Şimdi Ara

Renault yeni 1.6 dCi 130 beygirlik motorla atağa kalkıyor (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
427
Cevap
1
Favori
47.664
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tork, tork ve tork... Forumumuzun yeni sevdası, beygir den motor hacmin den daha önemli oldu. Bir Allahın kulu da çıkıp dizel maksimum torkunu anlık kullanabilir redline a doğru atmosferik 1.6 benzinli aracın torkuna eşit bir tork verir dememiş...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    Tork, tork ve tork... Forumumuzun yeni sevdası, beygir den motor hacmin den daha önemli oldu. Bir Allahın kulu da çıkıp dizel maksimum torkunu anlık kullanabilir redline a doğru atmosferik 1.6 benzinli aracın torkuna eşit bir tork verir dememiş...


    dostum ben sana katılmıyorum,sivastan hyundai era dizel ile gelirken 1.6 atmosferik benzinlilere ot yoldurdum şahsen,124 hp toyota pes etti,hele rampalarda dikiz aynamda sinek gibi küçülüp kayboluyorlardı,,,kadranıda sonuna dayadıgım oldu zaman zaman,,,senin söylediğin 70 hp dizel ise dogrudur 110 hp benzinliye kalkışta fark atar ama beygir gücü az oldugu için tork u devam ettıremez FAKAAAAT güçler eşitse herşey değişir dizelin lehine




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    Tork, tork ve tork... Forumumuzun yeni sevdası, beygir den motor hacmin den daha önemli oldu. Bir Allahın kulu da çıkıp dizel maksimum torkunu anlık kullanabilir redline a doğru atmosferik 1.6 benzinli aracın torkuna eşit bir tork verir dememiş...


    ben diyim
    92 yatık kasa 1.6 corolla ile
    ortalama piyasa dizellerinin çoğunu ekmişliğim var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dalgıç murat


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    Tork, tork ve tork... Forumumuzun yeni sevdası, beygir den motor hacmin den daha önemli oldu. Bir Allahın kulu da çıkıp dizel maksimum torkunu anlık kullanabilir redline a doğru atmosferik 1.6 benzinli aracın torkuna eşit bir tork verir dememiş...


    dostum ben sana katılmıyorum,sivastan hyundai era dizel ile gelirken 1.6 atmosferik benzinlilere ot yoldurdum şahsen,124 hp toyota pes etti,hele rampalarda dikiz aynamda sinek gibi küçülüp kayboluyorlardı,,,kadranıda sonuna dayadıgım oldu zaman zaman,,,senin söylediğin 70 hp dizel ise dogrudur 110 hp benzinliye kalkışta fark atar ama beygir gücü az oldugu için tork u devam ettıremez FAKAAAAT güçler eşitse herşey değişir dizelin lehine

    beygir güçleri eğer yakınsa, maksimum gücünü yüksek devirde veren motorlar her zaman daha avantajlıdır.




  • Dizel araca ekonomi açısından bakıyorsak araç verimsiz olacak.
    Dizel araca performans açısından bakıyorsak araç verimli olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: dalgıç murat


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    Tork, tork ve tork... Forumumuzun yeni sevdası, beygir den motor hacmin den daha önemli oldu. Bir Allahın kulu da çıkıp dizel maksimum torkunu anlık kullanabilir redline a doğru atmosferik 1.6 benzinli aracın torkuna eşit bir tork verir dememiş...


    dostum ben sana katılmıyorum,sivastan hyundai era dizel ile gelirken 1.6 atmosferik benzinlilere ot yoldurdum şahsen,124 hp toyota pes etti,hele rampalarda dikiz aynamda sinek gibi küçülüp kayboluyorlardı,,,kadranıda sonuna dayadıgım oldu zaman zaman,,,senin söylediğin 70 hp dizel ise dogrudur 110 hp benzinliye kalkışta fark atar ama beygir gücü az oldugu için tork u devam ettıremez FAKAAAAT güçler eşitse herşey değişir dizelin lehine

    beygir güçleri eğer yakınsa, maksimum gücünü yüksek devirde veren motorlar her zaman daha avantajlıdır.


    +1




  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: dalgıç murat


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    Tork, tork ve tork... Forumumuzun yeni sevdası, beygir den motor hacmin den daha önemli oldu. Bir Allahın kulu da çıkıp dizel maksimum torkunu anlık kullanabilir redline a doğru atmosferik 1.6 benzinli aracın torkuna eşit bir tork verir dememiş...


    dostum ben sana katılmıyorum,sivastan hyundai era dizel ile gelirken 1.6 atmosferik benzinlilere ot yoldurdum şahsen,124 hp toyota pes etti,hele rampalarda dikiz aynamda sinek gibi küçülüp kayboluyorlardı,,,kadranıda sonuna dayadıgım oldu zaman zaman,,,senin söylediğin 70 hp dizel ise dogrudur 110 hp benzinliye kalkışta fark atar ama beygir gücü az oldugu için tork u devam ettıremez FAKAAAAT güçler eşitse herşey değişir dizelin lehine

    beygir güçleri eğer yakınsa, maksimum gücünü yüksek devirde veren motorlar her zaman daha avantajlıdır.


    senin sandıgın gibi olmuyor dostum,gerçek hayatta ve yol koşullarında her şey farklı,,pistte yarış yapmıyorsun,yokuşu rampası virajı olmayan yol varmı dünyada,ve ve bu yerlerde hızını düşürmeden gidip tekrar hızlanma ihtiyacı olmayan,,işte bu yüzden dizel herzaman avantajlıdır,,,kimseye degil yolda deneyimlerime ve tecrübelerime inanırım,,kim ne derse desin,,

    benim megane hb 16 16 v 110 hp benzinli aracım vardı,şimdiki dizel aracımla kısa sürede çıktığım süratlere benzinli meganeyle çıkmadım hiç ,hafif rampa olsun ,bayılır deviden düşer vites küçültürsün hızdan düşer,tekrar hızlanmak için hafif meyilli yol ara vs,,, kim ne derse desin yolda ne benzinli toyotalara meganelere ot yoldurdum ve egzos koklattım ,,SÖYLENENE DEĞİL GERÇEK HAYATTA YAŞADIĞIMA İNANIRIM BEN,,,,

    110 hp lik benzinli meganem olduğu zamanlarda,otoyolda dizel volkswagen CADDY ile kapışıpta yediğim tokatı hiç unutamam içimde ukte olmuştur... sağlıcakla kalın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dalgıç murat -- 11 Ağustos 2011; 11:16:21 >




  • Turbo dizel doğru devirde kullanıldığında benzinliye nal toplatır.

    ben eminim ki 1.6 dizel megane -1.4 tsi passat a toz yutturur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dalgıç murat


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    Tork, tork ve tork... Forumumuzun yeni sevdası, beygir den motor hacmin den daha önemli oldu. Bir Allahın kulu da çıkıp dizel maksimum torkunu anlık kullanabilir redline a doğru atmosferik 1.6 benzinli aracın torkuna eşit bir tork verir dememiş...


    dostum ben sana katılmıyorum,sivastan hyundai era dizel ile gelirken 1.6 atmosferik benzinlilere ot yoldurdum şahsen,124 hp toyota pes etti,hele rampalarda dikiz aynamda sinek gibi küçülüp kayboluyorlardı,,,kadranıda sonuna dayadıgım oldu zaman zaman,,,senin söylediğin 70 hp dizel ise dogrudur 110 hp benzinliye kalkışta fark atar ama beygir gücü az oldugu için tork u devam ettıremez FAKAAAAT güçler eşitse herşey değişir dizelin lehine


    güçler eşitsemi aynı motor hacminde benzinlidaha üstündür 0/100 km de tabi ki

    dizel rampada geçer demişşin rampada yarışmı olur aşağ ı inmeyecekmi o rampa

    dieller gitmez tokat yersiniz o benzinli araçlar dakiler ekonomi yapıyordur dizel nasıl olsa bassada yakmıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dalgıç murat


    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: dalgıç murat


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    Tork, tork ve tork... Forumumuzun yeni sevdası, beygir den motor hacmin den daha önemli oldu. Bir Allahın kulu da çıkıp dizel maksimum torkunu anlık kullanabilir redline a doğru atmosferik 1.6 benzinli aracın torkuna eşit bir tork verir dememiş...


    dostum ben sana katılmıyorum,sivastan hyundai era dizel ile gelirken 1.6 atmosferik benzinlilere ot yoldurdum şahsen,124 hp toyota pes etti,hele rampalarda dikiz aynamda sinek gibi küçülüp kayboluyorlardı,,,kadranıda sonuna dayadıgım oldu zaman zaman,,,senin söylediğin 70 hp dizel ise dogrudur 110 hp benzinliye kalkışta fark atar ama beygir gücü az oldugu için tork u devam ettıremez FAKAAAAT güçler eşitse herşey değişir dizelin lehine

    beygir güçleri eğer yakınsa, maksimum gücünü yüksek devirde veren motorlar her zaman daha avantajlıdır.


    senin sandıgın gibi olmuyor dostum,gerçek hayatta ve yol koşullarında her şey farklı,,pistte yarış yapmıyorsun,yokuşu rampası virajı olmayan yol varmı dünyada,ve ve bu yerlerde hızını düşürmeden gidip tekrar hızlanma ihtiyacı olmayan,,işte bu yüzden dizel herzaman avantajlıdır,,,kimseye degil yolda deneyimlerime ve tecrübelerime inanırım,,kim ne derse desin,,

    benim megane hb 16 16 v 110 hp benzinli aracım vardı,şimdiki dizel aracımla kısa sürede çıktığım süratlere benzinli meganeyle çıkmadım hiç ,hafif rampa olsun ,bayılır deviden düşer vites küçültürsün hızdan düşer,tekrar hızlanmak için hafif meyilli yol ara vs,,, kim ne derse desin yolda ne benzinli toyotalara meganelere ot yoldurdum ve egzos koklattım ,,SÖYLENENE DEĞİL GERÇEK HAYATTA YAŞADIĞIMA İNANIRIM BEN,,,,

    110 hp lik benzinli meganem olduğu zamanlarda,otoyolda dizel volkswagen CADDY ile kapışıpta yediğim tokatı hiç unutamam içimde ukte olmuştur... sağlıcakla kalın


    Sadece düz şehiriçi yolda araba kullananlar sizi pek anlayamayacaktır Murat Bey. 6 vitesli ithal Megane III ile söylediğiniz gibi şehirlerarası rampalı yollarda ister istemez devir düşüyor , vitesi 4'e düşürüp motoru bağırtıyorsunuz ve anlık 13-14 litre ve fazlası yakıt tüketimleri size el sallıyor. Düz yolda sorun yok ama memlekette iç anadolu haricinde illa ki bu tür yollarda gidip geliyoruz. Aslında olay dizel değil turbo olayı. Bu noktada benzin TSI motorlar da gerekli gücü sağlıyor ve boğulma yaşamıyorsunuz. Renaul TCE motorlu araç satışını niye kesti ben anlamadım. Tutmadı mı sorun mu çıktı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unixslax


    quote:

    Orijinalden alıntı: dalgıç murat


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    Tork, tork ve tork... Forumumuzun yeni sevdası, beygir den motor hacmin den daha önemli oldu. Bir Allahın kulu da çıkıp dizel maksimum torkunu anlık kullanabilir redline a doğru atmosferik 1.6 benzinli aracın torkuna eşit bir tork verir dememiş...


    dostum ben sana katılmıyorum,sivastan hyundai era dizel ile gelirken 1.6 atmosferik benzinlilere ot yoldurdum şahsen,124 hp toyota pes etti,hele rampalarda dikiz aynamda sinek gibi küçülüp kayboluyorlardı,,,kadranıda sonuna dayadıgım oldu zaman zaman,,,senin söylediğin 70 hp dizel ise dogrudur 110 hp benzinliye kalkışta fark atar ama beygir gücü az oldugu için tork u devam ettıremez FAKAAAAT güçler eşitse herşey değişir dizelin lehine


    güçler eşitsemi aynı motor hacminde benzinlidaha üstündür 0/100 km de tabi ki

    dizel rampada geçer demişşin rampada yarışmı olur aşağ ı inmeyecekmi o rampa

    dieller gitmez tokat yersiniz o benzinli araçlar dakiler ekonomi yapıyordur dizel nasıl olsa bassada yakmıyor


    evet dostum0-100 de aynı
    asagıdaki linkte renault meganenin 1,6 benzinli 110 hp 0-100 hızlanması (11.7) saniye aynı yerden 1.5 dizel 105 hp nin 0-100 hızlanması (11.4) saniye yani 5 hp daha zayıf oldugu halde benzinliden hızlı,,,iki aracın son hızları ise aynı 185 km

    http://www.renault.com.tr/page.aspx?id=518

    nereye inersen in ben idda ediyorum,dizel her yönden basar,6 vites olduktan sonra hiç farketmez,,bende hyundai era var ve kadranı sona dayayabiliyorum,bumu gitmez dediğin,,nette araştır bulursun videolarını istersen,,,,
    ayrıca dizele chip tuning yaparsan gücünü %30 dan fazla artırabiliyorsun,mesela benim hyundai 110 hp oluyor sana 145 hp ve 175 hp volvo s40 la yarışı var ve eline veriyor s40 ın,,,youtup ta videosu var ararsan bulursun,istersen link veririm,,ama atmosferik benzinliye olmuyor chip işi olsa bile 5-10 hp fark etmiyor

    bende volkswagen golf tsı 140 hp vardı bundan önceki aracımdı gidişi çok iyiydi biliyorum,,yukarıda söylediklerim atmosferik motor içindir,,turbolu benzinli araçlar bunun dışındadır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dalgıç murat -- 11 Ağustos 2011; 19:38:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    Turbo dizel doğru devirde kullanıldığında benzinliye nal toplatır.

    ben eminim ki 1.6 dizel megane -1.4 tsi passat a toz yutturur




    Dikkat et Passat Megane'a başka birşey yutturmasın.

    Sayın Volvocu arkadaşım Passat ne etti sana söyle de bilelim.

    Ayrıca Latitude'da 2.0 dCi 175 hp motor var o bile 9.9 sn'de hızlanıyor, son hızı ise 205 km/h. Passat 1.4 TSI 10.3 sn'de hızlanıyor son hızı 205 km/h.

    175 hp olan böyle ise 130'luk biras zor yer güzel kardeşim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pritt31 -- 11 Ağustos 2011; 19:39:12 >




  • ama 1,6 dizel megane 130 hp ve 320 tork olan motorsa katılırım arkadaşa,meganenin agırlığıyla Latitude'nin ağırlıgı bir değil

    mesela hyundai blue dizel 1.6 128 hp 0-100 hızlanması 10.1 saniye

    birde son hız konusuna takılmayın bence,benim hyundai era son hız 177 km yazıyor katologta ama isterseniz kadranı sona dayayabiliyorsunuz,ve hız limitörü olan araçlarda hız limitörünü bilgisayarla 3 dakikada iptal edip devir kesiciyide biraz ileri alabilirsiniz chip tuning yapan yerlerde,,ben tsı golf aracıma yaptırmıştım bunları

    herkese hayırlı iftarlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dalgıç murat -- 11 Ağustos 2011; 20:17:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dalgıç murat

    ama 1,6 dizel megane 130 hp ve 320 tork olan motorsa katılırım arkadaşa,meganenin agırlığıyla Latitude'nin ağırlıgı bir değil

    mesela hyundai blue dizel 1.6 128 hp 0-100 hızlanması 10.1 saniye

    birde son hız konusuna takılmayın bence,benim hyundai era son hız 177 km yazıyor katologta ama isterseniz kadranı sona dayayabiliyorsunuz,ve hız limitörü olan araçlarda hız limitörünü bilgisayarla 3 dakikada iptal edip devir kesiciyide biraz ileri alabilirsiniz chip tuning yapan yerlerde,,ben tsı golf aracıma yaptırmıştım bunları

    herkese hayırlı iftarlar


    Son hıza takılırım kardeşim, bir araç katalog'da yazanın en fazla 15 km üstüne çıkabilir diye düşünüyorum. Senin gibi 177 km yazan araca 220+ yaptıramıyoruz ama neyse.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31


    quote:

    Orijinalden alıntı: dalgıç murat

    ama 1,6 dizel megane 130 hp ve 320 tork olan motorsa katılırım arkadaşa,meganenin agırlığıyla Latitude'nin ağırlıgı bir değil

    mesela hyundai blue dizel 1.6 128 hp 0-100 hızlanması 10.1 saniye

    birde son hız konusuna takılmayın bence,benim hyundai era son hız 177 km yazıyor katologta ama isterseniz kadranı sona dayayabiliyorsunuz,ve hız limitörü olan araçlarda hız limitörünü bilgisayarla 3 dakikada iptal edip devir kesiciyide biraz ileri alabilirsiniz chip tuning yapan yerlerde,,ben tsı golf aracıma yaptırmıştım bunları

    herkese hayırlı iftarlar


    Son hıza takılırım kardeşim, bir araç katalog'da yazanın en fazla 15 km üstüne çıkabilir diye düşünüyorum. Senin gibi 177 km yazan araca 220+ yaptıramıyoruz ama neyse.


    youtube bak yapıyormu yapmıyormu,,,ayrıca bende video var kendi çekimim ama forum kuralları malum

    senin aracın nasıl yapsın 1.3 motor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dalgıç murat -- 11 Ağustos 2011; 20:41:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dalgıç murat


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31


    quote:

    Orijinalden alıntı: dalgıç murat

    ama 1,6 dizel megane 130 hp ve 320 tork olan motorsa katılırım arkadaşa,meganenin agırlığıyla Latitude'nin ağırlıgı bir değil

    mesela hyundai blue dizel 1.6 128 hp 0-100 hızlanması 10.1 saniye

    birde son hız konusuna takılmayın bence,benim hyundai era son hız 177 km yazıyor katologta ama isterseniz kadranı sona dayayabiliyorsunuz,ve hız limitörü olan araçlarda hız limitörünü bilgisayarla 3 dakikada iptal edip devir kesiciyide biraz ileri alabilirsiniz chip tuning yapan yerlerde,,ben tsı golf aracıma yaptırmıştım bunları

    herkese hayırlı iftarlar


    Son hıza takılırım kardeşim, bir araç katalog'da yazanın en fazla 15 km üstüne çıkabilir diye düşünüyorum. Senin gibi 177 km yazan araca 220+ yaptıramıyoruz ama neyse.


    youtube bak yapıyormu yapmıyormu,,,ayrıca bende video var kendi çekimim ama forum kuralları malum

    senin aracın nasıl yapsın 1.3 motor


    Benim aracım düz yolda 185'i geçmiyor belki de ben geçiremiyorum. Youtube'da Şahin ile ibre devirenler var hemde saniyeler içinde, onlarada mı inanalım ? 110 hp dizel bir araç asla 220'yi ibreyi deviremez.




  • hadi ordan be sanamı inanacam kendimemi,istersen gel ıspat edeyimde alıyım anahtarınısenin aracın 1.3 motor 90 beygir bendeki 1.5 16 valf 110 hp ayrıca daha hafif benimki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dalgıç murat

    hadi ordan be sanamı inanacam kendimemi,istersen gel ıspat edeyimde alıyım anahtarınısenin aracın 1.3 motor 90 beygir bendeki 1.5 16 valf 110 hp ayrıca daha hafif benimki


    Tamam geçersin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31


    quote:

    Orijinalden alıntı: dalgıç murat

    hadi ordan be sanamı inanacam kendimemi,istersen gel ıspat edeyimde alıyım anahtarınısenin aracın 1.3 motor 90 beygir bendeki 1.5 16 valf 110 hp ayrıca daha hafif benimki


    Tamam geçersin.


    şaka biryana hyundai mundayi ama gidiyor gerçekten,ben idareten aldım bunu ,renault 130 hp dizeli çıkarana kadar binicem,,,hyundai diye mevsinmiyoruz ama adamlar 128 hp lik 1.6 dizel motoru ilk çıkaran marka piyasaya,,diğerler daha düşünüyolar hindi gibi




  • nedense bu 128 lik motorun torku düşük 240 NM fln ,
    bu güce daha yüksek tork yakışırdı
    ki 105 bg lık motorlarda bile 290 Nm tork var (1,6 m jet)
    120 liği ise 300 Nm
    Renault bu 130bg motoru TR ye getirirse büyük başarı yakalr arac satışlarında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pixelbs -- 11 Ağustos 2011; 21:24:04 >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.