Şimdi Ara

Rot ayarı hakkında soru (Mühendisler içeri)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
313
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Rot ayarıyla alakalı bir sorum var, üreticiler tarafından tavsiye edilen geometrik düzen, şoför ağırlığı hesaplanarak mı belirleniyor? 


    Ayar yapılırken aracın içinde oturmaya gerek var mı?


    Bazı yabancı forumlarda gerek yok diyenleri gördüm, bazıları da gerek var demiş. Bu konuda net bir cevap bulamadım. Doğrudan bu işle uğraşan mühendis bir arkadaşımız varsa yardımcı olabilirse sevinirim. Araçlar fabrikadan çıkarken rot ayarı nasıl yapılıyor mesela bunu anlatabilirlerse sevinirim.


    Teşekkür ederim.




  • teknik olarak fark yaratırmı bilemem. ancak aracın zaten içinde sürücü yokkende sol tarafı bi miktar ağır basıyor. Çoğu araç forumlarında araç sahipleri araçlarının sol tarafının aşağıda olduğunu ifade ediyor. Bunun sebebi şanzuman elektrik donanınımı direksiyon gibi araç üzerinde ağırlık yapan sistemler söför tarafında bulunuyor. Bu nedenle araçlar sol tarafa biraz basık oluyor diye düşünüyorum.

    sizin dediğiniz huısusu ise aracı boşken ayarlarını yapıp bitirdikten sonra üzerindeki ölçü aletlerini çıkartmadan araç sürücüsünün araca bindiği zaman cihaz değerlerinde değişme olup olmadığına bakmak lazım. 5 saniyelik bir şey. bu hususu bu yakınlarda yapıp kontrol etme imkanı olan bir arkadaş denerse ve buraya yazarsa iyi olur aslında.

  • Teknik bir cevabım olmamakla birlikte aracın maksimum yüklü ağırlığına kadar hesap edilerek toleranslar dahilinde hesaplanıyordur diye düşünüyorum. Şoför dahil hesaplıyorsa bu sefer de 4 kişi + bagaj yüklü, 2 kişi bagaj yüksüz gibi kriterler de rot ayarını bozabilir bu çerçevede değerlendirilirse. Bence boş ya da maksimum ağırlık arasında rot ayar farkı olmuyordur.

  • Agirlik sadece kamber pozisyonunu tolerans araligi dahilinde bir miktar oynatir


    Guncel standart araclarda da kamber-kaster ayari bulunmuyor. Sadece on tekerlerin saga sola donusleri yani toe ayari yapiliyor. Kamber-kasterde sorun varsa saside, alt takim parcalarinda hasar vardir


    Ozetle cok takilmayin ama araci bosken olcmek bana daha dogru geliyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • autindustry A kullanıcısına yanıt

    o Toe ayarını tam ip gibi yapan yok maalesef zaten en soru toe ayarı hiçbir rotçu tam tutturamıyor

  • helsloot kullanıcısına yanıt
    Rot ayarında alt beşiği gevşetip tekrar tork latıyorum.
    Rotçu dediğin böyle yapar zaten.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim. Tam olarak doğru cevabı bulmak amacıyla up.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    balans ayarı hakkında ?
    18 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.