biz burda bir kaç kişi 220 turbonun zevkini almış insanlar olarak ortak zevkimizi paylaşıyorduk.
evet zamanında bu aracın adı m3 katiliyidi.o zamanlar type-r yoktu.belki çoğunuz o yaşlarda bisiklete biniyordunuz o yüzden bırakın biz bu araçtan aldığımız ortak zevki konuşmaya devam edelim.
quote:
Orjinalden alıntı: freestyler
arkadaşlar gerek yok böyle konuşmaya
biz burda bir kaç kişi 220 turbonun zevkini almış insanlar olarak ortak zevkimizi paylaşıyorduk.
evet zamanında bu aracın adı m3 katiliyidi.o zamanlar type-r yoktu.belki çoğunuz o yaşlarda bisiklete biniyordunuz o yüzden bırakın biz bu araçtan aldığımız ortak zevki konuşmaya devam edelim.
+1, seviyeyi bozmamak lazım
Evet Freestyler ağzına sağlık Bu aralar neredeydin? Biz burda zevk aldığımız arabayı konuşurken konu dolandı gitti arkadaşlar arası çekişmeye döndü.
quote:
Orjinalden alıntı: alper1001
ya bu calibra hakkında yok mu bilgisi olan kaç beygir en azından onu söyleyin
204 bg, 4X4, 6 vites, 245 km son hız vs vs.
quote:
Orjinalden alıntı: Janjan
Sonra bu yüzden fanatiğiyim de.. Yok ya buna kalsa 360 modena falan hikaye, Rover 220 neymiş yahu, M3, Type-R toz yutuyomuş baksanıza
sen ferrari fanatiğisin ya... hadi al bi 360 modena da bizi utandır bari.... gösterdiğin örneğe bak bizim konuştuğumuz arabalara bak... hayret bişi yaaa. gel aşağıya gel gel... o kadar yukarılarda başın döner düşersin....
burda 4-5 tane kafa adam çok sevdikleri ve önceden kullandıkları bir araba için keyifle muhabbet ediyorlar,aradan çoluk çocuk tayfasından 3-5 tane sabi çıkıp benim sevdiğim araba senin arabanı geçer muhabbeti yapıyor.bırakın adamlar muhabbetine baksın yahu.paşalar gib ieski ünleri yad ediyorlar ve piyasadaki 'en kral'(fiyatına göre alınabilecek en sağlam arabalardan birisidir rover turbo) arabalardan birinden bahsediyorlar.sizde dinleyinde öğrenin biraz,fırsattır bu size.vazgeçin fuarlarda gördüğünüz,resimlerini bilgisayarınıza duvar kağıdı yaptığınız,direksiyonuna ancak fuarlarda oturduğunuz arabaları başkalarının kullandığı arabalarla kıyaslamaktan. birde m3 5.9 sn de 0-100km yaparken rover 220 turbo nasıl 6.5 sn de yapıyor diye anlamayanlar şunu dikkatle okusun:Rover 220 TURBO
quote:
Orjinalden alıntı: wolfed
burda 4-5 tane kafa adam çok sevdikleri ve önceden kullandıkları bir araba için keyifle muhabbet ediyorlar,aradan çoluk çocuk tayfasından 3-5 tane sabi çıkıp benim sevdiğim araba senin arabanı geçer muhabbeti yapıyor.bırakın adamlar muhabbetine baksın yahu.paşalar gib ieski ünleri yad ediyorlar ve piyasadaki 'en kral'(fiyatına göre alınabilecek en sağlam arabalardan birisidir rover turbo) arabalardan birinden bahsediyorlar.sizde dinleyinde öğrenin biraz,fırsattır bu size.vazgeçin fuarlarda gördüğünüz,resimlerini bilgisayarınıza duvar kağıdı yaptığınız,direksiyonuna ancak fuarlarda oturduğunuz arabaları başkalarının kullandığı arabalarla kıyaslamaktan. birde m3 5.9 sn de 0-100km yaparken rover 220 turbo nasıl 6.5 sn de yapıyor diye anlamayanlar şunu dikkatle okusun:Rover 220 TURBO
bizde bunu anlatmaya çalışıyoruz arkadaşlar... tabi anlamayanlara anladıkları dilden anlatma derdindeyiz o başka.. neyse bu konuyu kapattım. varsa rover coupeler ile ilgili başka bilgi ben faydalanmak için burdayım...
bu araç gibi bi tane daha araba bulamassınız. az bi modifiyeyle araç 280 hp ye çıkabiliyor ve dahası.m3 yanınızda oyuncak kalabiliyor.her türlü çıkma ve yan sanayi parçası mevcut. ihtiyscı olanlara yardımcı olabilirim
makinayı istediğiniz kadar zorlayın turbodan başka parçaya hasar ve arıza veremiyosunuz turbonunda takribi ömrü 2 yıl . çıkması da var bi dünya. bence bu fiyatta bi araca bukadarda sorun çok diil. arabaya muazzam şanzıman ve difransiyel koymuşlar.ekzantirikte cabası . yani 0-100 nasıl 6 sn olur diye düşünmeyin arkadaşlar. ulaşmak isteyen olursa alpercaydam@hotmail.com a yazabilirller
eft ben biraz önce konuştum arkadaşta modifiyeli rover 220turbo var 290hp
200 beygir uçuruyordu roverı 290 beygir ile ne olur düşünemiyorum
290 hp çok uçuk O araba nasıl kontrol edilir Gaza bastın mı şahlanır alet
arkadaşım 290 hp nasıl tutulur dediniz bu gün araç perte çıktı:) aracın kendi lastikleriyle 200 hp de büyük güç ve tehlike yaratıyo ama 245 e 17 lastik arabaya çok güzel bi yol tutuş ve kaçış sağlıyo.patinaj ve sağa sola çekme bayabi azalıyo araçta
herkes m3 diyo ama m3 okadar güçlü bir araç diil. avantajı uzun yolda 130 -140 tan sonra iyi uzuyo ama bunlar gücünü kapaktan alan ve motor hacminden alan araçlar. ufak bi modifiyeyle turbo beslemeli araçlarla gerek rover olsun gerek nissan eski modelleri hiç bi şekilde kalkış yapamaz.bu kompresörle beslemeli mersedes ler içinde geçerli. turbo modifiyeyi en fazla kaldıran besleme yapısıdır.daha fazla bilgi için alpercaydam@hotmail.com baş vurabilirsiniz
ya bırakın ya rovera bugatti motoru taksanız yine yiyemez m3 ü m3 nerde rover nerde o kadar abartmayalım
alper hiç kullandınmı
zaten bizde 120-130 kadar diyoruz sonra m3 basar gider
by kokain çok geçmiş olsun
sağolun beyler. şimdi alpercim bak. iş modifiyeye kaldıktan sonra 130 140 diil tamamen takar m3 e.m3 dediğin araç 278 hp bi araç .yenisi 321 hp.bu araba 1450 kilo. rover 1200 kilo. arda ne var 250 kilo. adamlar aracı 10 kilo indirmek için canını veriyo deyil 250 kilo. bmw ailesinde bi dünya antti patinaj sistemidir kesicilerdir vesairedir sistemler var. sen o beygir gücünew bakma yola ilettiği güce bak.sonuç hikaye. senin volvon bile 328 i geçebilecek bi araçken 290 hp ve 250 kg vede eski sistem difransiyele sahip bi araç m3 ün sülasenini öper. bu araca 1200 dolar daha verir 10 lpbs lik nos takarsan m5 inde sülalesini öper
burda m5 in 5000 cc m3 ün 3000 cc araçlar olduğuna bakmayın. iş artık turboda ve sbop kapağında vede egzantriklerde. neden impreza 2200 cc ve boşu270 hp yada evo serileri 2000 cc çift turbo ve 320 hp bunlar dikkat ederseniz modifiyesiz araçlar. yani makina hacmine bakma turbo basıncına ve modifiyeyi kaldırmasına bak aracın.unutmayın arabanızı yürüten veyolda kopmasının sağlayan yanıcı benzin diildir sadece havadır. benzin havayı patlatmaya yarar.nekadar çok hava okadar güç yani kompresör ve de turbo beslemeli araçlar günümüzün pahalı ve bilmem kaç bin motor gücündeki araçlardan daha seridir