satış başarısı yakalyacaktir renault.
    sümbül ne olur gitme
    sensiz ne yaparız biz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: swrc

    sümbül ne olur gitme
    sensiz ne yaparız biz

    Alıntıları Göster
    symbol'e sümbül, jetta'ya cetta demek, forum kurallarına aykırıdır... bilgilerinize



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 20 Şubat 2012; 11:44:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rumelian

    Bu mesaj silindi.
    Bu modeli de samsungtan alacaklar Renault ohh iyice maliyetleri düşürücek. Kendisi hiç model geliştirmeden Samsungtan,Nissandan model alarak bundan sonra işleri yürütecek herhalde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    hadi darısı fluencenin başına

  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    hadi darısı fluencenin başına







  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    symbol'e sümbül, jetta'ya cetta demek, forum kurallarına aykırıdır... bilgilerinize

    ben belki ingilize bilmiyorum?
    yazmayı da bilmiyorum okunduğu gibi yazıyorum.
    eskiden ne güzeldi jetta nın adı bora idi yazıldığı gibi okunuyordu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smoothtouchdown


    Oyak Renault, 2013 yılından itibaren Bursa’da ürettiği ve Türkiye’nin en çok satan otomobili olan Symbol’ün üretimini bitirecek. Symbol’ün yerine farklı bir isimle Samsung Motors tarafından geliştirilen yeni bir B Sedan model gelecek.

    Bildiğim kadarıyla Türkiye'de Clio III üretiliyor, Symbol Slovakya'dan geliyor diye biliyodum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazotşist

    quote:

    Orijinalden alıntı: smoothtouchdown


    Oyak Renault, 2013 yılından itibaren Bursa’da ürettiği ve Türkiye’nin en çok satan otomobili olan Symbol’ün üretimini bitirecek. Symbol’ün yerine farklı bir isimle Samsung Motors tarafından geliştirilen yeni bir B Sedan model gelecek.

    Bildiğim kadarıyla Türkiye'de Clio III üretiliyor, Symbol Slovakya'dan geliyor diye biliyodum...
    Ulkedeki otomobil stogunun kalitesinin artmasi gerek. Bu bakimdan sevindirici bir hamle. Bununla birlikte gelen gideni aratmasin da...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.