Şimdi Ara

rover 220 turbo kullanan varmı ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
0
Favori
37.643
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • ben bu arabayı görünce hep opel calibra yı hatırlarım ikiside güzel ama calibra bundan çok daha güzel ve güncel sayılabilecek bi araba bilenler bilir... almak kısmet olmadı tabi.

  • calibra iyiydi hakkaten
  • calibrayı ben de severdim. ama rover'a göre biraz daha uzun. bu da spor grünümünü biraz bozuyor. artı konsol tasarımı da döneminin vectraları ile aynı. ciddi bi dezavantaj. insan kendini ayrı bi arabada değilde vectraya binmiş gibi hissediyor.
  • Ewet Calibra güzel araba ama içi sıradan vectra gibi. Roverdan tek üsttün yanı 4X4 versiyonun olması bence.
    Bunun dışında 220'nin eline su dökemez
  • quote:

    Orjinalden alıntı: jackle

    Ewet Calibra güzel araba ama içi sıradan vectra gibi. Roverdan tek üsttün yanı 4X4 versiyonun olması bence.
    Bunun dışında 220'nin eline su dökemez



    kesinlikle...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aya

    rover 220 turbo coupe : budur yaniii.

    tasarımının çağ dışı olduğunu söyleyen arkadaşım, sence çağ içi bi coupenin tasarımı nasıl olur hııı. çok biliyorsun sende.

    rover coupe ye laf yok...

    bu arabanın 3 versiyonu var :
    220 turbo : 200 hp. / 0-100 hızlanma : 6 saniye / son hız : 240 km/h / yakıt sarfiyatı : 10 litre 100 km'de. / 96 da bitti.

    218 vvc : 145 hp. / son hız 200 km/h / 98'de bitti.

    216 atmosferik : 110 bg. 98'de bitti. ayrıca bu versiyonda otomatik vites var. diğerlerinde yok.


    220 turbo mükemmel bi alet. alışık olmayanlar arabayı yerinden sağlam kaldıramıyor. güçlü motor hafif kasa kombinasyonundan dolayı3. viteste ilerlerken bile gaza yüklenince patinaja düşebiliyor...

    bana sorarsanız 13-15 milyar arası alınabilecek yegane spor bi coupe. iç tasarımı biraz demode olabilir ama dış tasarımı hala güncelliğini koruyor. küçük bi ailede aile arabası olarak bile kullanırım ben şahsen... ayrıca targa tavanı da unutmayalım lütfen. gökyüzü ile randevu...







    Rover 220 Turbo std. haliyle 0-100km/s hızlanma süresi 6sn değildir arkadaşım, 343bg'lik M3 5.9sn'de çıkıyor bu arada nasıl 6sn'de görüyor, o çok muhteşem Type-R bile 6.85sn'de ulaşıyor ki hafif bir otomobil.. Fanatiksen saygım var ama burada insanlara yanlış bilgi de verme.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Janjan -- 5 Haziran 2005, 18:32:20 >




  • Janjan kardeş 220'nin standart 0-100km/h fabrika verisi 6.5sn'dir. Aya arkadaşımız yanılmış olabilir veya bildiği modifiye bir arabanın verilerini yazmış olabilir. Bu konu başlığı altında daha önceki günlerde yayınlamış olduğum 0-100 hızlanma videosunda da görüleceği gibi 6.8sn elde ettik . Şunu hatırlatayım denemeyi yaptığımız yol çok iyi değildi, görüntüdeki sarsıntıdan da anlaşılacağı gibi, ikincisi de kullandığım arabanın şu an için bir takım motor problemleri mevcut, bunları da giderdikten sonra hızlanma verilerinin daha iyi olacağını tahmin ediyorum.
  • CALİBRA EN İYİSİ
  • 0.5 veya 0.8sn bile bazı insanlar için ölüm-kalım meselesi Ben şahsen çok takmam 1sn oynamış farketmez ancak bilgi paylaşıldıkça güzelse, doğru bilgi verilmelidir.
  • arkdaşlar calibranın teknik özelliklerini biliyormusunuz ben onu kalkışta yedim alman plakalı bi herifti bi de araba döküntü bişeydi motor aptal aptal ötüodu
  • 2.0 turbo diye biliyorum 190-200bg civarında 4x4 olması gerek... Ancak Calibra'ları pek bilmem malum çıktığında küçüktüm daha ben Yanlışsam pardon bunlar ezberden bilgiler
  • valla ben de hatırlıyom o günleri bende küçüktüm hatta ibreye baktım 280gösteriyodu o yüzden bende bişey zannettim ama yolda rastlayınca baktım vectra kadar da gitmiyo veya araba tüplü filan olabilir bu almancıların ne yapacağı belli olmaz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orjinalden alıntı: aya

    rover 220 turbo coupe : budur yaniii.

    tasarımının çağ dışı olduğunu söyleyen arkadaşım, sence çağ içi bi coupenin tasarımı nasıl olur hııı. çok biliyorsun sende.

    rover coupe ye laf yok...

    bu arabanın 3 versiyonu var :
    220 turbo : 200 hp. / 0-100 hızlanma : 6 saniye / son hız : 240 km/h / yakıt sarfiyatı : 10 litre 100 km'de. / 96 da bitti.

    218 vvc : 145 hp. / son hız 200 km/h / 98'de bitti.

    216 atmosferik : 110 bg. 98'de bitti. ayrıca bu versiyonda otomatik vites var. diğerlerinde yok.


    220 turbo mükemmel bi alet. alışık olmayanlar arabayı yerinden sağlam kaldıramıyor. güçlü motor hafif kasa kombinasyonundan dolayı3. viteste ilerlerken bile gaza yüklenince patinaja düşebiliyor...

    bana sorarsanız 13-15 milyar arası alınabilecek yegane spor bi coupe. iç tasarımı biraz demode olabilir ama dış tasarımı hala güncelliğini koruyor. küçük bi ailede aile arabası olarak bile kullanırım ben şahsen... ayrıca targa tavanı da unutmayalım lütfen. gökyüzü ile randevu...







    Rover 220 Turbo std. haliyle 0-100km/s hızlanma süresi 6sn değildir arkadaşım, 343bg'lik M3 5.9sn'de çıkıyor bu arada nasıl 6sn'de görüyor, o çok muhteşem Type-R bile 6.85sn'de ulaşıyor ki hafif bir otomobil.. Fanatiksen saygım var ama burada insanlara yanlış bilgi de verme.


    canım arkadaşım o aracın fabrika verisi 0-100 hızlanması 6.3 sn. senin type-r'nin 6.85 saniyede 100 km'yi buluyor olması bu aracın 6.3 saniyede 0'dan 100'e çıkmaması için bi engel olmasa gerek öyle diil mi? yanlış bilgi durumu yok. bunu yazıp karşılaştırma yapmadan önce keşke biraz araştırma yapsaydın. bu biiirrrr.

    ikincisi de... fanatiklik meselesi. evet ben bu aracın fanatiğiyim. ama senin iddia ettiğin gibi, ben 220turbo coupe fanatiği olduğum için o aracın 0-100 hızlanması 6.3 saniye diil, tam tersi o aracın 0-100 hızlanması 6.3 saniye olduğu için ben o aracın fanatiğiyim. bilmem anlatabildim mi?




  • yani neymiiiiişşşş. senin 5.9'luk BMW M3'ün ve bilmem kaç beygirlik Jaguar TYPE-R'n biraz toz yutmaya alışacakmııııışşşşş. geçmiş olsun. üzülme. olur böyle şeyler. hayatta daha neler oluyor. bu yanında ne ki...
  • bu arada arkadaşlardan bazısı alınmış galiba, benim honda type-r'yi jaguar type-r dememe... düzeltiyorum. gönlünüz olsun. arkadaşlar ben hata yaptım pardon... type-r jagurarın değil hondanın bi modeli imiş...
  • O da üç, araştırma yap diyen zihniyete böyle gülerim Ben 96 model otomobilin 0-100'ünü nerden bulayım ayrıca, Type-R eminim ki Rover'a toz yutturcak kapasitededir, son olarak çok rüya görüyorsun, en aptal sürücüye vermediğin sürece hiç bir M3 220 turbo Vs.'nin arka plakasını okumaz. . .
  • ya bu calibra hakkında yok mu bilgisi olan kaç beygir en azından onu söyleyin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aya

    yani neymiiiiişşşş. senin 5.9'luk BMW M3'ün ve bilmem kaç beygirlik Jaguar TYPE-R'n biraz toz yutmaya alışacakmııııışşşşş. geçmiş olsun. üzülme. olur böyle şeyler. hayatta daha neler oluyor. bu yanında ne ki...


    220 turboyu ben de çok severim de arkadaş biraz sıkmış M3 , arkasındaki "zor gülüm" yazısını okutur 220 turboya
  • Sonra bu yüzden fanatiğiyim de.. Yok ya buna kalsa 360 modena falan hikaye, Rover 220 neymiş yahu, M3, Type-R toz yutuyomuş baksanıza
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.