Şimdi Ara

S40 nasıl bu kadar iyi yol tutuyor (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
183
Cevap
2
Favori
13.451
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hearthland

    Şunlar şurda dursun. Belki farklı ağızdan duymak isteyen olur.




    Alıntıları Göster
    Virajda hizlanmaya çalişirsaniz önden çekişte de, arkadan çekişte de sorunlar yaşarsiniz. Önden çekişte virajda kayda değer güç istediğinizde ön lastikler hem yönlendirme hem çekiş yükü altinda kaldiğindan dolayi tutunma kaybi yaşayabilirsiniz. Ayni şekilde arkadan çekişli bir araç da virajda gaza yüklendiğinizde yük arkaya bineceği için tutunma limitlerinde olan ön tekerlerin dingil basinci azalacaği için olan tutunmayi kaybetme riski de var. Bunlar işin detay kisimlari.

    Gel gelelim viraji sabit hizla dönerken, yani virajda sadece hizinizi korurken ön tekerleğin ya da arka tekerleğin çekiş kuvveti sağlamasi pek bir şey değiştirmez.



    S40 ile E36'nin güzel bir kapişmasi. Biri önden çekişli biri arkadan çekişli. Aralarinda dağlar kadar fark yok. Ayrica videoda Vauxhall Cavalier'in de kontrolden çiktiği bir an var, bakin teker yerden koptuğu anda o araç kontrolden çikar pist koşullarinda. O yüzden pistte arkayi kaydira kaydira döneyim diye bir olay yok maalesef.




  • 2007/2008 Audimi.2012 ve Üstü Focusmu tercih hangisi olmalı tşkler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dursun433 -- 26 Mayıs 2020; 0:7:44 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.