Merhabalar. Başlıktaki gördüğünüz marka tanıdık gelse de bilmiyor olabilirsiniz. Türkiye'deki bankacılık sistemleri regülasyonları yüzünden Apple Pay, Samsung Pay gibi hizmetler ülkemizde yok. Samsung da saatlerinde kullanılabilecek bir yöntem olarak İş bankasıyla anlaşmayla sizin adınızda bir pre-paid kart açarak oluşturarak bir yöntem açmayı denemiş. Uygulamanın kendisi en başta fiyasko. Neredeyse hiçbir özellik yok. Kampanya sayfaları yavaş ve detaysız. Hesap ayarları, kart ayarları gibi yapılar UI bugları yanı sıra özelliklerin kendileri de çalışmıyor gözlemi oluşturuyor. Biraz eski olan Watch 4'ümle çalışması da gecikmeli oluyor ödemeler, kasiyerle 15 saniye göz göze geliyordum alışverişlerde. Bu saatin eskiliğinden dolayı mı olup olmadığına emin değilim. Saatte neredeyse hiçbir şey yüklü değil. Uygulama aynı şekilde giriş yöntemi olarak klasik 6 haneli şifre istiyor. Fakat girişi hatırlama sıkıntısına sahip. Hemen hemen her girişimde kimlik kartımla girişimi onaylamamı istiyor. Sahip olduğu yapı yüzünden kamerayla onay istiyor, ama orada da bir bug olduğundan onu da yapamıyor. Öbür uygulamar bu durumda NFC ile girişi tamamlamaya izin verirken S Wallet manuel giriş+NFC istiyor. Cüzdanınız yanınızda değilse girişiniz 3-4 dakikadan daha kısa sürede olmuyor. Başka yaşadığım bir problem geçmişe gidiyor. İlk geldiği zamanlar 100 TL'lik bir cashback kampanyası vardı. Bu kampanyadan yararlanmak için uygulama üstünde "entegrasyonu" olan Pazarama ile bir alışveriş yaptım. Kurduğum hesap ile yaptığım alışveriş ardından parayı aldı, cashbacki verdi fakat bir problem var, ürün alımı onaylanmadı Hiçbir menü üstü yaptığım alışveriş görünmedi. Yanılmıyorsam bir bakiye kodu almıştım bir platform için. Paramı çekse de ürünü vermedi bana. MH ile uğraşıp iadesini aldım, bir avantajı o oldu. Tabii cashbacki de geri çekti. Satıcıyla ilgili bir problem olduğunu düşünmüyorum çünkü hiçbir menüde bu alışverişin kanıtını göremedim. Sadece ödeme geçmişinde paranın çıktığı görünüyordu. Bir kere POS cihaza alım yaparken sıkıntı yaşattırdı. Geçen denediğimde çalışmıştı, ama bu konuda da sıkıntılı. İnternette bazı kişilerin de şikayet ettiğini görebiliyorsunuz. En son problem son 24 saate gidiyor. Yabancı bir site üstü yapacağım 30 dolarlık bir alışveriş için yaklaşık 1095 TL bakiye yükledim hesaba. 1.5 dolarlık bir pay bıraktım 30 üstü, ki sitenin kendisi paylar dahil 28-29 dolar çekecekti. Kart ödemeyi tamamlayamadı, reddetti. Bunun üstüne 24 saat arayla beraber Nays kartıma parayı geri çekmeye çalıştım, "teknik hatadan dolayı" işlemimi gerçekleştiremedi. Ardından Papara'ya aktarmayı denedim, aynı hatayı verdi. MH işlemlerime erişemediği için bir hata göremiyorum dedi, güvenlik birimine iletti. Bir dönüş yok, kart da çalışmıyor hâlen. Yarın da çalışmazsa çalıntı kart ihbarı yapıp yeni sanal kart bastırmayı deneyeceğim, belki öyle çalışır. Anlık olarak S Wallet 1.100 TL beni dolandırmış durumda. Bu parayı POS cihazda market ödemesi olarak çekebilecek miyim muamma. Üstüne almak istediğim ürünü de alamıyorum Uzun lafın kısası Samsung Watch kullansanız da ciddi para atmayın bu platforma. Hiçbir şekilde güven vermiyor. Uygulama hemen hemen her konuda sınıfta kaldı kullandığım dönemde. %4'e yakın bir pay da alıyor üstüne. Paramı çıkardığım anda uygulama ve hesabımı sileceğim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gunpower-storm -- 29 Kasım 2024; 23:55:2 > |
S Wallet pişmanlıktır.
-
-
Bütün dünyanın kıskandığı (!) ülkemde Apple pay kullanamıyor olmak... Ne diyeceğimi biliyorum ama yazamıyorum.
Uyarı için teşekkürler
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kemal -- 2 Aralık 2024; 8:7:33 > -
quote:
Orijinalden alıntı: KemalBütün dünyanın kıskandığı (!) ülkemde Apple pay kullanamıyor olmak... Ne diyeceğimi biliyorum ama yazamıyorum.
Uyarı için teşekkürler
Suç çoğunlukla hükümetin olsa da bu hizmeti yönetenlerin de çok büyük malpraktisi var.
Hesap kapatma ve para iade işlemi başlattım. Bunun için konuyu açtığımdan beri S Wallet MH ile iletişimdeyim. Mail gönderip para iadesi ve hesap kapatma işlemi yapacaklarını söylediler. Fakat mail gelmedi. Bir gün sonra arayınca mail iletişim iznim kapalıymış(!), o yüzden göndermemişler. Reklam göndermesin işareti basınca hesap ayarlarıyla ilgili mailler de göndermeyeceklermiş.
Ekstra bilgi olarak da şunu öğrendim; S Wallet hizmeti Pazarama ortaklığıyla yapılıyormuş. 2-3 gündür Pazarama MH sabah erkenden arıyordu, açmıyordum. Bugün açtım, meğersem S Wallet hizmetini de Pazarama MH belli bir miktarda yönetiyormuş. Pazarama MH'nin dediğine göre birden fazla karttan hesaba bakiye aktarımı yaptığım için iade konusunda sistem blokaj uygulamış. Sesli bir şekilde evet iki ayrı kartıma iade yapın dememi bekliyorlarmış.
-
1095 tl'nin iadesi olarak 880 TL yatırdılar. Yaklaşık 300 TL dolandırıldık en son, sonuçta parayı sisteme sokarken de 45+20 tl civarı kesinti oluyordu. Bu sisteme girmeyin, girdirtmeyin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gunpower-storm -- 3 Aralık 2024; 10:53:58 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X