|
Bildirim
|
O değilde sizin 308'de basınç göstergesi var mı ki? Bir de aracın üstündeki jantlar Run Flat'e uyumlu muydu?
Neden sordun derseniz? Bu nedenle: RF özelliği sadece lastiği mi kapsıyor? Hayır, lastikle birlikte jantın damak yapısı (lastik topuklarının oturduğu yüzey) çok önemlidir. Lastiğin RF olması nasıl önemliyse takılması gereken jant ve TPMS (Tyre Pressure Monitoring System - Lastik basınç takip sistemi) de bir o kadar önemlidir. EH2 ve EH2+ özellikli jantlar kullanılır. Tüm RF tip lastik takılı araçlarda TPMS (Tyre Pressure Monitoring System - Lastik basınç takip sistemi) mutlaka olmalıdır. Bazı tip RF lastiklerde ise hava kaybı durumunda yük destekleme halkası (Supporting Ring) üzerine biner. Daha detaylı ifade edersek; RF tip lastikte bu denli zor koşullarda bile lastiği devre dışı bıraktırmayan neler var? Standart lastikten farkları neler? İki değişiklik ön plana çıkıyor. Yanakta kullanılan ve oluşacak iç ısıya dirençli karışımlar ve topuk bölgesindeki yapısal farklılıklar. Kaynak |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aviregal -- 27 Haziran 2015; 8:52:48 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |