Şimdi Ara

Rölanti dalgalanması - Stop Etme sorunu - Hararet Düşüklüğü (ss'li) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
6
Favori
50.589
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    Hararet dusuklugu sorun mudur? Bizim arac genelde 80 derecede dolaniyor.

    Muhtemelen termostat sorunu var.Aracınızı 88-92 derece arası bir değerde görmüyorsanız termostattan kaynaklanması muhtemel.Detaylı bakmadan
    bundan dah kesin birşeyde söylenemez pek fazla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gladyator] -- 12 Haziran 2014; 13:39:41 >
  • erkmenson kullanıcısına yanıt
    bu kadar basit bi sorunun dandik ustalar yüzünden uğraştırması üzücü aynı sorunu bende yaşamıştım normal diyorlardı ısrarım sonucu termostatı ve hararet müşrülünü değiştirip kurtulmuştum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    Hararet dusuklugu sorun mudur? Bizim arac genelde 80 derecede dolaniyor.

    çok fazla fark görünmüyor bazı araçlarda 80 olabilir hızlanıp yavaşladıkça değişmiyorsa sorun yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk343458


    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    Hararet dusuklugu sorun mudur? Bizim arac genelde 80 derecede dolaniyor.

    çok fazla fark görünmüyor bazı araçlarda 80 olabilir hızlanıp yavaşladıkça değişmiyorsa sorun yok

    Benim her an degisiyor hocam mesela rampa asagi viteste ineyim hemen 80in altina dusuyor, gaza basayim 90in ustune cikiyor ama hic rolanti sikintisi yok. Sizce sabit olmamasi sikinti mi? Arac 2000 model vectra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ~Lion King~ kullanıcısına yanıt
    kesilikle sıkıntı öyleyse ustaya sorsanız normal der termostat ve hararet müşrülünü baktırın
    rolanti olayı ayrı konu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufuk-34JD58 -- 12 Haziran 2014; 14:06:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk343458


    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    Hararet dusuklugu sorun mudur? Bizim arac genelde 80 derecede dolaniyor.

    çok fazla fark görünmüyor bazı araçlarda 80 olabilir hızlanıp yavaşladıkça değişmiyorsa sorun yok

    Benim her an degisiyor hocam mesela rampa asagi viteste ineyim hemen 80in altina dusuyor, gaza basayim 90in ustune cikiyor ama hic rolanti sikintisi yok. Sizce sabit olmamasi sikinti mi? Arac 2000 model vectra

    yakıtta fazlalık var mı _ ?




  • Termostat bozulmustur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk343458

    bu kadar basit bi sorunun dandik ustalar yüzünden uğraştırması üzücü aynı sorunu bende yaşamıştım normal diyorlardı ısrarım sonucu termostatı ve hararet müşrülünü değiştirip kurtulmuştum

    yahu neleri neleri değiştirecekler azıcık anlamasak arabadan. Hiç acıma, Allah korkusu , motor bilgisi olmaz mı adamlarda ? olmuyor işte. İşin içinden çıkamayan boğaz kelebeğini değişiyor. bir kere de mantığını kavrayıp parça değiştirmeden tam teşhis koyan usta görmedim. kendi hastalığımın doktoru oldum , kendim teşhis koydum ve gittim ustaya '' EMİR VERDİM '' bunu yap diye.. Bunlar bundan anlıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    Termostat bozulmustur

    vectra için mi söyledin , polo için mi ?

    yeni bi entry girmeyim buradan yzayım: termostat fazla bozulmuyor, kaba bi alet, çalışma mantığı da kara düzen. eğer gösterge değişken gösteriyorsa şu sıralama ile kontrol ve değişim yoluna gidin :
    1- hararet müşürü
    2- termostat
    3- gösterge
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    Termostat bozulmustur

    vectra için mi söyledin , polo için mi ?

    yeni bi entry girmeyim buradan yzayım: termostat fazla bozulmuyor, kaba bi alet, çalışma mantığı da kara düzen. eğer gösterge değişken gösteriyorsa şu sıralama ile kontrol ve değişim yoluna gidin :
    1- hararet müşürü
    2- termostat
    3- gösterge

    Basliktaki arac polo hatta termostati gectim termik fan olmadi lazim oda bozulmus olabilir ona da bi baktir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    Termostat bozulmustur

    vectra için mi söyledin , polo için mi ?

    yeni bi entry girmeyim buradan yzayım: termostat fazla bozulmuyor, kaba bi alet, çalışma mantığı da kara düzen. eğer gösterge değişken gösteriyorsa şu sıralama ile kontrol ve değişim yoluna gidin :
    1- hararet müşürü
    2- termostat
    3- gösterge

    Basliktaki arac polo hatta termostati gectim termik fan olmadi lazim oda bozulmus olabilir ona da bi baktir

    tüm bu sorunlara özet geçeyim. Polo classic 'in bu sorunun tek çözümü av avans ayarı. Disbrtor'ün komurlerını, kurumları kontrol edecen, bilgisayarla sağlam avans çekecen, oldu bitti




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    Termostat bozulmustur

    vectra için mi söyledin , polo için mi ?

    yeni bi entry girmeyim buradan yzayım: termostat fazla bozulmuyor, kaba bi alet, çalışma mantığı da kara düzen. eğer gösterge değişken gösteriyorsa şu sıralama ile kontrol ve değişim yoluna gidin :
    1- hararet müşürü
    2- termostat
    3- gösterge

    Basliktaki arac polo hatta termostati gectim termik fan olmadi lazim oda bozulmus olabilir ona da bi baktir

    tüm bu sorunlara özet geçeyim. Polo classic 'in bu sorunun tek çözümü av avans ayarı. Disbrtor'ün komurlerını, kurumları kontrol edecen, bilgisayarla sağlam avans çekecen, oldu bitti

    Gosterge sicakligi surekli degisiyorsa termik fan da olabilir cunku direk motor hareketine gore donmeye baslar devirli kullanirsan daha cik sogutur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hocam tüplü aracların tamamında bu sorun var. 1 ay olmasa diğer ay sorun cıkar. ateşlemeden tut buji kablosuna lpg beyninden tut gaz kelebegine değiştirmedik bir parça gitmediğiniz bir usta kalmaz. aracınızı satın. aynı değerde az yakan bir benzinli yada dizel alın. bu işi şimdi cözseniz ileride apayrı sorunlara gebe. lpg li aracı olup sikayet etmeyen kişi cok azdır. az yakıyor muhabetine tav oluyorum. 2 aya bir muhakkak motorda bir dengesizlik cıkıyor.

    sırf bu rolanti dalgalanması stop etme işi yüzünden opel corsa 1.4 gls 2000 otomatik aracımı sattım kurtuldum.

    buji, buji kablosu, gaz kelebegi, ateşleme bobini, akü, oksijen sensörü, lpg beyni, lpg enjektörü, değişenler. tabi lpg yi bağlatıığım bayiye kac kez gittim ben sayısını unuttum.

    sonuç koskocaman bir 0.

    sisteme ufak bir müdahalede düzelip 2 3 hafta içinde yine aynı sorun.

    keza gaz kelebegini temizletiyorum düzeliyor 2 haftaya yine aynı.

    bujileri yeniliyorum düzeliyo 2 haftaya yine aynı seklinde....

    lpg araçların eksiksiz tamamı hurdaya verilmeli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk343458


    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    Hararet dusuklugu sorun mudur? Bizim arac genelde 80 derecede dolaniyor.

    çok fazla fark görünmüyor bazı araçlarda 80 olabilir hızlanıp yavaşladıkça değişmiyorsa sorun yok

    Benim her an degisiyor hocam mesela rampa asagi viteste ineyim hemen 80in altina dusuyor, gaza basayim 90in ustune cikiyor ama hic rolanti sikintisi yok. Sizce sabit olmamasi sikinti mi? Arac 2000 model vectra

    hocam aşırı bir düşme yok normal olmasada .tamirciye gidersin başka yerleride bozarlar istersen kurcalatma sen bilirsin tabi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk343458


    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk343458


    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    Hararet dusuklugu sorun mudur? Bizim arac genelde 80 derecede dolaniyor.

    çok fazla fark görünmüyor bazı araçlarda 80 olabilir hızlanıp yavaşladıkça değişmiyorsa sorun yok

    Benim her an degisiyor hocam mesela rampa asagi viteste ineyim hemen 80in altina dusuyor, gaza basayim 90in ustune cikiyor ama hic rolanti sikintisi yok. Sizce sabit olmamasi sikinti mi? Arac 2000 model vectra

    hocam aşırı bir düşme yok normal olmasada .tamirciye gidersin başka yerleride bozarlar istersen kurcalatma sen bilirsin tabi

    Hocam ben opel vectralarin hararet gostergelerinin her an oynadigini saniyordum. Mesela insignia miz var hep 90da sabit ama vectralar duruma gore 95 oluyor 80in altina dusuyor. Tabi vectra sahibi bir arkadas beni duzeltirse sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk343458


    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    Hararet dusuklugu sorun mudur? Bizim arac genelde 80 derecede dolaniyor.

    çok fazla fark görünmüyor bazı araçlarda 80 olabilir hızlanıp yavaşladıkça değişmiyorsa sorun yok

    Benim her an degisiyor hocam mesela rampa asagi viteste ineyim hemen 80in altina dusuyor, gaza basayim 90in ustune cikiyor ama hic rolanti sikintisi yok. Sizce sabit olmamasi sikinti mi? Arac 2000 model vectra

    yakıtta fazlalık var mı _ ?

    Yakitta fazlalik yok. Butun vectralarin boyle oldugunu saniyordum ben. Yaniliyormuşum meger?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ~Lion King~ kullanıcısına yanıt
    her araçta aynıdır farketmez sıkıntı veriyorsa iyi bir ustaya baktırın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~


    quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk343458


    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    Hararet dusuklugu sorun mudur? Bizim arac genelde 80 derecede dolaniyor.

    çok fazla fark görünmüyor bazı araçlarda 80 olabilir hızlanıp yavaşladıkça değişmiyorsa sorun yok

    Benim her an degisiyor hocam mesela rampa asagi viteste ineyim hemen 80in altina dusuyor, gaza basayim 90in ustune cikiyor ama hic rolanti sikintisi yok. Sizce sabit olmamasi sikinti mi? Arac 2000 model vectra

    yakıtta fazlalık var mı _ ?

    Yakitta fazlalik yok. Butun vectralarin boyle oldugunu saniyordum ben. Yaniliyormuşum meger?

    bencede bi göster. fazla yakmana ya da motor suyu eksiltmene sebep olabilir. Fan dengeiz şekilde devreye girebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    hocam tüplü aracların tamamında bu sorun var. 1 ay olmasa diğer ay sorun cıkar. ateşlemeden tut buji kablosuna lpg beyninden tut gaz kelebegine değiştirmedik bir parça gitmediğiniz bir usta kalmaz. aracınızı satın. aynı değerde az yakan bir benzinli yada dizel alın. bu işi şimdi cözseniz ileride apayrı sorunlara gebe. lpg li aracı olup sikayet etmeyen kişi cok azdır. az yakıyor muhabetine tav oluyorum. 2 aya bir muhakkak motorda bir dengesizlik cıkıyor.

    sırf bu rolanti dalgalanması stop etme işi yüzünden opel corsa 1.4 gls 2000 otomatik aracımı sattım kurtuldum.

    buji, buji kablosu, gaz kelebegi, ateşleme bobini, akü, oksijen sensörü, lpg beyni, lpg enjektörü, değişenler. tabi lpg yi bağlatıığım bayiye kac kez gittim ben sayısını unuttum.

    sonuç koskocaman bir 0.

    sisteme ufak bir müdahalede düzelip 2 3 hafta içinde yine aynı sorun.

    keza gaz kelebegini temizletiyorum düzeliyor 2 haftaya yine aynı.

    bujileri yeniliyorum düzeliyo 2 haftaya yine aynı seklinde....

    lpg araçların eksiksiz tamamı hurdaya verilmeli.

    Sorun şurada aslında. Aracın yazılımı ve donanımı benzine göre. Biz lpg takarak aracın motor sıcaklığını , zamanlamasını , motor verılerını vs. değiştirmiş oluyoruz. Bazı beyinler uyum sağlıyor bazııları sağlamıyor . o yüzden kelebek açı ayarı ve avans ayarı kaçıyor. Aslında değiştirilen tüm parçalar sağlam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    hocam tüplü aracların tamamında bu sorun var. 1 ay olmasa diğer ay sorun cıkar. ateşlemeden tut buji kablosuna lpg beyninden tut gaz kelebegine değiştirmedik bir parça gitmediğiniz bir usta kalmaz. aracınızı satın. aynı değerde az yakan bir benzinli yada dizel alın. bu işi şimdi cözseniz ileride apayrı sorunlara gebe. lpg li aracı olup sikayet etmeyen kişi cok azdır. az yakıyor muhabetine tav oluyorum. 2 aya bir muhakkak motorda bir dengesizlik cıkıyor.

    sırf bu rolanti dalgalanması stop etme işi yüzünden opel corsa 1.4 gls 2000 otomatik aracımı sattım kurtuldum.

    buji, buji kablosu, gaz kelebegi, ateşleme bobini, akü, oksijen sensörü, lpg beyni, lpg enjektörü, değişenler. tabi lpg yi bağlatıığım bayiye kac kez gittim ben sayısını unuttum.

    sonuç koskocaman bir 0.

    sisteme ufak bir müdahalede düzelip 2 3 hafta içinde yine aynı sorun.

    keza gaz kelebegini temizletiyorum düzeliyor 2 haftaya yine aynı.

    bujileri yeniliyorum düzeliyo 2 haftaya yine aynı seklinde....

    lpg araçların eksiksiz tamamı hurdaya verilmeli.

    Sorun şurada aslında. Aracın yazılımı ve donanımı benzine göre. Biz lpg takarak aracın motor sıcaklığını , zamanlamasını , motor verılerını vs. değiştirmiş oluyoruz. Bazı beyinler uyum sağlıyor bazııları sağlamıyor . o yüzden kelebek açı ayarı ve avans ayarı kaçıyor. Aslında değiştirilen tüm parçalar sağlam.

    sorun aslında 102 oktan lpg aşırı ısı artışı ve hatalı montaj eklenince aracınıza dinamit yerleştirmiş oluyorsunuz bitmek bilmeyen arızalar erken aşınan motor aksamı sonunda paranoyaklaşan
    araç sahipleri ve çözüm kurtulmak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.