Şimdi Ara

Rölanti dalgalanması - Stop Etme sorunu - Hararet Düşüklüğü (ss'li) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
6
Favori
50.756
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bu araclar ile ilgili her sorunu işçilik ucreti almadan coZerim 05334890119 resul

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HARARET DÜŞÜKLÜĞÜ veya DÜŞMESİ yada YÜKSELEMEMESİ PROBLEMİNİN KESİN ÇÖZÜMÜ
    AYRICA BU DURUMDA KALORİFERDE ARACI ISITMAMAKTADIR, KALORİFER ISITMIYOR DURUMLARINDAN BİRİNİN NEDENİDİR
    +MOTOR HARARET DÜŞÜKLÜĞÜ SORUNU YÜZÜNDEN DEVİR DALGALANMASI ve STOP ETMESİ SORUNU

    Bende 2000 model benzinli 1.6 75 beygir VW ALM motorlu Seat Ibiza var.
    Bu motorlarda standart motor sıcaklığı 90 derece gösterir.
    Hararet zor 90a çıkıyordu. Sadece şehir içinde dur kalk trafikte 90a geliyordu.
    Biraz açık yolda normal hızda seyretmeye başlayınca göstergedeki en düşük değer olan 60a iniyordu ve
    dolayısıyla kaloriferde soğuk üflemeye araç içini ısıtmamaya başlıyordu.
    Ayrıca motor olması gereken 90 dereceden 60 ların altına düştüğünde otomatik olarak motor soğuk
    modunda kendini ısıtmak içinmidir otomatik jikledenmidir devir dalgalanıyordu 1500lere doğru çıkıp 800lere iniyordu.
    Gaz pedalına basıp basıp çekiyormuşsunuz gibi ve bu dalgalanma devam ederken bir süre sonra stop ediyordu.
    Bu sorunda hararet normale döndükten sonra ortadan kalktı.

    Gittim termostat aldım 30tl fotodaki küçük siyah parça ve taktırdım. Antifiriz koydurdum.
    (sadece termostatın görseli http://bilder1.eazyauction.de/carbock/artikelbilder/3352.jpg )
    1 gün normale döndü ertesi gün yine aynı sorun tekrarlandı. Termostatı söktürdüm ve 2 parçayı birlikte tutan tırnakların
    yerinden çıktğını termostatın dağıldığını gördük. Aldığım yere götürdüm değiştirdiler yenisini verdiler.
    Tekrar taktırdım ve hiçbir değişiklik olmadı yine aynı problem devam etti.

    En son termostatı o hortumlarının girdiği plastik gövdesiyle birlikte aldım 65tl verdim.
    Yani komple plastik gövdesi ile değişti ve problem ortadan kalktı. Görseli aşağıda linkte mevcut.
    ( http://i.ebayimg.com/00/s/MzU5WDQ4Mw==/z/cLAAAOxyXp5SNuDK/$(KGrHqVHJBsFIm6-uuFyBSNuDJDuew~~60_35.JPG )
    Muhtemelen termostatın takıldığı yuvada içerde dayandığı kısım kırıktı. Bu yüzden termostat yuvada serbest kalıp dağılıyordu.

    En başta termostat sorduğum parçacıdaki eleman bana abi komple al değiştir yoksa düzelmez demişti.
    Mal satmaya çalıştığını düşündüm aslında arasında fazla fiyat farkıda yok hiç yapmayacağım bir hareket yaptım
    adama gıcık olur gibi olduğum için komple almadım gittim başka yerden sadece termostat aldım taktırdım.

    Bu işin maliyeti bana 3 kutu antifiriz 90tl civarı, çöpe giden 1 termostat 30tl, 50tl işçilik ve en son komple
    termostat gövdesi ile 65tl olarak toplam 235tl ye geldi aslında en fazla 80-10tl ye bitecek bir konuymuş.

    Bu konuda başka forumlarda ve burada en az 10 tane konu okudum. Hepsinin özetiyle yaşadığımı yazdım.
    Bu konuda aynı sorunları yaşarsanız yapacağınız şey benim en son yaptığım olsun yoksa sizde 80 liraya bitecek
    işe 235tl harcarsınız =)

    Malesef memleketimizde kazık yememek için iyi ekmeğin bile hangi undan hangi suyla yapıldığını öğrenmek
    zorundayız. İşinin ehli usta bulmak imkansıza yakın. Adamlar o anda hızlı hızlı ne söyleyip ne yapabiliyorlarsa
    onu yapıyorlar. Problemi tespit için incelemek işlerine gelmiyor vakit kaybı gibi görüyorlar.
    Zaten çöpe giden antifirzlerin parasınıda onlar ödemediği için komple rahatlar. Yapacak birşey yok ya öğrenip
    kendimiz yapacağız yada bu kasaplara bel bağlayacağız.

    İşini doğru yapan uzta varsa ki ben 100 tane ustadan 1 veya 2 tane görebildim, onları tenzih ederim.
    Sorusu olan PM yada email gönderirse cevaplamaya çalışırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi studioworks -- 30 Aralık 2014; 1:58:18 >




  • Merhaba arkasaslar, 
    97 model 1.4 16v polom var arabamin haraheti hic yukselmiyordu bu sebeple arac rolantinde denfesizlik vardi. Termostatini ve hararet müsurunu w. Servisinde degistirttim bu defada hararet 110 u gordu misiri ve termostati tekrar degistirmeme ragmen duzelmedi termostat acmiyor. Bunun sebebi ne olabilir? Devirdaim arizali olabilirmi ? 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.