Şimdi Ara

Sabahları kabus oldu.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.121
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1 hafta önce sabah aracım 5 veya 6. denememde çalıştı.
    2 gun sonra yine sabah (yaklasık 20 saat arac park halindeydi.) aracım calışmadı. arkadaşımı takviye için cagırdım.
    bu arada o gelene kadar bir kaç kere daha çalıştırmayı denedim. aradan yarım saat geçti tam takviye yapacaz, arkadaşa gosterme amaçlı kontağı cevirdim, aracım çalıştı. Ta ki düne kadar sallamadım bu sorunu.
    yine sabah çalışmadı. bu sefer vurdurarak çalıştırdım. Marş motoru guclu donuyor gibi. Serviste aküye baktırdım. istop edip yarım saat bekledik sonra ölçüm yapıldı akü normal çıktı. heralde sağlıklı olmadı çünkü gun içinde zaten araç normal çalışıyor.
    Aracım LPG li. sorun bu yüzden olabilir mi? ilk çalışma benzinle gerçi ama bu konudaki yorumlarınızı bekliyorum. Saygılarımla..







  • uzun süreli beklemelerden sonra araç çalışmakta zorlanıyor ve çalıştıktan sonra gün içinde normal çalışıyorsa lpg ile alakalı bir sorun var büyük ihtimalle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolf_HKN

    uzun süreli beklemelerden sonra araç çalışmakta zorlanıyor ve çalıştıktan sonra gün içinde normal çalışıyorsa lpg ile alakalı bir sorun var büyük ihtimalle
    ilginçtir benim daha önceki arabamda şimdiki de buzlanma yapan soğuklarda bile lpg de tek marşta, benzinde 5+ marşta çalışıyor. sizin araç sıralı sistem mi düz karbüratörlü sistem mi? sıralı sistemse sorun lpg de değil.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fyrat13

    1 hafta önce sabah aracım 5 veya 6. denememde çalıştı.
    2 gun sonra yine sabah (yaklasık 20 saat arac park halindeydi.) aracım calışmadı. arkadaşımı takviye için cagırdım.
    bu arada o gelene kadar bir kaç kere daha çalıştırmayı denedim. aradan yarım saat geçti tam takviye yapacaz, arkadaşa gosterme amaçlı kontağı cevirdim, aracım çalıştı. Ta ki düne kadar sallamadım bu sorunu.
    yine sabah çalışmadı. bu sefer vurdurarak çalıştırdım. Marş motoru guclu donuyor gibi. Serviste aküye baktırdım. istop edip yarım saat bekledik sonra ölçüm yapıldı akü normal çıktı. heralde sağlıklı olmadı çünkü gun içinde zaten araç normal çalışıyor.
    Aracım LPG li. sorun bu yüzden olabilir mi? ilk çalışma benzinle gerçi ama bu konudaki yorumlarınızı bekliyorum. Saygılarımla..


    Sadece bujileri araca uygun yeni ve kaliteli bujilerle değiştir. Tek marşta çalışır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1999 Siena 16 16V

    quote:

    Orjinalden alıntı: fyrat13

    1 hafta önce sabah aracım 5 veya 6. denememde çalıştı.
    2 gun sonra yine sabah (yaklasık 20 saat arac park halindeydi.) aracım calışmadı. arkadaşımı takviye için cagırdım.
    bu arada o gelene kadar bir kaç kere daha çalıştırmayı denedim. aradan yarım saat geçti tam takviye yapacaz, arkadaşa gosterme amaçlı kontağı cevirdim, aracım çalıştı. Ta ki düne kadar sallamadım bu sorunu.
    yine sabah çalışmadı. bu sefer vurdurarak çalıştırdım. Marş motoru guclu donuyor gibi. Serviste aküye baktırdım. istop edip yarım saat bekledik sonra ölçüm yapıldı akü normal çıktı. heralde sağlıklı olmadı çünkü gun içinde zaten araç normal çalışıyor.
    Aracım LPG li. sorun bu yüzden olabilir mi? ilk çalışma benzinle gerçi ama bu konudaki yorumlarınızı bekliyorum. Saygılarımla..


    Sadece bujileri araca uygun yeni ve kaliteli bujilerle değiştir. Tek marşta çalışır.
    aracımda sıralı sistem var. eski bujileri de daha ömrü bitmeden bosch marka bujilerle 1 ay önce değiştirdim.aracın ustundeki akü 2,5 senelik bu arada..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fyrat13

    aracımda sıralı sistem var. eski bujileri de daha ömrü bitmeden bosch marka bujilerle 1 ay önce değiştirdim.aracın ustundeki akü 2,5 senelik bu arada..

    Alıntıları Göster
    egee ki lpg den diyelim, neden dolayı kaynaklanıyor olabilir? hangi ayarsızlıktan yani..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fyrat13

    egee ki lpg den diyelim, neden dolayı kaynaklanıyor olabilir? hangi ayarsızlıktan yani..

    Alıntıları Göster
    zaman da yok arabayı servise bırakmak istemiyorum. akü alsam 100-150 ytl sanırım. onu da boşu boşuna masraf etmek istemem. işin özü, bu sorun aküden değil se lpg ayara gidecez yoksa yeni akü alacaz heralde.. ama hangisi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fyrat13

    zaman da yok arabayı servise bırakmak istemiyorum. akü alsam 100-150 ytl sanırım. onu da boşu boşuna masraf etmek istemem. işin özü, bu sorun aküden değil se lpg ayara gidecez yoksa yeni akü alacaz heralde.. ama hangisi..

    Alıntıları Göster
    Tamam şimdi anlaşıldı senin dedantör gaz kaçırıyor. motor boğulduğu için çaluışmıyor. Direk lpg de tek marşta çalışır bi dene istersen. BU durumu lpg firmalarınının yukardaki topiklerine yaz mutlaka bi yere yönlendirirler cevap yazarlar üst konulara bak..

    Bu linke tıkla;

    http://forum.donanimhaber.com/forumid_376/tt.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1999 Siena 16 16V -- 31 Ocak 2008; 10:22:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1999 Siena 16 16V

    Tamam şimdi anlaşıldı senin dedantör gaz kaçırıyor. motor boğulduğu için çaluışmıyor. Direk lpg de tek marşta çalışır bi dene istersen. BU durumu lpg firmalarınının yukardaki topiklerine yaz mutlaka bi yere yönlendirirler cevap yazarlar üst konulara bak..

    Bu linke tıkla;

    http://forum.donanimhaber.com/forumid_376/tt.htm

    Alıntıları Göster
    LPG BEYNİNDEKİ SU DONUYOR OLABİLİR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1999 Siena 16 16V

    Tamam şimdi anlaşıldı senin dedantör gaz kaçırıyor. motor boğulduğu için çaluışmıyor. Direk lpg de tek marşta çalışır bi dene istersen. BU durumu lpg firmalarınının yukardaki topiklerine yaz mutlaka bi yere yönlendirirler cevap yazarlar üst konulara bak..

    Bu linke tıkla;

    http://forum.donanimhaber.com/forumid_376/tt.htm

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: 1999 Siena 16 16V

    Tamam şimdi anlaşıldı senin dedantör gaz kaçırıyor. motor boğulduğu için çaluışmıyor. Direk lpg de tek marşta çalışır bi dene istersen. BU durumu lpg firmalarınının yukardaki topiklerine yaz mutlaka bi yere yönlendirirler cevap yazarlar üst konulara bak..

    Bu linke tıkla;

    http://forum.donanimhaber.com/forumid_376/tt.htm


    aküyü değiştirdim. tam sorunu hallettik derken bu gece tekrarladı. stefanelli de nasıl direk gazla çalıştırılıyor bilmiyorum.bilenler yardımcı olursa sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fyrat13

    quote:

    Orjinalden alıntı: 1999 Siena 16 16V

    Tamam şimdi anlaşıldı senin dedantör gaz kaçırıyor. motor boğulduğu için çaluışmıyor. Direk lpg de tek marşta çalışır bi dene istersen. BU durumu lpg firmalarınının yukardaki topiklerine yaz mutlaka bi yere yönlendirirler cevap yazarlar üst konulara bak..

    Bu linke tıkla;

    http://forum.donanimhaber.com/forumid_376/tt.htm


    aküyü değiştirdim. tam sorunu hallettik derken bu gece tekrarladı. stefanelli de nasıl direk gazla çalıştırılıyor bilmiyorum.bilenler yardımcı olursa sevinirim.

    Alıntıları Göster
    markanızın ibresini bilemiyorum ama bizimkinde tek buton var.ona basılı olarak kontağı çevirip çalıştırdımızda direk gazda çalışıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayavas

    markanızın ibresini bilemiyorum ama bizimkinde tek buton var.ona basılı olarak kontağı çevirip çalıştırdımızda direk gazda çalışıyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ayavas

    markanızın ibresini bilemiyorum ama bizimkinde tek buton var.ona basılı olarak kontağı çevirip çalıştırdımızda direk gazda çalışıyor.

    bu dediğiniz sadece atiker için mi yoksa her markada boyle midir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fyrat13

    quote:

    Orjinalden alıntı: ayavas

    markanızın ibresini bilemiyorum ama bizimkinde tek buton var.ona basılı olarak kontağı çevirip çalıştırdımızda direk gazda çalışıyor.

    bu dediğiniz sadece atiker için mi yoksa her markada boyle midir?

    Alıntıları Göster
    ayrıca bu sorun benzin filtresi veya benzin pompasından kaynaklanıyor olabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fyrat13

    ayrıca bu sorun benzin filtresi veya benzin pompasından kaynaklanıyor olabilir mi?

    Alıntıları Göster
    ilgili kişi bu başlığı kaldırırsa sevinirim.kimsenin bişi yazdığı yok zaten + her taraf reklam kokuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fyrat13

    ilgili kişi bu başlığı kaldırırsa sevinirim.kimsenin bişi yazdığı yok zaten + her taraf reklam kokuyor.

    Alıntıları Göster
    Aracın bakımları düzenli yapılırsa sorun çıkarmaz. Şimdiye kadar aracım ne LPG'de ne benzinde ikinci marşı istemedi. Arabanın çalışmayıp belli bir süre sonra çalışmaya başlamasının sebebi çalıştırırken boğmanız olabilir.
  • Sayın arkadaşım;
    Sıralı sistem lpg takılı araçlarda yaygın bir soruna denk gelmişsiniz. sorunun adı sabahları zor çalışma.

    Bir yıl sayısız deneme yanılma ve ayarlardan sonra sorunu nihayet çözebildik.
    aracınızın benzin deposu yarımın altına inmeyecek. Böylece sabah zor çalışma düzelecek. tek marşta çalışacak.

    deneyin , sonucu tartışalım...


    quote:

    Orjinalden alıntı: fyrat13

    1 hafta önce sabah aracım 5 veya 6. denememde çalıştı.
    2 gun sonra yine sabah (yaklasık 20 saat arac park halindeydi.) aracım calışmadı. arkadaşımı takviye için cagırdım.
    bu arada o gelene rr bir kaç kere daha çalıştırmayı denedim. aradan yarım saat geçti tam takviye yapacaz, arkadaşa gosterme amaçlı kontağı cevirdim, aracım çalıştı. Ta ki düne kadar sallamadım bu sorunu.
    yine sabah çalışmadı. bu sefer vurdurarak çalıştırdım. Marş motoru guclu donuyor gibi. Serviste aküye baktırdım. istop edip yarım saat bekledik sonra ölçüm yapıldı akü normal çıktı. heralde sağlıklı olmadı çünkü gun içinde zaten araç normal çalışıyor.
    Aracım LPG li. sorun bu yüzden olabilir mi? ilk çalışma benzinle gerçi ama bu konudaki yorumlarınızı bekliyorum. Saygılarımla..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carenfly

    Sayın arkadaşım;
    Sıralı sistem lpg takılı araçlarda yaygın bir soruna denk gelmişsiniz. sorunun adı sabahları zor çalışma.

    Bir yıl sayısız deneme yanılma ve ayarlardan sonra sorunu nihayet çözebildik.
    aracınızın benzin deposu yarımın altına inmeyecek. Böylece sabah zor çalışma düzelecek. tek marşta çalışacak.

    deneyin , sonucu tartışalım...


    quote:

    Orjinalden alıntı: fyrat13

    1 hafta önce sabah aracım 5 veya 6. denememde çalıştı.
    2 gun sonra yine sabah (yaklasık 20 saat arac park halindeydi.) aracım calışmadı. arkadaşımı takviye için cagırdım.
    bu arada o gelene rr bir kaç kere daha çalıştırmayı denedim. aradan yarım saat geçti tam takviye yapacaz, arkadaşa gosterme amaçlı kontağı cevirdim, aracım çalıştı. Ta ki düne kadar sallamadım bu sorunu.
    yine sabah çalışmadı. bu sefer vurdurarak çalıştırdım. Marş motoru guclu donuyor gibi. Serviste aküye baktırdım. istop edip yarım saat bekledik sonra ölçüm yapıldı akü normal çıktı. heralde sağlıklı olmadı çünkü gun içinde zaten araç normal çalışıyor.
    Aracım LPG li. sorun bu yüzden olabilir mi? ilk çalışma benzinle gerçi ama bu konudaki yorumlarınızı bekliyorum. Saygılarımla..
    arkadaşım şimdi gördüm araban opelmiş. Muhtemelen anlattığım yöntemle araban düzelecek , sıralı lpg takılı ,hyundai , dacia , ve astralarda bu sabah zor çalışma durumu var .

    şöyle açıklayayım sana;

    bizim arabalar benzin deposu çeyreğin altına düştüğü zaman , daha az benzinle daha çok km yapabilmek için hava - benzin oranlarını değiştiriyormuş. daha çok hava daha az benzin olacak şekilde. bu ayarı yaptıktan sonra , beyindeki LFT değeri yani uzun benzin eğrisi , sabahları çok az süre benzinle çalıştığı için fakir karışıma doğru kayıyor , bunu ilk başlarda hissetmiyorsun , yaklaşık iki hafta sonra araba sabah çalışmada ikinci marşı , sonraları 3. dördüncü marşı istiyor.

    ne zamana kadar gidip 50 ytl lik benzin alıp yarım depo benzine yaklaşıncaya kadar. yarım depo benzini gören beyin , fakir karışım yapmayı bırakıyor ve normal değerine dönüyor. böylece sabah ilk çalışmada araba ideal zengin karışımla yola çıkıyor. Zamanla bu LFT ve SFT değerleri düzeliyor. Problem tamamen değişiyor.

    Sakın sanayiye gitme , benzin pompasından başlayıp , emme manifoltu değişimine kadar dünyanın malzemesini değiştirirler.

    50 ytl lik benzin al bir 10- 20 km benzinle gez . ertesi gün düzgün çalışacak.

    hadi iyi akşamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carenfly

    arkadaşım şimdi gördüm araban opelmiş. Muhtemelen anlattığım yöntemle araban düzelecek , sıralı lpg takılı ,hyundai , dacia , ve astralarda bu sabah zor çalışma durumu var .

    şöyle açıklayayım sana;

    bizim arabalar benzin deposu çeyreğin altına düştüğü zaman , daha az benzinle daha çok km yapabilmek için hava - benzin oranlarını değiştiriyormuş. daha çok hava daha az benzin olacak şekilde. bu ayarı yaptıktan sonra , beyindeki LFT değeri yani uzun benzin eğrisi , sabahları çok az süre benzinle çalıştığı için fakir karışıma doğru kayıyor , bunu ilk başlarda hissetmiyorsun , yaklaşık iki hafta sonra araba sabah çalışmada ikinci marşı , sonraları 3. dördüncü marşı istiyor.

    ne zamana kadar gidip 50 ytl lik benzin alıp yarım depo benzine yaklaşıncaya kadar. yarım depo benzini gören beyin , fakir karışım yapmayı bırakıyor ve normal değerine dönüyor. böylece sabah ilk çalışmada araba ideal zengin karışımla yola çıkıyor. Zamanla bu LFT ve SFT değerleri düzeliyor. Problem tamamen değişiyor.

    Sakın sanayiye gitme , benzin pompasından başlayıp , emme manifoltu değişimine kadar dünyanın malzemesini değiştirirler.

    50 ytl lik benzin al bir 10- 20 km benzinle gez . ertesi gün düzgün çalışacak.

    hadi iyi akşamlar.

    Alıntıları Göster
    depoda hep az benzin bırakıyordum..3 gun once sistemi taktırdığım yere goturdum ve bir sorun göremediler..daha sonra aracıma (gerekir miydi bilmiyorum ama) carbon-clean yaptırdım ve sonra çeyrek depoya kadar benzin aldım..3 gundeur herhangi bir sıkıntı yaşamadım..bu carbon-clean denilen olayın etkisi olabilir mi yoksa fuzuli birşey midir bu durumda?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fyrat13

    depoda hep az benzin bırakıyordum..3 gun once sistemi taktırdığım yere goturdum ve bir sorun göremediler..daha sonra aracıma (gerekir miydi bilmiyorum ama) carbon-clean yaptırdım ve sonra çeyrek depoya kadar benzin aldım..3 gundeur herhangi bir sıkıntı yaşamadım..bu carbon-clean denilen olayın etkisi olabilir mi yoksa fuzuli birşey midir bu durumda?

    Alıntıları Göster
    Fuzuli ,
    ben carbon clean dan sonra hiçbir fark görmedim.

    Bende eskiden depoda az benzin bırakıyordum. Çünkü bu sabah zor çalışmanın benzinle bir alakası olacağı aklıma gelmiyordu. Uzun süre depoda kalan benzinin zamanla reçineleşeceğinden bahsediliyordu bu yüzden 10 ytl lik benzinle dolaşıyordum ve bu sabah zor çaılşma durumunu bir yıl yaşadım.
    Ne zaman yarım depo benzinle dolaşmaya başladım sabah zor çalışma düzeldi.

    hadi sevgiler arkadaşım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carenfly

    Fuzuli ,
    ben carbon clean dan sonra hiçbir fark görmedim.

    Bende eskiden depoda az benzin bırakıyordum. Çünkü bu sabah zor çalışmanın benzinle bir alakası olacağı aklıma gelmiyordu. Uzun süre depoda kalan benzinin zamanla reçineleşeceğinden bahsediliyordu bu yüzden 10 ytl lik benzinle dolaşıyordum ve bu sabah zor çaılşma durumunu bir yıl yaşadım.
    Ne zaman yarım depo benzinle dolaşmaya başladım sabah zor çalışma düzeldi.

    hadi sevgiler arkadaşım.

    Alıntıları Göster
    aynı sorun 307 de de var 3 ay boyunca iflahım kesildi çalışma sorunu ama depoyu fulledim 3 gündür yarım marş




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.