Şimdi Ara

Resmi Ryzen Oyun Performansı Ortaya Çıktı (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
308
Cevap
5
Favori
19.336
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu kadar bekledık ettık amd saglam gelecek dedık bu mu gelen cpu.Renderda basarılıymıs banane ben oyuncuyum oyunuma bakarım.Bır daha amd yı beklersem ne olayım.Yazıklar olsun dıyorum baskada bırsey demıyorum.
  • Knisath kullanıcısına yanıt
    İkisi de CPU-GPU senkronizasyonunun ön planda olduğu, ani CPU yüklenmelerinin olduğu oyunlar. GTA V'teki fps düşüşleri şehre yaklaşırken, Hollywood bulvarında ve hızlı hareket ederken oluyor. Sebebi de CPU'dan bazı verilerin gelmesinin çeşitli sebeplerle zaman alması. Orada benim yırtındığın ölçeklenme mevzusu da cortluyor tabi. C0'a bakıyor bütün iş. Orada ne kadar iyiyse işlemci o kadar iyi kurtarıyor. Burada da AMD'nin ciddi bir iddiası yok, FX'e göre %52 geliştirdik, rakibimiz Intel ile daha sıkı bir rekabete girecek duruma getirdik diyorlar. Ki burada sınırlayan şey frekans büyük oranda. Çünkü transistörler intel işlemcide 1ns'de veriyi bir uçtan diğer uca geçirirken AMD işlemcilerde 10ns'de diğer tarafa geçirmiyor, onda da 1ns sürüyor bu iş. Intel'deki yol biraz daha kısa ve trafik biraz daha hızlı akıyor. Bir de HT'de bu durumu GPU'daki ASync Compute olayına benzer şekilde aralıkları daraltmaya yönelik optimizasyonlar var. Haliyle burada intel'in iyi çıkması gayet normal. AMD de FX'teki hatalarını görmüş olacak ki bazı şeyleri değiştirdi. Bazı işlemler için kullanılan yapıyı değiştirdi ki önceki mesajınızda hesaplama için olanından bahsetmiştiniz. Ama bunlar son kullanıcı için çok detay olan şeyler. Hiç bir yazılımcı buna özel kod yazmaz diyebilirim. İstisna olarak ise işlemciyi tasarlayan mühendisler var. Bazı kodların daha hızlı işlenmesi için bazı optimizasyonları çeşitli aşamalarda yapıyorlar. Ayrıca AMD eski komut setlerine Intel kadar geniş destek vermiyor. Bu da ufak farklar yaratıyor olabilir. Ama bunlar bizi ilgilendirmiyor. Bizim için önemli olan sonuç. Intel genel olarak bu alanda daha iyi. AMD de büyük gelişme kaydetti ki buna mecburdu da. AMD'nin yapacağı şey Bulldozer mantığını o zaman beklendiği şekilde yapmak olmalıydı. Yani 2 çekirdeği tek çekirdek gibi kullanmaya odaklanmalı ama 2 ayrı çekirdeği 2 ayrı çekirdek olarak kullanmaya da izin vermeliydi. O zaman işte GPU yapısına daha yakın bir yapı ortaya çıkıyor ki parallel işleme konusundaki en büyük olaylardan birisi bu zaten. Boşuna ekran kartlarındaki GPU'lara binlerce küçük işlem birimi koymuyorlar, onları toplayıp gruplamayı boşuna yapmıyorlar. Tek tek olduğunda yazılımcıların kabusu olan şey günümüzde birkaç satır kodla kontrol altına alınabilecek( mükemmel seviyede diyemem ama kontrollü) duruma geldiyse bu yüzden oldu.

    AMD tanıtımlarındaki asıl şeyler hiç konuşulmuyor. Yeni nesil kodlardan falan bahsedildi. Forumlarda sayfa sayfa tartışıldı mı? Yok. Bugün kullandığımız çoğu önemli kod ve temeli 40-50 yaşında. AMD bu alanda atılım yapmayı planlıyor ki burada Deep Machine Learning olayını kast ediyorlar gibime geliyor. Geçen de kutu falan tanıtmışlardı onunla alakalı olabilir. Demem o ki bazı işleri yapmak için belirli şeyleri belirli şekilde yapmak gerekiyor. Bu, telefondaki Exynos işlemcide'de MediaTek işlemcide de, Snapdragon işlemcide de(aslında hepsi ARM tabanlı), bilgisayardaki intel, AMD işlemcide de bire bir aynı yapıda işleniyor, işlenmek zorunda. Daha kısa bir yolunu bulana kadar da böyle gidecek.Çünkü makine 1 ve 0'dan anlıyor. Apple da salak değil, boşuna kendi işlemcisini, kendi yazılım dilini geliştirmeye, makine öğrenmesine, otonom araca bu kadar yatırım yapmıyor. Mevcut sistemde fiziksel ve yazılımsal bazı kısıtlamalar var ve bunları aşamıyoruz, olmuyor. Bunu hızlandırmanın tek yolu bazen çok kaba tabirle OC yapmaktan geçiyor. İşte burada da intel'in frekans üstünlüğü kendisini gösteriyor ki oyunlardaki CPU yükü aslında çok da fazla bir şey değil grafik yükünün yanında. 6950X 86GFLOP işlem gücüne sahipken(tek izlek, normal kesinlik), 1800X 72GFLOP civarında. 1050Ti ise 2.1TFLOP gücünde. 25-30 kat daha fazla işlem gücü var yani ve yetmiyor.

    Konuyu da saptırmak istemiyorum ama kısaca toparlayayım. Intel elindeki teknolojisi AMD'nin çok önüne geçince gıdım gıdım verdi ama bu bile yeterli oldu. Çünkü üretimde daha üstün, işlem birimlerinin yapısında daha optimize bir yapıya sahip, yazılım tarafında daha şanslı, frekans olarak daha üstün. Bu durumda da oyun testlerinde 7700K'nın önde olmaması için bir engel yok. AMD ancak çok çekirdek(en az 6) verimli şekilde kullanıldığında öne geçer ki orada da frekans konusunda hala soru işaretleri var. Şimdi birkaç sonucu kontrol etmek için bakınırken gördüm, AMD'nin mimariyi tanıtırken kullandığı görseller yayınlanmış. Doğrudan oyun üzerine hiç bir şey yok. "Simultaneous gaming and broadcasting" yazıyor. Yani oyun+canlı yayın. Bu da yine benim dediğime geliyor, AMD Ryzen oyun konusunda en iyi olduğu iddiasında değil, iş yükü bölümü doğru yapıldığında genel olarak iyi performans verecek bir mimari. Oyun gibi tek çekirdek performansının ön planda olduğu alanlarda iyi olduğunu AMD iddia etmiyor. Bunu iddia eden fanatikler. Ayıca VR ve Gelecek/gelişmiş grafik API'larına atıfta bulunuyor ki burada açıkça Vulkan kast ediliyor. Yoksa o kadar çekirdeği DX yapısında kolay kolay kullanacak geliştirici bulamazlar. Bethesta ile ortaklık da Vulkan destekli veya DX12 tabanlı çok iyi optimize edilmiş bir oyunun habercisi bana kalırsa.

    Ayrıca iyi haber, 1700 modelinde de XFR var ama X olan modellerin yarısı oranında yani 50MHz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Firaristt -- 1 Mart 2017; 23:9:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mete Can Karahasan

    Bunu açıklayabilecek babayiğit var mı?
    Resmi Ryzen Oyun Performansı Ortaya Çıktı

    var.....

    sen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: No Way Out


    quote:

    Orijinalden alıntı: Knisath

    Hayal kırıklığı olan sadece Alien isolation da büyük fark var, GTA V'de daha az, onun dışında sonuçlar beklenildiği gibi.

    Mesajında hem hayal kırıklığı diyerek hem de 6/12 almayı planlıyorum demek de ayrı bir olay.

    Karar ver, hayal kırıklığı mı yoksa değil mi ?

    F/p olarak tabiki ryzen daha iyi bundan dolayı ryzen almayı planlıyorum.

    Hayal kırıklığı olan saf oyun performans değerlendirmesi.

    Bunda pek anlaşılmayacak birşey yok...

    Hocam hayal kırıklığı olan birşey yok yeni jenerasyon bakalım bios updateleri ve yazılım güncellemeleri ile biraz daha toparlar seneye daha stabil ve hatalardan arınmış bir versiyon çıkar.



    AMD yi azcik bilenler zaten intele yaklaşsa yeter diyorlardi , fiyatida orta karar olsun yeter diyorlardi.





    Simdi herkesin istediği olmuş ama başlık fail olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >








  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi No Way Out -- 1 Mart 2017; 23:15:24 >
  • Core mimarisi oturmuş bir mimari. Ve şu an için zen bu oturmuş yapıyla mücadele ediyor. Bana göre core mimarisine cevap niteliğinde bir çözüme benziyor. Revizyonlarla daha olgun olacaktır.



    Test sonuçlarını profesyonel uygulamalarla değerlendirmek daha olası. Zira bana göre bu işlemciler oyun için en iyisi bunlar diyerek uretilmemişe benziyor. Pro uygulamalarda yaptıkları şu an için pc dünyası açısından önemli.



    Çıktığı anda işlemci dunyasını domine eden firmaya karşı rekabetçi işlemci olmak amd ve bizim açımızdan daha önemli bir durum olmalı. Psikolojik olarak bu atak gerekli idi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim için değildir. Fazladan 10 fps için gidip Intel'e 600 dolar fazla para bayacagima, 500 dolar AMD Ryzen alirim param cebimde kalır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ginga Bishounen -- 1 Mart 2017; 23:23:05 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Açılın, yeni haberler var. Hem de AMD'nin kendisinden.

    Boost olayı bizim bildiğimiz gibi değilmiş. 1800X 3.6GHz base, 3.7GHz tüm çekirdekler için boost, 4.0GHz Max Precision Bost(tüm çekirdeklerde değil), 4.1GHz tek çekirdekte XFR ile ulaşabiliyor.

    Yani 3.6GHz base frekansımız var tüm çekirdekler için, bunu bir kenarda tutun. İşlemci yeterince serin durduğu sürece yük durumuna da bakılarak bazı çekirdekler 4GHz'e kadar çıkabiliyor. Buna da Precision Boost deniyor. Eğer ki tek çekirdek gücü gerekiyorsa tek çekirdek(8 çekirdekten 1 tanesi) 4.1GHz'e Precision Boost+XFR ile çıkabiliyor. İşlemcinin tüm çekirdekleri yükte ise işlemcinin çekirdekleri 3.7GHz'e çıkıyor yani base(taban) frekanstan 100MHz fazlasına. Yani tüm çekirdekler için standart boost 100MHz(kaç çekirdek varsa hepsi)+300MHz'e kadar Precision Boost(belirli çekirdeklerde, tüm çekirdeklerde değil)+X olan modellerde 100MHz, X olmayan modellerde yarısı kadar yani 50 MHz de XFR ile boost sağlanıyor tek çekirdek için.

    Bu durumda 1 çekirdek yükteyse 4.1GHz'e çıkıyor 1 çekirdek. Eğer atıyorum 3 çekirdek yükteyse 3 çekirdek 4GHz'e kadar çıkabiliyor uygun ortam(sıcaklık, voltaj vs.) varsa, eğer ki 8 çekirdekli işlemcimizden 8 çekirdek de yükteyse işlemcimiz sadece 100MHz boost yapıyor ve 3.6GHz'ten 3.7GHz'e çıkıyor. Bu da AMD sunumundaki 4.1GHz boost ayarlayınca çöken sistemi açıklıyor.

    Resmi Ryzen Oyun Performansı Ortaya Çıktı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Firaristt

    İkisi de CPU-GPU senkronizasyonunun ön planda olduğu, ani CPU yüklenmelerinin olduğu oyunlar. GTA V'teki fps düşüşleri şehre yaklaşırken, Hollywood bulvarında ve hızlı hareket ederken oluyor. Sebebi de CPU'dan bazı verilerin gelmesinin çeşitli sebeplerle zaman alması. Orada benim yırtındığın ölçeklenme mevzusu da cortluyor tabi. C0'a bakıyor bütün iş. Orada ne kadar iyiyse işlemci o kadar iyi kurtarıyor. Burada da AMD'nin ciddi bir iddiası yok, FX'e göre %52 geliştirdik, rakibimiz Intel ile daha sıkı bir rekabete girecek duruma getirdik diyorlar. Ki burada sınırlayan şey frekans büyük oranda. Çünkü transistörler intel işlemcide 1ns'de veriyi bir uçtan diğer uca geçirirken AMD işlemcilerde 10ns'de diğer tarafa geçirmiyor, onda da 1ns sürüyor bu iş. Intel'deki yol biraz daha kısa ve trafik biraz daha hızlı akıyor. Bir de HT'de bu durumu GPU'daki ASync Compute olayına benzer şekilde aralıkları daraltmaya yönelik optimizasyonlar var. Haliyle burada intel'in iyi çıkması gayet normal. AMD de FX'teki hatalarını görmüş olacak ki bazı şeyleri değiştirdi. Bazı işlemler için kullanılan yapıyı değiştirdi ki önceki mesajınızda hesaplama için olanından bahsetmiştiniz. Ama bunlar son kullanıcı için çok detay olan şeyler. Hiç bir yazılımcı buna özel kod yazmaz diyebilirim. İstisna olarak ise işlemciyi tasarlayan mühendisler var. Bazı kodların daha hızlı işlenmesi için bazı optimizasyonları çeşitli aşamalarda yapıyorlar. Ayrıca AMD eski komut setlerine Intel kadar geniş destek vermiyor. Bu da ufak farklar yaratıyor olabilir. Ama bunlar bizi ilgilendirmiyor. Bizim için önemli olan sonuç. Intel genel olarak bu alanda daha iyi. AMD de büyük gelişme kaydetti ki buna mecburdu da. AMD'nin yapacağı şey Bulldozer mantığını o zaman beklendiği şekilde yapmak olmalıydı. Yani 2 çekirdeği tek çekirdek gibi kullanmaya odaklanmalı ama 2 ayrı çekirdeği 2 ayrı çekirdek olarak kullanmaya da izin vermeliydi. O zaman işte GPU yapısına daha yakın bir yapı ortaya çıkıyor ki parallel işleme konusundaki en büyük olaylardan birisi bu zaten. Boşuna ekran kartlarındaki GPU'lara binlerce küçük işlem birimi koymuyorlar, onları toplayıp gruplamayı boşuna yapmıyorlar. Tek tek olduğunda yazılımcıların kabusu olan şey günümüzde birkaç satır kodla kontrol altına alınabilecek( mükemmel seviyede diyemem ama kontrollü) duruma geldiyse bu yüzden oldu.

    AMD tanıtımlarındaki asıl şeyler hiç konuşulmuyor. Yeni nesil kodlardan falan bahsedildi. Forumlarda sayfa sayfa tartışıldı mı? Yok. Bugün kullandığımız çoğu önemli kod ve temeli 40-50 yaşında. AMD bu alanda atılım yapmayı planlıyor ki burada Deep Machine Learning olayını kast ediyorlar gibime geliyor. Geçen de kutu falan tanıtmışlardı onunla alakalı olabilir. Demem o ki bazı işleri yapmak için belirli şeyleri belirli şekilde yapmak gerekiyor. Bu, telefondaki Exynos işlemcide'de MediaTek işlemcide de, Snapdragon işlemcide de(aslında hepsi ARM tabanlı), bilgisayardaki intel, AMD işlemcide de bire bir aynı yapıda işleniyor, işlenmek zorunda. Daha kısa bir yolunu bulana kadar da böyle gidecek.Çünkü makine 1 ve 0'dan anlıyor. Apple da salak değil, boşuna kendi işlemcisini, kendi yazılım dilini geliştirmeye, makine öğrenmesine, otonom araca bu kadar yatırım yapmıyor. Mevcut sistemde fiziksel ve yazılımsal bazı kısıtlamalar var ve bunları aşamıyoruz, olmuyor. Bunu hızlandırmanın tek yolu bazen çok kaba tabirle OC yapmaktan geçiyor. İşte burada da intel'in frekans üstünlüğü kendisini gösteriyor ki oyunlardaki CPU yükü aslında çok da fazla bir şey değil grafik yükünün yanında. 6950X 86GFLOP işlem gücüne sahipken(tek izlek, normal kesinlik), 1800X 72GFLOP civarında. 1050Ti ise 2.1TFLOP gücünde. 25-30 kat daha fazla işlem gücü var yani ve yetmiyor.

    Konuyu da saptırmak istemiyorum ama kısaca toparlayayım. Intel elindeki teknolojisi AMD'nin çok önüne geçince gıdım gıdım verdi ama bu bile yeterli oldu. Çünkü üretimde daha üstün, işlem birimlerinin yapısında daha optimize bir yapıya sahip, yazılım tarafında daha şanslı, frekans olarak daha üstün. Bu durumda da oyun testlerinde 7700K'nın önde olmaması için bir engel yok. AMD ancak çok çekirdek(en az 6) verimli şekilde kullanıldığında öne geçer ki orada da frekans konusunda hala soru işaretleri var. Şimdi birkaç sonucu kontrol etmek için bakınırken gördüm, AMD'nin mimariyi tanıtırken kullandığı görseller yayınlanmış. Doğrudan oyun üzerine hiç bir şey yok. "Simultaneous gaming and broadcasting" yazıyor. Yani oyun+canlı yayın. Bu da yine benim dediğime geliyor, AMD Ryzen oyun konusunda en iyi olduğu iddiasında değil, iş yükü bölümü doğru yapıldığında genel olarak iyi performans verecek bir mimari. Oyun gibi tek çekirdek performansının ön planda olduğu alanlarda iyi olduğunu AMD iddia etmiyor. Bunu iddia eden fanatikler. Ayıca VR ve Gelecek/gelişmiş grafik API'larına atıfta bulunuyor ki burada açıkça Vulkan kast ediliyor. Yoksa o kadar çekirdeği DX yapısında kolay kolay kullanacak geliştirici bulamazlar. Bethesta ile ortaklık da Vulkan destekli veya DX12 tabanlı çok iyi optimize edilmiş bir oyunun habercisi bana kalırsa.

    Ayrıca iyi haber, 1700 modelinde de XFR var ama X olan modellerin yarısı oranında yani 50MHz.

    Sonuç olarak benim kısaca dediğimi kendiniz açıklamışsınız.

    İşlemciler test edilirken, işlemci hızlarının durumu ve stabilitesi neydi ? Asıl sor bu zaten. Karşılaştırılan işlemci frekanslarını temel aldığımızda biri 4.2 Ghz temel çekirdek hızı diğeri 3.4 Ghz temel hız var.

    Turbo boostlar sebebiyle oluşan işlem hızı olduğunu varsayarsak aralarında 800Mhz'lik ciddi bir fark var. İşlemcide 800Mhz'lik fark 55 FPS ile 80 FPS civarı FPS oranlarının farkını çok rahat açıklar. ( 1700X - 7700K için) 1800X içinde 600Mhz'lik fark oluyor ki yine bu durumu açıklar.

    4 çekirdeği kapatıp 4 çekirdek 8 izlek 4.2 - 4.5 Ghz yapılıp GTA V test edildiğinde ve 7700K ile kıyaslama yapıldığında aradaki performans farkını daha iyi bir şekilde eleştirebileceğiz.

    Şayet bu şekilde test yapıldığında aradaki fark 3-5 FPS olursa, bu Ryzen'in daha yüksek frekans hızlarına ihtiyaç duyduğu anlamına gelecektir. Ayrıca GTA V'in cpu ölçeklendirmesinin sorunlu olduğunu ve AMD'nin turbo boost'u yine beceremediğini de gösterir. Aynı şekilde intel'in de turbo boost özelliğinden pek hoşnut değilim.

    2 gün sonra testler ile emin olmuş oluruz.




  • Ginga Bishounen kullanıcısına yanıt
    10fps fazlası için için şu anda 30$ daha az ödüyorsunuz Intel'e. Türkiye fiyatlarına yansır mı onu bilemem. Oyun için referans alınacak işlemci 7700K olur, 7600K olur. 6800K, 6900K falan olmaz, bunlar oyun değil render gibi işler için üretilen işlemciler.
  • Firaristt F kullanıcısına yanıt
    bu sene makine fuarına gittiğimde trnin önde gelen profları dünya genelinde endüstri 4.0 ya geçiş aşamasında olunduğunu bizlere anlatıyorlardı. 5.0 biraz erken gibi geldi bana ya da sen bayağı önden gidiyorsun. Eksiğim olabilir sadece 6 ay öncesinden aklımda kalanları iletiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kaand12@ kullanıcısına yanıt
    ganyan bayisine döndü forum çaktırma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geralt-of-Rivia kullanıcısına yanıt
    Ne saçmalıyorsun anlamadım ki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Firaristt

    Açılın, yeni haberler var. Hem de AMD'nin kendisinden.

    Boost olayı bizim bildiğimiz gibi değilmiş. 1800X 3.6GHz base, 3.7GHz tüm çekirdekler için boost, 4.0GHz Max Precision Bost(tüm çekirdeklerde değil), 4.1GHz tek çekirdekte XFR ile ulaşabiliyor.

    Yani 3.6GHz base frekansımız var tüm çekirdekler için, bunu bir kenarda tutun. İşlemci yeterince serin durduğu sürece yük durumuna da bakılarak bazı çekirdekler 4GHz'e kadar çıkabiliyor. Buna da Precision Boost deniyor. Eğer ki tek çekirdek gücü gerekiyorsa tek çekirdek(8 çekirdekten 1 tanesi) 4.1GHz'e Precision Boost+XFR ile çıkabiliyor. İşlemcinin tüm çekirdekleri yükte ise işlemcinin çekirdekleri 3.7GHz'e çıkıyor yani base(taban) frekanstan 100MHz fazlasına. Yani tüm çekirdekler için standart boost 100MHz(kaç çekirdek varsa hepsi)+300MHz'e kadar Precision Boost(belirli çekirdeklerde, tüm çekirdeklerde değil)+X olan modellerde 100MHz, X olmayan modellerde yarısı kadar yani 50 MHz de XFR ile boost sağlanıyor tek çekirdek için.

    Bu durumda 1 çekirdek yükteyse 4.1GHz'e çıkıyor 1 çekirdek. Eğer atıyorum 3 çekirdek yükteyse 3 çekirdek 4GHz'e kadar çıkabiliyor uygun ortam(sıcaklık, voltaj vs.) varsa, eğer ki 8 çekirdekli işlemcimizden 8 çekirdek de yükteyse işlemcimiz sadece 100MHz boost yapıyor ve 3.6GHz'ten 3.7GHz'e çıkıyor. Bu da AMD sunumundaki 4.1GHz boost ayarlayınca çöken sistemi açıklıyor.

    Resmi Ryzen Oyun Performansı Ortaya Çıktı

    Baştan beri ne yazmıştım, AMD'nin turbo boost'unu sevmiyorum, sapıtıyor diye ve bugüne kadar turbo boostu her zaman kapattım. İster intel, ister amd olsun.

    Turbo boostlarda cpu'ların davranışlarını kontrol etmede bir karmaşa çıktığında, işlemcinin düşük performans vermesi de kaçınılmaz oluyor. 4.1 Ghz'e çıkması gerekirken, anlık olarak gözlemlenen çekirdek sıcaklıkları bir nedenden sensörün sapıtmasıyla sıcaklık değerini yüksek algılayıp çekirdekleri en düşük hıza alması olası ki muhtemelen böyle bir sorun vardır, intel'de de var, amd'de var.

    Bu arada yapılan testlerde gözünüze çarptı mı bilmiyorum ama amd sistemlerde 3000Mhz ram'ler yerine hep 21** Mhz ram kullanılmış ve bu ramlerin zamanlaması CL 15. intel ile kullanılan 3000Mhz ramlerin zamanlaması da CL 15.

    Veri bant genişliği ve zamanlaması aynı iken, veri aktarım hızında 900Mhz'lik bir yavaşlık söz konusu Ryzen'ler için. Bu da FPS'yi etkileyen faktörlerden.

    O yüzden diyorum ki peşinen bu hataların olabileceğini düşünmeden hüküm vermek yanlış. Şurada kaldı 18 saat vs testler için.




  • Knisath kullanıcısına yanıt
    AMD'nin kendi tanıtımında kendi işlemcisiyle daha kötü sonuç almasına sebep olacak bir şey yapacağını sanmıyorum ama olmaz da değil, sunumda bodoslama 4.1GHz çekip sistemi çökerten adamlardan beklerim de yani
  • Firaristt F kullanıcısına yanıt
    Link ver de 299 USD'den 7700k alak? Microcenter'da anakartla birlikte aldığında iki gün geçerli fiyatlar üzerinden bir de ahkam kesiyorsun...
  • Knisath kullanıcısına yanıt
    biri de çıkıp demiyor ki kardeş sen ne anlatıyosun? izlek kelimesini ilk defa duyuyorum, thread demeye çalışıyorsun herhalde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Firaristt

    AMD'nin kendi tanıtımında kendi işlemcisiyle daha kötü sonuç almasına sebep olacak bir şey yapacağını sanmıyorum ama olmaz da değil, sunumda bodoslama 4.1GHz çekip sistemi çökerten adamlardan beklerim de yani

    Microsoft Windows Me'yi tanıtırken, bugüne kadar en iyi en sorunsuz işletim sistemimiz diye tanıtırken mavi ekran vermişti. .

    Yani olmayacak şey değil. Nöral network dedikleri, XFR dedikleri her şey şu anda CPU'lar için göreceli yeni kavramlar. Şayet sorunlar benim dediğim gibi ise AMD çözüm olarak boost'u kapatıp öyle işlem yapın diyebilir.




  • 2-3 word sayfası uzunluğunda yorum yazıyor fanboy olduğunu bilmesem oturup okuyacağım ama biliyoruz işte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yav siz ananizin karnında nasil durdunuz?



    Yarin piyasaya düşecek ryzenler. O zaman görürüz ne, ne değildir diye.



    Ayrıca hangi akıllı oyun için 6800k alıyor ki.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.