Şimdi Ara

s7 serviste ekran degişimi gecikmesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
193
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 4 aylık garantili s7 telefonu yere düşürmek süretti ile ekran kırıldı subat 15 de peşin üçret karşılıgı servise verdim 45 gün geçmesine ragmen parca beklenmektedir deniliyor. süre çok uzuyacak gibi bununla ilgili ricam yasal haklarım nedir bilen arkadaşlardan yardım.tşk



  • hocam bildiğim kadarıyla garanti dahili ya da garanti harici farketmeksizin 20 iş günü azami tamir süresi vardır. Siz yine de bir tüketici hakları derneğini arayip bilgi alın ya da direk bulunduğunuz ilçede ki kaymakamlığa gidip tüketici hakları hheyeti bölümüne gidip bi sorun durumu anlatın. yasal haklarınızı sizlere söyleyeceklerdir. Fakat tabi ki yasal hakkınız bulunsa dahi samsung bu hakkı size tanımayacaktır. bu durumda da tüketici hakları mahkemesine başvurup yasal hakkınızı kullanmanız için dava açabilirsiniz. bu ise en az 1 ay en fazla 6 ay içerisinde sonuçlanacaktır. tabi ki samsungun karara itiraz etme hakkı da bulunmaktadır. Ve bu süreçte telefonunuz serviste kalmaya devam edecektir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.