Şimdi Ara

Robogil Robot Süpürge (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
504
Cevap
30
Favori
32.318
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • robogil robot süpürge kullanıcısına yanıt

    Tam şuanda sitenizi incelerken görseli kopyaladım geldim buraya gerçek mi diye sormaya...


    Robogil Robot Süpürge

    Bu gerçek olamaz sanırım ? Robot süpürge almayacak biri dahi 1 TL ödemeden robotu alıp 1 hafta deneyip gönderebilir mi ? En azından robot süpürgeler hakkında insanların fikirlerinin oluşması açısından bakıyorum olaya.

    Sözleşmeyi okuduğumda 1000 TL kapora gördüm sonuçta geri alınacağı için önemsiz bir rakam, muhteşem kampanya...


    Deneme sadece 500B demi geçerli Luna200 de varmı ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oqi -- 15 Mayıs 2022; 12:56:56 >
  • Robogil Robot SüpürgeRobot Kafalaryoutube
    Herkese Merhabalar, Uzun dönem Robogil deneyimimizi sizlerle paylaşmak istedik umarız faydalı olur. Bizi takip etmeyi ve destek olmayı lütfen atlamayın. @Robogil Akıllı Robot Ailesi Bizi takip edin ! https://www.youtube.com/c/RobotKafalar/ https://t.me/RobotSupurge https://www.instagram.com/RobotKafalar/ https://www.facebook.com/groups/RobotSupurgeler https://www.facebook.com/RobotKafalarTR
    https://www.youtube.com/watch?v=iWEQ-fugszU
  • oqi kullanıcısına yanıt
    Merhaba Oktay, Denemesi Bedava Kampanyası'nı şuan yeni ürünümüz olan Stella 500B için düşündük ancak diğer ürünleri de denemek isteyen olursa yardımcı olmaya çalışıyoruz. İlgilenenler Robogil Müşteri Hizmetleri arayarak detaylı bilgi alabilirler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba forum üyeleri,bizde 4 ay önce aldığımız Robogil Luna 200 Uv deneyimimizi paylaşmak isteriz.



    Uzun bir araştırmadan sonra hem güzel bir ürün hem de servis ve garanti sıkıntısı yaşamayacağımız bir ürün diye bu markada karar kıldık.

    Fakat çeşitli (bazısı bizden kaynaklı) sebeplerden, bir türlü verimli kullanmadık.Bi şekilde ufak tefek problemleri de hallettik. Ama ürünün sürekli internet kopunca çevrimdışı olup tekrar bağlanamaması sorununu çözemedik. Firma Müş. Hiz. tarafından önerilen, sürekli robotun başında beklememizi gerektiren manuel yöntemler denedik ama sonuç alamadık.



    Servis incelemesi sonucu ürün % 100 Faal ama internetinizde sorun var yanıtı aldık.



    Evimizde ki diğer tüm ürünlerde çok rahat kullanabildiğimiz Wi-fi ağına robotun otomatik bağlanamaması, sorun olarak kabul edilmedi. Tüketici olarak seçimlik hakkımız olan iade talebinde bulunduk doğal olarak ama tüm yazışmalara sadece bir kez bu cevabı alabildik.Ve servis süreci tamamlandı.



    Sonuç olarak “marka sorumluluğu” adı altında, ufak tefek arıza, bakım, temizlik vs. problemlerini çözerek satış sonrası hizmet ile fark yaratmak isteyen bu firma ile gerçek bir problemde, Tüketici Hakem Heyetin de problemimizi çözmek durumundayız.



    Kullanamadığımız bir ürün için haklarımızı arayacağız. Çözülür veya çözülmez ayrı bir konu ama nihayetinde herhangi bir sanal pazardan, herhangi bir telefoncudan ürün alsaydıkta en fazla aynı sonucu yaşardık.



    Robot süpürge alırken çok faydalandığımız bu forumda bu deneyimide paylaşmak istedik..
    Robot süpürgeler hakkında başlıklı ana konuda yaptığım paylaşımı burada da yapmak isterim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • anglcrl A kullanıcısına yanıt
    Hanımefendi merhaba,

    Robotunuz halihazırda teknik servisimizde ve sizin için özel olarak şikayetinizle ilgili testleri tekrarlıyor ve ikna olabilmeniz için robotun internet bağlantısında bir sorun olmadığı ispatlayan test videoları çekiliyor. Tüm test videolarını görevli arkadaşlar size iletecektir.

    Robogil Teknik Servisi'nin de size defalarca anlatmaya çalıştığı gibi robotunuzun internet bağlantısında biz bir sorun tespit edemiyoruz. Hem wifi hem hotspot testlerinde robotunuzun internet bağlantısını kestikten sonra tekrar bağlanmasında bir sorun yok. Robot otomatik olarak tekrar bağlanıyor!

    Robotun anakartı, wifi modülü ve wifi anteni de kontrol edildi. Herhangi bir sorun görülmedi. Zaten eğer bir sorun görülseydi anında arızalı unit ücretsiz olarak değiştirilirdi. Ancak ne yazık ki robotunuz arızalı değil!

    Size defalarca önerildiği gibi, evinizde daha iyi bir internet hizmeti tercih edebilir, wifi cihaz ayarlarından daha uygun bir wifi frekansı seçebilir, wifi'nizin kapsama alanını bir çoklayıcı yardımı ile değiştirebilirsiniz.

    Robotunuzu isterseniz başka bir mekanda başka bir wifi cihazı ile veya ikinci bir telefonun hotspot bağlantısı ile de test edebilirsiniz.

    Alta Robogil Teknik Servisi tarafından sizin için özel olarak çekilen wifi cihazının fişini çekip uygulama üzerinden robotunuzun internet bağlantısının kopmasını ve wifi cihazının fişini tekrar takınca cihazınızın tekrar otomatik olarak sorun yaşamadan internete bağlandığını ve komut aldığını gösteren bir test videosunu ekliyorum.


    Not: Wifi bağlantısını gösteren test videosu müşterimizin talebi üzerine kaldırılmıştır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BravoUno -- 16 Mayıs 2022; 20:38:42 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • BravoUno B kullanıcısına yanıt
    Merhaba @BravoUno

    Her ne kadar bu platform üzerinden karşılıklı diyaloğa girmek istemesemde ve ispat videoları veya “defalarca defalarca” ithamlarınızın detaylarını buraya taşımayı tercih etmesemde siz kurum olarak bunu tercih ediyorsunuz sanırım.
    Zira ürünün servis süreci tamamlandı ve kargoya verildi mesajı bana geldikten sonra, ben özet olarak yaşadığımız problemi,forumun kuruluş amacı için burada paylaştım.

    Bir haftalık teknik servis ve müşteri hizmetleri ile yaşadığım süreci, benim çektiğim bağlanamama sorunu videosunu, müşteri hizmetlerinin sürekli olarak benim sorunumu karşılamayan aynı açıklamalarını ( ki sadece 1 maile dönüş yaptınız ve teknik servis tarafından 1 kere arandık, maddelediğiniz sebeplerin hiçbiri bizde olan sebepler değildi) ve yaklaşımını hatta değişen üslubu bende burada paylaşabilirdim.Ama paylaşmıyorum.

    Robotu alırken bildiğimiz ve aldıktan sonra kullanım kılavuzunda olan 2,4 G frekansında robotu kullanmaya çalışıyoruz aylardır ama problem yaşıyoruz. Bunu çözmek için yükseltici almak gibi veya farklı bir frekans kullanmak gibi bir zorunluluğumuz olduğunu zannetmiyorum.

    Basit bir ev ortamında Wifi ile çalışan bir çok elektronik cihaz kullanıyoruz.Ve robotumuzu da kullanmak istiyoruz. Neden arızalı olsun isteyelim?
    Bu yüzden “maalesef robotunuz arızalı değil !” ifadeniz talihsiz bir açıklama olmuş.

    Zaten THH sonucunda aleyhimize bir karar çıkar ise itiraz ile mahkemeye taşıyacağım. Ve eğer robot kullanımımıza uygun ise kullanabilmek için başka yöntemler deneyeceğiz.

    Ama şu anki durumda, robot sizin bize sattığınız şartlarda kullanamadığımız bir ürün ve bu bizi kullanım hakkını arama yoluna götürüyor. Zaten firma olarakta bunu bize siz ilettiniz.
    THH’ ne gitmekte özgürsünüz diyerek.

    Bu nedenle, alanda en güvenilir firma olarak,satış sonrası marka sorumluluğu gereği yapmanız gerekenin bizi ikna etmek olduğunu düşünüyorsanız buna hiç gerek yok.

    Teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anglcrl -- 16 Mayıs 2022; 22:16:6 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • anglcrl A kullanıcısına yanıt
    Hanımefendi,

    Robogil Teknik Servisi tarafından iletilen ve hotspot bağlantısının da sorunsuz sağlandığını gösteren test videosunu da alta ekliyorum..


    Not: Hotspot bağlantısını gösteren test videosu müşterimizin talebi üzerine kaldırılmıştır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BravoUno -- 16 Mayıs 2022; 20:38:20 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • anglcrl A kullanıcısına yanıt
    Hanımefendi,



    Robogil Teknik Servisi ve Robogil Müşteri Hizmetleri'nde görevli arkadaşlarımız bir süredir size hizmet vermeye ve sorununuzu çözmeye çalışıyorlar.



    Hem telefon ile hem mail üzerinden size gerekli bilgiler de aktarıldı.



    Robotunuzun wifi testleri defalarca tekrarlandı.




    Teknik Servis işlemleri tamamlandığı için bugün ürününüzün kargoya verilmesi planlanmıştı, bu kapsamda size bilgi verildi.





    Ancak size durumu daha iyi açıklayabilmemiz için benim talimatım ile size özel videolar çekilmesi için bugünkü kargolama işlemi iptal edildi.



    Konuyu foruma taşıyan sizsiniz!

    Bu bize ithamlarınıza karşı kendimizi savunma ve cevap hakkı verir.



    Aynı şekilde, THH'ne gideceğinizi hem mail hem de telefonda belirtmeniz üzerine bu hakkınızı doğal olarak kullanmanızda bir sorun yok.. Hakkınızdır. Bunu ifade etmemizi dahi yanlış anlıyorsunuz.



    Robotunuzu kullanamamanıza biz de üzülüyor ve size elimizden geldiğince yardım etmeye çalışıyoruz. Ancak bizim tespitimiz, videolarda da görüldüğü üzere robotta değil. Size başka bir robot göndersek de, mevcut şartlarda aynı problemi yaşamanız büyük ihtimal.



    Bu kapsamda, istediğiniz başka bir husus varsa bu platformdan veya Teknik Servis personeline ulaşarak iletin, yine elimizden geleni yapmaya çalışalım.



    Ancak tek müşterimiz siz değilsiniz. Başka müşterilerimize de hizmet vermemiz gerekiyor.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BravoUno -- 16 Mayıs 2022; 20:8:20 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • BravoUno B kullanıcısına yanıt
    Tekrar belirtiyorum. Bu forumun sadece memnuniyet veya kullanım detayı için kurulduğunu düşünmeyip tecrübelerinde aktarılmasında kullanılabileceğini düşünüyorum.

    Konu ile ilgili ilk mesajımda size yönelik bir itham veya açıklama talebi ile bir şey yazdığımı düşünmüyorum.
    Hala ve hala tek taraflı yaptıklarınızı anlatan sizsiniz.

    Üstelik KVK kanununa aykırı olarak içinde ismim geçen ve süreçte bana özel olarak göndermeniz gereken videoyu herkese açık bir platformda, (ben paylaşım yaptıktan sonra) paylaşarak yapıyorsunuz.

    Bu durum ve son yazdığınız “sizden başka müşterilerimize de hizmet vermemiz gerekiyor” cevabınız kurumsal yaklaşımınız ise gerçekten daha fazla diyaloğa gerek olduğunu sanmıyorum. Hukuki bir tabanda sorunu çözmek uygun olacaktır.
    İyi çalışmalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anglcrl -- 16 Mayıs 2022; 20:54:25 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • anglcrl A kullanıcısına yanıt
    Hanımefendi,

    Videolar size özel çekildi ancak ithamlarınız karşısında videoları burada sizin gönderilerinize cevaben yayınlamak durumunda kaldık. İsterseniz videoları kaldırabiliriz veya özel bilgileriniz geçiyorsa rahatsız olduğunuz o kısmı kesebiliriz. Özel bilgilerinizi ifşa etme gibi bir derdimiz yok..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • @anglcrl benim gibi sitede çokça aynı modemin bulunduğu yerde bu sorunu yaşıyorsanız maalesef modemle alakalı olabilir. Aynı şeyi ben de başka bir üründe yaşadım. İnternet sağlayıcısı bunu kabul etmedi, parasıyla dahi servis getirmekte zorlandım. En son iptal ederim deyince servis sağlandı, modem değişti ve sorun çözüldü.


    Bu durumda uzaktan şu ya da bu haklıdır diyemiyorum, sadece böyle bir seçenek de olduğunu belirtmek istedim.


    Umarım bir an önce probleminiz çözülür.

  • deserthawk D kullanıcısına yanıt
    Öneriniz için teşekkür ederim@deserthawk. Artık THH süreci sonuçlandıktan sonra robotu kullanmak durumunda kalırsak bu yöntemleri deneyeceğiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anglcrl -- 17 Mayıs 2022; 16:22:50 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Değerli forum üyeleri,


    Robogil ile iş birliğimiz yok ama gönül birliğimiz var bizi (Robot Kafalar) tanıyanlar bilir.

    Bugün harika bir robot süpürge sektör, piyasa vs sohbeti yaparken Robot Kafalar takipçilerine özel www.robogil.com adresindeki tüm robot süpürgelerde geçerli 250 TL indirim kodunu kaptık.

    Kod : RoboKafa22


    Robogil robot süpürge alacaklara tavsiyem öncelikle youtube kanalımızı takip edip ilgili robotun videolarını mutlaka izleyip (Bilinçli alınan robot süpürge asla üzmez pişman etmez) sonrasında kodu sitede kullanarak alım yapabilirler. Detay sorusu olan var ise özelden memnuniyetle yardımcı olur yönlendiririz.


    Robogil'in şu hizmetlerine de vurgu yapmak lazım ;


    • Eskiyi yada bozuğu getir yeniyi %20 indirimle götür.
    • Yorum yap +1 yıl garanti ve +1 periyodik bakım kazan.
    • 7 gün ücretsiz kirala


    Örnek olarak Stella 500B için kaba bir hesap yapacak olursak robot 8000 TL , eski robot yada bozuk bir robot getirdin 6400 TL ye düştü, bizim kodu girdin 6150 TL oldu e birde yorum yaptın 1000 TL değerindeki garanti ve bakıma sahip oldun. Robot sana aslında 6150 TL ye mal oldu ama ek garanti ve bakımı da sayarsan 5150 TL ye gelmiş oldu.


    Şu robotu 3 yıl premium bir garanti ve 3 kez ücretsiz bakım ile bu rakama almak bedava almak gibi birşey çok açık ve net söylüyorum.

    Hatta almadan önce 7 gün ücretsiz kirala evinde dene sonra satın al, bizce mükemmel bir hizmet...


    Hiç robot süpürge denememiş, robot süpürgeler gerçekten söylendiği kadar iş görür mü yoksa hepsi palavramı gibi aklınıza takılan sorular varsa bundan iyi fırsat olabilir mi ? Kirala kendin karar ver beğenirsen al beğenmezsen alma bu kadar basit.





  • oqi kullanıcısına yanıt

    Bilgilendirme için teşekkürler keske bozuk robot için indirim yapacaklarına bunu dogrudan fiyatlara yansitsalar malum ilk defa kullanacak kişilerin bozuk robotu olmuyor . Çöp olmus bir robottan edecekleri karı düşüp geri kalan indirimi fiyatlarına yansitma gibi bir durum güzel olurdu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kml_77 K kullanıcısına yanıt
    Selamlar hocam, hiçbir firmada bu tarz bir kampanya yok olana da fiyatı indir bu kampanyayı yapma diyip kestirip atmamak lazım. Örnek olsun diğer markalara da bence.

    Fiyatı indirip eski robotunuzu aldık varsayın deseler forumda linç yerler bence, hadi ordan zaten normal ederi bu deriz, hep buluruz diyecek bir söz be hocam...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kml_77 K kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    "Eskiyi getir, yeniyi götür" kampanyasını; elinde arızalı veya faal halde bir robot süpürge olup, robot süpürgesini yeni bir modelle değiştirmek isteyenlerin faydalanması ve Robogil'in satış sonrası destek hizmetlerini deneyimlemesi için geliştirdik.

    Kampanya kapsamında genelde arızalı durumdaki robot süpürgeler geliyor.

    Bunlar malumunuz son iki üç senedir oldukça uygun fiyata tabiri caizse penir ekmek gibi satılan ünlü markalar.

    Bu marka robot süpürge kullanıcıları karşılarında bir muhatap bulamamaktan ve bir arıza durumunda teknik servis hizmeti alamamaktan şikayetçi.

    Bazıları da yetkili teknik servis ücretlerinin çıkardığı faturalardan şikayetçi.

    Örneğin dün kampanya kapsamında robotunu yenileyen bir müşterimiz, basit bir tekerlek arızası kapsamında markanın teknik servisini kendisinden 750₺ servis ücreti istendiğini beyan etti..!

    Robogil, kampanya kapsamında gelen çeşitli marka ve modeldeki eski robot süpürgeleri (sizin deyiminizle çöp olmuş robotları!) herhangi bir şekilde kazanç maksatlı kullanmamaktadır.

    Elinde eski robotu olmayıp da yeni robot süpürge siparişi verecek müşteri adaylarımız ise gelecek indirim kampanyalarını takip edebilirler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben de bir süredir robot süpürgeler hakkında araştırma yapmaktaydım, verdiğiniz bilgiler için teşekkürler çok faydalı oldu. En azından biraz fikir edinmiş oldum.

  • Arkadaşlar, şarj istasyonunun yerini değiştirdim ve en az 1 haftalık kullanım gözlemledim.

    Robotu kesinlikle kuytu köşeye koymayın, benim en büyük hatam buydu.

    Evet önceki mesajlarda yazdığım, robotun kendi yerini bilmesine rağmen konum bulmaya çalışması yine saçma geliyor ancak robotun şarj istasyonunu açık bir alana sabitlediğimde sadece kısa bir mesafe gidip sonra geri dönüyor. Dolayısıyla bu kabul edilebilir bir şey. (Süre açısından)


    Önceki konumlandırmada robot şarj istasyonundan yerini doğrulamak için çıkıyordu ancak geri dönerken şarj istasyonu yakınlarında farklı nesneler olduğu için onlara çarpıp dönüyordu falan.


    Şimdi yaptığı şey şarj istasyonundan çıkıp bir kaç metre gidip sonra şarj istasyonu önüne geri dönüyor ve yerini anlayıp temizliğe başlıyor.


    Önceki mesajlarda yazdığım gibi uzun süre bulma sorunu vb sorunlar yaşıyorsanız kesinlikle şarj istasyonunu açık bir alana konumlandırıp sabitleyin.


    Öneriyi yapan herkese teşekkür ederim.


    Ayrıca bilgilendirmemi istemiştiniz. Kesinlikle net çözüm, denemenizi öneririm. @lord-06-




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolga1461 -- 23 Mayıs 2022; 22:5:29 >




  • tolga1461 kullanıcısına yanıt
    Deneyimlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.

    Her evin kendine özel şartları olabiliyor ve Müşteri Hizmetleri personelimiz doğal olarak eviniz hakkında sizin kadar detaylara hakim olmadan genel hususlarda sizlere yardımcı olmaya çalışıyor.

    Müşterilerimizden beklentimiz, Müşteri Hizmetleri'nin yönlendirmeleri doğrultusunda muhtemel sorunlara sizin gibi çözüm odaklı yaklaşmaları.

    Robotunuzu iyi günlerde kullanmanızı dileriz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.