Şimdi Ara

rover 220 turbo kullanan varmı ? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
133
Cevap
0
Favori
37.606
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hortlattim konuyu kusura bakmayin ama ilgimi cekti baslik.

    @bykokain olayi ozetlemis tesekkurler.
  • bir rover sahibi olarak kesinlikle Rover 220 T (tomcat) binmek isterdim.
    kendi ellerimle bir 0-100 testi beni cok mutlu ederdi.

    220 T sahiplerine selamlar.
  • Arkadaşlar öncelikle herkese slm.. aranıza dün katıldım. Size bir sorum olcak dün 220 turbo aldım araba gidişine diyecek hiç bir lafım yok bu araca gaza yüklenince çok kötü bir şekilde sağa sola gidiyor şerit değiştiriyor yolda. bu normalmidir yoksa benim aldığım arabada anarmol bir durum mu var. bir yol gösterirmisiniz yapmam gereken nedir şimdiden teşekkür ediyorum...
  • arkadaşlar şu yazıları okudum bazılarına çok güldüm.toptan bir cevap olsun;


    1>> Araba dediğin Alman olur, ingilizler yalan olur.

    2>> 2.20 turbo falan sallayın, biz 97 senesinde sıfır 8.20 tisport aldık, bu arabaları iyi bilirim.Tambura çıkarmıştık 206 beygir güç verdi ve son hız 268 km.
    Buna rağmen asla ve asla m3-m5 lerle kıyaslanacak kalitede değildirler. Bikere segment farklı. Çok istiyosan git 3.30la kıyas yap .
    Çünkü bu aksama bağlı, bmw koyuyo hayvan gibi aksamı rover isterse 300 beygir olsun ancak yazık olur.

    3>> 2.20 turbonun fabrika verisi 0-100km için ne 6,3 sn dir ne de 6,5 sn. Bu arabanın da sıfırını aldık 2,20 t.
    Bu arabanın 0-100 ü 6,9 saniyedir.

    4>> Rover parça kalitesi ve işçilik açısından iğrenç bir arabadır. Zaten bunu 97 model 8.20ti (204hp) full bir arabanın 14 milyar
    olmasından anlıyoruz değil mi ? 96 senesinde araba 500küsur kilometrede triger dağıtmıştı !!! Sürekli turbo dağıtmalarıyla tanınır bunlar.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: xanovera

    arkadaşlar şu yazıları okudum bazılarına çok güldüm.toptan bir cevap olsun;


    1>> Araba dediğin Alman olur, ingilizler yalan olur.

    2>> 2.20 turbo falan sallayın, biz 97 senesinde sıfır 8.20 tisport aldık, bu arabaları iyi bilirim.Tambura çıkarmıştık 206 beygir güç verdi ve son hız 268 km.
    Buna rağmen asla ve asla m3-m5 lerle kıyaslanacak kalitede değildirler. Bikere segment farklı. Çok istiyosan git 3.30la kıyas yap .
    Çünkü bu aksama bağlı, bmw koyuyo hayvan gibi aksamı rover isterse 300 beygir olsun ancak yazık olur.

    3>> 2.20 turbonun fabrika verisi 0-100km için ne 6,3 sn dir ne de 6,5 sn. Bu arabanın da sıfırını aldık 2,20 t.
    Bu arabanın 0-100 ü 6,9 saniyedir.

    4>> Rover parça kalitesi ve işçilik açısından iğrenç bir arabadır. Zaten bunu 97 model 8.20ti (204hp) full bir arabanın 14 milyar
    olmasından anlıyoruz değil mi ? 96 senesinde araba 500küsur kilometrede triger dağıtmıştı !!! Sürekli turbo dağıtmalarıyla tanınır bunlar.

    Çok doğru ve gerçekçi yorumlar m3 ün yerden yere vurulmasına hele hele rover 220 turboyla kıyaslanmasına ancak gülerim.
    teknik verileri burada;m3 le kıyaslayan arkadaşlar bir baksın,bu araç ancak çakal kasa(e30)m3 lere rakip olur
    1992 Rover 220 Coupé Turbo See all Rover models
    Type 2+2 FHC

    Key: SALSaloon (Sedan)FHCFixed-head coupéDHCDrop-head coupé (Convertible)HBKHatchbackESTEstate (Station Wagon)See more...
    Designer
    Number of doors 3
    dimensions & weight
    1992 Rover 220 Coupé Turbo See all Rover models
    Wheelbase 2550 mm 100.4 in
    Track front 1475 mm 58.1 in
    rear 1470 mm 57.9 in
    Length 4250 mm 167.3 in
    Width 1680 mm 66.1 in
    Height 1370 mm 53.9 in
    Length:wheelbase ratio 1.67
    Ground clearance
    Kerb weight 1185 kg 2612 lb
    Weight distribution
    (Front)
    Fuel capacity 55 litres 12.1 UK Gal 14.5 US Gal
    aerodynamics
    1992 Rover 220 Coupé Turbo See all Rover models
    Drag coefficient 0.320
    Frontal area
    Cx
    engine
    1992 Rover 220 Coupé Turbo See all Rover models
    Bore × stroke 84.50 mm × 89.00 mm
    3.33 in × 3.5 in
    Cylinders S-4
    Displacement 2 litre
    1994 cc
    (121.681 cu in)
    Type DOHC
    Key: SOHCSingle overhead camshaftDOHCDouble overhead camshaftOHVOverhead valvesTSTwo strokeSVSide valvesSlSleeve valvesoiseOverhead inlet side exhaustSee more...
    4 valves per cylinder
    16 valves in total
    Construction
    Sump
    Compression ratio 8.50:1
    Fuel system Lucas fuel inj.
    Maximum power
    (DIN) 199.7 PS (197.0 bhp) (146.9 kW)
    @ 6100 rpm
    Specific output 98.8 bhp/litre
    1.62 bhp/cu in
    Maximum torque
    (DIN) 232.5 Nm (171 ft·lb) (23.7 kgm)
    @ 2100 rpm
    bmep 1465.2 kPa (212.5 psi)
    Specific torque 116.6 Nm/litre
    Maximum rpm
    Manufacturer Rover
    Code
    Main bearings 5
    Coolant Water
    Bore/stroke ratio 0.95
    Unitary capacity 498.5 cc/cylinder
    Aspiration Turbo
    Compressor type 1 Garrett turbo
    Intercooler Air/Water
    Catalytic converter Y
    performance
    1992 Rover 220 Coupé Turbo See all Rover models

    0-50 mph (80 km/h)
    0-60 mph
    0-100 km/h 7.10 s
    0-100 mph
    80-120 km/h (50-70 mph) in top
    Standing ¼mile
    Standing km
    Top speed 235 km/h (146 mph)
    Fuel consumption
    CO2 Emissions
    Carfolio Calculated CO2 ?
    Power-to-weight 166.24 bhp/ton
    chassis
    1992 Rover 220 Coupé Turbo See all Rover models
    Engine location Front
    Engine alignment Transverse
    Drive FWD

    Key: FWDFront wheel driveRWDRear wheel driveAWDAll wheel drive4WDFour wheel drive
    Steering rack & pinion PAS
    Turns lock-to-lock
    Turning circle 10.20 m
    Suspension front I.MS.ARB.
    rear I.DW.ARB.
    Key: IIndependentLALive axledDde Dion axleWWishboneDWDouble wishbonesCSCoil springsARBAnti-roll barLSLeaf springsSESemi-elliptic leaf springsSee more...
    Wheels front
    rear
    Tyres front 195/55 VR 15
    rear 195/55 VR 15
    Brakes F/R VeDi/Di-S-ABS

    Key: VeVentilatedDiDisc (Disk)DrDrumSServo-assistedABSAnti-lock Braking System
    Brake ∅ front
    rear
    Braked area
    Transmission 5M
    Top gear ratio 0.71
    Final drive ratio 4.20
    general
    1992 Rover 220 Coupé Turbo See all Rover models
    RAC rating 17.7
    Number made
    Model code
    Model family
    Insurance classification No information available
    Tax band No information available
    1992 Rover 220 Coupé Turbo added before December 1995.
    Last modified 2008-04-03.

    Go to more manufacturers or other Rover models

    Rover Workshop Manuals
    Click here for Rover workshop manuals at Amazon.co.uk. Rover Books
    Click here for other Rover books and literature at Amazon.co.uk.

    1992 Rover 220 Coupé Turbo - specifications



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gh912 -- 18 Ocak 2009; 2:08:43 >




  • rover ın fiyat düşüklüğü dermancı kapattıktan sonra miletin bir vidaya 50 milyon vermesinden kaynaklanıyor..çok uzun zamandır 220 kullanıyorum...youtube da s2000 vs 22o ve type r vs 220 drag larını seyretmelerini tavsiye derim 220 laf atan arkadaşlara...

    lastikleri ısınmış,turbosu dolmuş,çufçuflaya çufçuflaya yanınızdan geçen bi 220 bütün bu düşüncelerinizi siler ama...kısmet bi gün siz de tadarsınız..
  • Öncelikle babamda sıfır alınmış bir 96 8.20ti vardı. Araç gündüzleri çok yumuşak ve sakin bir şekilde kullanılırken, geceleri sürekli redlineda kullanıldı. Bu şekilde 290.000 km yaptı motoru. Motoru bittikten sonrada çöp oldu gitti. Tecrübe olarak değil ama tahminen 220 turbonun hakkını vererek kullanıldığında en çok sorun çıkartıcak kısmı ön takımı olması lazım. 8.20 ti ninde ön takımı bikaç kez sorun çıkardı. Güzel arabaydı, babamında ateşli zamanlarıydı, silme makaslar atardı, gazladığı araçlardan 2-3 tanesi virajda kaza yaptı, hem bu aracın yol tutuşundan hemde babamın iyi kullanması ve araca uyumu sayesinde hiç kaza yapmadı. (bi kere ben çaktım ama o ayrı bi konu ) 220 Turbo zamanında ki rakipleri ve hatta sonrasında çıkan benzer araçlardan çok daha üstün bir araç bence. M3 kıyaslamasına diyeceğimde, BMW ile kıyaslamak gerektiğinde rakip olarak karşısına M3 çıkması, BMWnin M3 dışında ki 3 kasa motorlarının (dikkat o dönemdeki araçlardan bahsiyorum) yürümüyor olduğunu gösterir sadece. Küçük hacimli araçlarıda arkadan itiş olduğundan kayıpları fazla, buda ateşli 1.6 hafif Hblere bile geçilmesine neden oluyor.




  • abim kullanıyor çok deli bir araç bas uçsun yakıtıda abartılıyor okadar çok değil tabi basmazsan
  • Bazı arkadaşlar rover in parccası yok diyor kesinliklee alakası yok istedigin parcasını bulursun üzerindeki motor honda motoruyla aynı.
    Turbosu bozuluyor diyen adam zaten hayatında turbo görmemiştir hiç.

    M3 hastası olarak tan söylüyorum M3 ü geciyor 5,8-5,9 saniyede 0.100 yapıyor araba M3 ü de 1. ve 2. viteslerde geciyorr ondan sonra M3 öne geciyor fakatt rover peşinden ayrılmıyor inanmayan varsa gelsin M3 le deneyelim Rover var bende.

    Bilen bilmeyen herkes konuşmasın lütfen...

    Alacak arkadaş varsada kesinlikle temizini bulupp teraddüt etmeden alsın senede bir turbosunun bakımını yaptırsın sorun olmaz.

    İllede M3 diyen arkadaşlara diyorum.
    Kendini begenmemiş adam gibi bi M3 kullanan birine sorun Rover i

    Bende Roverleri sevmezdim iyi bi acı bıraktı bende şimdi bende Rover kullanıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf_06 -- 12 Şubat 2009; 8:52:43 >
  • konuyu toparlayayım.objektif olarak.1 ay önce 4. rover 220 turbomu aldım.hard modifiye.450+75 nos=525 beygir.izmir tuning de garaj numaram 1008.ankara proserde modlandı.1 ay önceki 220 m,0.7 bardan,1.15 bara çıkarıldı ve yaklaşık 270 beygir gücündeydi.300 tl lik bi chip uygulamasıyla,ele avuca sığmaz bi araç oluyor.yol hafif ıslakken,2. viteste 4600 devirde 100km/h hızda gaza dokununca patinaj çeken çok az araç vardır.

    0-100 ü:6.2 sn
    son sürati:242 km/h
    rüzgar arkasında olunca:260km/h
    yakıt tüketimi: 90 km de 6.1lt-şehir içi 11.3 lt dir fabrika verisi. fakat standart bi 220,dynoda 272km/h hız yapar.5300 devirde,kadran 240km ye oturur ve 6500 devre kadar hızlanmaya devam eder.

    üretildiği yıl kiiii,1993 te,ingiltere binek arabalar hız rekortmenidir.o yıllar calibra turbodan çok az ucuz,328 bmw den biraz pahalıydı.calibra turbo 4x4 204hp:6.4 saniyedir 0-100 ü.dikkat edin,4x4 olmasına rağmen.dış görünümü hala çok sexidir-estetiktir.16 yıl öncenin modeli olmasına rağmen.

    kullanırken,arabayla bütünleşildiği hissi verir.gaz tepkileri inanılmaz zevklidir.2100 devirden sonra direksiyona sıkı tutunmak gerekir.recaro deri koltukları-t top tavanı....şıktır.ama diğer iç malzemeler alalace yapılmış gibidir ve de plastik aksamları kalitesizdir.hepsi hararet yapar-conta yakar.çünkü kimse 220 yi normal kullanmaz.araba tahrik eder :) radyatörü büyütünce,bas basabildiğin kadar,hiçbirşey olmaz.
    şimdiki araçlara göre,yol tutuşu vasattır.virajları alışı iyidir.

    m3 ise;her yıl motor ödülü alan bi üretimdir.96 rover 220 10.000-12.000 tl iken,m3 30.000 civarıdır.rover 220,ivmelenme-son sürat olarak 1996 m3 ü sıkıştırır.0-100:5.9sn son sürat:250km dir.m3 ün yol tutuşu,direksiyon hakimiyeti-tepkisi rover 220 den çok iyidir.

    sonuç olarak,1993 te üretilen bi araç olan 220 turbo,çok zevkli,sexi,ucuz ve haksız yanlış eleştirileri haketmeyen bi modeldir.biraz daha saygıyla ansak??? sevgiler.....




  • http://www.izmirtuning.com/forum/motor-modifiye-t20023.html?p=259715#post259715



    izmirde değilim.antakyada yaşıyorum.aya arkadaşım,ankarada rover doktoru olarak anılan sertaç'ı bul.herşeyde yardımcı olur.mgroverturk.com sitesinden de yararlanabilirsin...grşmek dileğiyle....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drtomcat -- 23 Kasım 2009; 4:46:06 >
  • Beyler Kusura Bakmayın Konuyu Upluyorum Ancak Ztn Uplanmış Daha Öncede..

    Rover 220 e Çok Yüklenmişler Farklı Araçlarla Kıyaslamışlar Ama Bu 10-20.000 Tl Arası Bi Araçta Bu Performans ı Bulabileceğiniz Başka Bi Araç Varmı?
    m3 Demişsiniz Ancak Fiyatları Malum...

    Rover 220 Turbo 0-100 6.3 Sn Denmiş Ancak Bende Motor Hafif Oynanmış Rover Var 6 Yıldır Kullanıyorum Hiç Denemedim 0-100 Ancak Emin Olun 6.3 Sn. den Daha Az Bi Sürede Çıkar O Hıza
    Şöyle Örnek Veriyim Ufak Bi Pazar Yerinde Arabayı 100 ün Üzerine Çıkarıyoruz Enine Boyuna 40 m Civarı Alan....

    Ve Şimdiye Kadar Işıkta Kalkışta Başlayıp Aynadan Bidaha Göremediğim Çok Bmw Oldu m3 le Hiç Kapışmadım Ancak 3.30 - 5.30 5.20 - Merc. e200 Komp. Hepsi Solda 0 Kalıyor Ve Roverın Kalkışına Takabilecek Bi Araç Daha Görmedim Ayrıca Ferrariyle Fln Karşılaştırmayın Arkadaşlar Rica Ediyorum
    1995 Model Bi Araçtan Bahsediyoruz. Siz 2005-2006 Ferrarilerden Bahsediyorsunuz Yapmayın...

    Turbo 2 Yıl Gidiyor Demişler 4 Yıl Önce 0 Turbo Aldım Hala Kullanıyorum 7.500 Deviri Gördüm. Halen Gaz Kesmedi... 2. Viteste 140 ı Gördüm Ve Yarışlarımda Adamlar 4 e Attığında Ben 3 Atıyordum...




  • rover die bi marka yok artık yanılıyor muyum?
  • bende 216 cabrio mm war daha önce forumda konu açmıstım nasıldır diye bazı arkadaşlar yeterli bilgileri vermişti ya ben çok seviyorum arabamı :D herkese öneriyorum roverı :D eski bir efsaneyi yeniden uyandıralıım
  • Yine ben, hortlatmak için mi giriyorm bu konuya hep neyse yıllardır hayalini kurduğum ama maddi imkansızlılardan ötürü uzak kaldığım Rover 220T için son 1-2 haftadır iyiden iyiyiye taktm. Ucuz bir araç arıyorum ama hala kararsızım kullanan arkadaşlar 2010 yılı itibari ile 1996 model 120bin km dolaylarında bir 220T için söylenecek ne olur alınır mı? en kötü ihtimalle alındıktan sora ölüsü olsa (Şu an kısmette ne var bilmediğim için) ne kadar masraf çıkartır tüp uygulatmak sizce doğrumudur?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi szararsiz -- 10 Şubat 2010; 0:38:24 >
  • ben yaklaşık 2 aydır rover 220 turbo coupe kullanıcısıyım...
    1.si 8.5 litre benzin ile 120 kilometre yol yapıyor.
    2.si çok güzel süratı var.
    3.sü bmw mi halt etmiş onun yanında m3 falan boş,hikaye yani
    4.sü bu arabadan okadar memnunum ki 10 yıldır şöförüm ve 2007 senesinden beri resmi yarışçıyım böyle araç görmedim.şimdilik söyliyeceklerim bu kadar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DoSuNuM -- 22 Haziran 2010; 17:30:54 >
  • 1996 model ve 120 binde olması biraz düşündürücü. öyle bile olsa, ucuz etin yahnisi hele de bu arabalarda bayaa bir yavan kaçabilir. hep söyledik, bu meretin ucuzunu alacaksanız hiç almayın, başınız ağrımasın. bu arabayı keyif için istemiyor musunuz? ucuz olan niye ucuz sizce? bu ucuz olanla nasıl keyif alacaksınız?
  • çok conta yakıyodu bunlar.Bizim komşuda vardı 230hp boostlu o da pert oldu yanlış hatırlamıyosam.
  • Rover'ın 2. eline teklif edilen paralar gerçekten komik bunun çeşitli sebepleri var tabiii neyse... Tomcat güzel arabadır fakat yorulmamış ve temiz bir 220 Türkiye sınırları içerisinde varmıdır o da düşündürücü. 2009 yılında Rover 25'im vardı arabaya sadece ve sadece 6 ay dayanabildim çıkardığı sorunları beni deli etti. Bu belki benim şansızlığım belkide gerçekten Rover problemliydi, ancak üretildiği yılların prestijli markalarından biriydi. Çok nadir de olsa Rover 75 gördüğüm sıralar aracın ne kadar özel ve güzel olduğunu düşünürüm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xylit156

    temiz bir 220 Türkiye sınırları içerisinde varmıdır

    Var,var...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chnbs -- 22 Haziran 2010; 23:30:48 >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.