Şimdi Ara

Robogil Robot Süpürge (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
504
Cevap
30
Favori
32.343
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tolga1461 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler bilgilendirme için...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • MEGA MAYIS’a özel fiyatıyla Robogil Stella 500B Robot Süpürge ve Paspas..

    Üstelik, Trendyol’a özel sürpriz kupon indirimiyle!

    Link:



    Robogil Robot Süpürge



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi robogil robot süpürge -- 24 Mayıs 2022; 18:48:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • robogil 500A modelini boynerden aldım. 1000 TL lik hediye çekini hala alamadım. müşteri hizmetleri boynerden temin etmemi istiyor boynerin bu konuda bilgisi yok. boyner müşteri hizmetleri de konuya vakıf değil. robogil müşteri hizmetleri de illa boynerden almamı istiyor. @robogil robot süpürge sayın yetkili sorunumun çözümünde yardımcı olurmusunuz.

  • funnyman043 F kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Normalde Boyner ister internet üzerinden, ister mağazalarından gerçekleşen siparişlerde 1.000₺ değerindeki "Ek Garanti ve Yıllık Bakım" Hediye Çekini size vermesi gerekirdi.

    Sanıyorum bu husus atlanmış.

    Sorununuzun çözümü için Robogil Müşteri Hizmetleri'ne Boyner faturanızın görselini iletmeniz yeterli. Hediye çekiniz aktive edilecektir. Konuyu takip edebilmem için özelden bana ad soyad ve telefon bilginizi iletirseniz sevinirim.

    Bir de ürünü satın aldığınız mağaza veya satış personeli bilgisini bize iletirseniz mağazaya ulaşıp uyaralım, aynı şey başkalarının da başına gelmesin.

    Ürününüzü iyi günlerde kullanmanızı dileriz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi robogil robot süpürge -- 26 Mayıs 2022; 11:4:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @robogil robot süpürge ilginiz için teşekkür ederim. Sorunum çözüldü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o kadar çok alternatif var ki hangisi iyi kötü kararsızım

  • hakanyldrm92 kullanıcısına yanıt

    Çözüm basit hocam : https://www.robogil.com/kiralama

    İlk deneyimse hem robot süpürgeleri tanımış olursun hem de direkt evine uygun bir model mi kiraladığın model görmüş olursun ona göre satın alırsın.

  • Bende almayı düşünüyorum ama karar veremedim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FantaFox kullanıcısına yanıt

    Merhaba,

    Yukarıdaki mesajda @oqi arkadaşın dediği gibi Robogilin Denemesi Bedava hizmetinden faydalanabilirsiniz.Denedikten sonra robot süpürgeler hakkında bir fikre sahip olabilirsiniz.hemen hemen hepsi birbirine yakın temizlik performansı sunuyorlar.Dikkat etmeniz gereken size özel evinizin durumu ve beklentileri karşılayıp karşılayamıyacağı.Robogili iyiki tercih etmişim diyeceğiniz konular servis,yedek parça(fiyatlar bence makul) ve karşınızda muhatap bulabilmek.Ne yazıkki şu anda Türkiye'de bu ihtiyaçları karşılayan birkaç firma var.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence harika bir teknoloji

  • ronaldo daha iyi

  • Yıllar önce yurtdışından getirterek -en azından kendi çevremdeki- ilk robot süpürge kullanıcılarındanım.

    Konuyu yeni gördüm ve yerli üretim/yerli firma olması adına çok sevindim. En azından web sitesinde gördüğüm kadarıyla piyasayı yakalamak için alelacele "yapmış olmak için yapılmış" dandik ürünlere benzemiyor.


    Servis kısmı önemli. Gidiş geliş kargo dahil garanti verilmiş bu güzel. Ama esas olay elbette bozulma oranının mümkün olduğunca az olması. Bir diğer nokta da tamir süresi. Ürün servise gittiğinde yoğunluktan 30 gün tamir beklemesi çok sıkıcı olur. Ama bir haftada geri dönüyorsa süper tabii.


    Fiyatlar çok rekabetçi gelmedi bana maalesef. Mesela Luna-200 yerine bir başka markanın hem UV'li hem de boşaltma istasyonlu modelini tercih ederim. Bir de 200 ile 200UV arasında 1000TL fiyat farkı olmaması lazım. Bir UV lamba kaç para ki sanki? Anakart ve güç ünitesi gibi fiyat farkı yaratacak noktalarda bir değişiklik gerektirmediğini düşünüyorum. Eminim pazarlama ekibi böyle bir fiyat farkı koyalım da değerli olsun demiştirRobogil Robot Süpürge 

    Bir de açıklamalarda göremedim var mı bu özellik bilmiyorum ama, "Sadece git şu işaretlediğim alanı süpür" gibi bir özellik olmalı. Mesela bizim salonda sürekli kırık dökülen bir bölge var. Sadece orayı süpürüp yerine geri gitmesi için kendi süpürgemde o bölgeyi haritada ayrı bir odaymış gibi tanımlamam gerekti. Ayrı oda olarak tanımlayınca da başka sıkıntılar çıkıyor tüm salanou süpürtmek istediğimde. Keşke uygulamayı açtığımda harita üzerinde boyutları ayarlanabilir bir kare ile git şurayı süpür diyebilsem. Ve hatta o bölgeyi de (ayrı bir oda olarak değil de bir bölge olarak) kaydedebilsem. Böylece kırık döküldükçe "Hey google, kırıkları temizle" derim, cihaz da gidip güzelce temizleyip geri döner. Off havaya bak:)


    Benim şu an ki ürünümde en çok canımı sıkan nokta, uygulamanın açıldığında cihaza bağlanmasının 40-50 saniye sürmesi. Cihaz modeli Çin için yapıldığından sadece Çin sunucuları üzerinde register edilebiliyor. Böyle olunca da ilk bağlantı kısmı çok yavaş oluyor. Umarım sizde altyapı iyidir ve Türkiye'dedir.


    Hayırlı olsun, başarılarınızın devamını dilerim:)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gozcelik -- 9 Haziran 2022; 15:53:49 >




  • anglcrl A kullanıcısına yanıt

    Merhabalar,

    Muhtemelen sorun wifi modeminizdedir. Bazı eski tip modeller böyle ufak anlık kesintiler yapabiliyorlar. Bir video izlerken, bir dosya indirirken veya bir internet sitesinde gezinirken veriler bufferlandığı için bu kesintiler farkedilmiyor fakat böyle bir cihazın sunucu ile kurduğu bağlantı kopunca, tüm güvenlikli giriş işlemleri vs. baştan yapıdığından sıkıntı çıkıyor.

    Bir de eğer etrafta çok falza modem varsa kanal çakışmaları olabiliyor. Modeminizin ayarlarına girip "kanal ara" dediğinizde iletişim kanalını daha boş olan bir hatta yönlendirecektir. Bu da belki çözüm olabilir.

    Ben sırf bu sorun yüzünden normal modemimin yanına başka bir wifi modem alıp access point olarak kullanmaya başladım. Çünkü kablonet'in kendi modemi bu şekilde sürekli minik kesilmeler yaşatıyordu.


    Mümkünse cihazı farklı marka modem kullanan bir komşunuza götürüp onun wifi ağına bağlayarak deneyin. En azından sorun bu ise ucuz yollu bir Access Point ile sorununuzu çözebilirsiniz. Ya da esas modeminizi değiştirebilirsiniz.


    Hatta varsa cep telefonunuzun hotspot özelliğini açıp, cihazınızı bu wifi üzerinden internete bağlayıp deneyebilirsiniz.


    Şimdi firmaya şu noktada hak veriyorum. Cihazda bir sorun yok (durum yukarıda belirttiğim gibiyse). Sizin internet alt yapınızın sorumluluğunu da alamazlar. Musluk satan birisi sizin evin su basıncını garanti edemez sonuçta:)


    Ama size de hak veriyorum. Şu veya bu sebepten bu üründen istenilen performansı alamamışsınız. Öyle aylarca kullanıp da geri vereyim demiyorsanız firmanın ürünü -gerekirse sırf müşteri memnuniyeti sebebiyle- geri alması lazım. O ürünü ucuz ve garantisiz olarak -teşhir ürünü gibi- satıp maliyetini kurtarabilir. Ya da şu ücretsiz kiralama işlemlerinde kiralanan cihazlara dahil edebilir.


    Servis kayıtları sebebiyle KHH'nin sizin lehinize bir karar alacağını zannetmiyorum maalesef:( Eğer cihaz bir başka wifi'da sorunsuz çalışıyor ise wifi probleminizi giderip cihazı kullanmanın tadını çıkarın derim.





  • gozcelik kullanıcısına yanıt
    Övgü, eleştiri ve temennileriniz için teşekkür ederiz..

    Lazer navigasyonlu tüm modellerimizde bahsettiğiniz Nokta Temizlik ve Alan Temizliği modları bulunmaktadır..

    İyi forumlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gozcelik kullanıcısına yanıt

    Ben Luna-200 UV kullanıyorum, firma ile de hiç bir alakam yok, baştan söyleyim :)

    Git şu bölgeyi temizle demek mümkün, sadece seçtiğiniz alanı temizleyip dönüyor. Önemli bir özellik bence de.

    Ürün yerli değil Çin üretimi. Firma ithalatçı, kendi markasına ürün yaptırmış, esasen abir x8 idi galiba. Yurtdışı sitelerde incelemesi var, bir sıkıntı belirtmemişler.

    Uygulamanın cihaza bağlanması 5sn sürüyor, 5 sn sonra da harita ekrana geliyor ve komut almaya hazır oluyor. Yani maks 10sn, merak edip kronometre ile ölçtüm az önce.

    Başka bir cihaz için yaklaşık aynı ebatta uv lamba aldım, 150 lira. Led uv pek yaygın değil, içini açıp bakmadım ama bundaki lamba da gaz deşarj tüpüne benziyor. Gaz deşarj tüpü sürebilmek için özel bir devre tasarlanır, yüksek gerilim çıkışlıdır, şu an bu güçte düzgün bir sürücü 200 lira civarında.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • gozcelik kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, teşekkür ederim aydınlatmalarınız için.
    Şu an için THH süreci devam ettiğinden dolayı daha fazla bu konuda detay yazmaya gerek yok diye düşünüyorum.

    Ama yaşadığımız sıkıntılara ithafen, hayır musluk satanın bizim su basıncımızı garanti etmesini tabiki beklemeyiz. Hangi şartlarda çalışması gerektiğini garanti ediyorsa o şartlarda çalışmayı garanti eder.

    Robotunda bu mevcut kullandığımız internet hızında, çalışması gerektiğini garanti etmesi gibi.

    Modemin eski olması (ki değil) , çevrede fazla kanal olması, We back’in Çin merkezli bir uygulama olmasından dolayı tekrar bağlanamaması gibi sebepler, bize robotu alırken bilgilendirmesi yapılan detaylar değildi.

    Bu nedenle yaşadığımız mağduriyeti firmaya bildirmek durumundaydık ve bildirdik.
    Biz robotu kullanabilmek için neden yükseltici veye modem alalım?Evdeki tüm cihazları kullanabiliyorken..

    THH de çözüm olmazsa elbette kullanabilmenin yollarını arayacağız çünkü ihtiyaçtan kullanmak için aldığımız bir ürün. Ama thh sonucu olumlu olur veya olmaz çok önemli değil.
    Forum bilgilendirme amaçlı açılan bir platform olduğu için deneyimlerimizi paylaşmış olduk.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.